/spanien/atletico/forum/2264.aspx/spanien/atletico/forum/2264.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Futre
2007-03-31 19:25
Längesen jag var här sist, men redaktionen jobbar väldigt bra (nästan för bra..?)fortfarande - som de numera är kända för=)

Hur ser statistiken ut mot Mallorca de senaste åren? Jag har för mig att det brukar spelas tråkiga matcher mot dem...

Annars tror jag precis som El Niño, att Atm kommer spela ut idag.
Atlético el niño!
2007-03-31 19:16
http://www.fernando9torres.com/noticia.php?id=1342&seccion=actualidad

Han säger det igen, Cerezo, och jag håller med honom. Torres visar det kanske inte på plan men han älskar verkligen Atléti och det är därför han är omtyckt och älskad.

Och han får dessutom göra mål mot Mallorca och jag tror dom gör en sådan jättematch (t.ex. Villarreal och Celta Vigo) och Agüero gör det andra.

iiAUPA ATLÉTI!!
Atlético Rueda
2007-03-31 17:29
Har uppdaterat tips-sidan med morgondagens omgång, ingen träffade någon poäng i den förra omgången.

In och tippa! www.tippa.2u.se
Länktips: www.tippa.2u.se
Atlético Bobban
2007-03-31 12:20
Ämne: Öj ! kom ju på att m....
Du kommer att hitta alla möjliga länktips i vår reseguide som kommer att publiceras den här helgen;)

Tills vidare kan jag rekommmendera Kviborgs reseguide från Real Madrid sidan...
Barcelona Banckischh
2007-03-30 23:26
Heej atleti, skulle bara säga det att ni gör ett bra jobb och att ni är lyckligt som lottade som har den skicklige krönikören Daniel Szostak, killen är duktig och skriver alltid intressanta artiklar.

Forca Barca !
Atlético senken
2007-03-30 23:08
Öj ! kom ju på att man kanske aldrig kommer att få se Torres spela i Atleticotröjan, live... tänkte att man kanske skulle dra ner nu på slutet isåfall så man är säker :)

då undrar jag om någon kan skicka lite länkar till flygbolag och biljettsidor(vill minnas att någon länkade innan jul till någon bra sida där man beställde biljetter)

tack på förhand ! AUPAA
Atlético Andero
2007-03-30 22:11
Ämne: Jag undrade bara om ....
24 mål på 24 matcher, faktiskt.
Sano
2007-03-30 22:00
Jag undrade bara om någon här visste hur många matcher och mål Christian Vieri gjorde under sin tid i Atletico Madrid tröjan.

Tacksam för svar!
Atlético FrenteAtletico
2007-03-30 21:04
Cisse skulle ju också såklart vara ett bra köp. Jag har alltid gillat Cisse och hans spelstil. Jag följer inte franska ligan så mycket så vet inte om Marseille får spela i europa nästa säsong.
Toni däremot tror ja inte på men vem vet .
ha de bra
Atlético Luff
2007-03-30 18:57
Viola lär vilja ha en smärre förmögenhet för guldklimpen Pazzini, och om Toni drar i sommar också så...

Cissé däremot! Riktigt mycket talang där, enda som kan spöka är väl att han verkar ha ett riktigt stort hjärta för Marsielle och lika stora chanser att nå europaspel där som i Madrid.
Atlético senken
2007-03-30 16:04
Pazzini tycker jag skulle vara ett alternativ?

eller kanske Cissé? tror inte liverpool vill ha kvar honom! men då kanske han stannar i Marseille?

varför inte David Healy? han har ju bevisat att han kan göra på mål alla sorters motstånd :)

:)
Atlético Beer
2007-03-30 13:20
Ja, Iaquinta ska definitivt vara ett alternativ, tror inte Newcastle släpper Martins
Atlético FrenteAtletico
2007-03-30 12:37
Jag håller med om att både Iaquinta och Martins vore bättre än både Torres och Mista.
Sergio Ramos 4 , snackar i nattmössan och har inte sett någon match på väldigt länge.
Jag tror inte Man Utd köper torres för dem behöver ingen mera anfallaren nu när dem har fått dong och rossi kommer tillbaka.
Aupa atleti!
Atlético Luff
2007-03-30 12:36
En tung Italienare skulle nog vara fint ja, gick ju bra senast (Vieri). :)
Barcelona Nilzoniz
2007-03-30 11:47
Fernando Torres känns så otroligt Manchester U av någon anledning. Kan verkligen se honom bredvid Rooney (även om Saha säkert är bättre än Torres).

Frågan är ändå om sir Alex gör ett sådant riskköp. Men en sak är säker: tror ni klarar er utmärkt utan Torres. Som sagt; för stunden är han mest en bromskloss. Iaquinta (rättstavat?) vore exempelvis en kille som säkert skulle göra mer nytta i Atlético Madrid.
Atlético Beer
2007-03-30 11:37
SergioRamos #4//Hahaha, antingen driver du eller så har du inte sett oss spela på typ 2 år (förutom kanske Barca-matcherna och senaste derbyt). Torres gör typ 3-5 bra matcher om året. Han är en belastning!
Atlético daniel77
2007-03-30 10:46

Atlético aleti
2007-03-30 10:38
Ämne: Om jag har koll komm....
dt ligger i San Blas son du säger mellan Vallecas och Barajas men det är långt i mellan dom LA PEINETA ligger 10 min bilsväg från mitt hus
Madrid- The Heavy Campione!!
2007-03-30 10:04
Torres borde byta dagis till skola.Sen senare kan han byta till ett unniversitet.Men i Athletico utvecklas han inte.
Real Madrid SergioRamos #4
2007-03-30 07:47
Om torres lämnar er så kommer det va en stor kris.Killen är troligen bäst i laget och han är en kille som gör dem avgörande målen o passen. Lycka till Madrid!
Atlético Luff
2007-03-30 00:11
Nåja, det är väl ändå senast 2011 som vi lämnar vår vackra arena och då har vi (förhoppningsvis) löst fallet Torres, antingen harvar han i nån klubb på nordligare breddgrader eller så har vi accepterat att han kommer spela hela sin karriär i Atleti!
Atlético Rojiblanca (fd. Lamps8)
2007-03-29 22:15
jag håller helt och hållet med rawkus... Men en sak som skulle kännas väldigt konstigt att göra sig av med Vicente Calderon OCH Fernando torres... för mig skulle lite av känslan av Atletico försvinna...
Atlético Andero
2007-03-29 18:30
Ämne: jag är ju en sån sju....
Ett och annat straffmål, visserligen. ;-)
Valencia J.T-Ayala; 2000-2007
2007-03-29 18:03
T:e//
Det hade varit nice om han kom över till A.Madrid :).
Atlético T:e
2007-03-29 17:42
Jag skulle vilja värva Elmander till Atletico!
Atlético atleticoputte
2007-03-29 17:27
jag är ju en sån sjuk Torres älskare så det är svårt för mig att vara opartisk.. men alla säger att han inte levererar..

men han leder trots allt den interna skytteligan?
Atlético Beer
2007-03-29 15:58
min önskelista

UT:
Torres
Maniche
Mista
Gabi(Klar)
Pernia

IN:
Zigic(?)
Arizmendi
Sneijder
Mario (Klar)
Diego(Klar)
Ung vänsterback
Atlético rawkus
2007-03-29 14:32
Mina tankar kring Torres vara eller icke-vara:

Missforsta mig inte, alskar Torres...men... vet ej vad som ar pa tok?

Han kan knappast skylla pa daliga medspelare... Han verkar missa fruktansvart enkla lagen, dar en boll "bara" behover rullas in i mal, med en enkel bredsida...

Trott pa att han helt enkelt inte levererar.

En forsaljning skulle gora fruktansvart ont i sjalen, men vet ej om det skulle vara sa fruktansvart hemskt egentligen for klubben.

Klart att han ar en ikon for Atletico, men om han ej leverarar, sasong efter sasong, sa bor man vara realistisk och lata han prova sina vingar :)

Min asikt iaf. Vi ar ju som sagt ett LAG, inte bara EN spelare...

Personligen skulle jag ej ha nat emot tex Obafemi Martins. Gillar han skarpt :) Men han lar ju kosta skjortan, men vid en ev Torres forsaljning, sa finns det ju cash att spendera...

Ma val!

ps. Pa Sondag flyttar jag med tosen till Mexico :) Woohoo for mig!!

Aupa Atleti !!
Atlético Andero
2007-03-29 14:17
Ämne: Finns de någon svens....
Nej. Inte än, i alla fall.
Atlético Luff
2007-03-29 13:45
Om jag har koll kommer la peineta ligga österut, mellan Vallecas och flygplatsen typ.

Långt åt helvete iallfall... :(
Annons: