/spanien/atletico/forum/2278.aspx/spanien/atletico/forum/2278.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Andero
2007-03-11 11:44
Ingen aning. Dubbelklickar du, månne?
Atlético JJ
2007-03-11 11:27
Är det någon här som kan säga varför mina meddelanden alltid blir två? Ganska irriterande, både för er och för mig!
Atlético JJ
2007-03-11 11:26
Tack Messi!
Atlético JFH
2007-03-10 22:24
Jag tror att kontraktet med Nike gäller i ytterligare 4 år så du kan nog beställa tröjorna. De röd-vitrandiga är aldrig fel då dessa inte kommer att ändras särskilt mycket även om laget får en ny tröjsponsor.
Falkman
2007-03-10 22:15
Tjena, jag är sugen på att beställa hemma och bortatröjan men funderar på om jag ska vänta tills nästa år! Någon som vet om atletico kommer ha likadan dräkt nästa år eller byta modell/märke?
Atlético kuNchiLiWeo
2007-03-10 20:29
Hej kolla in dom här låtarna, det är Kun som sjunger :D
Athletic F.Torres9
2007-03-10 19:47
Tja .... är det nån som har handlat på Atleticos officela webshop?.. fattar inte så mycket finns det ingen engelsk version?... aja ...

Imorrn tror jag vi vänder på kakan och vinner med 2-1 Ett mål av Torres och ett mål av Jurado.. För Depor tror jag att konstigt nog Arizmendi nätar... Jag tror framförallt att Atletico spelarna rycker upp sig när det hör att presidenten lr vem det va som gick ut med att spelarna underpresterar...
Atlético daniel77
2007-03-10 17:41
;)
Atlético daniel77
2007-03-10 17:38
sjung med!!
Atlético Rueda
2007-03-10 13:58
Eftersom webhotellet som tips-sidan ligger på återigen ligger nere, så kan ni som vill tipp skicka ett PM med erat tips.. Under tiden är jag på jakt efter ett bättre webhotell :)

Måste instämma på det de andra säger, intressant elva imorgon hoppas Eller visar framfötterna :)
Länktips: www.tippa.2u.se
Julia
2007-03-10 12:17
Mycket intressant lag imorgon, ska bli kul att se!
Real Madrid El Argentinito
2007-03-10 12:00
Hur går det för Maxi och Petrov, när beräknas dem vara tillbaka i spel?
Atlético JJ
2007-03-10 11:35
Tycker också att startelvan ser mycket lovande ut, skulle dock som alla andra här ha Jurado i en offensiv innermittfältsposition, och ha Pernia/Lopez på kanten. Mycket viktigt match imorgon. Alla våra konkurrenter har svåra matcher, och lär tappa poäng. Ska vi ha någon chans till Europa måste vi vinna såna här viktiga matcher!
Atlético senken
2007-03-10 10:58
Någon som minns det här? fyfan vad glad man blir :)

Hoppas på en repris imorgon !

Aupa Atleti !!
Atlético olallatorres
2007-03-10 09:23
Tycker startelven ser bra ut inför i morgon. kul med valera, tror på han. Är bara lite nervös för Ze Castro... inte riktigt så het! Men jag tror på ett misstag hemåt och sen lossnar det framåt och vi lyckas göra tre mål! :)
Atlético senken
2007-03-09 22:55
Fan vad kul att Valera startar alltså ! :D

Kika länktipset ! nyförvärvet Diegos golazo mot Parma.. :P
Atlético Luff
2007-03-09 22:36
Woo, sitter pa mitt hotell nu och kanner att det blev lite for mkt cruzcampo och for lite somn . :D

Riktigt trevligt har dock, kan nastan ga i t-shirt till 7 po kvallen :)

Verkar vara stangd traning imorrn, for hoppas po sondag eller mandag, men men, vad ska man gora po sportbaren imorrn om real gor mal do? Kan ju inte jubla precis :D

Blir till att sova tidigt idag, grymt trott!
Atlético Andero
2007-03-09 19:51
Haha, tänkte nämnda det jag med tidigare i dag, men glömde bort det.

Jag kommer ihåg att jag skrev det förut, att de en gång på tipssidan skrev att Atlético var ett bra hemmalag. ;-)
Dr. Lassie
2007-03-09 19:47
Läste Sportbladet (usch) idag och där stod det att Andrade i Atletico var avstängd. Vem fan är Andrade? Vad sägs om lite research, era råsa-fjantar?
Atlético daniel77
2007-03-09 17:48
Zoran och greeneyes_x,

ni har givetvis helt rätt i att Aguirre borde sätta Jurado på en central position. Killen har en otrolig blick för spelet och kan, om han ges förtroendet, bli hur bra som helst. Det känns nästan som att Aguirre har bestämt sig för att sätta ut honom på en kant för att real inte skall få upp ögonen för killen och ta tillbaka honom.
Atlético Torress ! :D
2007-03-09 17:46
vad tror ni om våran chans ?
Atlético Henko
2007-03-09 16:44
Zoran// Är också lite orolig för hur backlinjen kommer bete sig då de aldrig har spelat ihop förut (om det nu blir Valera, Ze C. Eller och Lopez)

Håller med om att Jurado borde få köra några matcher i den centrala mittfältspositionen nu när Maniche har varit medioker en längre tid, det skulle ju vara fantastiskt om han blommar ut och blir given i startelvan tills nästa säsong.
Atlético greeneyes_x
2007-03-09 14:09
Som nån va inne på innan att vi ska hämta Arteta och ha Jurado som backup.. Nu vet vi inte om Arteta kommer kunna prestera eller inte.. alla såg ju vad Maniche utför på planen.. och vi som såg Maniche som nån mittmälts messias när han va på väg till oss..
Har ett lag som Atleti med så många underpresterande spelare år efter år verkligen råd spelmässigt att bänka en av det få spelare som verkilgen presterar, en skicklig en dessutom..
bara för ett lite större namn som Arteta..
Ingen bra ide tycker jag,, rent spelmässigt..
Atlético greeneyes_x
2007-03-09 14:01
Zoran//

Vi ska inte bara testa ha Jurado som spelfördelare.. utan han ska vara där också.. det ser man på det spel han har i sig.. han dominerade secunda från den positionen.. synd att inte hans lagkamrater höll samma klass.. han höll nästan själv upp allt centralt passnings och anfallssspel i secunda.. har en kompis som är maräng som har en massa klipp.. Sen så måste ju hans spel vart ganska bra eftersom Europasatsande Atleti plockar hem en secunda spelare.. och Real drog oss tillbaka till förhandlingsbordet för klasulförändringar..
Som sagt.. denna spelare är en framtidsspelare av yttersta klass.. det har visat lite redan första säsongen.. och första säsongen brukar vara svår.. han har mycket mer spel i sig.. det kommer han visa.. han ska inte vara nån backup nästa år till nån Arteta.. Han ska vara ubderstöd till Maxi, Petrov, Torres och Agüero..
Atlético zoran
2007-03-09 13:33
Eller är grymt bra, men det gäller att vara ihopspelt med sina kollegor där bak och det är det enda som oroar mig inför matchen mot Deportivo.

Annars tycker jag att Jurado ser riktigt bra ut och att han är en av få spelare som presterar med betyget godkänd i Februari månad. Tror att en vinst är mycket viktig i det här skedet då Zaragoza spelar en svår bortamatch mot Real Betis, även om det är så att de får spela utan publik.

Real Madrid förlorar förhoppningsvis sin match mot Barcelona, samtidigt som Valencia åker till Baskien för bortamöte med Osasuna som är ganska hemmastarka. Recreativo spelar borta mot Getafe vilket med största sannolikhet innebär delad poäng eller 3 poäng till hemmalaget, dock är inget klart ännu.

Jag hoppas att vi får se Miguel i truppen till helgen, fantastiskt kul faktiskt.

Matchen lär dock bli jämn och Atlético kommer med all sannolikhet att föra matchen, förhoppningsvis mer framgångsrikt än i tidigare matcher. Om det nu inte skulle gå särskillt bra så skulle jag vilja se Jurado i mitten som spelfördelare, i alla fall testa det.
Atlético senken
2007-03-09 13:12
Hoppas verkligen att han startar med Valera ! och att han tar chansen.. han har det ju i sig :)

Eller ska bli kul att se, känns som att han har det som krävs och hoppas att Ze inte skämmer ut sig den här matchen.. :P

Miguel på bänken, eller vad säger ni? :)
Atlético Henko
2007-03-09 09:26
Ser framimot att se Valera i helgen, hoppas han övertygar. Juste Eller ska också blir riktigt kul att se!
Atlético zoran
2007-03-08 21:40
Det är bra med kontinuitet, men samtidigt får inte spelare blir för säkra på sina positioner.

Om han nu spelar med Valera, som ändå verkar hungrig och inte har spelat på ett bra tag i Atlético-tröjan så tror jag att det kan vara ett bra drag då Seitaridis har sett blek ut under hela Februari-månad.
Atlético JJ
2007-03-08 20:53
Jag blir så frustrerad över att vi inte kan vinna såna matcher som i helgen! Vi ska ut i Europa till nästa säsong, men det verkar som vi här vill det mer än spelarna själva...
Atlético Torress ! :D
2007-03-08 20:35
jaha okeej.. men den va bra endå ..intressant att läsa ;D
Annons: