/spanien/atletico/forum/2289.aspx/spanien/atletico/forum/2289.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Mallorca Kung Benítez©
2007-02-25 12:05
Jepp, då förlorade man chansen på att vinna 500 spänn på domarens gullande med topplagen i La Liga. FAN!
Atlético Rojiblanca (fd. Lamps8)
2007-02-25 12:05
Frustrerande! Jag förstår fortfarande inte varför Pereas mål blev bortdömt. Det finns inte i min värld att det var offside eller något.
Riktigt bra match av Atleti igår. Riktigt kul/underbart att Torres äntligen fick näta och man såg hur glad han var!! Efter att ha sörjt lite så kollade jag på målet igen och det värmer värkligen hjärtat. Jag tyckte att vi skulle vunnit men ja, ett bortdömt mål är tyvärr ett bortdömt mål... Torres, un crack, Galletti, un crack! Que viva mi Atletico de Madrid.

OCH, Torres stannar fortfarande i Madrid tills minst 2008 ;)

Aupa Atleti! Esta vez SÍ!!
Atlético olallatorres
2007-02-25 12:03
Amish//

...förstår inte heller att han bara fick 3+. Torres var grym! synd bara att han inte lyckades trycka in ett till mål så vi slapp gnälla på domarn och bara njuta av segern som sååååå mycket skulle vart vår! Rättvisan borde jämna ut sig och då slutar det med att vi spelar CL nästa år! :)
håller även med om att vi borde få ha engelska domare! Det här är bara pinsamt!
Amish
2007-02-25 11:48
Jag fattar fortfarande inte varför Perneas mål blev bortdömt... Han borde väl ha blåst straff i så fall?

Tror inte att Real hade kunnat göra två mål. Domaren stal segern från Atletico, svårare än så är det inte.

Förstår inte heller varför Agüero får 4 i betyg men Torres "bara 3+", men men man kan inte vara ense om allting...
Atlético JFH
2007-02-25 11:47
Ämne: Tycker att ni var he....
Skilnaden är att Raul var offside medan Perea inte var det... Domarna var inte på någons sida om man ska se det så, men de var verkligen värdelösa och de avgörande domsluten gick åt Reals håll. Både Cannavaro och Guti skulle ha sett rött innan minut 60 och att dömma bort målet är bara patetiskt. Bollen må vara rund, men domaren var blind.
Real Madrid Akram
2007-02-25 11:40
Tycker att ni var helt överlägsna igår och förtjänade att vinna, helt klart. Men att skylla det på domaren var på vår sida är idiotiskt.

Rauls mål kunde ha blivit godkänt likaväl som ert mål.

Tycker domarna i Spanien suger överlag och de två sämsta domarna får alltid döma de stora matcherna, nämligen Dauden Ibanez och Iturralde Gonzalez.

De två domarna suger och får alltid döma stormatcherna, fattar det inte. Kan man inte importera typ engelska domare, de är ju grymmare och har en härligare känsla för spelet.
Spanien Paella con las gambas
2007-02-25 11:35
olallatorres//

Det du säger om Torres låter ju grymt skönt för en poolsupporter,hoppas att han kommer till oss i sommar=)
Atlético rawkus
2007-02-25 11:20
king_robinhoo: Alla jamforelser med Diego Maradona ska tas med en nypa salt...
Horde att Aimar, Gallardo, Messi, Aguero mfl alla skulle varit/bli den nasta... :)

Fredrik S: Tack!
Barcelona GiovanniDosSantos_FCB
2007-02-25 10:44
det där målet som inte godkändes det va mål fan va arg man blir
Atlético olallatorres
2007-02-25 09:32
själv är man en ny vilsen tjej på forumet som undrar om det finns nåt ställe som man hittar bilder från matchen. alltså rörliga! och inte youtube :) typ atleticos två mål!!! :/
Atlético olallatorres
2007-02-25 09:29
Tror att fotbollen som dom spelar i pool skulle gynna han. Sen får han ju vara med xabi alonso plus att jag tror att han gillar liverpool själv och det underlättar ju. Men som sagt han älskar ju sitt lag så vi behöver egentligen inte spekulera!
Valencia Miran T
2007-02-25 09:20
Jävligt synd att ni blev rånade på derbyvinsten.
Real Madrid king_robinhoo
2007-02-25 09:01
Jag undrar faktist också det, Varför vill alla att Torres skall till Liverpool om han flyttar??
Real Madrid king_robinhoo
2007-02-25 08:59
El argentinito// Aguero är skit grym men problemet är att han jämförs med Messi och Maradona mycket. Nu har jag inte sett Maradona spela så mycket men att jämföra honom med Messi går ju på egenskaper som balans tex men enligt mig är messi ljusår bättre. Han är tillbaka från en skada och ändo om han får 15 min spel så är han livsfarlig bara han får bollen. Jag tror Aguero har bättre skott.
CJ
2007-02-25 02:47
Det glädjer mig att ni helst ser han i Liverpool om en flytt blir aktuell, får man fråga varför? :)
Atlético Fernando Josè Torres Sanz
2007-02-25 02:43
olallatorres

jag håller med :)
vill att han ska stanna men om han nu måste gå hoppas jag verkligen att det blir Liverpool.
Real Madrid El argentinito!
2007-02-25 01:37
Jag avundas er. Ni har fotbollsvärldens kanske största talang. Inte Torres. El Kun. Jag följde honom i Independiente men sedan han kom till er har han mognat i sin spelstil och jag tror att han kan bli hur bra som helst.
Atlético olallatorres
2007-02-25 01:20
torres är så bra och det var så skönt att se han idag! Hoppas verkligen att han stannar och det verkar ju onekligen så. men om han nu måste gå nångång så skulle jag inte gråta om det blev liverpool...
CJ
2007-02-25 01:16
Störst, bäst, Barca //

När det häller hjärta så är ju Carragher den med ett oerhört rött hjärta... Han och Puyol är oerhört lika varandra spelmässigt dessutom.

Tycker det är så jävla synd att ni blivit rånade på en derbyvinst, har en bror som är atleticosupporter och han har slagit sönder barskåpet där nere i vrede, jag förstår honom.

Ni spelade en riktigt bra fotboll och spelar Torres så här så får han gärna spela för Liverpool FC ;).
Spanien Joaquín15
2007-02-25 01:14
Ämne: Var hittar man bilde....
Torrez, checka linken och sök på Atletico ;D
Barcelona Evička
2007-02-25 01:13
Synd. Ni förtjänade verkligen tre poäng och ni skulle ha haft dem.
Barcelona Störst, bäst, Barca
2007-02-25 01:12
Ämne: Andero //

Klart h....
StevieG// Du glömde den med störst hjärta av alla Carles Puyol.

Atletico...fan vad ni var taggade ikväll, kan bara inte sluta imponeras över hur bra ni spelade särskilt första halvlek och slutet av matchen...Ni får gärna låta bli att spela så då vårt kära Barca kommer till Calderon.
Celta Vigo Lazlo
2007-02-25 01:06
Synd att domaren tog ifrån er tre poäng men jag tror ändå att ni tar en CL plats.

Min personliga favorit höjdpunkt från matchen finns på länken.

Den har att göra med Guti och en upphetsad Atlético supporter ;)
Valencia StevieG
2007-02-25 01:05
Andero //

Klart han säger så, det måste han ju. För övrigt precis vad Owen sa innan han stack... Men stannar han så blir jag grymt imponerad och glad att det finns lagkänsla kvar á la Torres, Gerrard, Totti, Raul och kanske nån till
Atlético olallatorres
2007-02-25 01:04
Ämne: olallatorres //

J....
jasså så du vill hellre ha villa. HAn är också grym, helt klart. bättre på fasta, men torres är snabbare och då skulle jag hellre ta han till liverpool om jag va du. ni har ju redan dom som kan lägga frisparkar i pool!
Atlético Andero
2007-02-25 01:02
StevieG
Se länk. :-)
Valencia StevieG
2007-02-25 01:00
olallatorres //

Jo men Torres är ju bara backup ifall vi inte kan få Villa som är betydligt mer irrationell och vassare på fasta situationer än Torres...
Atlético olallatorres
2007-02-25 00:56
Ämne: Bra match idag, ni f....
Torres till Liverpool! hmm skulle inte tro det! HAn stannar!
Real Madrid Fredrik S
2007-02-25 00:54
Ämne: Jo, insatsen får int....
Kan förstå att resultatet är svårt att smälta, men ni skall vara stolta över er insats. Bara ren tur för oss att vi fick en poäng. Ni spelade fantastisk fotboll mot ett (det måste ni erkänna) bra lag. Idag var atletico det bättre laget, men inte det effektivaste. Sedan har ju vi en hyfsad målvakt som räddade oss ett antal gånger.
Valencia StevieG
2007-02-25 00:54
Bra match idag, ni förtjänade verkligen 3 poäng. Synd bara att domarna i Spanien är ljusår efter dom i England. Och fortsätter Torres så här vill jag nog ha han till Liverpool snart...
Annons: