/spanien/atletico/forum/2314.aspx/spanien/atletico/forum/2314.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Freppzor
2007-01-26 01:38
Haha, riktigt fyndigt ju Linuz ;-)
Celta Vigo Linuz @ Celta Red
2007-01-25 23:27
Vi får akta oss så han inte F.Eller alla våra spelare!

Passa dig Linuz, snart tröttnar någon på dina dumma skämt!
Atlético zoran
2007-01-25 21:40
Jag har faktiskt sett Fabiano Eller spela för Internacional både mot Al-Ahly och Barcelona. Som bekant vann ju Internacional FIFA Club World Cup och det genom att hålla tätt mot Barcelona i finalen.

Upplevede honom som en nickstark back och han var riktigt bra tillsammans med sin mittbackskollega.

Match i helgen mot Racing Santander och där hoppas jag verkligen att vi sätter in våra två nickstarkaste backar då Nikola Žigić kommer att bli svår att tampas med i luften. Han är 202cm lång och det kommer att krävas konstant markering på honom. Munitis och Žiga har fungerat riktigt bra tillsammans, så det gäller att vara vaken på Munitis framspelningar och Žigićs försök att göra mål.

Annars vill jag påpeka att Balboa lär bli svår att tas med på en av kanterna. Han är duktig och slår ganska fina inlägg. Farliga frisparkslägen bör undvikas för Racing har kanske en av ligans bästa frisparksskyttar i Garay som förövrigt är enormt bra i defensiven som offensiven, Dessutom är han ung och en framtida landslagsman för Argentina. Tippar att han spelar i mittförsvaret eftersom det är Atlético Racing ställs mot.

Lär bli en tuff och tät match.
Atlético JFH
2007-01-25 21:14
Ämne: Ämne: !Ämne....
Tycker det är lite synd att han lånas ut bara för det hade verkligen varit kul att se vad han går för, men det är väl för hans bästa med tanke på att han behöver speltid för att utvecklas. Anfallsuppsättning med Torres, Agüero, Diego och Mista är inte alls illa. En förstärkning till centrala mittfältet och vi har en fullt duglig trupp för Europaspel...
Atlético acerci
2007-01-25 21:08
Ämne: Ämne: --JFH--....
Jag tyckte också att atlético behövde en ung anfallare bakom dessa två, mista känns lite rostig ibland. Men det verkar ha löst sig nu när de har värvat den unga brassen, Diego da Silva Costa :)
Zaragoza redhot-erik
2007-01-25 19:10
Tror ni på F. Eller eller? :P
Atlético Lippan
2007-01-25 18:05
aja länktips nu då, jag tkr de e riktigt likt faktiskt :D
Atlético Lippan
2007-01-25 17:41
way, avancerat till 5:e plats på tipset :D

Längtar tills på lördag, denna helgen ska vi avancera en plats elr mer..

haha, jag såg nånstans att Torres & Agüero kallas för Zipi y Zape av spansk media. :D Bild i länktips..

Valencia nästa vecka, kl 22.00 troligen i tv4+ :D
Atlético JFH
2007-01-25 17:27
Ämne: --JFH--
Nöjd med pa....
Hur nöjd som helst!! Du har väl inte ångrat dig ;)

Förutom att jag ogillar Arizmendi är det väl inte den typen av anfallare vi behöver. Torres-Agüero funkar bra för tillfället och Mista finns som back-up. En till ung spelare skulle inte skada i anfallet dock inte Arizmendi.
Skulle vara kul om vi köpte Carvahlo men det känns som om det har runnit ut i sanden. Annars är Sneijder min drömvärvning.
Atlético Henko
2007-01-25 17:19
Undra vad som hände med Carvalho ryktet?
Atlético Henko
2007-01-25 17:16
HHAhaha Jag är ju i delad ledning. \o/
Atlético senken
2007-01-25 16:35
Eller presenterad nu !
Atlético Rueda
2007-01-25 15:59
Såja, nu har jag uppdaterat tips-sidan! www.tippa.2u.se, in och tippa! :)

Obs: Sidan kan se lite skum ut, då jag var tvungen att uppdatera allt i anteckningar på en polares dator ;)
Länktips: www.tippa.2u.se
Atlético senken
2007-01-25 15:55
JFH // tyvärr, för din del då, så kanske du får det..
Atlético paniagua
2007-01-25 15:03
--JFH--
Nöjd med paketet? :-)
Atlético JFH
2007-01-25 13:42
Hur många här kommer ihåg fjolårets match mot Deprotivo då Arizmendi lirade för motståndarlaget? De filmningarna och allmänt fula spelet visar att han har brist på respekt för klubben. Vill aldrig se han i Atlético igen. Hela matchen var en parodi. Kommer speciellt ihåg när Arizmendi slängde sig och en av våra spelare fick gult. Närmaste Atleti spelaren var 2 meter därifrån! Absolut ingen överdrift, och det kanske t o m var mer. Som sagt vill jag inte se honom i laget igen.
Atlético Henko
2007-01-25 10:56
Tycker det är helt rätt att försöka ta hem Arizmendi, blev förvånad när man sålde honom till Depor.
Atlético paniagua
2007-01-25 10:13
--Senken--
Det verkar som om det förts på tal men att beslutet lite ligger hos Arizmendi själv.
Dock är översättningen rent hårresande. Inte korrekt engelska någonstans, och läser jag den engelska texten förstår jag inte ett jota. Jag ser mig ändå som rätt duktig på engelska. Eller vad sägs om översättningen Deportivo-Sport one!!??? Klassiker på floskellistan!
Biancocelesti
2007-01-25 08:38
.
Atlético Luff
2007-01-25 07:04
Också från vår.. kära president:

"Our intention, if Maxi Rodriguez, Martin Petrov and Miguel are fully fit, is to bring in a central midfielder and a player with the profile of Quaresma in the summer," he added.

Okej, en central mittfältare kan jag förstå, gärna nån ung(Lucas), men behövs verkligen en Quaresma om alla är friska? Fast man kanske måste ha den bredden om man lirar i CL, så vi inte gör en Celta/Betis...
Atlético senken
2007-01-25 00:48
Miguel Ángel Gil:

Precisamente, salió el tema de Arizmendi, de si se va a ejercer el derecho a la recompra al Deportivo. “Dependerá de Jesús pero la intención y nuestra ilusión es que Arizmendi vuelva”.

Indeed, it left the subject Arizmendi, if one is going away to exert the right to the repurchase to the Sport one. "It will depend on Jesus but the intention and our illusion it is that Arizmendi returns"

Så man har tänkt ta hem Arizmendi eller är det helt sinnessjukt dåligt översatt av Babelfish?!!?!?

Skulle ju vara galet bra om han kom tillbaka, tycker jag !
Atlético Beer
2007-01-24 23:21
Bara kryss får Barca ikväll mot Betis!
Atlético Luff
2007-01-24 23:09
Sportexpressen brukar ju få för sig att sända från portugal då och då, vi får hålla koll där ifall nån Bragamatch skulle dyka upp. :)
Atlético Beer
2007-01-24 22:58
Hur mkt spelar Diego i Braga? Nån som vet?
Atlético zoran
2007-01-24 22:58
Uppdateringen är på topp, fantastiskt bra jobb från redaktionen ;)
Getafe Feyenoord&AJA
2007-01-24 22:27
Jaha, ni är också drabbade :(. Jädra Sd!
Men som i Getafes fall är det bara en bråkdel av publiken. Tråkigt!
Atlético mawkish
2007-01-24 22:25
Pinsamt att få rasistböter, en liten skara som skämmer ut klubben, usch.
Atlético acerci
2007-01-24 22:23
Ämne: "Fabiano Eller ....
haha det där kan verkligen ställa till det för kommentatorerna :)

är även jag lite skeptiskt till eller, han måste ju vara tänkt som backup, och är det itne bättre att ha juniorern till det? Det här är ju ifos ett tecken på att pablo drar. Men känns inte som eller klarar av att fylla pablos plats.
Ciwan.Kizil
2007-01-24 22:12
Alltid intressant med nyförvärv från sydamerika, upp till bevis nu och se om dom lyckas!

!El Kún!
Villarreal Pale Male
2007-01-24 22:04
"Fabiano Eller dos Santos"

Hahaha! Hur många skämt kan man dra om det namnet? :-)
Kul, intressanta värvningar i alla fall.
Annons: