/spanien/atletico/forum/2237.aspx/spanien/atletico/forum/2237.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Rueda
2007-05-09 09:10
Inte fan ska vi lägga oss mot Barca, mest för att jag ska se matchen på plats :) Real kommer lyckas sabba det själva.
Real Madrid HAKAN
2007-05-09 00:07
Läggmatch kommer inte på tal!!
Om vi vinner eller förlorar skall bero helt och hållet på oss. Inte om andra lag vinner fördelar på vårat resultat. Alla Real fans hejar på oss denna match, och alla B*******a fans håller på sitt lag. Det enda VI kan göra är att hålla på Atletico. Jag skulle må illa om vi förlora, som jag alltid gör, men det skulle aldrig uppvägas av att ett annat lag fick nackdel av våran förlust. Om vi börjar tänka i dom banorna så är vi sannerligen ett riktigt looser lag och det är inte mitt Atletico
Real Madrid yeahba
2007-05-09 00:01
Athletico Madrid och Espanyol får göra hur de vill men jag tycker att det lag som vinner La Liga ska vinna med heder och inte på grund av någon läggmatch.
Barcelona João Pinto
2007-05-08 23:49
Hur pass skadad är Torres, är han tillbaks till den tjugonde?
Real Madrid King_raul
2007-05-08 23:07
mecus,
Detsamma.
Vi lägger ner pajkastningen, har kommit på andra tankar, oavsett hur det går för er i Barcamatchen så är ni trots allt Madrileños, jag tog i för mkt och för det ber jag om ursäkt.

Atlético mecus
2007-05-08 22:59
Ämne: Mecus,
Ja förlåt, s....
var det inte du som tog upp en memorialvinst osv??? men visst det har ju gott bra för er i cl å ligan dom senaste 4 åren..
Real Madrid King_raul
2007-05-08 22:59
För att tona ner aggressionerna här inne så kan jag meddela att jag själv (precis som Raul) burit colchonerotröja när jag var liten.
Er "hjälpa Real" som fick mig att gå in här för det första, inget annat.
Real Madrid King_raul
2007-05-08 22:51
Mecus,
Ja förlåt, själv brukar jag bara ta upp liga och cl, men cl är inget för er så visst...
och cl lär det ju inte bli när ni har fullt upp med att väga "hjälpa real" eller "europa"
Keep up the good work!

Atlético mecus
2007-05-08 22:45
Ämne: JFH,
vilken okunnig....
andra vinster efter 70 talet
Spanska cupen: 85, 91, 92, 96
spanska supercupen: 85
Barcelona Barca, Barca, Barcaaa!!
2007-05-08 22:40
Jag hoppas på att Atletico Madrid hjälper Barca Så att dem låter oss vinna så att real inte vinner ligan och så är atletico madrid glada och barca.
men jag vet att barca kan inte vinna mot altletico madrid om dem inte låter oss vinna!!!
Real Madrid King_raul
2007-05-08 22:36
JFH,
vilken okunnighet syftar du på?
Att jag ignorerade att ni vunnit över oss i en memorial osv? Snälla, ni vet mkt väl att ni hade er storhetsperiod under 70talet där ni knep de flesta av era 9 ligasegrar och er ynka interkont pokal.
Men visst 95/96 får vi ju inte glömma.
Får gärna förklara vilken okunnighet jag råkat dela med mig av i föregående inlägg.

Kim,
Du är en evig kompis som lyser upp tillvaron du,
Ha ha, övertygad om konspiration, ja visst är jag.

Kan någon svara på om det blir Peineta för er när dom gör om vicente calderón till ankdamm?

Atlético mecus
2007-05-08 22:08
Ämne: Ämne: "M....
haha King_raul verkar ha koll på historiken.. vi får ju inte glömma att vi faktiskt vann division 2 2002..=)
Atlético senken
2007-05-08 21:57
Avundsjuk Danne? ;-) inte bara du som kan ;) :P

Riktigt bra artikel Andero :)
Atlético daniel77
2007-05-08 21:23
Hahaha, Andero, du fick igång en fin debatt på vårt forum... Bra jobbat och välskriven artikel!
Barcelona Kim
2007-05-08 21:21
Ooh, vem snattrar på som vanligt i alla andra lags forum? Jodå, visst är det king_raul, mannen som ironiskt nog är övertygad om att hela världen leder en konspiration mot laget, vars halva pokalskåp är inhämtat av... ja, ni vet vem.

Utan att behöva satsa allt för många av mina fingrar och tår, så vågar jag gissa att King_raul själv inte skulle tveka en sekund att hoppas på att Real Madrid skulle lägga sig, om det var så att de hade möjligheterna att spela bort Barcelona genom en förlust. Så skit i stenhus, eller sten i glashus, vilket du nu föredrar, Kingis, men du är av samma skrot och korn som alla andra.
Atlético JFH
2007-05-08 21:08
King_raul// Jag kan bara skratta åt din okunnighet...
Atlético Lippan
2007-05-08 20:39
Ämne: Ämne: "M....
haha okejokej :P glömde det.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-05-08 20:38
King_raul

Om du scrollar ner så ser du madrid fans som mer eller mindre panik skriver, roligt att du tar det hela som ett skämt(artikeln).

:D
Atlético Andero
2007-05-08 20:22
Ämne: "Måste vara bit....
Säsongen 06/07 som senast. ;-)
Atlético Futre
2007-05-08 20:05
Maränger - ta inte varje rubrik/mening på blodigaste allvar.

King Raul,

Vilka Rojiblancos är det du dömer, är det verkligen så att alla rödvita själar hellre vill se sitt eget lag misslyckas med säsongen pga. sina ärkerivaler? Har du gått runt och intervjuat alla innan du började kasta skit på oss fans och klubben vi älskar? Själv vet jag inte vilka sk. fans Andreas syftar på, men inte fan vill en riktig atleti-supporter vilja se sitt lag misslyckas bara för att ärkerivalerna inte ska vinna.

Förresten king raul, du har missförstått det hela - alla artiklar om marängerna är inget som är fyllda med hat. Jag tror att artiklarna är skrivna för att irritera maränger och man lyckades med dig. Ni maränger kommer till forum som detta och visar era "bästa" egenskaper, nämligen att skämma ut sig. Lägg ner med påhoppningarna, det här är inget slagfällt, det är ett diskussionsforum. Det här är inte real madrids forum;-)
Atlético Lippan
2007-05-08 19:46
"Måste vara bittert att inte vunnit ett skit sen 70talet."

Säsongen 95/96 faktiskt.
Real Madrid King_raul
2007-05-08 19:38
JFH,
Inget komplex här inte, så tagga ner.
Sen kan du väl inte på fullaste allvar tro att Real Madrid kommer få igenom att ha veto på domarval? Ta inte allt på så blodigt allvar.
Tycker bara rubriken "Missa Europa eller hjälpa Real" är så fantastisk löjlig, att ni råkar komma in i en möjlig påverkan av slutresultatet i ligan och har mage att nämna er som "medhjälpare" till Marängerna, tsss... Ser inget hellre än att ni förlorar så vi slippa er s.k hjälp.
Att ens ställa frågan om att missa europa eller hjälpa real, trodde man stred för vinst för sitt EGET lag i första hand. Måste vara bittert att inte vunnit ett skit sen 70talet.
Atlético JFH
2007-05-08 18:40
King_raul// Bara för att du har någon sorts komplex behöver du inte komma hit med dina idiotiska kommentarer. Ingen har någonsin snackat om läggmatch och det kommer det inte att bli heller. Däremot har det snackats om hur besviken man skulle bli vid en eventuell förlust mot Barcelona och då även missat Europaspel. Som jag sa tidigare utesluter inte det ena det andra och därför skulle jag inte bli något besviken om Barcelona tar guldet för Real, för jag vet att vi ändå tar oss ut till Europa. Vi spelade ut er i båda derbyn och utan domarna hade ni inte haft dessa poäng, med andra ord inte varit med i kampen om titeln så du ska passa dig för vem du kallar för "knattelag". Fast du kanske tycker att knattelag är bättre än Real?
Vad gäller din kommentar om artikeln "stackars Real Madrid" är den fullständigt patetisk och jag gissar att du inte äns har läst den. Eller du kanske tycker att det är rätt att Real ska få välja vem som ska dömma deras matcher? Gör allt för en titel? Capello tog visst inte bara Emerson och Cannavaro med sig...
Barcelona Barcelonito
2007-05-08 17:06
¤¤Raúl¤¤

Jag tycker att det har med heder o göra för att Espanyolsupportrarna har förlorat deras heder och vi Barcafans har sett det. Atletifansen däremot vill inte att Real ska vinna ligan under vilka som helst förutsättningar. O du vill inte att Atleti ska vinna för att MAXI E SKÖN... haha sämsta ja hört
Real Madrid King_raul
2007-05-08 16:41
Här kan ni ser hur Gallardón har tänkt sig området Manzanares, riktigt mkt trevliga sjöar.
Ni hamnar väl i utkanten mot Getafehållet om jag inte misstar mig?

Real Madrid King_raul
2007-05-08 16:28
Förresten när är det dem ska riva Manzanares och göra om det till strand? Något nytt om det?
Atlético Luff
2007-05-08 16:25
Vissa realsupportrar: Ring och tacka domarteamet vid senaste derbyt innan ni kallar oss skitklubb...

Självklart kommer vi inte lägga oss, förväntar mig att Torres och/eller Cerezo dementerar detta när det börjar närma sig.

För vi älskar väl vårt kära Atletico mer än vi hatar den vita pajasklubben?
Real Madrid King_raul
2007-05-08 16:24
Ride_the_big_one,
panik? vart gräver du fram det?
Jag ser bara det som smått roande att varannan artikel från knattelaget handlar om Real Madrid, med "stackars Real Madrid" och "hjälpa Real".
Inte konstigt det är ett mediokert lag när dem lägger all sin energi på att hata sina övermän.

Tarrak,
Espanyol hemma kan nog vara en riktig underskattad skräll.

Atlético Andero
2007-05-08 16:24
Vilken uppståndelse det blev. ;-)

Läggmatch? Va? Har det överhuvudtaget snackats om någon sådan? Nej. Marqués sa ju själv att de går ut för att vinna.

Personligen kan jag nog ta att vi inte spelar i Europa om det skulle innebära att Real missar titeln. Varför? Jag gillar inte Real. Dessutom har Atlético spelat så bedrövligt under den senaste tiden, så man förtjänar egentligen inte att spela i Europa om inte en uppryckning sker. Men som JFH skrev så finns det ju också en chans att vi både spelar i Europa nästa säsong och att Real inte vinner ligan. Det ser jag givetvis allra helst.

King_raul: Vilket är då det svårare laget Barca har kvar att möta? Du kan inte mena att Betis, Gimnàstic och Espanyol är bättre än oss. Visserligen fick vi stryk av Espanyol, men tabelläget säger någonting annat. Sen har de Getafe kvar att möta, och där kan jag hålla med om att de ser starkare ut än oss för tillfället, men vi är ändå två poäng före dem. Vi får se hur det slutar när Getafe och Atlético möts nästa helg, helt enkelt. Det är ju ändå historien som är det "svåra" för Barcelona mot oss, och knappast vårt spel eller vår tabellposition. ;-)
Barcelona tarrak
2007-05-08 16:18
King_raul/Det är väl klart att Atletico borta, är den svåraste matchen av Barças kvarvarande? Vilken skulle det annars vara?
Annons: