/spanien/atletico/forum/2221.aspx/spanien/atletico/forum/2221.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Rojiblanca (fd. Lamps8)
2007-05-28 14:51
Så jävla underbart! Riktigt viktig vinst. Det känns inte som om mål produktionen är några problem just nu, 1-4 mot Getafe och nu 2-0 mot 'Nastic. Att Torres är igång känns jätte positivt! Hoppas bara att han stannar en eller flera sesånger så vi förhoppningsvis får se fler vackra mål från killen.

Aupa Atleti! Esta vez si!!
Atlético JFH
2007-05-28 13:51
Det är väl så att Liverpool är ganska så sugna på Torres och valen som är framför honom kan vara Eto'o och Tevez som blir väldigt svåra att få tag på. Det betyder alltså inte att Torres är sugen på att gå till Liverpool, men skulle han någon gång i framtiden välja att byta klubb känns det som det självklara valet.

Härligt med seger igår! Nu är det 2 till och Villareal måst missa någon av dessa matcher. Med andra ord är jag ganska så säker på att vi klarar av det.
Valencia erik.
2007-05-28 13:18
Guillem Ballague har tydligen sagt att Torres är väldigt sugen på att gå till Liverpool i sommar, han har ju ganska bra insikt. Vidare säger Ballague att Torres bara är Rafas tredjeval men om detkommer till det så kommer han plocka över spanjoren för dennes utköpsklausul på 30 miljoner Euro. Har ingen källa men om någon har kanalen och kollade igår så såg ni samma program.
Atlético T:e
2007-05-27 22:20
Säker seger får man väll säga!
Atlético wesse
2007-05-27 21:19
Fan vad gött med 3 härliga poäng.

Var väl kanske ingen höjdarmatch enligt mig men mål på straff av Torres var väl trevligt att se? ;)
Julia
2007-05-27 21:02
Vinst med 2-0.

Torresx2.

Jag är nöjd!
Atlético senken
2007-05-27 20:43
in med miguel nuuuu!!
Atlético Luff
2007-05-27 20:32
Förra veckans resultat, Gimnastic, samt fint väder kan ha en viss inverkan. :P
Atlético Lippan
2007-05-27 20:31
jag tycker att det är ovanligt dött här inne för en matchdag .. ;-) Men trevligt med 2-0 ;D
Atlético Luff
2007-05-27 20:11
Ett till nu så kan jag klassa detta som en vinst.
Atlético senken
2007-05-27 20:10
säkerrtttt!!
Athletic F.Torres9
2007-05-27 20:09
vem ska ta straffen??
Atlético Luff
2007-05-27 20:09
Straff!
Atlético Luff
2007-05-27 20:04
Maxi :)
Atlético Lippan
2007-05-27 19:55
franco
seita-pablo-eller-pernia
galletti-costhina-gabi-petrov
maxi-torres
Atlético senken
2007-05-27 19:53
kom just hem ifrån egen match, 5-1 vinst och ligger nu 1:a i junior-allsvenskan för norrlänningar ;)..

startelvan någon?
Atlético Luff
2007-05-27 19:33
Underbart att komma hem och se en ledning, så Pablo är på plan?
Atlético daniel77
2007-05-27 19:13
Härligt Torres!
Atlético daniel77
2007-05-27 19:12
GOOOOOOOOL!!
Atlético daniel77
2007-05-27 18:58
Härligt att se Maxi på topp med Torres!
Atlético daniel77
2007-05-27 15:52
JFH,
har fått det förklarat många gånger, men att han ser ut som han gör retar gallfeber på mig! Ser ut att han jämt och ständigt hånar motståndarna :)

Och Rueda, inte undra på att jag ligger hopplöst till i tipsligan när jag alltid glömmer att tippa! :) Vänta bara, nästa säsong ska ni få se... :)

Aupa!
Real Madrid Hushh
2007-05-27 15:44
Spelar Perea idag?
Atlético JFH
2007-05-27 14:50
daniel/ Dags att inse att Ronaldinho inte ler, utan faktiskt ser ut på det sättet. :O ;)
Atlético Rueda
2007-05-27 14:07
Haha Daniel :)

Glöm nu inte att tippa kvällens match, www.tippa.2u.se
Länktips: www.tippa.2u.se
Atlético daniel77
2007-05-27 13:33
Och hör här! real madrid castilla ligger under med 1-3 mot Tenerife och är på väg ned i Segunda B! Väl mött i helvetet maränger!
Atlético daniel77
2007-05-27 13:26
Ämne: Yes! Vamos Atletico ....Kanske kommer det en artikel om barca och domarna, vi får se :) En sak är säkert, Ronaldinho har världens falskaste leende, förlåter honom aldrig för det han gjorde mot Valera! Han log samtidigt som han klippte till vår rojiblanco med armbågen, äckligt! För övrigt visade han upp sitt riktiga jag igår och då försvann det där falska leendet all världens väg :)

Håller med dig Futre, Pablo kan dra till Castellana!
Atlético JJ
2007-05-27 11:56
Futre,
Håller med dig, bara vinst som räknas, att Villareal ångar på är inte direkt till en fördel.
Jag hoppas han ställer upp med ett 4-4-2 med Pablo och Perea i mittförsvaret, vrf ändra på ett av Europas bästa mittlås? Luccin kommer antagligen inte att spela, Costinha tar hans plats antagligen. Är Maniche spelklar petar han antagligen Jurado i mitten, vilket är synd enligt mig. Jurado har blivit en av mina personliga favoriter, finns det någon som lyckas bättre med översteg än honom? Möjligtvis Ronaldo...
Kom igen nu, vi ska spela ute i Europa nästa år! AUPA ATLÉTICO!
Atlético Futre
2007-05-27 11:48
Yes! Vamos Atletico B!

Bara vinst som gäller idag och Gimnastic borta har varit ett spöke för många lag den här säsongen...
Intertoto vore okej som tröst om Uefa-cup platserna glider ur våra händer, men... Med tanke på det försprånget vi har haft under halva säsongen och hur länge vi var parkerad på vår europa plats så skulle det vara bittert att hamna på sjunde platsen. Allt annat än tre poäng idag är en förlust, AUPA ATLETI!

Hur kommer Aguirre ställa upp idag tror ni? Är det 4-5-1 eller återgår han till 4-4-2 systemet? Ett offensivt 4-4-2 system med Maxi och Petrov på varsin kant och Jurado tillsammans med Luccin i mitten skulle jag vilja se. Aguero istället för Mista från start med utgångspositionen lite snett under kapten Niño. Eller drömemr jag för mycket nu? ;P Det finns ingen risk att Eller startar idag så Ze Castro och Perea som mittbackspar vore skönt om Aguirre startade med... Finns det en liten chans att Aguirre startar så här? ;P

- Har förresten tappat respekten för Pablo, han kan dra till Merengue-land, den vita tröjan skulle passa hans personlighet.

//
Vilka hycklare det finns, "Ronaldinho och Messi försöker alltid stå på benen för att de älskar fotboll" - Rijkaard.

Ronaldinho blir helt riktigt utvisad för första gången när han förtjänar det (Har fortfarande inte glömt armbågen på valera) och nu menar de att domaren alltid är på motstånadarnas sida...Eh, förra säsongen utlöstes den ena kontroversiella domslutet till Barca efter den andra och första gången på väldigt länge har de haft lite otur med domaren och därför har de varit offer hela säsongen?

Dessutom, Ronaldinho&Messi och co är inte dom enda stjärnorna som får hård bevakning på sig under matcherna, så är det med alla stjärnor - en grej som de sk. "offren" från katralonien inte har förstått...Daniel, snälla, gör en "rädda Barca" artikel :D
Atlético JFH
2007-05-27 11:34
Intertoto är inget vi ska sikta på. En tidig försäsong med svåra matcher i östeuropa mot lag som egentligen inte har någon som helst chans att spela i UEFA-cupen är inte direkt fördelaktigt.
Atlético zoran
2007-05-27 11:04
Villareal är om oss vid förlust, annars leder Los Rojiblancos på inbördes möten (3:1 och 1:0) så Atlético tar sista UEFA Cup-platsen om båda lagen kommer på samma poäng.

7e plats är Inter-toto har jag för mig, och det gör att man får starta säsongen och förberedelserna mycket tidigare isf. Något som iofs Villareal inte klarade av så bra förra året då man åkte ut mot Maribor.
Annons: