/spanien/atletico/forum/2280.aspx/spanien/atletico/forum/2280.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético daniel77
2007-03-08 19:41
Tja, det ligger nog ingen sanning alls bakom det påståendet ;) Det var menat mer som ett skämt... Men däremot står det i Marca att han med all förmodan låter Valera spela på söndag.
Atlético Torress ! :D
2007-03-08 19:35
hur sann är nyheten om att aguirre läse svenskafans.com ?
Atlético senken
2007-03-08 18:41
Ha det så skoj Luff :)
Atlético Rueda
2007-03-08 18:31
Ha det så bra där nere Luff, ta massor av bilder :)
Atlético Henko
2007-03-08 18:29
Lyllo luff, jag vill också :)

Hälsa Torres från mig
Atlético daniel77
2007-03-08 18:22
Luff,

njut av dagarna i vackra Madrid och hoppas att du får chansen att träffa grabbarna!!

Daniel
Atlético Luff
2007-03-08 15:59
Silva hade ju inte varit helt fel på kanten, men lätt att vara efterklok, Pernia var trots allt grym i Getafe och lirade VM.

Då bär det av till Madrid om ett antal timmar, får se om jag hittar ut till Majadahonda och får mig några bilder! ^^
Atlético Henko
2007-03-08 12:40
Tycker Pernia va riktigt dålig i senaste matchen och Gabi har ju inte gjort nån glad.
Kan inte släppa att Atlético va och ryckte i Valencias kantspringare Silva som har varit väldigt bra i år och va bra i Celta i fjol också.
Valencia vill ha Pernia och Gabi om jag inte minns fel, nu i efterhand skulle det inte varit så dumt med Petrov och Miguel skadade.
Atlético Henko
2007-03-08 12:33
Luff/ Sant men har ändå en känsla av att de är beredda att satsa några år till, ledningen ville ju betala dyrt för Quaresma under vinterfönstret.

Sen tror jag också att Galletti, Mista och kanske Pablo försvinner i sommar.
Läste nånstans att man hade beräknat att använda 15 miljoner euro till sommarmarknaden. Vi får se vad som händer det är ju Atlético :)

Har inte kollat så mycket på Suárez men vet att han är med i målprotokollet då å då.
Atlético Luff
2007-03-08 10:35
Å andra sidan värvade vi svindyrt i somras Henko. :)

Kan nån beskriva Suárez lite mer?
Atlético Henko
2007-03-08 10:28
Innan den här säsongen tyckte jag Maniche var en bra fotbollsspelare men nu tycker jag att hans bästföredatum har gått ut. Skulle älska om Arteta kom och tog hans plats tills nästa säsong.
Sen ha Jurado och Miguel som backup.
Tycker Atlético kan betala Everton det dom kräver för som jag ser det kommer de andra förstärkningarna inte bli dyra: Arizmendi, Diego, Suárez och Eller.
Atlético daniel77
2007-03-08 00:02
Och vilken enastående insats han gjorde i den finalen! Frisparksmålet är en otrolig pärla! 2-0 blev det till slut.
Atlético daniel77
2007-03-08 00:01
Detsamma sa många Atléticosupportrar om den gamle storliraren Schuster som bara hade ett mål med sin fotbollskarriär: nämligen att spela i de tre stora lagen i Spanien. Många var som sagt skeptiska till en fd katalan och maräng, men när tysken i cupfinalen säsongen 91/92 stänkte in en frispark från 35 meter mot marängerna på BERNABEU (!!) var hans mörka förflutna för evigt raderat ur alla Atléticosupportrars huvuden... ;)
Atlético daniel77
2007-03-07 23:54
Luff,

äntligen har jag lyckats reta upp dig, det tog ett tag... ;) Äh, Guti är ju rödvit i själen!! ;)
Atlético Luff
2007-03-07 23:24
Denna gång var det mina tår du trampade på Daniel. ;)

Vill aldrig se Guti i en rödvit dress, hur nyttig han än skulle vara, det stinker maräng om killen!
Atlético daniel77
2007-03-07 22:11
Hahaha... Jag vet, Guti Guti Guti Guti M... ;)
Atlético Andero
2007-03-07 22:08
Mer angående min syn på detta behöver jag nog kanske inte lämna. ;-)
Atlético daniel77
2007-03-07 21:47
Jag anser att vi faktiskt har ett vettigt alternativ på mittfältet som redan befinner sig i Madrid, nämligen herr Guti. Jag vet att många reagerar starkt mot detta och jag kan hålla med om att det tar emot att nämna en realspelare som ett alternativ inför nästa säsong, men jag anser att killen har en enorm potential. Han kan vara otroligt ojämn, jag vet, men vi får inte glömma bort att Guti spelar i ett lag där inga misstag tillåts + att han inte är helt given i startelvan. Då är det inte lätt att alltid prestera på topp...

I ett lag som Atléti, där vad som helst kan hända och där inget längre förvånar oss supportrar, kan Guti spela med mindre press än i real och jag är helt övertygad om att han skulle göra ett jättejobb på vårt mittfält. I sina bästa stunder är killen helt outstanding med sin blick för spelet. Det han måste jobba bort är det ilskna humöret och filmningarna.

Atléti försökte redan locka över Guti i somras, men då sa real ifrån i sista sekund. Säger real nej den här sommaren?
Amish
2007-03-07 21:46
Xabi Alonso har nobbat Real Madrid och Barcelona de två senaste åren, så varför skulle han vilja gå till Atletico..
Dr. Lassie
2007-03-07 20:43
Jag är lite sugen på Xabi Alonso, som det småryktades om förut. Säljer vi Torres borde väl inte det vara omöjligt?
Atlético Futre
2007-03-07 18:24
Arteta före Maniche alla dagar i veckan :)

Han skulle nog bli värvad för sin klass och för att han skulle göra nytta (att han skulle göra nytta är jag nästan säker på) - tror inte att han skulle bli värvad för att dominera...I så fall skulle nog ledningen sikta ett snäpp högre, oavsett hur ekonomin ser ut.
Sevilla Puerta
2007-03-07 16:51
Arteta är absolut bättre än Maniche som Amish nämde.
Amish
2007-03-07 16:24
Arteta är en klasspelare, helt klart bättre än alkisen Maniche. MEN han är ingen världsklasspelare som går in och dominerar i La Liga.
Atlético Futre
2007-03-07 16:04
För mig är Arteta ett givet köp! Dessutom är han en spanjor!
Atlético rawkus
2007-03-07 12:06
greeneyes_x: Kopierar din drom ;) Fan vilken mumsig uppstallning!!
Atlético greeneyes_x
2007-03-07 11:46
låt mig drömmaa lite.......

............Franco.............
........Eller....Pablo.........
Perea.....................Lopez
............Luccin.............
...Maxi...............Petrov...
............Jurado.............
......Torres......Agüero.......

kanske får se detta snart.. men då kanske det är försent...
Real Madrid Akram
2007-03-07 09:35
Polkagrisen

Hehe, jo jag förstår. Men Jurado är ingen kantspelare, något jag är förvånad över är att han gör såpass bra ifrån sig på den positionen, i Segundan förra säsongen så dominerade han centralt på mittfältet. Men ni har tydligen utvecklats hans spel ytterligare. =)

Hoppas vi tar tillbaka honom efter säsongen.
Atlético Polkagrisen
2007-03-06 21:10
Ämne: Vill man hålla kvar ....
Akram,

hoppas du förstår att som Atleti-fan är man misstänksam mot råd från Real-supportrar...Efter det där lär Jurado bli kvar på kanten hehe.
Atlético daniel77
2007-03-06 19:12
Ni som skriver på forumet skall givetvis också berömmas för era intressanta diskussioner som gör just vårt forum till en av de bättre på Spaniensidan. Kul!

Atlético daniel77
2007-03-06 19:06
Och tack för berömmet :)
Annons: