/spanien/atletico/forum/2238.aspx/spanien/atletico/forum/2238.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético wesse
2007-05-06 13:01
BTW, vad innebär dom där tummarna i meddelanderutan?
Atlético wesse
2007-05-06 13:01
Då gäller det! Äntligen kommer jag kunna se matchen också, känns riktigt bra, spännande med lite förändringar i startelvan, dock kan de ju vara till vår nackdel...

Ska bli skönt att se Petrov från start igen!

Intressantast blir ändå att se ett anfall utan Torres, förhoppningsvis kan det ju tända de som får chansen!

Aupa!
Atlético JFH
2007-05-06 12:42
Ämne: Det står att beslute....Truppen presenterades igår och finns på Atléticos officiella hemsida... Torres finns inte med.
Atlético guRRet
2007-05-06 12:23
Det står att beslutet tas under söndagen om Torres ska vara med eller inte, vad jag vet skrevs inför-rapporten igår?

Tack Andero!
Atlético Andero
2007-05-06 12:05
Ämne: Måste match ikväll v....
Se länktips. Klicka på "Otras Competiciones", därefter på "Segunda B" och slutligen på "Clasificación" under Grupo I.
Länktips: www.lfp.es
Atlético Lippan
2007-05-06 11:18
Ämne: Måste match ikväll v....
Som det står i inför-rapporten kommer inte Torres till spel.
Atlético guRRet
2007-05-06 10:40
Måste match ikväll verkligen. Synd att Valencia inte tappade poäng igår, börjar bli dags att glömma CL nu... Men någon som vet om Torres kommer till spel ikväll? Skulle vara intressant att se laget utan Torres!

Förrresten, någon som skulle kunna vara vänlig och länka till en sida där man kan kolla tabellen till spanska tredjedivisionen, dvs 2B?
Atlético JFH
2007-05-05 22:24
Ämne: Stämmer det att Mani....
Man kan ju i alla fall hoppas...
Zaragoza Nina (Red.)
2007-05-05 19:36
Stämmer det att Maniche är på G till Benfica?
Atlético JFH
2007-05-05 18:14
Mista kan ändå funka tillsammans med Agüero. Costinha ersätter Luccin och det är en liten försämring i passningsspelet, men annars vinner han lika mycket boll. Offensiv innermittfältare är vår svaghet och så har det varit länge. Vem som än spelar där kan det inte bli mycket sämre än det har varit hittills.
Det jag är mest orolig för är högerbacksplatsen. Ifall Perea spelar där är det både slöseri med hans talanger och en försvagning av laget. Hans peta-och-spring funkar för att komma förbi motståndaren, men inspelen håller ingen vidare klass. Samma med alla uppspel som av någon konstig anledning oftare går genom Perea än Lopez/Pernia. Cuellar i målet har skött sig bra tidigare och lär göra det imorgon med. Nu gäller det bara att akta sig för deras anfall som är otroligt giftigt. De kan sänka vem som helst...

EDIT: Stor mängd stavfel.
Atlético senken
2007-05-05 18:04
MIGUEEEEELLLLLLL!!!!!!!!! fyfan vad roligt :D entligen ska man få se honom spela? hoppas på att Petrov startar och Maxi och Miguel får göra varsitt inhopp :) Mista brukar vara bra när han får starta, han är inte direkt någon inhoppare med speed som kan ändra en matchbild utan han måste få spela ett tag och komma in i matchen! tror det blir hur bra som helst faktiskt.. är taggad till 1000 nuuuuu, hoppas man inte blir sviken imorgon...

AUPA ATLETII!
Atlético Beer
2007-05-05 17:55
Hoppas verkligen inte att både Gabi och Costinha spelar och Mista är så meningslös...
Atlético Lush
2007-05-05 16:35
Nu är det också bekräftat på Atleticos hemsida.

De som är uttagna:

1 Cuéllar.
3 Antonio López.
4 Pernía.
6 Costinha.
7 Galletti.
8 Gabi.
10 Agüero.
11 Maxi.
12 Eller.
14 Zé Castro.
15 Jurado.
17 Petrov.
19 Miguel de las Cuevas.
20 Maniche.
21 Perea.
22 Pablo.
23 Mista.
41 Roberto.

Om jag förstått allt rätt! (Kan ju inte spanska, men jag är inte dum, jag förstår det de försöker få fram!)
Atlético Beer
2007-05-05 15:42
här
Atlético Lush
2007-05-05 15:02
Beer, var har du läst det nånstans?
Atlético Luff
2007-05-05 14:43
Miguel!

Experiment "utan Torres" sätts alltså igång, hela grejen kan dock förstöras genom att Mista tar hans plats... Undra hur många minuter Maxi och Petrov får imorrn.
Atlético Beer
2007-05-05 14:27
Varken Luccin eller Torres åker med till Barcelona, däremot gör Miguel och Maxi det...Jobbigt att både Seita och Valera är borta... Perea på högerbacken är verkligen ingen höjdare...
Atlético daniel77
2007-05-05 13:57
Efter det Reyes gjorde mot oss förra sommaren har jag mycket svårt att tänka mig att denne lögnare hamnar i vår klubb...
Atlético Beer
2007-05-05 11:58
18 mål och 9 assist för Sneijder denna säsong
Atlético senken
2007-05-05 11:34
Reyes? nej tack.. vilken jävla sopa han är!! han kan verkligen inte spela fotboll.. Victor Bravo och Jacobo petar honom varje dag!
Atlético olallatorres
2007-05-05 09:59
Jag tror att atleti kommer vinna oavsätt om torres är med eller inte. Känns i hela kroppen som det kommer att vända i morgon. Med maxi och petrov med i truppen kommer grabbarna att lyfta sig.
Real Madrid Daebes//Zizou
2007-05-05 09:35
Ryktas om att Reyes är på väg till er enligt Marca. Ser ni om det då?
Atlético Andero
2007-05-04 23:31
Gosh. Jag har aldrig skrivit att Atlético spelar mot Barcelona, utan i Barcelona, mot Espanyol.
Atlético garmaffi_90
2007-05-04 23:23
Ämne: Ämne: Det är ....
Vadå så du menar att Atletico kommer att spela på bortaplan när man möter Barca den 20:e maj, eller?

Då kan jag säga att du har fel. Förra mötet slutade 1-1 på Camp Nou då Aguero kvitterade, om du kommer ihåg.

Atlético Andero
2007-05-04 22:42
Ämne: Det är nästan så att....
Varför skriver du samma inlägg på nytt? Det gör det ännu mer underligt då du redan fått svar på din fråga.
Atlético garmaffi_90
2007-05-04 22:32
Det är nästan så att jag inte hinner med o läsa
alla artiklar som skrivs här :P
Måste beröma redaktionen för det :)

Har inte Andreas Eronen skrivit lite fel i sin artikel om " Torres och Leo Franco missar nästa match" ? Längst ner så står det att Torres och Leo Franco kan återhämta sig till borta matchen mot Barcelona ?
Om jag inte har fel så har Atletico hemmaplan, eller ? :)

i Aupa Atleti !
Atlético Majjo
2007-05-04 21:37
Se länktips. En "känga" riktas mot Atleti-redaktionen. Det är bara att hålla med!
Bra jobbat!
Atlético Lush
2007-05-04 20:09
Redaktionen är så snabb, så jag känner mig efter, :)

Men får tyvärr hålla med: Diouf, nej - pass on that. vi behöver en riktig krigare i vårt lag. En Puyol typ. Som vinner de där bollarna som är så viktiga. Det närmaste vi har tycker jag är, Galletti. Han springer ganska mycket - men ändå inte, om ni förstår?

Jag ska vara ärlig nu. (Inte för att jag vill att han ska skada sig! Gud nej!) Men det skulle vara intressant att se Atletico utan Torres. Går det åt helvete så kan han ju alltid bli inbytt.

Vinner inte Atletico på söndag så lovar jag att... ja, får komma på nåt då! ;)

PS. (frågan ställs till Daniel, eftersom han bor i Spanien, men har nån något de vill säga så ös på bara!) något jag undrat över en ganska lång tid är hur spanjorerna ser på fotboll, ser de det som ett helgnöje, eller typ en religion. Hur ser Spanien ut under en match/-dag? Det är en intressant sak, tycker jag!
Julia
2007-05-04 18:40
Någon som vet en hemsida där man kan ladda ner Atlético mål?
Atlético Rueda
2007-05-04 18:02
Nämen! Innehar jag respektskylten? :)
Annons: