/spanien/atletico/forum/2234.aspx/spanien/atletico/forum/2234.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético zoran
2007-05-12 21:56
Tyvärr grabbar, man skall aldrig ta ut segern i förskott.

Mycket stark comeback av Real Madrid, sjukt surt att behöva instämma. De visar på en mycket hög moral.

Det är med glädje som man kan bekräfta att Braulio gjorde två mål idag, Riktigt kul.
Atlético acerci
2007-05-12 21:18
Så underbart man kan må bara efter att ha kollat in på goalwire och sett resultatet i real matchen, hoppas det står sig!

Rapporter ifrån andra divisionen säger att goitom har gjort hattrick, och att Braulio har gjort 2/3 av ett hattrick :)
Atlético Andero
2007-05-12 20:56
Ämne: hahaha,... Real ligg....
Espanyol ligger på en elfteplats, sex poäng efter oss (den eventuella vinsten i kväll ej medräknad).
Atlético Lippan
2007-05-12 20:45
hahaha,... Real ligger under med 3-1 hemma mot Espanyol ;D Är det bra för oss eller var ligger Espanyol ? Fast det är ju alltid bra när Real ligger under :D
Atlético Beer
2007-05-12 19:51
rawkus//Menar du Osasunas Raul Garcia eller Espanyols Luis Garcia?
Atlético Beer
2007-05-12 18:59
Braulio har gjort mål för Salamanca
Las Palmas culé hasta la muerte
2007-05-12 03:30
Alltid kul att se att Danne e på G när det gäller b-laget! Maritima är ett tuft lag och det är aldrig lätt att resa till Kanarieöarna. Alltid intressant läsning! Kul att se att Pollo spelar (nästan hemmaplan för grabben ju! ;-) ). Eller hur Daniel? Ni har en del intressanta spelare och blev faktist imponerad av Camacho igår. Om Luccin nu skulle gå så har ni en värdig ersättare i just denne unge man, dessutom en canterano. Dock gillade jag inte hans hårfrissa, lite Sergio Ramos varning, men det går alltid att åtgärda :D.
Atlético Henko
2007-05-12 02:20
Tycker Atlético ska behålla så många som möjligt utav den nuvarande truppen. Det finnas alltid ett men och den här gången är det Costinha och Maniche.
Silly season är på uppseglande och Gabi är sedan länge klar för Zaragoza, R.Suárez är den naturliga ersättaren.
Maniches dagar i Atlético kan man snart räkna på handen och ersättaren ser ju ut att bli R.Garcia.
Costinha har ju kört några uttalanden som antyder på att hans vistelse i Atlético också blir kort, jag skulle i han plats gärna se Lucas som det ryktades om i höstas. Nu ser det ut som Liverpool snor Lucas Pezzini Leiva från oss.
Real Madrid Gabinho! [#10]
2007-05-11 23:36
Kommer älska Torres li´vet ut om han sänker barca.
Atlético Rueda
2007-05-11 21:55
Har uppdaterat tipssidan med en ny omgång. In och tippa www.tippa.2u.se, har bytt webhotell eftersom det gamla krånglade så jävla mycket, hoppas detta funkar bättre.
Länktips: www.tippa.2u.se
Atlético Rueda
2007-05-11 19:43
Nu sitter man här halvt i extas, fick ett samtal nyss då farsan berättade att han efter många om och men fixat matchbiljetter till den 20e ;D Så på lördag den 19e bär det av och hemkomst den 23e. Kommer att ta en hel drös med bilder så håll till godo :D
Atlético rawkus
2007-05-11 16:33
Maestro: Suck...

Anyways, till viktigare saker: Sjalv tycker jag det ar skont att vi ej fick Guti. Inget ont, men har aldrig gillat den "flickliknande" spelaren.

Skont aven att Aguirre stanner(om det stammer...) Tog ett tag for ledningen att fatta att man ej kan leka FM pa riktigt varje sasong...

Dock tycker jag ersattare till Maniche och Costinha ar pa plats. Samt Gabi(han drar val?)

Horde ett underbart rykte om att Espanyols lille diamant Raul Garcia ar nastintill klar!! Hoppas och ber till gudarna att det stammer!!! Precis vad vi behover :)

Om Luccin fortsatter sina virriga uttalanden ang stanna v/s Inte stanna, sa kan han fan dra. Finns viktigare saker an att ge sant trams utrymme, speciellt infor slutspurten.

Nu ska jag till playan och bada ;)

Buenos dias broder och systrar!
Atlético JFH
2007-05-11 16:28
Jag slutar aldrig att förvånas över hur många analfabeter det finns bland Realfansen...
Real Madrid !Maestro!
2007-05-11 15:14
Ajajaj, blir svårt med er läggmatch nu när Getafe är i final då de redan nu är direktkvalificerade till UEFA cupen då Sevilla tar en CL plats. Men ni hatar Real så mycket så ni missar gärna europa för att vi inte ska vinna eller?
Atlético ATH
2007-05-11 15:00
Så sjukt skönt att det blir lite ordning och att de förhoppningsvis lugnar sig med sin värvnings hysteri..... Lutar åt att vi får behålla tränaren i hela två år! :D
Atlético wesse
2007-05-11 08:17
Glömde lägga in länktips..
Atlético wesse
2007-05-11 08:16
Till alla oroliga (realfans)
Pernia sa på presskonferensen : "If we beat Barcelona and Real Madrid ends up taking the title of League Champions it will be because they earned more points during the season, while Barcelona let too many get away, and it won’t be due to our match. We have to win”. (orkar inte översätta, tyvärr..)

Jag tror det hela startar i att några fans har gått ut och sagt att dom inte vill att Real ska vinna ligan, men jag har verkligen svårt att tro att ett lag som slåss om europaplatser skulle ge upp ett gyllene tillfälle.

Atlético senken
2007-05-10 23:52
Tycker verkligen att man BORDE plocka upp David Rodríguez från b-laget !!! han är våran framtidsman om han bara får chansen, killen har DET!!

läs bara länktips.. 2003 u17 EM skyttekung och helt sick!! vad hände med alla stjärnor från gamla dar? vi har Fabregas, Rooney, Torres, och så har vi David Rodríguez i atleticos b-lag som ingen vet någonting om.. jag säger upp med honom i A-laget SNARAST !

AUPA DAVID, AUPA ATLETICO
Atlético senken
2007-05-10 23:44
Ämne: Braulio hoppas på sp....
tycker verkligen vi ska satsa på Braulio! han har visat den här säsongen vad han verkligen går för :D Också ett plus att satsa på egna talanger och få laget mer "spanskt" :P :)

AUPA!
Atlético Rueda
2007-05-10 22:32
Alltid roligt när Barca får pisk.
Atlético Luff
2007-05-10 22:30
Mirakel nere i Getafe :)

Om Getafe hamnar då UEFA-plats i ligan eller om Sevilla vinner finalen blir väl 7e platsen en UEFA-plats ändå?
Atlético Lippan
2007-05-10 22:30
skandal e ett annat ord...
Atlético garmaffi_90
2007-05-10 22:27
En sak som jag inte förstår är att vissa här inne är på Getafe's sida. Och jag undrar varför, om nu Getafe vinner och blir klara för final och om vi slutar på en 7:e plats kan vi glömma Europa
Atlético garmaffi_90
4-0 Getafe
Atlético Rueda
otroligt =) Kul
Atlético Lippan
2007-05-10 22:26
4-0......!!!!
Atlético Rueda
2007-05-10 22:26
Där kom 3an!
Atlético Lippan
2007-05-10 22:23
3-0....
Atlético Lippan
2007-05-10 22:19
nära 3-0 nyss... Barca måste hålla undan.
Atlético Andero
2007-05-10 22:18
Ämne: ang. Guti-artikeln
....
"Det bekräftades dessutom att Atlético försökte få över Guti på andra sidan stan även förra sommaren, men att Reals president Ramón Calderón snabbt gett ett ”nej”."
Annons: