/spanien/atletico/forum/2249.aspx/spanien/atletico/forum/2249.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético daniel77
2007-04-19 23:36
Senken, lita på mig :)
Barcelona Hoshiar
2007-04-19 23:13
Ignacio Camacho är en supertalang som ni kommer att få. Han är en bra spelare och inom några år så kan han bli nåt. Hans skott imponerar.
Atlético senken
2007-04-19 23:05
okej :) tackar ! annars får du spela in och skicka med posten ;)
Atlético daniel77
2007-04-19 22:41
Tjena Senken!

I Spanien lär matcherna sändas. I Sverige vet jag ej, men kanske att Eurosport sänder från EM...
Atlético senken
2007-04-19 22:07
aaah :D Camacho, ruskigt bra ! kommer nog att bli hur bra som helst i framtiden=) kommer turneringen visas på tv? :)
Atlético senken
2007-04-19 19:27
sjukligt skönt med Maxi och Petrov, längtar verkligen !:)
Julia
2007-04-19 18:34
Åh vad underbart att läsa om Maxi & Petrov :D:D
Atlético Rueda
2007-04-19 18:06
Vilka nyheter man ser! Otroligt viktigt att Maxi och Petrov är tillbaka, man får bara hoppas att de är i form också. Bienvenidos =)
Julia
2007-04-19 10:15
Man blir ju tårögd när man läser vad Torres säger.

Är det någon som verkligen förtjänar att vinna en trofé så är det just el niño. Och han SKA göra det med Atléti!
Real Madrid chrisespaña
2007-04-19 09:10
Grenneyes/

Det handlar inte om att kritisera Real Madrid, det får man gärna göra! Det handlar om vad du skrev i det inlägg jag, samt många andra fann stötande. Men jag tänker inte diskutera detta med dig här inne på Atlétis forum.

Kim/

Jag förstår din poäng, självklart ska var och en vara medveten om sin historia. Men det hör INTE hemma på SF:s forum att diskutera Franco, anarkister, fascister och allt annat som berör likasinnande ämnen. Det finns en miljon andra forum för det.
Atlético wesse
2007-04-19 08:58
För att bryta in i diskussionen med något helt annat!

Maxi säger själv att han ska börja träna för 100% nästa vecka, den här veckan ligger han på 80! :)
Står inte så mycket om Petrov, förutom att han fått upp snabbheten snabbare än Maxi, antar att Petrov ligger lika bra till i sin rehab!
Atlético pedaki
2007-04-18 21:49
Saknar Miklos respekt redan.....
Real Madrid -Miklo-
2007-04-18 20:43
han är en riktig klippa den dära torres får jag lov att säga...
Atlético daniel77
2007-04-18 00:18
rawkus, visst blev det lite liv i luckan på vårt forum :)Hoppas du har det bra i Mexiko! Skriv gärna och berätta! Ha så gott!
Atlético rawkus
2007-04-18 00:03
Danne! Sa underbart skon artikel!! :)
Blev en javla trafik pa forumet - underbart!!
Kul att se sa manga Real fans bli sa oerhort upprorda av artikeln, det bevisar att den beror manga :) Hehe, intressant att Real vill vara med och valja domare till matcherna...luktar rutten apa om det hela... Ok att man har otur med domare, men att skylla dessa titellosa ar enbart pa domarna ar skrattretande!! Men a andra sidan ar jag ej forvanad...varfor inte fylla fotbollsforbundet med enbart Real fans?? Sa javla kul att hora alla mojliga ursakter jamt och standigt :D

Ps. Torres - gott!! ;)
Barcelona Kim
2007-04-17 23:42
Ämne: Kim,
och jag motsät....Säg det till mina vänner, som satt på Les Corts. Säg det till mina vänner, vars släktingar blev dödade av Francos trupper. Säg det till mina vänner, som inte fick tala sitt eget språk.

Jag har kopplingar till Barcelona som stad och som klubb. Exakt vilka dessa är ska du ge blanka i. Koncentrera dig på din egen klubb, och se till att samma misstag som från Franco-eran inte återupprepas, det vill säga att den vita klubben ska styra och ställa sig över samtliga andra klubbar och organisationer.
Atlético Lush
2007-04-17 22:11
Underbart att Torres vill stanna, han visar vad fotboll står för. Han bryr sig inte om titlarna, han vill vinna med Atletico! Det enda pojken vill göra är att spela fotboll. Då är han som lyckligast!

En annan orsak till att han stannar (tror jag!) är att han trivs bra socialt. Han har det bra med familj, vänner och flickvän. Är han lycklig så ska han tamigfan stanna kvar i Atletico!

Är han inte i form så är det inte hans fel att han spelar match, då är det tränaren som ska bänka honom!

Jag menar Atletcio utan Torres - jag ser inte den kopplingen.
Atlético JJ
2007-04-17 21:48
Först och främst; Finns det något större än Fernando Torres?
Synd att Miguel är skadad igen, annars skulle det varit kul att se honom i startelvan till helgen! Är Maniche frisk till dess? Skulle han inte vara det, skulle det inte varit skoj med Galleti och Marques på kanterna och Gabi och Jurado i mitten då? Är dock lite orolig inför högerbacksplatsen, vem tar den?
Atlético Rojiblanca (fd. Lamps8)
2007-04-17 21:27
Underbart Torres! Han är värkligen en rojiblanco till 100%.

Aupa.
Atlético Rueda
2007-04-17 21:17
Torres fortsätter att vara så otroligt trogen, jag hoppas fan vi vinner titlar snart, Atleti fötjänar det, inte minst Torres. Hoppas han kan nå en ny formtopp snart och visa att han fanimej ska vinna titlar med klubben han älskar, nästan så man blir tårögd :)
Real Madrid alex163 [ Ramos y Seitaridis ]
2007-04-17 21:13
Tjena grabbar. Läste precis nyheten om Seitaridis och allt stämmer inte. Först och främst hyschade han åt publiken eftersom de buade ut honom för han är en f.d Panathinaikos lirare - dvs matchen spelades på Karaiskaki stadion som är Olympiakos hemma arena. Sedan var Seitaridis Greklands bästa spelare under den matchen.

Hoppas verkligen Seitaridis utvecklas ännu mer, för jag tror på honom.
"El niño"
2007-04-17 20:50
Härliga ord från Torres!
Atlético Futre
2007-04-17 20:19
Ang. krönikan...

Det låter sjukt att Villar indirekt ska ha påverkat vissa resultat, men det skulle inte förvåna mig. Titta man bara på Barcelonas statistik på de första femton matcherna förra säsongen så blir man fundersam...Har inte koll på reals matcher, men jag såg när marängerna mötte Racing och jag kan förstå hur bittra de var dagen efter.

MEN, förstå mig inte fel nu, för även om jag tycker detta så har jag inga sympatier till marängerna - att jag ogillade de vita fick mig att bli rojiblanco.

Danne,

Återigen en krönika som satt som pricken över i:et! Fortsätt så ! :)
Real Madrid Los-Blancos
2007-04-17 18:30
Synd att han aldrig kommer lämna skulle vilja se han i den fina vita tröjan
Barcelona Puyol_Saviola
2007-04-17 17:23
Önskar jag kunde nå till honom direkt men det är ju förståss omöjligt. Vill bara säga att jag har stor respekt och gillar honom ännu mer nu när han uttalar sig som han gör. Det är en man som man bara måste respektera. Hoppas han aldrig lämnar och att han vinner CL och ligan någon gång.
Bara en säsong skulle jag unna er vinst i de båda istället för Barca. EN gång.

Visca Torres :)
Barcelona Der Afro
2007-04-17 17:09
Bra krönika om "stackars" Real Madrid!

Och grattis till att ha en sån skön spelare som Torres. Hopaas ni vinner någotmed honom.
Atlético greeneyes_x
2007-04-17 17:04
förra inlägget är inget illa menat mot diverse Chelsea supporter som även är Rojiblancos.. men han ska inte komma o säga att Torres aldrig kommer att vinna nåt så länge han är kvar i våran "ruttna" klubb.. Men sen skriva "inget ont om er klubb"
Atlético greeneyes_x
2007-04-17 17:01
Ämne: Undrar hur en "....
King_Raul//

Brittisk fotboll idag är den ultimata förebilden i alla aspekter inom sporten.
Domarna håller yppersta klass och en otrolig jämn standard..
Man har nästan helt utrotad hulaganismen med infeltrerande ihärdigt arbete..
Arenorna håller CL klass ända upp till en hel del division 3 lag faktiskt.. Och dom sportsliga framgångarna i CL dom senaste 3 åren bara byggs på.. Vi är nog snart överkörda av PL på alla fronter.. Snart försvinner även spelarna härifrån dit.. Det finns väldigt mycket tråkigt i Spansk fotboll som måste fixas till.. Domarna.. Rasismen.. Filmningarna.. osv.. Jag medger att Torres filmar.. men har har blivit bättre.. Det borde vara hårdare straff o kort på självklara upptäckta filmningar.. I PL vågar inte ens spelare filma längre.. Navas och Jose M ska vara avstängda i 2/3 matcher.. Det är inte alltid domarens fel heller eftersom det är svårt att sätta an standard eftersom det finns några gemensamma direktiv från förbundet kan jag tänka mig.. eller det ser ut så iallfall..
Vi måste göra nåt åt La Ligas standard på många fronter.. Om det är ingen som har märkt eller lever i förnekelse så håller La Ligas status på att sjunka ganska stadigt..
Fotbolls förbundet agerar som lata fanskap.. delar utan kaffepengar i böter för diverse skandaler och rasism.. blundar för den pinsamma domarkårens horribla insatser i 3-4 år nu som på helt egen hand sänkt ligans standard.. utan att ta tag i det.. Titeln som världens bästa liga har vi redan gett bort till PL.. Det är bara en tidsfråga innan Serie A går om oss också.. och då är det skämmigt..

Essien//

Vilken tur att ni i Chelsea har så rik historia da med titlar och framgång då.. för 3 år sen höll ni samma klass som Fulham innan pappa Putin kom o pumpade pengar.. Spelade man i Chelsea för 4 år sen och 100 år bakåt hade man bättre förutsättningar som spelare att vinna CL med Atleti än ligan med Chelsea.. så stoppa upp era nyvunna Jack Vegas rubel där solen inte når för nu pratar du om en anrik klubb med stark titel "historia".. även några internationella.. en klubb med spelare som varit legender.. Har ni också det eller? Vi kommer vinna ligan.. inte i år.. men snart.. och vi kommer göra det pga av att vi har en stark historia och tradition.. vi ger aldrig upp.. Inte pga av vi har 100 oljeborrplattformar utanför Stamford Bridge..
€ssien
2007-04-17 16:43
Jag skulle vilja prata med Torres när han är 42 år och tänker tillbaks på sin karriär och ser prisskåpet som står helt tomt. Var det värt det? Inget ont om er klubb men han kommer aldrig vinna ligan eller CL så länge han spelar kvar. Jag vill inte ha honom i min klubb, det är inte därför jag kommer hit, men se på Joaquin. Skulle man fråga honom idag om han hellre hade spelat kvar i Betis som slåss för att inte åka ur eller om han är nöjd med sitt byte där han fick spela i Europas finrum mot mästarlaget Chelsea. Svaret är ganska givet.

Nåja lycka till med slutspurten, klarar ni inte hålla 6:a platsen känns det som huvuden kommer rulla i Madrid.
Atlético Luff
2007-04-17 16:42
Ämne: Undrar hur en "....
Det skulle vara intressant, jag tror att det är domarnas fel att fotbollen ser ut som den gör i Italien och Spanien, med tuffare domarkår skulle inte filmningarna fungera längre.

Agera LFP, höj domarnas löner och "stjäl" från andra ligor! :)
Annons: