/spanien/atletico/forum/2231.aspx/spanien/atletico/forum/2231.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético olallatorres
2007-05-14 08:45
SJukt skönt med seger! SOm många andra missade jag matchen, men jag såg nu att den går i repris klockan 15:00 idag på sportexpressen.
Angående u17 så blev det vinst med 1-0. Grymt kul även det. Såg inte så mycket av den matchen eftersom jag samtidigt försökte hitta vår kära atleticomatch nånstans samtidigt, men det var Bojan som gjorde målet iaf. och kapten i laget spelade stabilt som vanligt! ;)
Vilken otroligt skön söndag! Länge sen man kände sig så nöjd!
Atlético rawkus
2007-05-14 05:27
Luff: Haha, klart du far bo hos oss!! Anytime! :) Spanskan blir det lite samre med...haller sa sakteliga pa att lara mig sjalv... :S

Daniel kan nog stodja dig mer pa sprakfronten ;)

Fy fan sa gott att kunna sova med highlightsen pa nathinnan :D Mums sa javla bra det kanns!

Gonatt fran ett varmt Cancun!!!

ps.. AUUUPA ATLETI !!!!
Atlético Luff
2007-05-14 01:46
rawkus// Det är okej om jag bor hos dig och att du lär mig flytande spanska ett tag va? ;)
Atlético rawkus
2007-05-14 00:52
Sa javla skont att vi vann igen!!!

Hur va matchen overlag?

Har har de annu inte visat ett skit :(

Efter 3 dagars monsunregn, sa ar det sol igen :D Men tar val annu en vecka eller tva innan planerna gar att spela pa igen...buhuuu.

Nu ska det till gathornet och kopas lite tortillas :)

Luff: Bara att flytta hit!! Vi maste isafall borja bygget av en Cancun Pena for Atletico Madrid :D

Nu ska jag bara gotta mig at vinsten och vanta pa sportnyheterna :)

Ma val hemma!

AUPA ATLETI !!
Atlético senken
2007-05-14 00:10
JÄVLAR !!! jag missade ju u17 finalen :( vad blev det i matchen och spelade våra framtidslöften bra? :)
Atlético AnderssonTheOne
2007-05-13 23:42
Skönt att Barca Dödaren fick näta nu så han fick upp självförtroendet lite, han stänker in 2 till mot Barca :)
skidrow
2007-05-13 23:40
Ämne: skidrow

Ja med r....
ack så sant så sant
Atlético daniel77
2007-05-13 23:39
Ja, en sannerligen trevlig helg för vår del!
Atlético atleticoputte
2007-05-13 23:33
underbart med atleti vinst, spansk vinst i u17 em och att samtliga resultat går med oss.

en underbar söndag helt enkelt. har sagt det förr: torres är min kung och kommer alltid att vara.
Atlético senken
2007-05-13 23:27
hahahaha :D okej! det låter ju rimligt faktiskt ! men inhoppet förra matchen skulle han fan haft en 1a :P max ! jag såg honom aldrig, och när han hade bollen så stutsade den bara iväg ;)..
Atlético daniel77
2007-05-13 23:23
Ja du, Maxi skall kanske inte ha ngt betyg alls då han kom in i den 82:a. Men, Maxi är min store favorit och då han inom loppet av 8 minuter lyckas röra om i Getafes försvar är han värd en trea :) Han hade ett tungt skott på mål som målisen tippade ut till hörna. Han hade även ett läge inne i straffområdet då han valde att lobba över målvakten, men den gången lyckades en Getaspelare rensa undan på mållinjen. Maxi skall alltid ha en utgångstrea när han kommer in på plan hahaha...

Förresten, surt med derbyförlust...
Atlético senken
2007-05-13 23:16
hahaha :) vad bra! :D rätt ska vara rätt ;)
Tror även som du att han kommer röra till det för barca försvaret! :)

Missade slutskedet av matchen ikväll på grund av egen match som sagt.. var Maxi bra när han kom in? ser att han fått en 3a :) kom in som forward eller?
Atlético daniel77
2007-05-13 23:11
Ämne: underbar match idag ....
Tjena Senken!
Hm, har funderat på det där med Petrov och det du skrev. Gå in och kolla på spelarbetygen igen så skall du se att jag har lyssnat på dig och satt ett + efter tvåan. Jag kan mkt riktigt ha varit lite väl hård mot Petrov. En dag som denna får du din vilja igenom Senken! ;) Hörs!
Atlético senken
2007-05-13 22:52
underbar match idag ! kan inte ens vara sur över att ha förlorat ett eget derby ikväll efter tveksam straff i slutskédet på matchen...

Torres var grym, och Maniche var heeelt sjukt bra :) funkar bra när han har sin ("deco",#10) snäppet framför sig och "costinha",#6)(#5,luccin i det här fallet ;) )snäppet bakom !

Måste dock ifrågasätta din bedömning på Petrov Daniel ;)
Han springer hur mycket som helst, jobbar bra i defensiven och spelar fram Maniche till målet! fixar också straff om man kan säga så ;) så ett plus(minst) vill jag ha på honom för att jag ska vara nöjd ;) hihi :)

nu blir det dusch, AUPA !
Atlético Lippan
2007-05-13 22:22
Fahed - Gottsunda,

Tja, alltid trevligt att reta syskonen ;-)Det sägs ju att man älskar sina syskon innerst inne (vilket är sant) fast inte i det här fallet :-)
skidrow
2007-05-13 21:45
Ämne: skidrow

Ja fast ....
visst är det så, jag tänkte mer på rauls inlägg. så har det inte direkt låtit om torres tidigare från erat håll. =)
Real Madrid Fahed - Gottsunda
2007-05-13 21:38
Lippan

Man säger inte så om sin egen familj :P

Vi är ju från samma moder:) MADRID

hqar jag rätt eller fel?
skidrow
2007-05-13 21:32
trevligheter från realhåll... kan det bero på tabelläget månne? =)
Atlético Lippan
2007-05-13 21:29
Ämne: Fan att man missade ....
Matchen går igen på sportexpressen kl. 23 ikväll :P,

Och fasen vad gött!! Upprepar allt som ni andra har sagt men ändå.. Torres var grym, Luccin & Maniche var t-baka :D Galletti kan ta över straffarna från Torres. 3 p och övriga resultat går vägen :D

Sorgligt bara att Barca inte vann för nu vinner ju Real ligan eftersom vi ska krossa Barca på söndag. Tkr nästan lite synd om Barca.. :P

AUPA ATLETI!!!!!!!
Real Madrid Gabinho! [#10]
2007-05-13 20:58
Ämne: Fan va najs att Torr....
De lugnt vår nya hjälte är Sobis.

Men Torres kommer säkert göra mål nästa vecka.
Real Madrid ¤¤Raúl¤¤
2007-05-13 20:56
Fan va najs att Torres måla, hoppas nu att han inte slutar, måste säga det har inte varit så kul när han itne gjort så många mål som han egentligen brukar.
Hoppas mest av allt att han kör sönder barca nästa helg!

Go Atleti!

Hala Madrid
Atlético Bobban
2007-05-13 20:44
Målen kan ni se här;)
Atlético fuzz
2007-05-13 20:25
FY va gött! Härliga poäng det här. Synd bara att den enda matchen man har missat på länge är den när vi inner och gör 4 mål
Atlético el niño 9
2007-05-13 20:09
vinst igen!!skönt med 3 poäng :)
Atlético el niño 9
2007-05-13 20:09
vinst igen!!skönt med 3 poäng :)
Julia
2007-05-13 19:59
Great med vinst igen. Typiskt nog missade man matchen, någon som vet om den visas i repris?
Atlético JFH
2007-05-13 19:32
Det är ju bara underbart! Både a- och b-laget vinner efter att ha gjort fyra mål. Inte långt till Europa nu. Torres tillbaka i form och framförallt Petrov som äger sin kant. Vilken otrolig skillnad det blir i vårat spel när vi kommer runt på kanterna. Galletti gör också en bra match och får sätta straffen. En bra dag helt enkelt...
Getafe Feyenoord&AJA
2007-05-13 19:16
Suck, grattis!
Vinst med 4-0, sedan förlust med 1-4. Det svänger snabbt.
Atlético Lush
2007-05-13 19:13
Luff,

bra då kanske jag hinner se den, eftersom jag MÅSTE! Håller på att dö nu efter. Men får se om det är den matchen imorgon. Hoppas det! :)
Atlético JJ
2007-05-13 19:13
FAN VAD GÖTT! Cerezos uttalande stämde ju, "ett helt annorlunda lag mot Getafe" Har nog adlrig sett Atleti spela så bra som idag:P. För det första; Varför har vi inte spelat med denna formationen innan? Funkade helt perfekt, fortsätt med den tack! För det andra; Stabilt försvarsspel förutom vid målet.
För det tredje; Luccin och Maniche tillbaka i storform, jag ger blanka den i om Maniche är alkis eller vad som helst, bara han spelar så här! Äntligen den gamla Maniche från EM / VM!
För det fjärde; Torres två mål och allmänt BÄST PÅ PLAN?
För det femte; Alla resultat gick vår väg, precis som vanligt, men för en gångs skule tog vi vara på det. Får hoppas på lika mellan Valencia och Zaragoza!
Jag upprepar: FAN VAD GÖTT!
Annons: