/spanien/atletico/forum/2268.aspx/spanien/atletico/forum/2268.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético aikare_92
2007-03-21 10:49
visst heterr
Real Madrid Gabinho! [Higuian, Gago , Macelo]
2007-03-21 00:52
Det ni borde göra är att ta bort Torres som kapten och ge han mindre ansvar så kanske han lyckas trots allt e han 21-22 år.

Och REcoba skulle va dåligt köp för mycket skadad.

Lycka till me CL platsen.
Atlético zoran
2007-03-20 22:39
Recoba är allt för skadebenägen, så samtidigt som han kan spela fotboll och fortfarande kan prestera toppfotboll någon gång ibland, så tycker jag att man ska satsa på yngre förmågor.

Behöver väl knappast nämna vem jag vill ha i Atlético..
Atlético atleticoputte
2007-03-20 22:22
Recoba känns inte alls som en bra värvning anser jag. Han är gammal och har sett sina bästa dagar passera?
Atlético JFH
2007-03-20 22:09
såg reprisen av PSV-Ajax idag och Sneijder växer bara mer och mer i mina ögon. Han är så otroligt komplett och jobbar hårt trots sin position/roll i laget. underbart att se. Målet var det inget fel på heller.
Jag ser inga som helst problem med att behålla Torres i en säsong till så att han kan få service från en ordentlig innermittfältare, men får vi 30 miljoner för honom borde vi nog sälja. Som ersättare skulle vi då behöva en utpräglad målskytt som tex Trezeguet är. Lever absolut INTE på gamla meriter utan gör fortfarande en hel del mål. 128 mål på 208 matcher för Juventusvar det i september förra året. Säkerligen mer nu. Jag skulle gärna se honom även om Torres stannar.
Shevchenko visade igår vad han kan och vad han är bäst på. Sheva skulle vara mycket bra, men då vill jag ha pengar från Chelsea också med tanke på åldern.

F.ö. Grattis Zoran!! och tack redaktionen! Keep up the good work!
Atlético daniel77
2007-03-20 21:47
en lösning är att sälja Torres till Chelsea och få Schevchenko istället. Vad säger du?
Atlético JJ
2007-03-20 21:37
Ämne: JJ,
en sådan satsni....
Trezeguet känns inte som en drömvärvning. Tycker han är väldigt överskattad och lever på gamla meriter, tycker dock att det behövs en anfallare och en mittfältare. De flesta hoppas precis som jag att Elano kommer, men anfallaren är jag lite osäker på. La Liga är en så pass "unik" liga att det inte går att köpa från vilken liga som helst. Ser hellre att vi köper en som redan vet hur spelet här fungerar. Ngra rimliga förslag?
Atlético JJ
2007-03-20 21:33
Atlético daniel77
2007-03-20 21:24
Vi på redaktionen ville att ni skulle smälta förlusten innan vi drar igång med artikelskrivandet ;)
Atlético daniel77
2007-03-20 21:24
JJ,
en sådan satsning vore rent sagt ut förödande för klubbens del. Tänk dig Maniche och Recoba ute på en pubrunda. Ingen träning för deras del nästa dag... ;)

Att Aguero ryktas bort har nog mer med att han är en duktig fotbollsspelare än att han inte skulle trivas i klubben. Vi behöver nog inte oroa oss, Aguero stannar.

Ja, Huntelaar, Sneijder eller varför inte Trezeguet? Men Recoba... då måste väl ändå fler hålla med om att Guti är en bättre lösning hahaha ;) Jag får inget vidare stöd när jag lobbar för Guti...
Atlético Majjo
2007-03-20 21:22
Måste hålla med! Redaktionen spottar ut artiklar! Bra jobbat!
Recoba? Nej! Kommentarer överflödiga...
Suazo? Nej! Han är en snabb kontringsspelare, passar bra i ett litet lag som inte för sina matcher, som Cagliari. Satsa pengarna på Elano eller någon annan riktigt vass offensiv mittfältare istället, som kan släppa bollen fort och precist. Istället för Maniche's 10 tillslag innan sidledspassningen till Luccin kommer...
Aupa!
Atlético JJ
2007-03-20 21:15
Jag som tyckte att Atleti - sidan hade varit halvseg i ett par dagar, och så kommer det fem artiklar på ett par timmar! Härligt!
Visste inte att Aguero ryktades vara på väg bort, trivs han inte eller?
Daniel,
Håller med dig helt och hållet om Recoba. Herregud, vill inte ens se honom i Spanien. Han ör nog den mest överskattade spelaren i Europa!:P
Nej, satsa på Huntelaar och Sneijder!
Atlético daniel77
2007-03-20 20:48
Nej nej nej nej, inte Recoba, snälla! Enligt mina ögon en helt vansinnig satsning... Måtte detta vara ett elakt rykte...
Atlético zoran
2007-03-20 20:33
@cosa da costa

Billy Ohlsson Alla på TV4.
Atlético Lippan
2007-03-20 19:59
Ämne: Nu är vi aktivast på....Shiiit, definitivt ;D

cosa da costa, håller med dig om Kristiansson. Han är lätt den bästa kommentatorn & han har ju inte fått kommentera la liga på jättelänge nu ju. Perlskog och de andra är såååå tråkiga..
"El niño"
2007-03-20 19:51
Nu är vi aktivast på Spanien - sidan :)
Villarreal cosa da costa
2007-03-20 19:46
jackob bojesson//

herregud!!! hur kan du tycka att jarelind är bra.

killen är ju så partisk att det inte är sant!

han får ofta kommentera barca och då hör man verkligen hur mycket han hejar på dem,och när han kommenterar matcher innan barca snaker han bara om barcas match.sen har han också favoritspelare.t.ex aaronn lennon som han blir jävligt mycket mer intresserad av matchen när han får bollen.

sen brukar han ofta få kommentera t.ex barca och toppmatcher i uefa cupen, det ända dåliga snubben kommenterar är portugisiska ligan och copa del rey.

ps.vad har hänt med kristiansson,han får ju aldrig kommentera några matcher längre och inte heller den skönaste experten billy ohlsson?
Atlético Luff
2007-03-20 19:13
Tjoho, får hoppas att Cerezos ord stämmer angåenge Aguirre, men varför inte lika gärna förlänga nu? Skulle gett mig personligen mer arbetsro om jag slapp tänka på nått sånt.

Kul med Zoran, har vi starkaste SF-redaktionen nu tro? ^^
Atlético JJ
2007-03-20 18:04
Kan ngn översätta artikeln till mig?:P
Atlético Rojiblanca (fd. Lamps8)
2007-03-20 17:28
Feliz cumpleaños Fernando ;)
Julia
2007-03-20 16:30
GRATTIS TORRES!!

:D
Atlético Adore_Anita
2007-03-20 15:33
Det var ett bra tag sen man va här inne.
Men iallafall ville bara säga att Torres fyller år idag :D. Nu är pojken 23 år ;).
Atlético Luff
2007-03-20 15:25
...och Lucas var ju tydligen helt klar. :P
Atlético daniel77
2007-03-20 15:22
Tyvärr hamnar nog inte Suazo i Atlético. Han drar till en större italiensk klubb.

När det gäller Quaresma har det ryktats länge om att Atléti redan har ett "hemligt" kontrakt med honom till nästkommande säsong. Sådant ska man kanske ta med en nypa salt, jag vet inte hur det ligger till. Det enda jag vet är att As och Marca antytt att Quaresma kan vara klar för Atléti. Glöm ej att Reyes också var klar i somras...
Atlético Futre
2007-03-20 15:06
Det var någon som nämnde Suazo lite längre ner och jag håller med om en sådan värvning, Suazo är en drömspelare. Han är snabb, teknisk och stark - dessvärre har också marängerna koll på honom...
Men ni har glömt en sak om Zigic, han största nackdel är en STOR nackdel att ha i La Liga överhuvudtaget, nämligen snabbheten. Han är nog en av dom långsammaste spelarna i La Liga, vilket gör hans fördelar mindre användbara...

På tal om mittfältare (Inte för att man egentligen har mycket behov av såna i Atletico)..

Simao Sarbosa är ju grymt bra, han ryktades ju till Atm för en tid sen...Hur är det med Quaresma, har man släppt honom nu, eller planerar Cerezo & co att försöka värva honom? (Skulle nog vara svårt att locka honom, då Porto kommer att avancera till nästa års CL).
Atlético daniel77
2007-03-20 14:53
Valera opereras idag. Tänk på stackaren...
Atlético greeneyes_x
2007-03-20 14:42
Elano Blumer spelar i Shaktar Donetsk.. En spelare som Atleti var intresserade av i sommras.. Men Shaktar vill inte släppa han har jag för mig.. Kan tänka mig skambudet dom båda clownwerna måsta ha lagt.. En mycket bra offensiv mittfältare och sinne för pass o spel.. 25 årig brasse som redan briljerat i landslaget och många storklubbar fått upp ögonen för.. Elano vore en drömvärvning för mig till mittfältet.. Han smäller ganska många mål också.. mycket tekniskt skicklig och fifflig bollhållare med lika bra tvåfotad bössa.. Har för mig att han smällde i 2 mål direkt på sin landslags debut mot Norge.. Han är den första "ukrainska" brassen som får spela i landslaget.. Han var med Sydamerikanska Allstar laget 2003 och 2004.. 2 ligatitlar med Santos och final i Copa Lebertadores där han blev vald till turneringens most valuable player.. Följer vi upp vårat intresse för Elano så kan Arteta köpa ett hus i Liverpool.. Detta är i min bokstavliga mening en "drömvärvning" för mig och skulle ge vårt mittfält 3 dimensioner extra.. Har sett han spela många gånger för Santos då Brasilansk fotboll visades på tv här.. Va redan då ganska imponerad och förtjust den då unga 21 åringen.. Följ upp detta från sommarn.. snälla ledningen..
Atlético wesse
2007-03-20 14:17
//Zoran

My bad!:)

Håller med om att Trezeguet vore en riktig bra komplettering till Torres på topp, och Kun släpande. Men som sagt, enbart drömmar!

//Henko
Elano, vem är han, hur gammal och var spelar han? Känner igen namnet men kan inte placera.
Atlético Henko
2007-03-20 13:37
Pedro Guillén har nu opererat Valeras högerknä och allt har gått bra.
Atlético Henko
2007-03-20 11:08
Atlético och Telemadrid har nu skrivit kontrakt på tvrättigheter och för de får Atlético 230 miljoner euro mellan 2009 - 2014.
Annons: