/spanien/atletico/forum/2287.aspx/spanien/atletico/forum/2287.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
pocoloco
2007-02-27 20:22
Allvarligt vad ska ni med en föredetting till. Trodde ni hade högre amitioner än att värva Diouf. Han kommer tokfloppa, tro mig.
Atlético garmaffi_90
2007-02-27 19:29
Atletico Madrid har lagt ett bud på Boltons anfallre El-Hadji Diouf, budet skall ligga runt 6 miljoner pund.

Läs artikeln själva på länktipset !
Atlético acerci
2007-02-27 16:22
Nä, alltså dealen var väl att real skulle få köpa tillbaka Jurado för det tredubbla priset, alltså runt 9 milj euro, men sen kan ju Jurado fortfarande nobba ett eventuellt kontrakt och stanna i atlético, men även ifall jurado blivit världsbäst osv så behöver real max betala 3 milj euro för han ifall jurado vill byta lag.
Atlético Henko
2007-02-27 15:26
Ämne: Tjaa... En sak jag i....
Hängde inte riktigt med i svängarna i somras när det blev klart med Jurado och sen när Real ångrade sig och Atlético gick med på att skriva om övergången med en återköpsklausul.
För mig var det konstist och jag tycker det skulle vara klantigt om man tappade Jurado bara för att man försöker vara schyssta mot lokalkonkurrenten, speciellt med Pablo-affären i färskt minne.
Atlético sunisa
2007-02-27 14:57
Härligt med Atletico i TV4+ nu på söndag, bara dom visar samma inställning som mot r.m så bör det bli en kul match.Har varit för dåligt mot dom sämre lagen förut.
Athletic F.Torres9
2007-02-27 14:42
Tjaa... En sak jag inte fattar är återköpsklausen lr om de heter så på Jurado... Kan Marängerna bara köpa tillbaka honom utan att varken Atletico eller Jurado kan säga emot???....

Hoppas Jurado stannar i framtiden ...
Atlético Davinho
2007-02-26 22:35
garmaffi_90

lyssna aldrig på sportal...
Atlético garmaffi_90
2007-02-26 21:39
Verkar som att Fernando Torres kan lämna Atletico tills sommaren för spel för Manchester United för dryga 380 miljoner kronor :S

Kolla länktipset !
Atlético Andero
2007-02-26 20:57
Kommer inte ihåg ordagrant vad Perlskog sa, men han menade att det aldrig är något vidare drag på Camp Nou med sånger, utan mest bara applåder.
Real Madrid Real Madrid 4 Ever
2007-02-26 20:25
Andero

Vad var sanningen med Barcelonas publik?
Atlético Alexish
2007-02-26 18:49
Hola compadres.

Huvudstaden ar fortfarande lika mysig och dagens stralende sol gor inte saken mycket varre.
Tidningarna pratar fortfarande om dommarskandal och alla ar eniga om att atletico korde over ett blekt real.

Men som en real supporter sade som jag pratade med / vi i real ar vana att spela med 13,14 spelare " men men ni far ha det sa bra dar hemma!

Aupa Atleti
Atlético Andero
2007-02-26 15:50
Kommer ni ihåg omröstningen som var uppe om hur många poäng Atleti tar under februari månad? Rätt svar: 4. Briljant tippat ännu en gång från min sida. ;-)
Atlético Lush
2007-02-26 15:40
Har inte kunnat vara inne här på ganska länge nu..

Men, efter matchen mot Real så dampade jag! Jag är så jävla trött på det här! Alla vet att spanska domare är katastrofala, man har vetat det ganska länge nu, förbundet vet det. Varför gör man inte något åt det?! Det här gäller alla La Liga matcher. Visst det är OK medsmå missar. Men när det är matchavgörande och man pratar om CL-platser så är det fan inte OK!

Håller med; Torres var grym, hoppas han fortsätter såhär. (Bara 3+ i betyg? Kun var ju inre bättre och fick än 4, hmm.. Visst Luccin var bra, fast jag tyckte han missade lite mer än vanligt..
Atlético T:e
2007-02-26 11:26
Ämne: Vår inkompetens på f....Jag håller med, kommer inte ihåg en hörna Atletico lagt som resulterat i mål!
Atlético anti_valencia
2007-02-26 07:22
Vår inkompetens på fasta situationer hindrade oss från 3 poäng inte domaren!! När ska man upptäcka att det inte är OK att slå bort minst 2 hörnor per match för att man envisas att slå utåtskruvade hörnor som ändå inte skapar någon farlighet!!! För att inte tala om alla frisparkar runt straffområdet.... pinsamt och totalt ofarliga....
Atlético acerci
2007-02-26 00:21
Sant! det tänkte jag inte på!

Maniche har sjunkit i mina ögon efter alla skandaler och sina dåliga prestationer på planen vecka efter vecka.

En annan grek som man kan anmärka på är hur ruskigt dåliga hörnor och frisparka vi brukar ha (när det inte är pernia som slår dom), Daniel nämnde i sin träningsrapport att han inte hade sett några fasta situationen övningar, det kan ju avgöra matcher! Ifall Atlético Madrid ska kunna tillhöra den riktiga toppen i Spanien så kan man inte slösa bort hörna efter hörna och frispark efter frispark!

Maniche får stå och nöta skottträning bredvid :)
Amish
2007-02-25 23:57
Ride_The_big_one,
Jag hade gärna pratar i erat forum. Dessvärre bannade erat rumpnissar till moderatorer mig efter Liverpool-matchen när jag påpekade att Barca fick många billiga frisparkar.

Jurado är mycket bättre än vad jag hade förväntat mig när han skrev på för Atletico. Ingen landslagsspelare men helt klart en bra spelare och åtminstone en gedigen truppmedlem.
Atlético senken
2007-02-25 21:50
haha :) så sant Andero :)
Atlético Andero
2007-02-25 21:48
Skönt att någon kommentator vågar säga sanningen om Barcelonas publik.
skidrow
2007-02-25 21:10
mm, fin artikel!
Atlético senken
2007-02-25 21:06
Ämne: Jag kan hitta en pos....
jag hoppas på ett annat dubbelbyte !

Galletti, Maniche ut

Maxi, Petrov in och flytta in Jurado bredvid Luccin för att agera #10 som han gör så bra i u21 landslaget :)

Härlig krönika Daniel, du fick mig på bättre tankar :)
Atlético Rueda
2007-02-25 20:56
Nastic! Bra att kryssa mot Valencia, hoppas på barcaförlust nu också :)
Atlético acerci
2007-02-25 20:54
Jag kan hitta en positiv grej att Petrov och Maxi skadade sig samtidigt, de verkar ha kunnat tränat tillsammans hela tiden istället för själva. :)

Jag ser framför mig ett dubbelbyte... Galetti och Jurado ut... Petrov och Maxi in...
Atlético senken
2007-02-25 20:32
Ämne: M.Torres

Herregud....
Maxi och Petrov är redan tillbaka i träning! för tillfället i Cadiz för att köra rehabilitering(?)

man tänker inte heller stressa fram deras combacks utan de ska vara 100% färdiga innan de är tillbaka !

mitten, slutet på mars, början av april någon gång :P :) längtar som fan ! :D
Atlético Andero
2007-02-25 19:06
Ursäkta? Vem har kommit till er och snackat om något som inte rör Real Madrid?

Enough.
Real Madrid M.Torres
2007-02-25 18:54
Andero//

Kom inte oss så kommer inte vi in till er.
Atlético Andero
2007-02-25 18:54
Allt snack som inte rör Atlético överhuvudtaget tas bort från och med nu.

Torrez
Luccin tar jobbet i det tysta och styr och ställer på Atletis mittfält. Klart den viktigaste spelaren, i alla fall om du frågar mig.

Att betyget på Torres kanske var lite snålt är väl olika beroende på vem man frågar. För mig får han inte mer då han var aningen självisk i vissa situationer.
Barcelona Ride_The_big_one
2007-02-25 18:43
M.Torres

Herregud är du verkligen 20 år?
Jag vet att messi_ronaldinho retade upp madrid fansen en hel del men istället för att leka dagis varför inte agera moget, jag menar jag skäms som fan när denna såkallade barca fansen beter sig som han gör men det du gör är fan inte mycket bättre.

OM man inte stör allt för mycket atleti fans när beräknas maxi och petrov vara tillbaka i träning?
Real Madrid delotromundo
2007-02-25 18:41

Messi_Ronaldinho
Behövs inte,du virar runt utanför plan och är helt borta.

Jag håller med Ride_The_big_one, vi bör visa atletico-fansen respekt och babbla om våra egna lag någon annanstans.
Real Madrid M.Torres
2007-02-25 18:37
Angående filmare, Kolla länken killar.
Annons: