/spanien/atletico/forum/2242.aspx/spanien/atletico/forum/2242.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Luff
2007-05-20 03:23
Uagh, kan vi inte stänga av dessa vita tröjor ett tag? Iallfall om vi vinner imorrn..
Real Madrid maria_jose
2007-05-20 02:18
Lika till!
Peter - HTL
2007-05-20 00:46
Intressant artikel om Amsterdam turneringen. BBC gick ut med att Newcastle United FC skulle delta för någon vecka sedan. Vet ej vad som är sant. Hur som helst är inget lag bekräftat enligt turneringens officiella hemsida. Men enligt google är NUFC och Ajax redan klara.

Underligt att det finns så olika uppgifter om denna turneringen. Vår klubb har iaf inte gått ut med nyheten (ännu?). Nåja spelar inte så stor roll.
Real Madrid Real/Ramos/King
2007-05-19 23:32
Gabinho

Lungn atletico vinner Sergio Agüero,Torres gör vars ett,Atletico vinner 2-1:)

Medans vi tar poeng moot recrativo,

A.Madrid + R.Madrid= KIIING POWER3
Real Madrid Gabinho! [#10]
2007-05-19 21:59
Vafan ska inte Perea spela? Han är ju den som kan ta hand om dom kvicka som tex Eto.

Torres ser ut o ha bra form fyfan va ja kommer älska killen om han sänker Barca kommer fan ta sönder huset;)!

Lycka till imorron grabbar!

Atlético Andero
2007-05-19 21:53
Ämne: Varför står Torres F....
Mer eller mindre. Han var ju med i förra omgångengs match mot Getafe där han gjorde två mål av Atléticos mål.
Galctico
2007-05-19 21:13
Varför står Torres F. på startelvan i inför artikeln? Var inte skadad? Har han återhämtad sej nu?
2007-05-19 20:44
Nii Måste Vinna Över fcB(SNÄLLA GÖÖR DE) MADRID POWER
2007-05-19 20:44
Nii Måste Vinna Över fcB(SNÄLLA GÖÖR DE) MADRID POWER
Atlético atleticoputte
2007-05-19 19:54
jag skrev den preliminära startelvan. men det är mycket möjligt att perea får starta eftersom de har snabba spelare precis som du säger.

Atlético acerci
2007-05-19 19:17
Varför är Perea inte med i startelvan? Tycker nog han borde få chansen, speciellt mot Barcas kvicka spelare som Messi och Iniesta.
Atlético kuNchiLiWeo
2007-05-19 16:51
Fan vad roligt med tunering i Amsterdam för Arsenal, Atleti, Milan och Ajax =) Jag tror jag ska försöka ta mig ner dit :) mina 3 favorit lag i samma tunering, kan inte bli bättre..
Atlético senken
2007-05-19 15:17
Ingen Leo mot Barca....... :S

och Pablo petad ! ;)
Galctico
2007-05-19 12:35
Spelar Torres mot Barca?
Real Madrid Real Madrid 4 Ever
2007-05-19 11:58
Imorgon kan ni vinna ligan åt oss!
Nej skojjar men hoppas verkligen ni vinner och det mesta säger väll att ni gör det?
Atlético Lush
2007-05-19 10:27
Jag vet att det här inte har nånting med Atletico Madrid att göra, men jag älskar honom - så titta och garva ihjäl er. (Jag gör iaf det!) Det räcker med att se till 0.46 s
Atlético Lush
2007-05-19 09:46
Torres har väl en 9:a på vänstra armen?
Atlético rawkus
2007-05-18 19:58
[RealMadrid- R9 Ronaldo]: :D Hahaha, snarare du som ar sa ruttet besviken pa hur daligt ett "lag" av Reals matt spelat sa manga sasonger nu... Speciellt i Ch League...tragiskt.

Ps. Maste gora ont att inte na framgangar i Europa enbart genom att kopa stornamn ;)
Atlético el niño 9
2007-05-18 19:13
FERNANDO TORRES!!!!
Atlético Lippan
2007-05-18 18:42
Ämne: vad betyder egentilg....
Tatueringen är väl "Fernando" på nåt konstigt språk från sagan om ringen. :p
Real Madrid [RealMadrid- R9 Ronaldo]
2007-05-18 18:35
Rawkus , Du är en typisk Milanista ? Innan denna säsongen var du säckert inte alls kaxig. Men nu har alla Milanistor bliv så kaxiga , bara för att dem är i CL final.

" Förlåt Atletico redaktionen , jag vet att jag kunde skrivit detta på PM . Men när man blir sur kan man inte kontrollera sig själv :) "
Atlético Rueda
2007-05-18 17:29
Okok Rawkus, låter underbart. Inga dåliga alternativ att välja mellan :)

Har packat väskan nu, börjar kännas att man verkligen ska dit nu, har inte fått in det i huvudet än.

Blir första gången jag besöker Vicente Calderonstadion, iallafall första besöket jag kommer att minnas ;) Var bara ett litet yngel när farsan tog mig dit första gången.

Känns skönt att ha besökt Calderon innan det rivs(?) :(
Atlético rawkus
2007-05-18 17:09
La in en liten lank ang. info om Joel Huiqui (Cruz Azul) :)

Grym back!

Atlético JJ
2007-05-18 16:23
Fernando9Torres,
"El Nino" betyder "barnet" eller "pojken" på spanska. Tatueringen vet jag inte riktigt vad den betyder.
Atlético Fernando9Torres
2007-05-18 16:06
vad betyder egentilgen "El Nino" och vad är det för tatueringen han har på vänstra armen?
Atlético Majjo
2007-05-18 15:07
Hehe, lite kontraster där..
Själv Träffade jag tjejen i Karlstad när jag pluggade där, hade jobberbjudanden från Stockholm och Oslo, så jag hamnade i sthlm... :)

Bendtner vore bra! Jag gillar när man satsar på unga spelare, man bygger för framtiden och får spelare som har mycket glöd i sitt spel. Mixa det med spelare som har mycket rutin (Torres, Maniche osv) så tror jag på en kanonsäsong!

Aupa!
Atlético rawkus
2007-05-18 14:47
Rueda: Bakis som sjutton nu, men lat ga... Hamnade i Mexiko mest av en slump.. Traffade tjejen nar jag studerade Ecoturism i Melbourne, Australien.

Sen flyttade vi till Brisbane och varmen :)

Men Brisbane va absoult INTE vad vi ville till slut, sa vi valde mellan foljande: 1: Phuket, Thailand(jag hade jobberbjudande med ett kanotpaddlings-foretag). 2: Nigeria (hade jobberbjudande hos Eco Nigeria) 3: Sverige (inga direkt lockande jobb for nan av oss... samt kallt). 4: Mexiko(bade hon och jag har alla mojligheter i varlden har).

Sa vips! Efter ca 1.5 manader i Mex City, sa fullbordades flytten till Cancun :) Stortrivs och jobbar pa ett zoo :)

Ovrigt: Bendtner vore en drom, men Wenger har insett samma sak :(

Atlético JJ
2007-05-18 13:40
Har Wenger sagt det? Jag har hört det motsatta, att han inte vet om han vill satsa på honom, då han har en liknande spelar i Adebayor.
Ja, det glömde jag iofs. Sen har han spelat dåligt i matcher, det håller jag med dig om, men jag tror ändå att han kommer visa mer nästa säsong OM vi nu behåller honom, vill säga. Maniche är i mina ögon en världsspelare i sina bästa stunder, utan tvekan.
Atlético JFH
2007-05-18 13:00
JJ/ Bendtner är omöjlig att få då han bara är 19 år och Wenger har sagt att han vill satsa på den unge dansken. Han går definitivt före Adebayor, om han inte lånas ut för erfarenhet. Arsenal spelar antagligen Champions League nästa säsong och då behöver de en bred anfallstrupp där Bendtner säkerligen tar en plats.

Vad gäller Maniche så glömde du också rattfylleri på listan. Det, tillsammans med hans minst sagt usla spel i nästan alla matcher den här säsongen räcker för mig. En sådan spelare vill jag inte ha i klubben...
Atlético JJ
2007-05-18 12:13
Rueda,
jag är jävligt avundsjuk på dig, som får uppleva Atleti - Barca live!
Först och främst; JFH,
Jag kan inte hålla med om att Maniche BARA har ställt till bråk. Visserligen var han delaktig i "bråket" med Lopez, och med de onödiga kommentarerna om Atleti ökade kanske inte hans antal fans, men jag tycker ändå vi ska behålla honom över nästa säsong också för att se vad som kan hända då? Han kanske har svårt att anpassa sig till La Liga, och därför inte kunnat uträtta så mycket? Vem vet, jag vill iaf behålla honom ett år till! Fast iofs, Garcia hade man inte tackat nej till! Bendtner tror jag att det skulle gå att få, Wenger väljer säkerligen Henry, Adebayor och Van Persie för honom. Skulle jag fått välja en target - player till nästa säsong skulle mitt val fallit på Bendtner, helt klart.
Annons: