/spanien/atletico/forum/228.aspx/spanien/atletico/forum/228.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético monoburgos
2014-12-14 19:54
förstår inte hur ni tänker när ni säger att ni inte vill ha torres. Utan torres skulle atlletico inte ligga där vi är idag, kanske skulle vara ett mittenlag. Torres förtänar minst i alla fall en chans i atletico, trots allt så ville han aldrig lämna klubben.
Villarreal Joaco
2014-12-14 19:52
Hade varit gött att få straffen där...

Kul första halvlek men chansfattig. Öppnade ju upp sig lite mer på slutet!
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2014-12-14 19:22
Sikueira med betnong på ui..
Atlético Chewie
2014-12-14 19:21
Schuanfran
Postat via SvenskaFans-appen
2014-12-14 19:05
@nuls: Kallt, söndag, Frente..
Atlético nuls
2014-12-14 18:59
Jävlar vad lit folk på matchen! KAn det ha något med frente att göra? Eller vad kan det bero på? Det är ju ändå ett bra lag dom möter
Atlético Atleticoper
2014-12-14 18:44
Har ett väldigt speciellt förhållande till Torres då han var en stor anledning till att jag började hålla på Atlético. Jag har ända sedan han lämnade väntat på hans återkomst och jag hoppas och tror att han kan få en nytändning av att komma hem. Det finns mycket fotboll kvar i den pojken och är det nån som kan locka fram det så är det Simeone!
Atlético gurra1993
2014-12-14 18:05
Miranda tillbaka i elvan tycker det är lite taskigt då Gimenez har verkligen gjort sig förtjänt att få fortsatt förtroende
Profe Ortega
2014-12-14 17:50
Atlético har tackat nej till ett bud på 20 miljoner euro på José Giménez från Manchester City.
Atlético rawkus [siempre contra la peste blanca]
2014-12-14 12:57
Hoppas verkligen inte att Torres kommer "hem". Totalt jävla värdelös senaste 3 aren. Just nu pa lan i Milan(som jag ju haller pa) och även där sjukt blek.

Han är helt under isen.
2014-12-14 12:55
Vore mer eller mindre idiotiskt att inte låna ut Correa då han kommer få nöta bänk. Ett större lag väntar i CdR nästa omgång och skulle förvåna mig om han får spela ens i cupen.
Profe Ortega
2014-12-13 23:15
Enligt gårdagens AS, är Podolski och Bruma namn som kan ansluta sig till Atlético.
Profe Ortega
2014-12-13 20:17
Pelle_r och Kakan_Atletico På vilket sätt skulle Torres anses vara en smart värvning? Speciellt för någon som har bara gjort ett enda mål på 10 framträdande för ett mediokert lag som AC Milan. Hans största egenskap var, förutom målsinnet, hans genombrottsförmåga, något som han dessvärre har tappat efter sina skador. Om han värvas som back-up, kan vi lika gärna satsa på Raúl Jimenez som åtminstone har framtiden för sig. Och då har jag inte ens gått in på att spanjoren få press redan vid första dagen med tanke på sin tidigare historia hos oss. Inse faktumet, Torres är slut. ---- Conserva el Calderón! Tror nog att mycket hänger på om Miranda får sitt medborgarskap om Ángel ska vara en del i truppen. Jag tycker att det vore bäst för argentinaren att bli utlånad (typ Rayo Vallecano) för att kunna få kontinuerlig med speltid.
Atlético Conserva el Calderón!
2014-12-13 15:54
Ursäkta, men vad f*n ska vi med Torres till? Man lever inte på gamla meriter och det var 5-6 säsonger sen då Torres gjorde en godkänd (!) säsong. Det behöver vi inte i dagens Atlético vars offensiv lider utan Diego Costa. Nej tack till Torres, spela in Correa istället (om nu icke-eu spelar-regeln tillåter det).
Profe Ortega
2014-12-13 15:02
Under gårdagen, utsågs Arda Turan till förra månadens bäste spelare av fansen.
Profe Ortega
2014-12-13 14:31
Officiellt: Ángel Correa är 100% klar för Atlético de Madrid!

Välkommen till världens vackraste klubb!
Atlético Kakan_Atletico
2014-12-13 13:30
Tror fortfarande att Atletico är den ända klubben som kan väcka liv i Torres igen. Och vaknar han till, ja då jäklar!
Atlético Pelle_r
2014-12-13 13:01
Fast hur blir de då med Cerci?
Atlético Pelle_r
2014-12-13 12:00
Jag tror Torres är en riktigt smart värvning, även fast han inte presterat alls de senaste åren, så kan han vara en bra backup till Mandzu under CL finaler och liga titlar. För dit ska vi iallafall.
Atlético Antonio López
2014-12-13 09:59
Profe Ortega/

Då har du ännu en intressant spekulation där. Hur kommer lottningen se ut om man väljer att tro att allt är riggat? Jo det är jag medveten om men FIFA är huvudorganet i hela organisationen, intäkterna från CL stannar inte enbart hos UEFA men tack för Klargörandet.

---
Håller med om Torres, ser verkligen inte vad han skulle bidra med i dagens Atleti.
Profe Ortega
2014-12-13 05:03
@Kakan_Atletico:
Ska jag tolka det som ett sarkastiskt inlägg? Atlético de Madrid är ett lag som slåss om titlar. Jag gillar Torres (verkligen) men spanjoren har reducerats till ett skämt ända sedan han kom till Chelsea. Han är tyvärr inte tillräckligt bra för att bära den vackra rödvita tröjan.
Profe Ortega
2014-12-13 02:36
Antonio López Med tanke på vilka enkla lottningar som just Real Madrid har fått genom åren, är förståeligt att jag tog upp riggad lottning. Och inte för att vara den men det är UEFA som håller i turneringen, inte FIFA... Kakan_Atletico Hade gärna sett honom men då som fjärde/femte-valet. Zoran Skönt att Atlas y Bajas är tillbaka!
2014-12-13 02:14
@Kakan_Atletico: Jag firar jul i januari hahah!
Atlético Kakan_Atletico
2014-12-13 01:57
Torres i Januari hade varit den bästa försenade julklappen någonsin!
Atlético Elnacho
2014-12-12 23:25
Magiskt med Atlas y Bajas och snälla snälla ge mig Torres tillbaka, skulle vara fantastiskt!!
Atlético zoran
2014-12-12 23:24
Tjuvstartade med Altas y Bajas 2015, trots att det alltjämt är 2014.

Det är så vi gör på Atlético-redaktionen..
Atlético Kakan_Atletico
2014-12-12 19:08
Värva tillbaks Kung Perea? Den speeden och fysiken är det få mittbackar som besitter. Legend!

Angående motståndare i CL så kan vi slå vem som. Så det spelar nästan ingen roll enligt mig!
Atlético Antonio López
2014-12-12 17:35
Profe Ortega/

Om man nu vill diskutera fotboll i ett forum och potentiella motståndare utifrån olika förutsättningar är det väl ingen fel alls att lyfta det här? Ska vi utgå från samtliga konspiratoriska ideologier där ute finns det ingen anledning att kolla på fotboll. Tänk vilka pengar Fifa förlorar på att låta Atleti gå till final istället, där borde de mutat domaren.

Profe Ortega
2014-12-12 17:26
Med stor stor sannolikhet är lottningen riggad(vibrerade bollar månntro)? Tänk bara på pengarna som går förlorade i tv-rättigheter o.s.v. om tungviktsmöten (Manchester City vs. Real Madrid och PSG vs. Bayern) skulle mötas i första rundan och någon utav lagen slås ut? Något som genererar färre tittare och det i sig mindre summor pengar, om smålag (i jämförelse) går långt i turneringen.
Profe Ortega
2014-12-12 17:19
När den tidigare Atlético-legenden, Perea, gjorde sin knäoperation på vår träningsanläggning så passade colombianen samtidigt på att hälsa sina f.d. lagkamrater samt tränarstaben.
Annons: