/spanien/atletico/forum/2251.aspx/spanien/atletico/forum/2251.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético daniel77
2007-04-16 22:59
R-7, kampen sker väl mot motståndarna och inte mot domarna, eller?
Real Madrid R-7
2007-04-16 22:59
daniel77/
Jepp vi dödar er i titlar mm.

ni behöver inte ens försöka, ni kommer aldrig komma dit och kommer aldrig klara er där uppe, det är för mycket hat, ni kommer inte klara av pressen.

jag säger det igen, ni har inget med toppen att göra, så låt bli att skriva om nått av lagen på toppen.

jag var imponerad av er redaktion för några dagar sedan. men nu är ni hatade här tro mig. ni har skämt ut er totalt.
Barcelona Ghazza
2007-04-16 22:56
Ang domarna som "förstör" för Real Madrid,

"What goes around, comes around"..?

Man kan klaga, gapa och till och med anmäla domarna om man inte gillar de. Men att gå in som ngn j-vla polis när man inte ens ska ha en syl i vädret i denna frågan är bara fjantigt. Vad tror egentligen RM att dem är?

Lite roligt också att Madridistas ska komma in här och banka på brösten och dra upp hur många titlar de har i skåpet. Något som inte alls har med saken att göra :)
Barcelona Juaníto
2007-04-16 22:55
Ah, typiskt maräng-fans. Inte så konstigt med tanke på vilka som styr SF Spaniensektion.
Atlético daniel77
2007-04-16 22:53
R-7, jag kanske kan hålla med dig om att vi inte är lika stora som er, ni har trots allt fler bucklor, men det som står i artikeln har ju sagts till media. Om det är så det går till på högsta nivå vill jag nog att vi inte hamnar där...
Real Madrid Madrista Johan
2007-04-16 22:51
Haha ni e patetiska. Ni kommer alltid vara lillebror, snart mindre än Getafe.
Avundsjuka på våra titlar och framgångar i Spanien och ute i Europa ?

Godnatt lillebror. För ni ska sova såhär dags.
Real Madrid R-7
2007-04-16 22:50
vi krigar mot domarna för att vi hade stor chans till ledning. och som sagt ni har inget att spela för ni kommer inte ens till europa, därför struntar ni i dom två förlorade poängen mot oss. ni ligger lika risigt till ändå.
Barcelona Juaníto
2007-04-16 22:49
Pobre diablito.
Real Madrid R-7
2007-04-16 22:46
ni är inte och kommer aldrig bli lika stora som storebror och det vet ni också, därför tycker jag inte att ni ska skriva en sån artikel om oss, för ni vet inte vilket krig det är på den högsta nivån.

Därför säger jag håll tyst, det är mer synd om er som inte ens kan ta plats i Europa.
Barcelona Juaníto
2007-04-16 22:41
Bra skriven artikel, vill ge er kudos för att någon på Svenska Fans Spanien vågar stå upp mot madridledningen här som verkar styra stället med en järnhand. Real Madrid är en patetisk klubb när det gäller sådant här och det visar sig för alla. Vidare ska sägas att den första straffen må ha varit tveksam, men tycker man att den andra också är det kanske det är dags att införskaffa en liten regelbok? Inte att förglömma att Zigic hade ett en-mot-en läge precis innan 2:a straffen men blev felaktigt avblåst för offside. Har Villar glömt linjemännen?

Pinsamt. Hoppas ni tar 4:e platsen före dem.
Atlético daniel77
2007-04-16 22:12
Tyvärr har du helt rätt Henko. Miguel ny skada så det blir inget spel för hans del den här säsongen.
Atlético Henko
2007-04-16 22:11
Tyckte jag läste på vårat forum att Miguel hade dragit på sig en ny skada, inte lika allvarlig som den i höstas men ändå.
Hoppas jag har fel.
Atlético JJ
2007-04-16 21:33
Ja, det är härligt! Men de lirar väl antagligen inte på ett par veckor? Jag undar dock vem som tar högerbacksplatsen? Miguel borde väl snart få chansen, så vit jag vet är han inte skadad. Någon som vet?
Atlético Bobban
2007-04-16 21:02
Sammandrag av vinsten mot Levante hittar ni här!
Atlético kuNchiLiWeo
2007-04-16 20:54
jaa maxi och petrov snart på g :D
Atlético Bobban
2007-04-16 20:50
Ämne: Luff,

min spansk....
Det ser ut som de bara tränar två dagar i veckan, men de tränar varje dag. De har bara lagt ut plats och tid för de två kommande träningarna. Vanligtvis tränar man vid klubbens träningsanläggning i Majadahonda. Men det händer att man tränar på Calderón också och de träningarna är oftast stängda...
Atlético JJ
2007-04-16 20:48
Maxi o Petrov tillbaka, härligt! Inte lika härligt med Perea, Seita och Luccin borta. Vad har vi för alternativ till högerbacksplatsen? Personligen hoppas jag på Jurado i mitten, och Costinha som defensiv, om Luccin inte kan spela.
Maxi och Petrov kan väl inte lira från start redan nästa match? Eller?
Varför är inte Miguel med i snacket, han är väl spelklar?
Atlético Lush
2007-04-16 20:25
Luff,

min spanska är ja.. Jag valde franska i skolan kan vi sammanfatta det. Jag får väl översätta på babelfish.

Har de bara 2 träningar i veckan?! Eller är det jag som uppfattat fel?
Atlético Luff
2007-04-16 20:17
Lush// Se länktips, fördel om du kan lite spanska. :)
Atlético Lush
2007-04-16 18:58
Instämmer, sjukt kul att båda är tillbaka i full träning. Jag som verkar vara en ännu större optimist, jag tror de är tillbaka om några matcher, typ 3!

Är det nån som vet hur ofta Atletico brukar träna och vilka tider (ungefär)?
Atlético zoran
2007-04-16 18:12
Fantastiskt att Maxi och Petrov tränar för fullt igen!

Det skulle verkligen vara ett stort tillskott till laget om de hann komma tillbaka innan säsongen tar slut.

Tippar att man får se de någon gång i slutet, med kanske 2-3 matcher kvar av säsongen om allt går bra. Hellre att det är färdigläkta och i fysisk form innan de tar på sig matchtröjorna.

Sjukt kul att höra hursomhelst.
Atlético greeneyes_x
2007-04-16 15:58
Nu ska optimisten tala..
Det är 8 matcher kvar och 24 poäng att spela för.. Vi har ett ganska gynsamt schema om vi inte tabbar oss.. Tar vi 3 poäng mot Barca hemma så är det nerskärt till 6 poäng.. Barca ser lite lost ut nuförtiden.. Eto har svårt att hitta formen igen osv.. jag tror på en svag avsluting av dom.. Sevillas trupp ser sliten ut och är dessutom med i alla cuper.. det skiljer endast 5 poäng till dom och 24 piäng kvar att spela om.. Valencia o Real plocker vi in på med vårt schema.. Tänk vart vi hade legat om vi tagit tag i några snöpliga skitmatcher på hemmaplan på ett bättre sätt.. Jag tror faktiskt på en rysande toppstrid där vi är inblandade efter många år.. Aguirre ska helt klart vara kvar även om vi råkar klanta bort CL platsen.. Låt han få bygga laget.. Sparkar dom han måste det göras nånting åt idioterna helan o halvan.. Jag tror på att Aguirre kan skapa ett etablerat topp lag i Primera av Atleti inom 2-3.. med några smart tänkta värvningar.. Nu är fokusen på tabellen att haka på packet ovanför så jävla tight att man känner deras fotsvett.. sen slutomgångarna smyga upp o skrika BOOOOOOO!!!

AUPA!!! ATLETI!! C´MONNN!!
Atlético Jonszon
2007-04-16 14:38
Ämne: vad händer? fotbolls....
Klaga inte på fotbollskanalen, jag var ju fan med igår :P Mjölby Södra IF - Rynninge.
skidrow
2007-04-15 23:33
vad händer? fotbollskanalen är sämre än nånsin!
Atlético daniel77
2007-04-15 22:56
Hahaha, ja, helt otroligt, karln skötte sig och avvärjde t.o.m. ett givet läge för Levante! :) Jag väntar tålmodigt på dina meddelanden... Hörs!
Atlético senken
2007-04-15 22:50
vad är det du säger :O gör han verkligen det?=) kul att han kan det iaf :) ingen tokkapning på mitten av planen då?=) :P ska svara snart på meddelanden, du kan vara lugn :P behöver lite tid bara ;)
Atlético daniel77
2007-04-15 22:37
Senken, håller med dig! Kili är en kvick och följsam rackare som absolut bör ges en chans i A-laget. Men tro det eller ej, Seita gör en godkänd insats idag :)

Atlético senken
2007-04-15 22:11
Jag skulle vilja se Kily från b-laget ta klivet upp ifall inte Perea eller Seita återhämtar sig tills nästa match ! :)

förresten, skönt som fan med seger :D kom just hem från fotbollscup :P kom 3a för dom som ville veta ;)
Atlético Bobban
2007-04-15 22:10
Ämne: match rapport? .. ni....
Måste natta barnen först, nackdelen med tidiga matcher men nu ligger rapporten ute!

Liksom betygen och en skaderapport...

Mycke nöje och Aupa Atleti!
Atlético Luff
2007-04-15 21:52
Vad är det jag ser, en SEGER?! :D Beställde nått sms-mål-skit som inte funkade, var riktigt förbannad tills jag såg resultaten alldeles nyss, AUPA!
Annons: