/spanien/atletico/forum/2240.aspx/spanien/atletico/forum/2240.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid mali
5/21/2007 16:21
...

Pinsamt!?
- Japp..

Erat försvar spel var det dåligaste jag sett på hela La Liga, igår. Vart är Pablo!? Saknaden till honom är riktigt stor inför den här matchen..
Den enda som ville något var El niño.. Han såg piggast ut och drog några enstaka skott på mål. Han har hjärta för klubben, det märker man.
Om ni ska ha en plats i UEFA - Cupen och överhuvudtaget spela Uefa krävs det mycket bättre försvar spel än det här..

HALA MADRID!
Real Madrid [RealMadrid- R9 Ronaldo]
5/21/2007 16:17
Sorry , ta bort detta.
Atlético Lush
5/21/2007 15:43
Var jag den enda som fick tårar i ögonen efter det här? (Syftar på Torres efter målet)

Kan det ha vart efter 6-0 målet som han bara tittade ner i marken och skakade på huvudet? Det var nästan lika ... som det andra.
Redaktionen
5/21/2007 15:39
Forumet är återigen öppet för andra lags supportrar att skriva i, i hopp om att de vitklädda skärpt till sig.
Atlético el niño 9
5/21/2007 15:22
hur kan detta hända!!0-6 på hemmaplan!!!
hade riktigt längtat efter denna matchen och så slutar det såhär....!!
men tror typ luften gick ur dom efter första halvlek! :(
vill helst bara glömma det!!:(
Atlético Lush
5/21/2007 15:05
Ja, var ska man börja? Skit, skit och skit! Har jag sagt skit än? Jävla skit.

Jag som hade laddat upp för säsongens mest spännande match. Jag ska inte ljuga. De 30 första var våra, de gav mig fan hopp. Laget funkade, Torres sprang. Men sen kom målet. Skit samma, tänkte jag - det här fixar vi. Men ja, Pichu 2 rikitgt stora tabbar. Då var det tamigfan slut. Att jag skulle behöva utstå en halvlek till! Jag som tom var så säker så jag slog vad med min morbror, nu förlorar man en 50-lapp.

Pinsamt är det enda ordet jag finner för det här..
Atlético Razor
5/21/2007 08:55
Det kanske inte vore så dumt att köra med P & P i mitten ändå. Både Zé Castro och Eller var ju pinsamma igår...
Atlético AnderssonTheOne
5/20/2007 23:39
varför har man itne en andra keeper som kan plocka bollar?

detta är äcklgit pinsamt.
Mallorca Kung Benítez©
5/20/2007 23:18
0-6!!!!!!! Tråkigt! Lider med er. Har sympatier för Atletico Madrid, alltid gillat det laget, men som sagt finns bara ett lag för mig och det är Liverpool.

LYCKA TILL I FORTSÄTTNINGEN!

/ Kung Benítez© - Liverpool-supporter
Atlético FernandoJoséTorres
5/20/2007 23:17
Riktigt pinsamt.. det får man nog fan för på jobbet imorgon...
Atlético Atlético_
5/20/2007 23:12
hur fan går det ? 0-6 ?! men att snacka om läggmatch.. njaa det tror jag faktikst inte.
Atlético atleticoputte
5/20/2007 23:04
orkar inte prata om den här matchen men jag undrar bara om någon har koll när atletico senast fick stryk med 6-0 på hemmaplan? har det hänt någon gång ens?
Atlético kuNchiLiWeo
5/20/2007 22:57
Det här var den mest sämsta match jag någonsin sätt. Jag tror nog att Atleti la sig eller så förlorade alla självförtoendet efter första halvleken.
Atlético OrreN
5/20/2007 22:57
Fy vilket helvete jag komemr att få i skolan imorgon :( aså hoppas verkligen att dom kan ta nya tag efter den här matchen aså det är verkligen tungt :(
Atlético Luff
5/20/2007 22:55
Avgå alla, eller nåt.
Atlético acerci
5/20/2007 22:51
Hellre sjukskriva sig än att gå till jobbet imorgon...

Bara spelarna inte viker sig såhär i resterande matcher, då känns uefacupen rejält långt borta.
Atlético Lippan
5/20/2007 22:48
Kan det inte vara slut nu...
Atlético Lippan
5/20/2007 22:48
Mmm, haha jag tycker synd om Rueda...
Atlético Andero
5/20/2007 22:47
Min tanke går inte åt Pichu den här matchen, utan till våran amigo Rueda som får utstå både pissväder och pissmatch.

;-)
Atlético Futre
5/20/2007 22:43
Ingen heder, ingen stolthet, ändå springer de runt med Atletico märket vänster om bröstkorgen.

En lång offentlig ursäkt och pengarna tillbaka till de Atleti - fans som hade betalat för matchen.

Vem kan klandra dem som pratar om läggmatch? Skulle nästan varit ännu mer pinsamt om spelarna verkligen kämpade och ändå släppte in mål efter mål...
Atlético Lippan
5/20/2007 22:43
acerci, bra sagt :D
Atlético acerci
5/20/2007 22:41
Ska man lägga sig ska man fan göra det ordentligt!

Nej, att man ens orkar skämta nu... Kan inte säga att det är pinsamt, för dödsstöten satte Cuellar själv in, han får ta och bestämma sig, vill han spela ute eller vill han stå i mål, för att vara ute och springa så där mycket funkar inte.

Torres första halvlek njöt jag av, en sån energi han kan visa upp ibland!

Det som är mest pinsamt idag är hur marängernas fans agerar, otroligt pinsamt agerande.

Sen kan man anmärka på det sättet som Pablo har petats ur truppen på och varför Perea inte får starta.

Men jag är ändå stolt över att vara en atleti , för jag vet att det inte finns någon chans i helvete att atleticos fans skulle bete sig på det här sättet.
Atlético OrreN
kul..
Atlético Lippan
TACK REDAKTIONEN!
Atlético Lippan
5/20/2007 22:40
Ämne: Real Madrid bröder s....
Trodde inte det fanns någon men... ; En trevlig männsika som hejar på Real.
Atlético greeneyes_x
helt ärligt skulle t.o.m jag lägga mig som spelare om jag visste att guldet skulle gå till Real annars.. Hellre att lägga sig en match och ta dom resterande senare än att bo i Madrid, och lyssna på massa efterblivna Real fans fira sitt guld resten av året..
Det va kanske lika bra att det känns som en läggmatch..
Redaktionen
Om allt fungerar som det ska så är det nu bara möjligt för Atléticofans att skriva på forumet. Orsaken kan nog var och en lista ut själv.
_RMCF_Raul7_
5/20/2007 22:38
det är synd om er, visst, tro att alla madridsta vill trycka ner er..men vad spelar de roll för oss? ni vinner ändå itne ligan! så ni har inget att komma med! vi vill stödja er..men mhhhh..
L0S MERENGUES
Ni fick fan Jurado för rea pris, vad har barca gjort er??

Fy skäms säger jag bara, ni spelar inte för e heder!
Real Madrid zidane_10
jag tycker synd om pichu ingen skoj o va honom.
Annons: