/spanien/atletico/forum/2220.aspx/spanien/atletico/forum/2220.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Lush
2007-05-24 10:35
Rawkus,

får följa efter ditt spår. Pippo Inzaghi! Oj, oj, oj! Den killen är bara för skön! Hatten av för Maldini. Han gjorde inte så mycket i matchen, men 5 titlar! Den spelare jag fick upp ögonen för var: Nesta. Allting han gör är så enkelt. Han var felfri i hela matchen (undantag när Gerrard blev fri)Han är Gattusos motsats! Det var bara synd att det inte blev värsta fotbollsmatchen! Men när man ser glädjen hos spelarna efter, det är det jag älskar mest!
skidrow
2007-05-23 23:55
Ämne: Der Afro,

håller....

Lush//

Inget dåligt med att vara ung och engagerad. =) Men faktum är att de flesta som kommer med innehållslösa, hjärndöda och otroligt onödiga inlägg är nånstans mellan 14-18 år (enligt deras presentationer). Då tänker jag mest på de inlägg som kommit från realhåll den senaste tiden.
Atlético rawkus
2007-05-23 23:22
Vet att detta ar Atleti forum, men maste bara dela med mig: FORZA MILAN !!!
Atlético Lush
2007-05-23 20:10
Läs sista meningen i artikeln. Den slår ju nästan "Jag vet inte om det beror på värmen". Fotboll kan vara.. konstig - haha :)

Jag kom nyss på en liten sak. Det blir mest liv i vårt forum före/efter skandal, Real eller Barca match. Då kom jag på en liten grej. Varför inte införa något som kallas "Topic of the day", måndag-fredag (helgerna koncentrerar man sig på matchen) Där man diskuterar fritt om dagens ämne. Vet att det är lite sent nu, men kanske nåt att tänka på till ligastarten igen?
Atlético Lush
2007-05-23 18:57
Der Afro,

håller verkligen med dig. Men nånting som jag reagerade på var när du sa. Alla vet ju vilka som har sämst och yngst. Jag undrar: vad menar du när du säger yngst. Är det nåt dåligt eller? Är alla unga omogna och ja, du förstår? Kanske bara var jag som missförstod.
Atlético rawkus
2007-05-23 18:20
Ajajaja... har ej haft tillgang till varken sportnews eller natet...fich hora(ursakta stavn) av en polare (Barca fan) att de vann med 6-0... Trodde ju saklart ej pa han...men men.. :(

Hur fan gick det till??!!

Cruz Azul akte aven ur semifinalserien utan att ens spela mtch nr 2... varfor? Jo, en av spelarna(idiot!) hade dopat sig, och HELA laget slangdes ut!!

Satter da mitt hopp till kara Milan ikvall!!

Matte de nu spoa Pool!!!

3rd time lucky? (Atleti... Azul... Milan..?)

Ha det sa gott det gar..

ROJIBLANCO POR SIEMPRE !!!
Real Madrid King_raul
2007-05-23 16:42
Ingen artikel om detta?

Atlético guRRet
2007-05-23 08:58
Messis lobb är ingen tabbe, han måste ju gå ut och skära av. Så den kan man inte klandra Pichus för, hur hade det sett ut om han hade stått kvar och Messi lagt dne bredvid honom? En lobb innebär ju inte att det är en tabbe..
Atlético atleticoputte
2007-05-23 00:17
pichus tabbar:

ettan = zambrottas mål
tvåan= eto´s mål
trean= messis andra mål (han går ut alldeles för tidigt och messi kan lobba in den).. även om jag själv anser att den inte alls e lika grov som de andra.
Atlético guRRet
2007-05-22 22:09
Alla snackar om Pichus 3 tabbar, men vilken är den tredje?
Atlético kuNchiLiWeo
2007-05-22 21:09
Mycket bra sagt av Casillias, jag känner igen pressen från förr när jag var målvakt och man tyckte att det var ens eget fel om man förlorade och hade släppt in en massa mål. Man känner stor press och kan lätt tappa självförtoendet för att man vet att man kommer att få skulden. Men det är bara ladda om. Jag tycker att Pichu har gjort bra ifrån sig under de andra matcherna. =)
Atlético Fernando9Torres
2007-05-22 21:02
Mycket stort gjort av Casillias, bra att han inte bara klankar ner på Pichu!!
Real Madrid Hajen_01
2007-05-22 18:12
alla atletico-fans...jag bryr mig absolut inte hur mina bröder känner för er, men jag tycker synd om er, om att ha fått stå ut med så mkt skit...alla lag och spelare kan ha dåliga dagar...tyvärr så kan inte mina bröder fatta det och om det vore en läggmatch som det egentligen inte var, men om den var så skulle atletico förlora med max 0-2 inget annat. det måste alla fatta och om jag ska vara helt ärlig så tyckte jag fett synd om Cueller, även han gjorde sitt bästa, man måste tänka från alla olika vinklar inte en som real madrid fansen gör. dem går direkt på läggmatch som det absolut inte var.
Real Madrid BiH92
2007-05-22 17:57
Asså ni R Madrid fans som skriver att de la sig tror ni verkligen de skulle förlora med 6-0 om de la sig? De jagar desutom en Euroa plats tror inte att de skulle missa den bara för att inte låta oss vinna titeln, det är inte ens säkert att vi inte vinner den om Barca vann matchen för att vi leder fortfarande ligan. Alla har otur nån gång...
Lågt av er (RM fans) att skriva skit om Atletico, om vi ska vinna ligan så ska vi inte behöva någon annans hjälp med det.
Atlético Futre
2007-05-22 17:00
Stort av Cassillas, men jag har för mig att han var chanslös under alla fem målen (rätta mig gärnma om jag har fel). Cuellar tabbade sig tre gånger.

Akram,

Lungt, bara att man är lätt irriterad dessa tider, så det kan hända att man överreagerar ganska ofta...
Atlético Luff
2007-05-22 16:47
Stort av Casillas, enda realspelaren jag har och har haft respekt för, världens bästa målvakt.
Real Madrid Vevve
2007-05-22 16:37
Det är nu som ni ska stötta Pichu, han behöver det!
Barcelona Der Afro
2007-05-22 16:05
Vi förlorade med 4-0 mot Getafe och sen vinner vi mot er. Skitmatcher kommer och går, upp med huvudet. Tycker ni har ett skönt och bra lag som förtjänar att spela i Europa.

Vilket Madridlag som har klart sämst (och yngst?) supportrar är det verkligen inget snack om.
Atlético Fernando9Torres
2007-05-22 15:37
Fy fan va härligt med Leo Franco tillbaka mellan stolparna! Han gör nog bättre ifrån sig än sin målvaktskollega!!!!
Real Madrid Akram
2007-05-22 14:58
Lush

Du har ju självklart rätt, för min del hoppas jag att alla toppklubbar vinner sina resterande matcher, då vinner vi ju ändå ligan.

Men men, ni skrev en artikel med roliga kommentarer för att visa en fin sida av humor från redaktionen, något jag faktiskt uppskattade. Tyckte det var idiotiskt av vissa att komma och snacka om läggmatch till höger och vänster.

Ber återigen om ursäkt för mitt inlägg.
Real Madrid Akram
2007-05-22 14:54
Oj, ni tog det alltför seriöst. Jag menade faktiskt inte allvar. Förlåt.

Atlético Lush
2007-05-22 14:49
Förstår inte en grej. Om Real nu är världens mästarlag, vrf är de så sjukt beroende av hur andra lag spelar? Ni borde väl klara er själva. Men inse, om ni inte skulle vara oroliga, så skulle ni inte ens kalla det här för läggmatch.

Man såg ju ansikterna på spelarna. Nära tlll tårar, känslan av förudmjukelse - det är ju klassiska tecken på läggmatch.

Undra när Gud straffar mig? Jag som går och är så orolig..
Atlético Futre
2007-05-22 14:34
Akram,

Vad spelar det för roll över vad man önskar? 6-0 är en förnedring oavsett om man lägger sig eller inte. Jag känner ingen skillnad.

Danne, där har du ett till citat att lägga till i artikeln;-) Keep up the magnificent work!

Det är väl detta (förutom målskyttet) som har varit det stora problemet med atletico i år - för mycket berg o dalbana i spelet...Ena matchen är spelar man ut Villareal på hemmaplan, matchen efter är man nära på att förlora hemma mot Gimnastic. Vi krossar Getafe, veckan efter blir vi förnedrade i en 'mini-clasico'.
Atlético JFH
2007-05-22 14:26
"Men vad önskar man egentligen som Atletico supporter? Att det var en läggmatch eller att bittert inse att laget inte kunde göra bättre ifrån sig?"

Vilken planet kommer du ifrån? Det är väl självklart att laget kan göra bättre ifrån sig och det såg man i ett visst derby som spelades i Madrid den 25. februari. Idiotiskt påstående, värt endast marängernas färger...
Atlético JFH
2007-05-22 14:21
Laget kämpade hela första halvleken, men tyvärr betydde 2 tabbar från Cuellar (och ett första baklängesmål som på inget sätt var en bjudning, alla försvar hade kunnat släppa in den) att laget gick in i pausvilan med 3-0 i baken. Hur många kan i det läget känna sig motiverade och tro att de kan vända på resultatet mot ett för dagen mycket starkt Barcelona. Bristen på inställning i andra halvlek är självklart beklaglig, men det är på inget sätt förvånande. Efter 4-0 kunde det lika gärna rinna iväg till 10, men nu hade man i alla fall lite flyt med sig. En dålig insats, men det kan hända alla.

Hävdar några Realfans att det här var en läggmatch, då hävdar jag att Espanyol också la sig...
Real Madrid Akram
2007-05-22 14:19
Tror inte att det var en läggmatch, tror snarare att det var tvärtom, spelarna gjorde allt de kunde. ;-)

Nej, ska inte vara alltför taskig, hoppades på att ni skulle ta poäng, inte bara för att hjälpa oss utan för att jag faktiskt vill se Atletico i Europa nästa säsong. Nåja, chansen är inte borta än.

Men vad önskar man egentligen som Atletico supporter? Att det var en läggmatch eller att bittert inse att laget inte kunde göra bättre ifrån sig?

Lycka till i fortsättningen nu gubbar.
Barcelona RONALDINHO, ETOO, MESSI!!
2007-05-22 14:16
läs länktipsen altså om jag supporterade Real madrid så skulle det vara pinsamt att läsa det här, men fan vad pinsamt det skulle bli!!!
Visca la Barca y Visca la Catalonya! :d
och "good luck" Atletico madrid denna säsongen
Blancos
2007-05-22 13:45
Tyckte för övrigt att artikeln med citaten var rolig läsning och som Real fan får man faktiskt bjuda på det!
Blancos
2007-05-22 13:43
Läggmatch eller inte. Jag tror inte Atlético "la sig" och släppte in mål med vilje. Men lite undermedvetet kanske man inte tog i 100% för det gjorde ju egentligen inget om man förlorade matchen. Men sen behöver man inte genomföra matchen på det sätt ni gjorde. Man behöver inte förnedra sig på det sättet. 6-0 är jävligt överdrivet och det är ju inte konstigt att snacket gick igång direkt. Man kunde gjort detta mycket snyggare.
Real Madrid STELLA ROSSA
2007-05-22 13:07
Har aldrig haft något emot Atletico, men ni håller på ett pinsamt lag...
0-6 PINSAMT VAR ORDET!
Annons: