/spanien/atletico/forum/2290.aspx/spanien/atletico/forum/2290.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Bobban
2007-03-11 23:37
Ämne: Imorrn ar det tranin....Cerro del Espino är vårt B-lags hemmaarena och ska enligt denna hemsida ligga i Majadahonda! Hittade även samma sak på den officiella hemsidan, där ministadium står upptaget som en av anläggningarna i träningskomplexet. Hoppas att du blev lite klokare av detta och hittar dit i morgon för att få en skymt av de rödvita hjältarna.
Atlético JFH
2007-03-11 23:31
Torres jobbade mycket mer än vad han brukar och det är väldigt positivt med tanke på att motståndet hette Deportivo och vi är på jakt efter Europaspel. Kan han fortsätta så mot Zaragoza och även sänka Barca på sedevanligt manér.
Atlético OrreN
2007-03-11 23:28
ärligt talat så tycker jag att vi underskattade Torres den här matchen .. han sliter otroligt i dom flesta situationerna och visst han försvinner ofta fast det är inte BARA hans fel utan han måste ju få passningarna oxå ....
Atlético Luff
2007-03-11 23:22
Imorrn ar det traning forresten, star sohar pa hemsidan:
el lunes a las 11:00 horas de la mañana en un entrenamiento que tendrá lugar en el Cerro del Espino.

Cerreo del espino? Ar det samma som Majadahonda?

Hjalp Daniel! ;)
Atlético Luff
2007-03-11 23:17
ATLEETI ATLEETI ATLEETICO DE MADRID!

Underbar match, underbar stamning, underbara Osasuna(nara iaf), underbart allting!

Det kan ha varit jag som missat natt men nar Gabi byttes in sa buades det friskt, vet inte om det var att alla ville ha kvar Jurado eller natt annat, men det verkade som de buades at Gabi.

Aja, natten ar ung, adios!
Atlético FrenteAtletico
2007-03-11 23:12
Härlig vinst idag de behövde dem efter en usel match förra veckan.Känns som Atleti är påväg tillbaka till fin form.

Aupa Atleti!
Atlético JFH
2007-03-11 23:00
Julio Baptista// Stämmer väl att Espanyol van CdR. Maxi och Petrov är tillbaka om 1 till 2 månader(garderar mig lite).

En poäng till Ealencia gör inte så mycket eftersom det är Reals CL-plats vi ska sno ;)
Skönt att vi fick en av Spaniens få dugliga domare idag. Märktes inte av så mycket och höll en fin, hög nivå. Gick inte heller på de billigaste filmningarna från båda hållen. Bra att veta att det finns liiite kompetens i den spanska domarkåren.
Atlético Lush
2007-03-11 22:49
1-1, jaja.. så jävla mycket tur så jag dör!

1 p. - det är väl ändå lugnt?
Atlético Lush
2007-03-11 22:48
1 minut kvar!
Atlético Lush
2007-03-11 22:48
NEEEEEEEJ!!! FAN!!
Atlético Atlético_
2007-03-11 22:38
anmärkningsvärt: Om Valencia inte vänder 0-1 underläget dom sista 10 minutrarna är Atletico enda lag bland top-10 som tog 3p i helgen!
Real Madrid Juliio Baptista
2007-03-11 22:38
JFH/

Just så är det ja, Espanyol vann väl Copa del Rey förra säsongen. Knepigt de där;)

BTW; När väntas den duktige Maximiliano vara redo för spel igen?
Atlético JFH
2007-03-11 22:25
Det är placeringana 5 och 6 som betyder spel i UEFA-cupen samt segern i Copa del Rey. Platserna 7 och 8 innebär att man har möjligheten att ansöka till Intertotocupen som fungerar som ett kval till UEFA-cupen. 3 finalmatcher spelas där vinnande lagen går vidare till UEFA-cup kval.

Skönt med seger ikväll trots att spelet inte stämde. Vi borde kunna avgöra tidigare för det är farligt nära 1-1 vid ett par tillfällen men segern är helt rättvis. Vinst mot Zaragoza och vi har häng på Chmpions League igen.
Real Madrid Juliio Baptista
2007-03-11 22:20
Lush/

5-7 går till Uefa om jag inte är helt ute och cyklar. Just nu lirar ju Celta,Espanyol,Sevilla och Osasuna i Uefa-cupen. Osasuna åkte dit eftersom man inte klarade av CL-kvalet.
Atlético Lush
2007-03-11 21:51
Fan vad bra! Fast jag tror nog att Valencia kan kvittera, inte vinst (möjligtvis), menmen en halvlek kvar nu...

Det här kan nog vara första gången (om Valencia inte vinner nu!) som Atletcio inte är det laget i toppen som tappar poäng i en sån här omgång.
Atlético JJ
2007-03-11 21:44
1 - 0 Osasuna!
Atlético JJ
2007-03-11 21:40
Ämne: Fan vad skönt med vi....
Lush/Det är precis som du skrev, 5 o 6 till UEFA cupen:) Håller med dig om att vi inte gör en alls bra match, men vad är det man brukar säga: Det som kännetecknar ett bra lag är om man vinner fast man spelar uselt. Hoppas bara Kun spelar mkt bättre i nästa veckas match som nästan är ännu viktigare! Han behövs i toppform. Men det blir till att njuta av denna segern en hel vecka. Seita skötte¨sig bra, även om jag tycker synd om Valera. Hoppas Valera spelar nästa vecka! Eller och Ze Castro fungerade kanske inte så jättebra ihop, men jag tyckte båda gjorde en godkänd insats ikv. Är Perea o Pablo tillbaks till nästa vecka?
Lopez var heller inget märkvärdigt förutom skottet, men han gjorde vad han skulle. Mittfältet tyckte jag skötte sig bra, förutom Maniche. Den killen är heeelt värdelös. Kunde han inte vara i formen som han var i under vm? Torres var väl den bästa anfallaren i kvällens match, men utmärkte sig inte speciellt mkt.
Tycker dock att gänget förtjänar segern, och jag ser framemot matchen mot Zaragoza!
Atlético Lush
2007-03-11 21:33
Fan vad skönt med vinst! Vi gör ju inte direkt någon bra match spelmässigt, men 3 poäng är alltid tre poäng! Hoppas Valencia förlorar eller spelar oavgjort nu bara..

Ja du greeneyes, nu ska det firas! Kan man tänka sig: Maniche fick ett skott på mål! Nästa match kanske han skulle kunna få två skott på mål? Nej herregud, nu drömmer jag bara va?

En fråga bara, jag vet att platserna 1-4 är CL-platser. Men vilka platser är UEFA cup platser, är det 5 & 6 eller?
Atlético JJ
2007-03-11 21:12
Ämne: JJ/ Riquelme är ett ....
JFH/ Jag tycker att Riquelme är en offensivt lagd spelare, som Zidane var ungefär. I luckan mellan mittfält o anfall. Sneijder vet jag inte så mkt om, hur är han som spelare? Stark, teknisk?
Atlético JJ
2007-03-11 21:10
Fan vilken härlig seger! Recre och Getafe fick lika mot varandra, Zaragoza likaså! Härligt att vi tog vara på chansen! Nu är vi med i kampen på riktigt, käns det som!
Atlético greeneyes_x
2007-03-11 21:09
vill bara påpeka att mitt tips på 2-0 här på forum gick in också.. :)
Atlético greeneyes_x
2007-03-11 21:08
idag ska det firas!! Maniche fick sitt första skott "på" mål!! Grattis Maniche..
Förstår mig fortfarande inte på Maniche förkärlek till att passa i sidled och bakåt.. det görs även utan press från motståndsspelare..
Ska inte inte nån i hans posisitopn driva frammåt med bollen så länge ingen går på.. sen lägga en pass?
Resten av laget såg lite ointresserade ut.. men skötte sig ok.. Eller gör en bra debut.. verkar vara en ganska stabil och erfaren back.. 2 viktiga poäng.. nästa vecka är det en direkt konkurent om CL platsen i form av Zaragoza på som vi möter på bortaplan..

godnatt
Atlético mahlin
2007-03-11 21:02
skön 3 poängare idag då! då fortsätter vi så här sen, eller vad säger ni :)
Atlético Futre
2007-03-11 21:01
Härligt med tre poäng! Nu är vi bara 7 poäng ifrån toppen - tre poäng-förluster för dem där uppe och vi är helt plötsligt med i ligaspurten!

Är avundsjuk på Luff som får uppleva vinsten live...
Atlético Lippan
2007-03-11 20:59
2 p efter real iaf
Atlético Lippan
2007-03-11 20:59
slut och 2-0 gött :D femma nu ?? elr sexa frotfarande?
Real Madrid Madridista 4ever__ RAMOS
2007-03-11 19:55
Har inte följt Atleti i år så mkt, jag undrar hur bra hittils Jurado har varit i år???
Atlético JFH
2007-03-11 19:13
JJ/ Riquelme är ett defensivt ankare på mittfältet av samma typ som Pirlo och Alonso. Den positionen är fylld av Luccin som inte har den rollen men tar upp den platsen på planen. Carvahlo däremot säger jag inte nej till, men Arteta jobbar mer än vad Carvahlo gör och är en säker passningsspelare. Drömmen för mig är Sneijder som kan göra allt, men jag nöjer mig med någon av de 2 förstnämnda ;)

Så skönt att vara i ledning och slippa jaga som på senaste tiden!
Sevilla Puerta
2007-03-11 19:08
Valera ut, redan.
Atlético Fernando Josè Torres Sanz
2007-03-11 19:06
YEEEEEEEEES
Annons: