/spanien/atletico/forum/2309.aspx/spanien/atletico/forum/2309.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Lush
2007-02-03 22:56
Hmm, intressant första halvlek - på många olika sätt.

Atletico spelade bra första 5, sen tappade man ganska mycket. Men i slutet så kommer man igång riktigt bra, hoppas det håller i sig till andra. Mista är iaf bättre än på länge. Torres gör små saker lite men måste synas mer. Aguero har varit helt osynlig!

Vad i helvete har Leo Franco gjort med håret?! Säger som JFH; "Ser ut som... kan inte beskriva det."

Men kom igen, det här fixar vi!
Atlético Lippan
2007-02-03 22:53
leos hår är... intressant...

fan att vi ska ligga under.... markeringsmiss tkr jag... vi måste börja spela bättre i andra halvlek nu
Atlético mawkish
2007-02-03 22:18
fan.
Atlético OrreN
Jävlar :(
Atlético OrreN
Jävlar :(
Atlético JFH
2007-02-03 22:09
Vad har Leo gjort med håret? Ser ut som ... kan inte beskriva det.
Atlético JFH
2007-02-03 22:02
Första halvlek igång!
Atlético Lippan
2007-02-03 21:45
yeeeeeeeeeeeeeh :D en kvart kvar nu ju..... hoppppasss att vi kmr äga o vinna, så vi kan gå upp på cl- plats!! :D AUPAAAA
Atlético greeneyes_x
2007-02-03 21:38
småskakar i kroppen.. ganska nervös är man.. sket i utekvällen för att kolla matchen.. Känns lite som att det är vinna eller försvinna från top 4 denna match.. förlorar vi idag kan det bli en törn för "vinnarskallen" och då kan det bli jobbigt med det svåra schemat kommaned omgångar.. måste vinna eller kryssa idag för att hålla uppe ångan i jobbiga Februari..
Jag tippar 2-1 till oss eftersom jag vill att vi ska vinna.. Och 3 mål gör vi inte borta mot Valencia.. och 1-0 vinner vi inte med eftersom jag inte i mina vildaste drömmar tror på att Velncia inte kan klara av att peta in 1 boll iallfall på Mestalla..
Så 2-1 till oss känns bra..

KOM IGEN NU ERA KRIGARE.. IDAG VILL JAG SE ATLETI AGERA UT "300 THE MOVIE" PÅ MESTALLA.. MOT ALLA ODDS OCH BETTINGFÖRETAG..

AAAAAAAAUUUUUUUPPPPAAAAAAAAAA!!!!
Real Madrid PEJO
2007-02-03 21:26
Ser fram emot kvällens match tror den blir riktigt bra.

Tror på 1-2... garderar med 2-2

Lycka till!
Henkol
2007-02-03 20:32
Bara 1½ timme kvar nu.
Atlético Beer
2007-02-03 20:26
Freppzor//Prova med BG's i Hornstull, har sett ett par Atleti-matcher där
Atlético Freppzor
2007-02-03 19:10
bara tre timmar kvar. Hoppas någon pub på söder sänder matchen annars måste jag se den i efterhand. Ha en trevlig kväll! Detta kan vara årets viktigaste match! Aupa Atleti!
Atlético JJ
2007-02-03 18:57
Nej, nu blir det käk och höjd nervositet inför kvällen.
Ha det bra!
AUPA ATLETI!
Atlético Luff
2007-02-03 18:50
Välkommen JJ, angående transferperioden så hände det ju inte så mycket som man kanske trodde på förhand, bara Eller in.

Ikväll vinner vi eftersom vi slipper föra matchen och kan kontra, något som vi är bäst i europa på? :)
Atlético JJ
2007-02-03 18:47
Ämne: Välkommen, JJ :)
J....
Tackartackar:)Det hoppas jag med, viktigt att hålla kontakten med topplagen, det är ju där vi ska vara! Vi måste se upp för deras kantspelare, och Villa i mitten. Klarar vi det så ska det nog gå bra!
Atlético Lippan
2007-02-03 18:42
Välkommen, JJ :)
Jag hoppas verkligen att vi kan ta minst 1 poäng och tror att det kommer att gå med t.o.m 3 poäng om vi spelar redigt bra :)
Atlético JJ
2007-02-03 18:29
Tjena! Äntligen har man kommit till skott och blivit medlem på Svenskafans bästa sida! Hur ser ni på matchen ikväll? Vad tycker ni om transferperioden för vår egen del? Är sugen på att lufta mina funderingar om Atleti!
Atlético Rojiblanca (fd. Lamps8)
2007-02-03 18:09
Jag tror att den här matchen har chans till att bli en av de roligaste matcherna hittils med Atléti.
Jag hoppas också att vi kommer att vinna, det känns nästan som ett måste om vi ska ha en Champions League plats... Det kommer ju trots allt vara främst Valencia vi kommer fajtas med.

AUPA ATLÉTI!! Esta vez sí!
Atlético Beer
2007-02-03 13:15
Har vart på semester men såg nyss att Arizmendi blev uttagen till landslaget!
Atlético zoran
2007-02-03 00:10
Tittade på Nürnberg mot Bayern ikväll och måste säga att jag är glad att vi gjorde oss av med Pinola efter ikväll. Vilken attityd han körde med när han blev utbytt, kastade tröjan och skrek glåpord åt tränaren som mycket riktigt bytte ut honom. Dålig stil!

Aja, jag kommer också att missa matchen då en kompis fyller 18 år, så det går inte att förklara bort.

Själv tycker jag att vi ska starta med Perea även om Pablo har gjort mycket bra ifrån sig. Perea är snabb, stark och mycket följsam, så det lär bli svårt att ta sig förbi honom ifall han skulle få chansen att spela imorgon.

Imorgon gäller det att vi vinner mittfälltskampen och stänger igen kanterna, för det är ganska uppenbart att det är där Valencia kommer att ta sig fram.

Tror att matchen kommer att sluta 1:1, men hoppas förstås att vi ger tillbaka med samma medicin mot Valencia på bortaplan, men defensivt inriktat spel och en kontring, och mål! :D

Nej, men det kommer att bli svårt imorgon. Jag är mycket nöjd med en poäng.
Atlético Freppzor
2007-02-02 23:50
Jag håller med dig acerci. Valencias snabba omställningar är riktigt vassa och då kan en snabb back vara på sin plats. Dessutom tycker jag att Perea är bättre än Pablo på det mesta och föredrar honom därför av den anledningen.

Riktigt trist att jag inte kan se matchen imorgon. Polaren har spelning (vad gör man inte för polarna?). Får bli att recca matchen. Titta när man kommer hem och förhoppningsvis sova gott med en vinst i bagaget! Kommer bli en plåga att få resultat-SMS från aftonbladet men ändå inte tillåta sig själv att läsa det. Frågan är om jag har karaktär nog att klara en sådan utmaning?

Jag tror morgondagens match blir rätt lik förra mötet, med skilladen att vi kommer få in det där välförtjänta kvitteringsmålet imorgon. Har vi tur kanske vi håller tätt i början av matchen. Vi gör ett mål och det görs av "el Niño". Förhoppningsvis räcker det?
Atlético Lush
2007-02-02 22:59
Längtar till imorgon!

Men jag förstår inte en sak;
varför ska man värva en 12-åring?! Det enda man gör är att ge honom falska förhoppningar. Han kommer inte att få spela i A-laget, inte B-laget för den delen heller! Låt honom satsa lite på skolan, och värva honom om några år istället!

Menmen, imorgon tar vi Valencia, är så jävla arg efter alla våra kryssmatcher där vi egentligen borde vunnit...
Atlético acerci
2007-02-02 21:26
Ser verkligen fram emot matchen i helgen, äntligen en toppmatch :)

Men bara dom börjar med Pere istället för Pablo, rätta mig om jag har fel men Valencia är ett av lagen i ligan som har snabbast djupledsspel, dessutom kör de väl inte speciellt många långbollar? Alltså är Perea perfekt. Perea går före pablo 6 dagar i veckan. Och Pablos dag var förra helgen :)

Sen återigen alltså, fan vilket bra jobb ni på redaktionen gör, alltid snabba nyheter och matchrapporter!

Atlético senken
2007-02-02 18:32
på tal om landslaguttagningar så är:

Roberto(målisen), Jurado och !MARIO SUAREZ !!! uttagna till u21 lir också :)

Riktigt roligt med Suarez som fortfarande bara är 19 år :) bara vi inte släpper det här framtidslöftet !
Atlético Majjo
2007-02-02 17:01
Blir en mycket intressant match i morgon! Har alltid haft ett gott öga till Valencia och tycker dom spelar en charmig fotboll, även om det inte alltid är full fart framåt som Barcelona. Hoppas naturligtvis på seger, men det blir som sagt tufft!

Arizmendi ja.. Låt hon vara kvar i Depor! Stackars killen, han borde väl få välja själv vart han vill spela också? Även om Atleti har en köpoption så tycker man ju att han borde trivas med de förhållanden som är just nu i Depor där han får starta ofta. Jaja, vi får väl se..

AUPA!
Atlético Freppzor
2007-02-02 16:54
efter det som hände Maxi är jag lite rädd för att låna ut spelare till landslagen ;)
Atlético Lippan
2007-02-02 12:59
Pablo, Torres och Lopez är med i spanska truppen mot England nästa onsdag :)
Atlético Rueda
2007-02-02 11:56
Precis som luff sa, freppzor :)
Atlético Luff
2007-02-02 11:44
Har för mig att det var lite si och så med tippningen på forumet förra säsongen, ibland fanns den inte och så kunde den komma upp några veckor senare, så Rueda fixade en utomstående tipssida. :)

Ingen Luccin i landslaget, vad krävs för att de ska få upp ögonen för honom? La Liga vinst?
Annons: