/spanien/atletico/forum/2244.aspx/spanien/atletico/forum/2244.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético JFH
2007-04-24 20:03
Ämne: JFH// jaa va gulligt....jaa vad gulligt att eran Alves redan har packat väskorna för att flytta till Liverpool. Fast vem vet, klubbledningen kanske sätter stopp för hans drömmar den här gången också? Liverpool lär behöva honom när Alonso lämnar för Barca och den ordinarie högeryttern, Gerrard, bestämmer sig för att han vill ha en PL-titel.

Hade du hängt med lite så hade du vetat att de flesta Atletifans inte har något emot att Torres lämnar då han inte har presterat på en jämn och hög nivå i snart 2 år. £20 miljoner är ett bud jag tror ledningen tar den här sommaren (ifall det kommer igen) och det tycker jag att de gör rätt i.
€ssien
2007-04-24 19:55
Tänkte fel, nyheten kom upp idag :)

Jag måste säga att ni är väldigt civiliserade här inne. Jag kan verka provocerande ibland men ni tar det hela med ro. Skulle jag skriva liknande i Barcas forum eller nån annanstans hade högafflar flugit efter mig.
kerzhakov
2007-04-24 19:48
JFH// jaa va gulligt.....synd bara att ni fick se de, kan nästa se eran tår i ögat.
Atlético JFH
2007-04-24 19:45
Torres är på väg till Celtic, inte Liverpool. Eller är det Dortmund möjligtvis? Bara för att The S*n har upptäckt att det finns något som heter Photoshop...
YNWA är känt över hela världen och sjungs av många fans, samtidigt som den betyder mycket för vissa fotbollspelare. Det handlar helt eneklt om att käma och aldrig ge upp för man har alltid stöd av någon.
Sen att visa är så pass okunniga att de bara förknippar denna musikallåt(!) från 60-talet med Liverpool får stå för dem.

€ssien/ Hmm...två dagar senare? Inte under matchen då? eller tror du att han går runt med bindeln på stan också, samtidigt iförd matchdräkten?

Lush/ De syftar på att Torres hade texten You'll Never Walk Alone på insidan av kaptensbindeln.
€ssien
2007-04-24 19:31
"Jag kommer aldrig lämna Atletico".. två dagar senare efter förlusten i skandalmatchen mot Sociedad skyltar han med Liverpools motto. Han hade lika gärna kunna sjutit med lysraket där det stod S.O.S GET ME THE FUCK OUTTA HERE.
kerzhakov
2007-04-24 19:20
haha fan va blåsta Torres älskar liverpool mer än athletico!
Atlético Lush
2007-04-24 18:18
JFH,

tror faktiskt jag tar och håller på United. Är ett Zlatan-fan, alltså håller jag på Inter. Då kan jag inte hålla på Milan. Synd att vi inte fick se Zlatan och Inter i semifinal .

Vad är ett YNWA-armband?
Atlético JFH
2007-04-24 17:30
Någon som håller på Milan ikväll?
Atlético Luff
2007-04-24 16:07
För att nån(poolsupporter?) är duktig på photoshop.
Amish
2007-04-24 13:07
Varför hade Torres ett YNWA-armband?
Atlético wesse
2007-04-23 16:21
Luccin säger att han inte förolämpade domaren, utan sa de hårda orden åt sig själv...
Atlético zoran
2007-04-23 15:42
För att meddela så fick ju faktiskt Real Betis 3 utvisningar i sista minuterna mot Espanyol då de fått en straff emot sig.

Nyckelspelare som Edu kommer inte att delta, även Miguel Angel och Contreras blev utvisade. Arzu fick utgå med skada har jag för mig, så de har många avbräck de med.
Atlético John Mayer
2007-04-23 13:13
Herregud var jobbigt det kommer att bli nu i slutet. Massor av avstängningar i matchen mot Betis och sen missade vi chansen att gå upp till delad fjärdeplats med Zaragossa och Valencia. Riktigt jobbigt!
€ssien
2007-04-23 12:49
Tarjeta Roja. Det sammanfattar Atletico i motvind. Tror inte ni pallar säsongen ut.
Atlético daniel77
2007-04-23 00:19
Åker till Madrid på lördag och om jag får tillfället att prata med Aguirre ska jag nämna dig inför nästkommande säsong :) Tänk dig att byta ut bussresan på 5 timmar mot en flygresa till barcelona och Nou Camp...
Atlético daniel77
2007-04-23 00:18
Ja, träna på flåset så tar du Seitas plats till hösten!! :)
Atlético senken
2007-04-22 23:46
jo, det är ju iof ganska jobbigt, men som du säger om man vinner är allting värt :) det finns 3 eller 4 lag från Umeå så så himla många långfärdare är det inte !:) längst bort är 5 timmar bort med buss.. fyfan, tur det bara är en engångsföreteelse :)

nja, blev ingen hängning :P lirade Seita :) dock utan att tränarna skulle sätta hjärtat i halsgropen varje gång jag rörde bollen, gick rätt bra! måste jobba på konditionen bara :P
Atlético daniel77
2007-04-22 23:03
Just det, avstånden uppe hos dig är enorma... 15 mil för att spela ett derby, häftigt! Förstår att det tar på krafterna, men vinner man är de 15 milen en baggis:) Hängde du en balja eller spelade du på Seitas plats? :)
Atlético senken
2007-04-22 22:50
hehe, jo jag såg en sekvens med Solabarrieta när han var på mittplan och försökte vände bort en kille kanske 10 gånger, gick ju inte jättesnabbt som du sa ! Vet inte om jag hann se just det målet, somnade nämligen ett antal gånger under matchen :P fick inte jättemycket sömn i natt och sen åka 15 mil spela seriepremiär, som vi förresten vann med just 4-2, det tär lite... :P
Atlético daniel77
2007-04-22 22:35
Tjena Senken!

Ja du, ingen vidare rolig insats och visst var det pojklagsfotboll :) Bedrövligt försvar måste jag säga och vår käre Kily var ute på hal is vid ett flertal tillfällen. Solabarrieta var inte heller en kul kille att titta på, långsam och omständig i sitt spel. Jag tyckte att Rufino och Marqués gjorde fina inhopp i andra halvlek. Rufinos mål är en riktig pärla.

Fundera du och fatta ett klokt beslut. Hör av dig!

Chao!
Real Madrid Gabinho! [Higuian, Gago , Macelo]
2007-04-22 22:21
Fernando9Torres //

Är du 3 år eller?
Atlético senken
2007-04-22 21:59
jadu, daniel! ingen vet vad som hände med b-laget, när jag slog på matchen så stod det 0-1 och tänkte, fan det här kan dem ju ta igen. Men icket, 2-4 och spelar pojkfotboll, pinsamt.. var ju nästan så att man såg sig själv spela och det där ska vara spaniens "3e division", sjukt...

Våran favorit Kily verkar inte heller varit så bra :P såg bara hur han vimlade bort sig på deras 2-0 mål :P

ska ta mig en funderare angående ditt meddelande. svar kommer inom kort :)

Aupa atleti !!!
Atlético Fernando9Torres
2007-04-22 20:21
Nu tycker jag att atletico får ta och skärpa sig!
Laget visar ingen större glöd heller (utom mot topplagen). Tänk om Atletico jämnt skulle spela
som de gjorde mot Real Madrid senast, då skulle vi lätt varit nr 1 i Spanien. Men mot lag som ligger längre desto mindre glöd visar de. Visst vinner dem men typ bara med 1-0 och sen sitter man nervöst och hoppas att motsåndarna inte ska göra mål. Det bästa vore ifall ATM bara mötte Real Madrid hela tiden!
Atlético JFH
2007-04-22 19:37
Kan avstängningarna på Gabi och Luccin samt skadan på Maniche betyda att vi äntligen får se Jurado som central mittfältare? Det skulle inte vara fel, och kanske även Marques från start i och med att Mista är avstängd? Fast det lär väl bli en kant med Lopez-Pernia...
Atlético Luff
2007-04-22 19:06
Inte direkt en Atletivecka detta...
Atlético daniel77
2007-04-22 18:51
Zaragoza 2-0 mot Celta
Atlético daniel77
2007-04-22 18:33
och 1-4... helt sanslöst
Atlético daniel77
2007-04-22 18:32
vilket försvar vi har... Herregud... Nu är det verkligen kört!
Atlético daniel77
2007-04-22 18:31
och 1-3 direkt efter...
Atlético daniel77
2007-04-22 18:31
1-2 Rufino. VILKEN PÄRLA!!
Annons: