/spanien/atletico/forum/2288.aspx/spanien/atletico/forum/2288.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Spanien Joaquín15
2007-02-25 16:17
Ämne: joaquin15//

jag u....
Jag gillar de som vi har nu mer, randigt är Atletico liksom. :)
Atlético Rueda
2007-02-25 16:15
Någon som har höjdpunkterna från matchen? Glömde banda skiten, måste se det bortdömda målet ett antal gånger till ;)
Atlético zoran
2007-02-25 16:02
Det är iofs Zé Castro som får ta på sig det onödiga målet som Real Madrid gör, annars tycker jag att han och Perea fungerar ganska bra ihop, precis som Pablo och Perea.

Real Madrid delotromundo
2007-02-25 15:56
Messi_Ronaldinho

Ett barca -fan ska väl knappast börja prata om fördelar från domaren. Den dagen real eller något annat lag får straff efter att ha filmat UTANFÖR straffområdet så kan du börja tycka och tänka om hur domaren ger fördelar till andra lag.

Är jag helt fel ute eller är det inte så att ze castro och perea fungerar bättre än när pablo spelar i mittförsvaret?Någon colchonero som håller med?
Atlético olallatorres
2007-02-25 15:54
joaquin15//

jag undrar detsamma! jag vill de ska ha det nya! nu är det bara jag själv som har den på matcherna!
Spanien Joaquín15
2007-02-25 15:52
Varför använder vi nästan aldrig de ''nya'' tröjorna ? För just nu har vi väl samma som förra säsongen och de är 10 ggr snyggare.
Atlético olallatorres
2007-02-25 15:51
Dr. Lassie//

Lugn i bussen... utmana om guldet är kanske en bit bort men det skulle ju inte vara helt fel. undar bara hur man ska få spelarna att vara lika taggade i alla matcher. man tycker ju inte att det ska va sånt stort problem iofs eftersom de har så mycket att spela för.
MAxi och petrov är snart tillbaka och det känns ju inte helt fel faktiskt. men igår var typ första gången man inte sakna dom alltför mycket. Jurado och galetti gjorde det riktigt bra! som resten av laget!!!
Nu börjar det släppa den största besvikelsen och jag börjar se framemot nästa mat! hoppas att de kan bjuda upp på samma sätt då! :)
Dr. Lassie
2007-02-25 15:43
Tänk er gårdagens match med spelare som Maxi och Petrov hela. Shit... Man får bånge, alltså. Då kan vi slå vilka som helst och kanske till och med, om vi har tur, utmana om guldet. Vilken dröm...
Atlético mawkish
2007-02-25 15:24
Jaha. Det här var tveklöst den bästa matchen jag sett i år. Synd som fan att Atlético blir bestulna på segern, speciellt synd om Perea.

Man kan ju fråga sig när det är dags för spanska fotbollsförbundet att agera angående domarna, såhär kan det fan inte forstätta.

Jävligt kul att Jurado spelade så bra. Det känns som att han har en fruktansvärd potential. Hoppas vi får behålla honom.
Recreativo Sinama-Pongolle
2007-02-25 14:44
Bra spelat igår synd bara att ni inte vann.
Barcelona Messi_Ronaldinho
2007-02-25 14:38
Så jävla typiskt att RMD klarar sig undan oavsett. Alltid ska domaren spela in en jävla roll och förstöra. Ni var MYCKET bättre och jag blev så förbannad när 2-0 målet inte godkändes. Började sparka på saker och allt möjligt. Så otroligt att en domaren kan vara på RMD's sida och det är INTE första gången det händer. Guti filmar så uselt att det är otroligt. Han borde haft rött kort. Cannavaro borde fått sitt röda mycket tidigare i matchen och Diarra borde fått sitt andra gula när han kapade en spelare då Casillas sprang fram och "fick ta" Diarras gula kort. Sån usel domare. FÖRBANNAD !!!
Atlético acerci
2007-02-25 14:27
Ämne: Ämne: Jag tro....Haha som rawkus sa, du bevisar ju bara allt jag sa, om du tycker det är så jobbigt att någon enstaka atletico kommer in och beter sig omoget på erat forum (även fast jag har svårt att tro att så var fallet) så gör du exakt samma sak?

Och att vi skulle ha utnyttjat Cannavaros utvisning bättre? Shit, såg du matchen? Cannavaro skulle åkt ut långt innan, Capello kände av det och bytte in Marcelo innan cannavaro fick utvisning och ni kunde fortsätta matchen med en 4 backslinje igen, eller 6 backslinje med diarra och de andra. Behövs det verkligen 6 backar mot ett lag som atlectio ifall ni är så jävla bra som ni säger?

Atletico spelade propaganda fotboll igår, synd att Casillas spelar i real, han är förmodligen världens bästa målvakt och har räddat poäng åt er så sjukt många gånger, medans "världens bästa" ofta står och tittar på, antingen på planen eller på läktaren...
Atlético Rueda
2007-02-25 14:24
Visst är det tråkigt med domare som ska spela den avgörande rollen, men nu är det bara att gå vidare, fortsätta lira som mot real madrid. Spelar laget lika bra och med lika mycket hjärta resten av säsongen så är det klart med clplatsen.

Efter att ha sett Galleti kämpa på sin kant igår så är han given i startelvan enligt mig, fyfan alltså han stod inte still 1 minut.
Atlético rawkus
2007-02-25 14:01
¤¤Raúl¤¤: Med ditt inlagg bevisar du bara vad acerci skrev... Bara for att erat egna forum stangs av pga sina EGNA FANS beteenden, sa behover du ej komma hit o gnalla... ;)
Atlético greeneyes_x
2007-02-25 13:57
Raul//

Ok?? halva laget borta? dålig ursäkt.. då kan jag säga att vi hade Maxi, Petrov, Pablo och Miguel borta pga av skador.. Vad är din point? att ni alltid har en ursäkt.. eller att Cassillias räddat era sorliga arslen dom senaste åren både mot oss o andra lag..
Det är klart vi borde ha gjort fler mål.. det gjorde vi också om du inte märkta det.. Perea..
Sen skulle vi har gjort ännu fler mål om Cannavaro hade fått sitt 12 gula kort för kvällen och stoppat våran målskörd med fult spel.. Du såg ju när Cannavaro åkte ut nära slutet.. jag tror dom flesta maränger satt hemma o sket på sig när bollen dansade på mållinjen 3 gånger.. Den dar Casillias drara ska vi ha målkalas.. var så säkra

Aupa..
Real Madrid ¤¤Raúl¤¤
2007-02-25 13:45
Ämne: Jag tror att det job....
Hur kan man vara så trångsynt?
U tell me!
när ni kommer in i vårt forum osnackar så mkt skit, va fan förväntar du dig av vissa real fan?! ska vi ba sitta o läsa va ni har o skriva o klagar o säger att atleti är bättre eller?
Broshan ja säger så här: what goes around comes around, snackar ni skit, klart som fan kommer nån real fan snacka skit.
Samma sak med ronaldo grej när han hade gått upp i vikt så kom barca fans o snacka skit,
men ni när ronaldinho har gått upp klart som fan att vissa vil hämnas, och jag måste säga att jag vart bl a de som viljat, för att de känns skönt o hämnas på de (men har inte kunnat, tur för de så är jag spärrad från deras forum)
Så är det bara, snackar ni skit, snackar vi skit, så kom inte me dina äkkliga kommentarer om att vi e 14 åringar o bla bla.
Atlético acerci
2007-02-25 13:26
Jag tror att det jobbigaste med matcherna mot real är inte bara att de gång på gång tar poäng på ren tur, för orättvisor finns överallt i världen, även i fotboll. Utan det är dom jobbiga små 14 åringarna som kommer hit från reals forum och snackar massa skit. Som raul här nere och många till på de flera sidor som skrivits efter derbyt.

Hur kan man vara så trångsynt?
Barcelona Ride_The_big_one
2007-02-25 13:13
En av de bästa matcherna iår i la liga!

Så här ska ett derby se ut. För att klassas som bästa matchen i la liga denna säsong så hade det behövts ett real som stod upp vilket de inte gjorde, cred till laget och cred till era supporter attans va de lyfte fram laget.

Kändes som deja vu innan er derby match så såg jag på ett hungrigt fulham som kämpade,krigade och förde spelet mot ett trögt Man u men fick inte 3 poängen. Man u kvitterade tack vare en försvarsmiss hade egentligen inte mycket att säga till i gårdagens match känns lite som ni blev smittad av detta öde.

Var jag inte det innan så är jag det nu grymt impad med alla skador att spela på detta vis forsätt med det.

:D

Real Madrid King_raul
2007-02-25 13:10
Der Afro,
Mygel? kasta inte sten i glashus.
Real Madrid ¤¤Raúl¤¤
2007-02-25 13:10
Ämne: Real skäms så mycket....
Jag nog itne kalla det skäms, vi hade halva laget borta, Carlos,ramos,van nistelrooy,diarra hade nyss kommit tibaka från skada, men kan inte förvänta sig att han kommer in direkt i start elvan. samma sak med marcelo, Becks borta.
så bra som ni säger att ni spelade, borde ni inte ha gjort flera mål än de 2? dessutom hade real 1 utvisning, borde det inte hjälpa atletico lite?
Det kvittar vem som är domare, grejen är att atleti kommer alltid att ha det svårt mot oss.
Men annars bra match, första gången jag ser Torres så bra denna säsong, men hatar han nu ända sen hans filmning från förra matchen.
Real Madrid El argentinito!
2007-02-25 13:05
King Robinho/ Alla Argentinska underbarn jämförs ju med Diego. Det är något man får ta som argentinsk supertalang. Att han är sämre än Messi vet jag inte, El Kun är mer komplett äv vad Lionel är som bara lever på sin snabbhet och sitt ryck. Tvvär har jag aldrig sett Messi spela i Argentina (han gick till Barca som trettonåring) men det jag såg av Agüero i Argentina var något spektakulärt. Jag tror, eller jag vet att El Kun har mcyket mer att ge.
Barcelona Der Afro
2007-02-25 12:55
vilket spel ni hade igår i första. Det borde slutat 4-1.

Domarna ... otroligt. Måste vara något mygel bakom.
Atlético FrenteAtletico
2007-02-25 12:41
Riktigt surt att målet blev bortdömt igår . Usch. Fan hade unnat Perea det målet . As glad blev han.
Herregud Real hade ingen chans mot Atleti. Fan har inte sett Atletico madrid spelarna så laddade på vet inte hur länge. Speciellt torres. De var lätt den bästa matchen ja sett det här året .
Aupa Atletico!
Atlético greeneyes_x
2007-02-25 12:32
Real skäms så mycket för att vi körde över dom igår.. Vilken fin inför rapport dom hade gjort med tips om att avnjuta derby o sånt.. Nu sitter väl San Miguel ganska hårt inne.. REd där måste ha klunkat i sig en hel back var i första halvlek.. och en hel back var igen sista 20 min.. vilket gör att efterrapporten från Real forum uteblivit.. annars brukar dom va ganska snabba med en efterrapport.. speciellt efter ett derby
Proud Liverpool-Fan
2007-02-25 12:24
Nae, spanien har fan dom värsta domarna i hela fotbollseuropa. Ni blev bestulna på en seger igår. Jag kan inte förstå varför han dömde bort ert 2-0 mål. Ni förtjänade segern igår även spelmässigt.
Atlético JFH
2007-02-25 12:17
Ja, Jurado i mitten i stället för Maniche kan vara något bra. När alla är friska blir det ett mycket bra lag.

---------Leo Franco---------
Seitaridis-Perea-Pablo-Lopez
----------Luccin------------
Maxi------Jurado------Petrov
------Torres--Agüero--------

Vi skulle kanske till och med kunna utmana om titeln.
Spanien Paella con las gambas
2007-02-25 12:17
Jag förväntar mig nu en lång och härlig krönika som dissar domarna i La Liga totalt!

M79//

Atlético tog 3p,vi alla vet det.
Atlético Futre
2007-02-25 12:16
Mitt hjärta blöder:'(

En match som man gjorde allt rätt och ändå slutade det 1-1. Jag trodde att alla sviter skulle brytas i år, speciellt efter Torres mål...Att se Cassano slå årets genomskärare till Higuain, fick mig att förvandlas till Hulken. Hade varit något annat om Real hade gjort sig förtjänt av en kvittering och i samma veva som repris-bilderna visar Higuains mål så kommer jag på Pereas felaktigt bortdömada mål. Efter slutsignalen hade jag tårar i ögonen...
Männen i svart lyckades blåsa sönder matchen, men ändå glömde man blåsa i pipan när Cannavaro och Guti ett tag höll på med att kapa av ben. Domarna sätter fem, sex olika nivåer på en match, vilket gör vem som helst frustrerad, (maräng som rojiblanco). Jag menar, efter två kapningar ger han Cannavaro gult kort, sedan räcker hans tålamod 7,8 kapningar till innan han ger det andra - nästan som om han inte ville visa det röda kortet.

Men jag vet inte vad som är värst;

- Att Atletico hade dödat matchen efter en kvart om det inte vore för domaren...

- Eller att vi aldrig slår marängerna, oavsett hur dålig laget de ställer upp med är...

Även om den här matchen slutade oavgjort, så känns detta som det tyngsta förlusten för säsongen...
Barcelona M79
2007-02-25 12:13
Såg inte matchen men att ni inte tar 3p från Real förvånar mig tyvärr inte. Tråkigt att ett desperat lag ska ha med sin domare om de nu stämmer?
Atlético greeneyes_x
2007-02-25 12:12
Jag har löst problemet med Atleti och Torres.. varför dom inte presterar i andra matcher som igår.. det finns ett ord.. Motivation!! Man ser såg ju själv vad tex gossen Torres är kapabel av om han har motivation istället för att se ointresserad ut i andra matcher.. han gjorde en riktig gamla "Torres" match.. dock tycker jag han för självisk vid många tillfällen.. kunde ha släppt bollen till andra som redan va i boxen.. Nu har iallfall hans Real spöke släppt..
Våran trupp börjar bli bättre och bättre för varje transferfönster.. det visar tabellplaceringen och att vi har börjat dominera matcherna mot Real, både hemma o borta.. månne mig den dagen Casiilias lämnar så ska vi gör målrekord på dom..
En sak jag är mest glad över är att tränaren har fortsatt förtronde, jag tror det är nyckeln till ett stabilt Atleti i framtiden.
Jag vill se Aguirre vara kvar och bygga laget och drilla taktik några år framför.. kontinuitet behövs hos oss.. Jag gillar Aguirre skarpt..
Han har en spelidé som funkar bra.. det märker man hur dom rör sig på plan.. positioner o sånt.. han skulle dock behöva bättre spelare på vissa positioner för att vi ska etablera oss i toppen.. En spelar jag vill ska stanna som jag känner på mig kommer dominera mittfältet om några år i vilket han än spelar i är Jurado.. vilken spelare.. han spelar redan som en rutinerad ytter.. var det nån som såg Raul gå på Jurados överstegsfinter gång på gång.. hahaha.. släkten är värst.. men jag vill ha in han i mitten med Luccin..
Annons: