/spanien/atletico/forum/2259.aspx/spanien/atletico/forum/2259.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Luff
2007-04-08 21:43
Hmm, Aguero tittade in innan han slog inlägget, men han kanske inte såg ändå...

Undra om ordet "PUTA!" sagt så många gånger på El Madrigal som ikväll?
Atlético www.sokker.org
2007-04-08 21:36
Fair play? De såg ju inte att han lå ner. Fast är det inte offside i en sån situation?
Länktips: www.sokker.org
Atlético Luff
2007-04-08 21:34
GOOOOOOOOOOOL :D

Vad fan är fairplay? ;)
Dr. Lassie
2007-04-08 21:32
JAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!
Atlético Andero
2007-04-08 20:51
Nej, greeneyes_x, du har uppfattat allt korrekt. Jag är precis som du ett frågetecken i frågan.
Atlético greeneyes_x
2007-04-08 20:44
Uppfattade jag artikeln rätt att dom flög till Valencia idag kl 10 på morgonen istället för att ett annat flyg igår?
Det låter absurt att gå upp 8 på morgonen och åka till samlingen, sen till flyget 10.00.. när man dessutom har en sen match kl 21 samma kväll..
Går man upp en bit innan 10 ska man nog kroppen vara beredd att gå in i ett passivt läge vid den tiden på kvällen.. inte spela bortamatch mot Villareal.. Man kan inte vara vaken 12 timmar sen spela en koncentrerad match.. kolla upp mänsklig fysiologi ni som tvekar.. Det är såna amatör grejer som gör att jag ibland inte vet vad Atleti håller på med.. Vad för kunskap dom har i klubben.. Är det nån som vet varför man inte valde att ta ett annat flyg igår? Eller så kanske jag har missuppfattad datumen?
Atlético Andero
2007-04-08 20:03
Vad fan, Barcelona och Sevilla tappar när dom verkligen inte ska det! Snacka om att vi måste vinna i kväll...

Tack för alla gratulationer, förresten. :-)
Atlético Lippan
2007-04-08 19:02
Då måste vi verkligen vinna.
Sevilla tappar verkligen nu på sistone..
Atlético daniel77
2007-04-08 19:01
Sevilla-Racing 0-0 slut
Recreativo-Celta 4-2 slut
Mallorca-Getafe 2-0 slut

Med tanke på att Recreativo vann är vi piskade att vinna (eller spela oavgjort) ikväll om vi vill vakna upp på en sjätteplats imorn... Frågan är ifall vi fixar det...
Atlético daniel77
2007-04-08 18:50
Och tyvärr 2 snabba för Recres del vilket innebär 3-1. Recre ligger sexa i tabellen...
Atlético daniel77
2007-04-08 18:43
Sevilla-Racing 0-0, 7 min kvar
Recreativo-Celta 1-1, 6 min kvar
Mallorca-Getafe 1-0, 6 min kvar
Atlético Rojiblanca (fd. Lamps8)
2007-04-08 15:44
Hoppas värkligen vi vinner ikväll! Det jag har en ganska positiv känsla i magen. Plus att Torres gjort några mål på sistonde...

Aupa Atleti! Esta vez si!!
Atlético Luff
2007-04-08 15:40
Feliz cumpleaños Andreo!

Tänkte ge dig en födelsedagspresent i form av att gå om dig i tippningen, men såg att vi tippade likadant. :P
Atlético Rueda
2007-04-08 14:20
Får väl också gratta på födelsedagen Andero ;) Glöm inte att tippa kvällens match förresten www.tippa.2u.se :)
Länktips: www.tippa.2u.se
Atlético Lippan
2007-04-08 10:22
Grattis Andero!

Jag hoppas att Aguirre väljer att starta med Agüero istället för Mista, för jag tycker det funkar bättre med honom jämte Torres men de kanske inte Aguirre tycker. :P

Att Zaragoza vann var ju inte bra för oss, men trevligt med en Valencia- förlust :) Det kanske tätnar till lite nu i toppen & vi måste vinna i princip varje match vi har kvar om det ska finnas en chans att ta en Cl-plats..
Atlético rawkus
2007-04-08 03:54
Tillbaka fran Estadio Azul !! Javlarrrrr vilken harlig upplevelse det va !! San underbar passion och anda under hela matchen, samt som bonus, sa vann Cruz Azul med 4-2 ;) Fick antligen se Jared Borghetti i action!! Han satte straffen som betyddy 2-0... Annars 2 fina frisparkar fran Cruz Azuls sida. Forsta malskytten pa frispark har jag ingen aning om vem det va...men den andre skruvades in av Ricardo Nunez :) Skont vader, grymma manniskor, Sol och Corona (billigt!) samt en malrik match - vad mer kan man begara??

Nu vantar jag med spanning pa avspark mellan Villa - Atleti !!

AUPA ATLETI !!
Atlético Andero
2007-04-08 01:12
Ämne: Ämne: Nu är v....
Tackar! Förhoppningsvis blir det en fin födelsedagspresent även för Luccin och Galletti, som båda fyller år på måndag. ;-)
Atlético T:e
2007-04-08 01:01
Ämne: Nu är vi ännu mer pr....
Grattis !
Atlético zoran
2007-04-07 23:59
Härligt att Valencia förlorade och Zaragozas vinst ikväll mot Barcelona var faktiskt imponerande, det måste man erkänna även om det är dåligt försvarsspel Diego Milito gör mål på.

Där ser man vad EN stor målskytt kan uträtta för sitt lag i jakten på Europaplatser.
Atlético Lush
2007-04-07 22:36
Valenica ligger under med 0-1! Hoppas att det står sig!
Atlético Andero
2007-04-07 22:27
Nu är vi ännu mer pressade att vinna i morgon. Hoppas vi gör det i alla fall, vore den bästa födelsedagspresenten för mig. :-)
Atlético Luff
2007-04-07 22:17
Inget vidare resultat för oss, det.
Atlético Lush
2007-04-07 22:04
Zaragoza slog Barcelona, 1-0
Atlético Lush
2007-04-07 21:44
Miran;

man kan ju inte direkt säga att det ser ljust ut. En 6:e plats om han verkligen skärper till sig. (Som jag för övrigt hoppas på varje dag!)

Är det nånting som hänt Aguero eller? Förra matchen startade han inte, nu har Aguirre inte bestämt sig än? Torres verkar ju vara given, han kanske vill få ett fungerande anfallspar?
Atlético Rueda
2007-04-07 17:55
Har uppdaterat tips-sidan med en ny omgång, In och tippa www.tippa.2u.se. Det blev inga poäng utdelade förra omgången.
Länktips: www.tippa.2u.se
Atlético Luff
2007-04-07 13:54
rawkus// Låter inte så dumt det där :) Jag tror på kryss mot de gula, inget av lagen verkar vara i någon formtopp...

Ser att sportexpressen behagar visa en Bragamatch idag, spelar inte vårt senaste nyförvärv Diego där? Vet nån om han är en startman eller ens med i truppen? Vore kul att se honom.
Atlético rawkus
2007-04-07 06:41
Bienvenidos a Mexico !!

Nu har vi(jag o tosen) anlant till Mexico!!

Bor Miguel Angel De Quevedo, syd om Centrala Mexico City.

Blir kvar har ca 2 manader, innan flytt till Playa Del Carmen(Yucatan.

Imorn(lordag)ar det dags for min forsta Mex match!! Cruz Azul tar emot Vera Cruz pa Stadio Azul :) Hoppas pa att fa se Cesar Delgado och Jared Borghetti i action !!!

Sedan pa sondag ar det dags for hojdpunkten: Pumas tar emot Club America!! Galet drag enligt flickvannens farsa! Senaste motet sa omhandertogs ca 300 fans... Har aven hittat ett flertal cantinas som sander matcher fran La Liga mm.

Vantar in nan stormatch for att fa se ett fullsatt Estadio Azteca :)

Hur ar vibbarna ang varan match mot Villareal?? Har vart pa resande fot i en vecka, och har varldens samsta uppkoppling :(

Nat nytt om Torres vara eller icke-vara?

AUPA ATLETI !!
Atlético JJ
2007-04-06 22:39
hallå igen allihopa! har varit bortrest ett tag så har inte kunnat hänga med i diskussionerna. Men nu är jag tillbaks!
Hur går det i matchen i helgen? Vinst, och ett steg närmare Europa? Eller ytterligare ett snedsteg?
Valencia Miran T
2007-04-06 22:00
Torres borde väll kunna placera sig minst på 5e plats i top-10 målskyttar i Atlético, eller vad tror ni?
Atlético Luff
2007-04-06 18:12
Jag vill till Madrid!

Det var allt. :)
Annons: