/spanien/atletico/forum/2292.aspx/spanien/atletico/forum/2292.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Fredrik S
2007-02-25 00:08
Ämne: Inte äns då är det o....
Det spelar ju ingen roll då det är Perea som står offside i det läget, inte Agüero.
Atlético el niño!
2007-02-25 00:08
Det såg ut som domarn först sprang ner till linjen när Perea gjorde målutan att vifta för offside och sen bara sprang upp och pekade var det var för någonstans. sjukt
Real Madrid ss.bobsson
2007-02-25 00:07
Världens bästa liga = världens sämsta domare.

Atlético JFH
2007-02-25 00:07
Inte äns då är det offside eftersom Salgado är precis bredvid Agüero..
Atlético greeneyes_x
2007-02-25 00:06
Som sagt.. vi behöver en tung target player i boxen
Real Madrid Emadinho
2007-02-25 00:06
Herregud vad enögda alla är. När Realmadrid får alla domslut emot sig så är det bara spanska dommare som är för dåliga. Men när man under en sekvens får domsluten med sig så har man "mutat" dommarna. Jag håller med om att Atletico var värda tre poäng med tanke på Reals bedrövliga spel. Men kom inte och skyll på att vi mutar dommarna, och speciellt inte Barca-"fansen" (förklaringen är umbärlig). Jag vill berömma Atletico för deras spel, men som alltid så står Iker"muren" Casillas i vägen. Han är Atleticos spöke. Lycka till i fortsättningen.

Hala Madrid y Viva Espania
Real Madrid Johe
2007-02-25 00:05
Ämne: Är det någon som har....
Jag tror att domaren trodde Agüero nuddade bollen innan den gick i ribban, vilket skulle ha inneburit att Perea varit i offside läge.
Atlético JFH
Presenter från Real? Ärligt talat har jag inte en aning. Hittar ingenting som kan vara fel. Idiotiskt domslut.
Real Madrid Fredrik S
Såg nästan ut som han vinka för offside och att han trodde Kun Agüero nickskarvade den i stolpen (därav offsiden). Men hursomhelst fanns där inget att blåsa för, det skulle varit mål.
Atlético rawkus
2007-02-25 00:04
Johe, mfl: Att eran egna publik buar ut er gang pa gang bevisra ju verkligen hur bra ni spelar... ge dig nu for f*n!!
Atlético el niño!
2007-02-25 00:04
3 på en sekund inte dårlig
Real Madrid Ciicinho
2007-02-25 00:03
Måste bara säga att ni spelade riktigt bra idag och ni förtjänade alla 3 poängen!
Och ska bli kul och se hur bra ni är då när petrov och rodriguez är tillbaka.
Tycker ni förtjänar en 4de plats och spel i CL.

Hala madrid
Real Madrid Ciicinho
Måste bara säga att ni spelade riktigt bra idag och ni förtjänade alla 3 poängen!
Och ska bli kul och se hur bra ni är då när petrov och rodriguez är tillbaka.
Tycker ni förtjänar en 4de plats och spel i CL.

Hala madrid
Atlético OrreN
Nope inte en aning ..
Real Madrid Johe
Ämne: Johe:
Herregud, säg....
Amunt//

jag skulle vilja säga ett och annat fult ord till dig men jag vill inte bli avstängd. Det här verkar vara den ända matchen du sett med Real på hela säsongen, för man har domaren emot sig i nästan alla andra matcher.

Till er Atlético fans, domaren gav er väldigt många lätta frisparkar, men misstagen ni fick mot er var värre.
Atlético el niño!
2007-02-25 00:02
Är det någon som har en gissning varför målet blev bortdömt
Atlético rawkus
2007-02-25 00:02
Till ALLA real fans (som haller den laga nivan..): Sluta gnalla pa dommaren!! Cana skulle akt ut tidigt, varat bortdomda mal var helt regelratt!! "Om vara stjarnor"... et javla tjat om era "stjarnor"! Nu var de ej dar, och ni ska va glada som fan over att ni fick poang!!
Atlético greeneyes_x
2007-02-25 00:01
Att du ens jämför Nistelroy, Carlos, Ramos och Cicinho med Maxi, Petrov och Pablo.. jag kan garantera att alla utom du tycker att våra skador väger tyngre.. jag tror vi släppte in målet för att våran backlinje blev kalla.. dom hade behövt springa lite vid sidlinjen för att hålla sig varma emellan nåt
Atlético Rueda
2007-02-25 00:01
Jaja, om atleti fortsätter lira såhär mot andra lag som inte har domarkåren på sin sida, så kommer det att vara vinst i varje match.

Otroligt bra spel av Atleti, kanske säsongens allra bästa match. Tyvärr så är ju domarna skelögda och ger bort våra välförtjänta poäng.

Men inte hänga läpp, om vi fortsätter vi spela som vi gjorde denna matchen så är cl-platsen vår.
Real Madrid Zizou-Mano
2007-02-25 00:00
Mycket bra spelat. Det är med en väldigt stor portion ren och skär tur vi får med oss en poäng. Ritktigt skönt att se derbyn oss emellan, det är sällan i dagens fotboll man får skåda en så välspelad och känsloladdad match.

Atlético el niño!
Det var det ni inte hade haft, vet du vilka Maxi och Petrov är??
Atlético JFH
Ämne: Ämne: din jäv....
Att du tror att Real är lika bra som för 5 år sedan är ett skämt...
Real Madrid Fredrik S
2007-02-24 23:59
Domaren gjorde visserligen misstag åt båda håll, men jag måste (tyvärr) erkänna att Atletico var de som drabbades värst av mannen med pipa. Hoppas verkligen LFP tar tag i den här saken senast inför nästa säsong!
Valencia BerraB
Fan alltså vilken otur ni hade... lirade ut marängerna totalt så jävla kul o se.. Canavaro skulle blivit utvisad tidigare samma med Guti.. sjukt dåligt av dommaren att inte godkänna 2-0 målet... ni var värd alla poäng..
Valencia Amunt!
Johe:
Herregud, säg att du skämtar...

Real Madrid klarar sig rätt fint på domarna, jag menar, när Getafe och Atletico spelar vanligtvis mycket bättre än Real Madrid men samtidigt är under så måste man ju undra om dom verkligen inte betalar domarna för detta är ju rätt extremt...
Real Madrid Johe
Ämne: din jävla nolla.. ty....
Att du ens jämför Maxi och Petrov med Ramos, Carlos, Nistelrooy och Cicinho? Hade dom varit på plan hade ni inte haft någon kontroll över kanterna, och det hade varit NI som blivit överkörda.
Atlético el niño!
2007-02-24 23:58
Ämne: Ämne: hade in....
1. Vi fick ett helt regelrätt mål bortdömt, säg vad som var fel med det?

2. Torres gkorde det verkligen inte med mening.
Atlético JFH
Både Cannavaro och Guti borde ha blivit utvisade innan första halvlek var slut medan Torres inte trampar avsiktligt. Är det hans fel att Salgado tacklar vårdslöst?
MJ
Domarskandal.

Målet var en lika grov tavla som vid Bajens mot Öis, då det dömdes offside trots att två Öis-spelare stod på mållinjen. Lika oförståeligt. Och Cannavaro borde fått rött efter 60.
Barcelona Visca Barcelona
Första halvleken ägdes av ATM inget snack om saken, fint mål av Torres och fina anfall, i andra halvleken kom Realmadrid in i matchen litegran, men ATM spelade fortfarande bettre, Realmadrids mål var snyggt men de var inte värda det, Athletico M ägde matchen titalt, 1mål bortdömt, Cannavaro fick 4gula kort innan han fick rött, Gutti borde ha rött kort efter den fula takligen, Domarskandal, men ni ska ändå vara nöjda ni ägde matchen totalt, Realmadrid fick en enda kontring o satt den.
Annons: