/spanien/atletico/forum/2253.aspx/spanien/atletico/forum/2253.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético JJ
2007-04-16 21:33
Ja, det är härligt! Men de lirar väl antagligen inte på ett par veckor? Jag undar dock vem som tar högerbacksplatsen? Miguel borde väl snart få chansen, så vit jag vet är han inte skadad. Någon som vet?
Atlético Bobban
2007-04-16 21:02
Sammandrag av vinsten mot Levante hittar ni här!
Atlético kuNchiLiWeo
2007-04-16 20:54
jaa maxi och petrov snart på g :D
Atlético Bobban
2007-04-16 20:50
Ämne: Luff,

min spansk....
Det ser ut som de bara tränar två dagar i veckan, men de tränar varje dag. De har bara lagt ut plats och tid för de två kommande träningarna. Vanligtvis tränar man vid klubbens träningsanläggning i Majadahonda. Men det händer att man tränar på Calderón också och de träningarna är oftast stängda...
Atlético JJ
2007-04-16 20:48
Maxi o Petrov tillbaka, härligt! Inte lika härligt med Perea, Seita och Luccin borta. Vad har vi för alternativ till högerbacksplatsen? Personligen hoppas jag på Jurado i mitten, och Costinha som defensiv, om Luccin inte kan spela.
Maxi och Petrov kan väl inte lira från start redan nästa match? Eller?
Varför är inte Miguel med i snacket, han är väl spelklar?
Atlético Lush
2007-04-16 20:25
Luff,

min spanska är ja.. Jag valde franska i skolan kan vi sammanfatta det. Jag får väl översätta på babelfish.

Har de bara 2 träningar i veckan?! Eller är det jag som uppfattat fel?
Atlético Luff
2007-04-16 20:17
Lush// Se länktips, fördel om du kan lite spanska. :)
Atlético Lush
2007-04-16 18:58
Instämmer, sjukt kul att båda är tillbaka i full träning. Jag som verkar vara en ännu större optimist, jag tror de är tillbaka om några matcher, typ 3!

Är det nån som vet hur ofta Atletico brukar träna och vilka tider (ungefär)?
Atlético zoran
2007-04-16 18:12
Fantastiskt att Maxi och Petrov tränar för fullt igen!

Det skulle verkligen vara ett stort tillskott till laget om de hann komma tillbaka innan säsongen tar slut.

Tippar att man får se de någon gång i slutet, med kanske 2-3 matcher kvar av säsongen om allt går bra. Hellre att det är färdigläkta och i fysisk form innan de tar på sig matchtröjorna.

Sjukt kul att höra hursomhelst.
Atlético greeneyes_x
2007-04-16 15:58
Nu ska optimisten tala..
Det är 8 matcher kvar och 24 poäng att spela för.. Vi har ett ganska gynsamt schema om vi inte tabbar oss.. Tar vi 3 poäng mot Barca hemma så är det nerskärt till 6 poäng.. Barca ser lite lost ut nuförtiden.. Eto har svårt att hitta formen igen osv.. jag tror på en svag avsluting av dom.. Sevillas trupp ser sliten ut och är dessutom med i alla cuper.. det skiljer endast 5 poäng till dom och 24 piäng kvar att spela om.. Valencia o Real plocker vi in på med vårt schema.. Tänk vart vi hade legat om vi tagit tag i några snöpliga skitmatcher på hemmaplan på ett bättre sätt.. Jag tror faktiskt på en rysande toppstrid där vi är inblandade efter många år.. Aguirre ska helt klart vara kvar även om vi råkar klanta bort CL platsen.. Låt han få bygga laget.. Sparkar dom han måste det göras nånting åt idioterna helan o halvan.. Jag tror på att Aguirre kan skapa ett etablerat topp lag i Primera av Atleti inom 2-3.. med några smart tänkta värvningar.. Nu är fokusen på tabellen att haka på packet ovanför så jävla tight att man känner deras fotsvett.. sen slutomgångarna smyga upp o skrika BOOOOOOO!!!

AUPA!!! ATLETI!! C´MONNN!!
Atlético Jonszon
2007-04-16 14:38
Ämne: vad händer? fotbolls....
Klaga inte på fotbollskanalen, jag var ju fan med igår :P Mjölby Södra IF - Rynninge.
skidrow
2007-04-15 23:33
vad händer? fotbollskanalen är sämre än nånsin!
Atlético daniel77
2007-04-15 22:56
Hahaha, ja, helt otroligt, karln skötte sig och avvärjde t.o.m. ett givet läge för Levante! :) Jag väntar tålmodigt på dina meddelanden... Hörs!
Atlético senken
2007-04-15 22:50
vad är det du säger :O gör han verkligen det?=) kul att han kan det iaf :) ingen tokkapning på mitten av planen då?=) :P ska svara snart på meddelanden, du kan vara lugn :P behöver lite tid bara ;)
Atlético daniel77
2007-04-15 22:37
Senken, håller med dig! Kili är en kvick och följsam rackare som absolut bör ges en chans i A-laget. Men tro det eller ej, Seita gör en godkänd insats idag :)

Atlético senken
2007-04-15 22:11
Jag skulle vilja se Kily från b-laget ta klivet upp ifall inte Perea eller Seita återhämtar sig tills nästa match ! :)

förresten, skönt som fan med seger :D kom just hem från fotbollscup :P kom 3a för dom som ville veta ;)
Atlético Bobban
2007-04-15 22:10
Ämne: match rapport? .. ni....
Måste natta barnen först, nackdelen med tidiga matcher men nu ligger rapporten ute!

Liksom betygen och en skaderapport...

Mycke nöje och Aupa Atleti!
Atlético Luff
2007-04-15 21:52
Vad är det jag ser, en SEGER?! :D Beställde nått sms-mål-skit som inte funkade, var riktigt förbannad tills jag såg resultaten alldeles nyss, AUPA!
Atlético fuzz
2007-04-15 21:39
så bränner de en straff åsså, kom igen sevilla!!!
Länktips: www.sokker.org
Atlético Rojiblanca (fd. Lamps8)
2007-04-15 21:36
Valencia 1 - 0 Sevilla... Hoppas värkligen att Sevilla kommer igen. Inte så bra för oss om Valencia vinner :/

Underbart att vi vann idag! Kul att Torres scora, det är väl som de säger, han är bättre på våren. Jag förstår inte riktigt heller varför man startar med Mista istället för Aguero. Menmen, vi vann iallafall!
När jag knäppte på tvn förut såg jag Ibagaza, oj vad jag saknar den killen! Han är en skön lirare. eller, han var iallafall, har inte sett honom så mycket i Mallorca.

Aupa atleti, esta vez si!
Athletic F.Torres9
2007-04-15 21:21
match rapport? .. ni brukar va as snabba annars ?.. Hehe
Atlético JJ
2007-04-15 20:16
Fan, ursäkta uttrycket, vad gött med vinst! Cl inte långt bortta nu!:D
Men varför i hela friden börjar Costinha och Mista ist för Luccin och Aguero? Märkligt beslut i mina ögon, om de sistnämnda var redo för spel och inte småskadade osv.
Rawkus,
Ett möjligt nyförvärv inför nästa säsong?;)
Edit; Luccin kände av en skada, därför han inte startade.
Atlético Freppzor
2007-04-15 19:53
Underbart. Efter förlusterna mot Valencia och Sevilla så måste jag medge att jag faktiskt gav upp hoppet en aning. Nu är jag däremot mer hoppfull än någonsin tidigare, Kanske är CL-platsen inte så långt borta ändå? :D
Atlético Belial
2007-04-15 19:01
Skönt med en vinst... hoppas det här kan hålla i sig nu ett tag, låt oss hoppas säsongen slutar lika bra som den började :)
Atlético JFH
2007-04-15 19:01
Ser helst att både Valencia och Mallorca vinner. Då har vi chansen på titeln! ;) Men helt ärligt är den utom räckhåll, något CL platsen inte är. Det absolut roligaste skulle vara om vi snuvade Real på CL. Skönt med seger idag i alla fall även om den satt långt inne. Det blev lite för nervöst på slutet och vi borde ha avgjort mycket tidigare. Samtidigt visade Molina sin storhet i Levantes mål. Skön helg!
Atlético Andero
2007-04-15 18:58
Skönt mål av Torres. Vi vinner, Zaragoza förlorar och Recreativo tappar poäng. :-)
Atlético olallatorres
2007-04-15 18:58
SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Atlético Rueda
2007-04-15 18:55
Underbart! Vilken kanon av Torres :) Och att nastic piskar Zaragoza mums! Nu gäller det att Valencia torskar så är detta bästa söndagen på länge :)
Atlético garmaffi_90
2007-04-15 18:55
SLUT, MKT 3 VIKTIGA POÄNG MED TANKE PÅ ATT ZARAGOZA FÖRLORA OCH ATT HUEVLA TAPPADE POÄNG :D

EN MKT BRA GENOMFÖRD MATCH ;D
Atlético Lush
2007-04-15 18:54
Slut! 1-0! Tjiho!

:)
Annons: