/spanien/atletico/forum/2310.aspx/spanien/atletico/forum/2310.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético hata barcelona,hata katalonien , hata ronaldinho
2007-02-24 22:24
hahaha vilken filmning av guti
2007-02-24 22:22
kung benitez : DIF
Mallorca Kung Benítez©
2007-02-24 22:21
hata barcelona,hata katalonien , hata ronaldinho /

Gillar du någonting eller?? Inte enligt din profil iaf. Chelsea räknar jag inte med.
2007-02-24 22:20
skitdomare
Atlético Billy Shears
Vad i h-vete vinkade linjelärkan för! SKANDAL
skitdomare
Spanien cesctavano
2007-02-24 22:19
youve just been robbed
Mk_JUVENTUS (Ale är kungen av Turin)
2007-02-24 22:18
Vilken SKANDAL.. Vad fan blåste han av av målet för?
Barcelona Blaugrana_1899
vafan blåser domarn av för?!?!?!?!??!?!?!? där blev ni bestulna på 1 mål!
Barcelona Blaugrana_1899
2007-02-24 22:15
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAL FERNANDOOOOO EL NINOOOOOOOOOOOO TORREEEESSSSSSSSSSSSSS !!!!!!!!1
Henkol
2007-02-24 22:14
JAAAAAAAAAAA!
Ronie
2007-02-24 22:13
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ronie
2007-02-24 22:01
HOPPAS NI KÖR ÖVER IDIOTERNA!!!!!

Aguerro torres målskyttar

Atlético zoran
2007-02-24 21:32
Matchchatten är öppen!
Getafe Feyenoord&AJA
2007-02-24 21:01
Hejsan grannar/bröder!
Ta och slå Real nu så vet vi vem som är näst bäst i Madrid ;).
Rueda// Getafe - Sevilla 9-0 imorgon då... =).
Atlético Luff
2007-02-24 20:50
GOL de deportivo - Arizmendi...
Barcelona Blaugrana_1899
2007-02-24 20:44
Lycka till ikväll Atlético!
Atlético pimpster
2007-02-24 20:29
Ooh, nu börjar det dra ihop sig! Efter ett 12-timmarspass på dårhuset har jag börjat ladda med lite öl.
Förutsättningarna för en vinst finns, absolut!
Men då måste man höja sig, och de tror jag att våra spelare gör en kväll som denna.
Som Aguirre sa; sviter är till för att brytas!
Jag hoppas verkligen Torres kan sätta en balja, en annan som jag verkligen skulle unna ett mål ikväll är Jurado. Skulle det sen vara så att Maniche gör ännu en plattmatch ska jag skicka iväg ett mail till Atlético och erbjuda mig att ta hans plats. Maniche och jag verkar vara lika alkoholiserade, och ska han skjuta som han gjort de senaste matcherna borde jag också ha en chans ;) Jaja.. Fyfan, börjar bli pirrigt. Ska man sätta en slant på en 2-0 seger?
Aupa!
Barcelona Lejonet
2007-02-24 20:24
Krossa Företaget nu! Kom igen ahtlico!
Atlético senken
2007-02-24 20:22
Länktips !

Park chu young, på länktipset ! riktigt bra faktiskt :D dock är ju förvaren inte så bra som i europa men endå :) kika! :D
Atlético Luff
2007-02-24 20:15
Underbart att ruud missar, nu har de ingen som kan dyka upp och sänka oss från ingenstans, utan de måste skapa chanser för att slå oss!
Atlético senken
2007-02-24 20:15
Victor Bravo debuterade mot Zaragoza och gjorde det bra ! matchen efter var han dock inget speciellt, men borde ändå få chansen igen !

Fernando Marques ser jag gärna tar klivet upp till a-laget igen också.. han var ju riktigt bra förra säsongen :)

Mario är 87:a och fyller därför 20 år det här året!
Debuterade ju mot sevilla 05/06 säsongen som 18 åring.. det var ju innan han blev Europamästare med u19 landslaget och innan han debuterat med u21 landslaget !
Tror mycket på honom :)

Ser också gärna att Galletti lämnar efter säsongen(blir bara sämre och sämre enligt mig själv) och att Arizmendi får ta hans plats på högerkanten efter Maxi, för någon forward är han väl inte?

Köp tillbaka Kezman? :) hihi
Nä, men Park Chu Young? riktigt bra i PES och FM men har aldrig sett honom, har hört mycket bra om honom dock ! kanske något för atleti? teknisk som fasen :)

aja ! match snart, sitter här och skakar ! nervös som en sate... känns endå ganska bra måste jag säga !

:D ska ta och studera Arizmendi nu också :)

AUPA ATLETI !!!!
Real Madrid Sergio Ramos Tha Best
2007-02-24 20:13
Hala Madrid Va kross ni kommer få haha
Atlético Lippan
2007-02-24 20:04
Ämne: Titta länktipset. Äv....
haha, jag älskar den filmen :D
Skönt att V.Nistelroy inte är med iaf, tror på vinst :) Blir ett perfekt avslut på denna veckan innan skolan börjar igen, tyvärr :S
Atlético JFH
2007-02-24 20:00
Ämne: Snart är det dags.. ....Håller med om att vi behöver en tung target eftersom Mista inte verkar klara av den rollen. Helst Mario Gomez från Stuttgart som också är lite allround, men en PL-spelare som Bent, McCarthy eller till och med Yakubu skulle inte vara fel. Och Sneijder till innermittfältet, fast nu känner jag att jag drömmer lite. Hade varit kul dock...

Seger ikväll blir det i alla fall. Torres och Agüero sätter var sitt.
Atlético Andero
2007-02-24 19:56
Nej, Martin Petrov. Han skadade ju sig matchen efter, hemma mot Recreativo.
Atlético acerci
2007-02-24 19:47
Ja exakt, men är det inte något mer än mig som tycker att juniorerna behandlas rätt respektlöst och inte får speciellt mycket förtroende?

Vem spelade vänsterytter på bortaplan mot madrid? var det inte bravo?
Atlético greeneyes_x
2007-02-24 19:31
Snart är det dags.. Pirrar i hela kroppen.. Märker att massa maränger kommer till vårt forum och garderar sig.. 1X2 .. dom kör helgardering ifall vi vinner så dom slipper skämmas.. smart drag..
Har tänkt på en sak och håller med det nån va inne på lite längre ner att varför lägga Mista på vänsterkanten när Victor Bravo har bevisat at han håller måttet som inhoppare.. Tycker han är teknisk, passar bra och är orationell.. Mista har ju ingenting på Bravo.. Sen om det är nåt annat som gör att Aguirre inte tar ut Bravo till truppen vecka efter vecka när vi ändå har en svag vänsterkant.. det vet jag inte.. men synd är det iallfall..
Tills Petrov/Miguel och Maxi kommer tillbaka skulle jag vilja se ett mer teknisk miittfält..

...........Franco............
Seita...Perea...Pablo...Lopez
...........Luccin............
Galletti..............V Bravo
...........Jurado............
......Torres....Agüero.......

Jag undrar om nån vet hur det ligger till med Arizmendi och Mario.. kommer båda ingå i truppen nästa år? eftersom man använt sin klasul för at få tillbaka Arizmendi.. när? det vat jag inte..
Och Mario verkar vara mogen att ta steget in i truppen.. han är lite äldre nu än va Torres va när han debuterade i A truppen va?

En värvning jag skulle vilja se i spmmar är en stor tung target player och anfallare skolad i Brittisk fotboll tex som Kanouté, Nistelroy, Gudjohnssen, Morientes(egentligen inte skolad) men ändå.. Eftersom Torres gärna ramlar och Agüero väger lite för lätt så känns det som ett bra komplement.. Om tex Charlton åker ut så vill jag gärna se Darren Bent i Atleti.. kan säkert få han billigare än han 17 milj pund klasul om det blir nerflyttnig för Charlton.. det va bara ett exempel.. men den typen..

Ikväll vinner vi om Mista inte är på plan..
Är Jurado uttagen i startelvan? nån som vet?

AUPA!!
Atlético FrenteAtletico
2007-02-24 19:17
Bra artikel Johansson. Hoppas och tror på en atletico seger ikväll, känner de på mig. Trots att real har visat hyffsad form den senaste matchen. Hoppas Torres börjar producera . De behöver dem.

Ha de
Annons: