/spanien/atletico/forum/2219.aspx/spanien/atletico/forum/2219.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético el niño!
2007-06-07 17:32
Målvaktsligan - La Liga - Zamora:

1. Leo Franco, Atlético
2. V Váldes, Barcelona
3. Abbondanzieri, Getafe

Vet någon statestiken?
Atlético Bobban
2007-06-07 03:56
Kolla in Petrovs stänkare här! Förutom målet var Martin synnerligen aktiv i den bulgariska offensiven denna kväll;)
Atlético zoran
2007-06-06 19:49
Inte nog med att han har gjort mål, han gör det riktigt läckert när han sänder bollen upp i krysset från ganska långt håll på en frispark och det är kvitterat.

Just nu leder faktiskt Bulgarien med 2:1 efter ännu ett mål, men den här gången av Yankov.
Atlético garmaffi_90
2007-06-06 19:26
Det står 1-1 mellan Bulgarien och Vitryssland just nu, gissa vem som nätat för Bulgarien ?
Joo, MARTIN PETROV :D.

Aupa Petrov y Atleti :)
Atlético zoran
2007-06-06 15:38
Han menade nog inget illa Greeneyes och Tribal är faktiskt en riktigt osäker källa.
Atlético greeneyes_x
2007-06-06 14:37
Ämne: Eran redaktion bomba....
R9 Ronaldo //

Och era artiklar kommer säkert från Real ledningen själv via en röd telefon?
Atlético Andero
2007-06-06 12:28
Ämne: Eran redaktion bomba....
Tribalfootball, som fått sin info från Marca. Det är inte direkt så jag skriver en artikel där informationen är från Tribalfootball själva...
Real Madrid [RealMadrid- R9 Ronaldo]
2007-06-06 12:23
Eran redaktion bombar med artiklar något som är posetivt, men jag läste ariklen om Aguierre " Jag bestämmer inte om spelarköpen " jag läste den sen i slutet stog det källa:tribial.. Herregud..
Real Madrid Akram
2007-06-06 10:42
Har jag någonstans skrivit att Bojan inte är en bra spelare? Kör upp den vettja!

Han är en av de bästa talangerna men det betyder inte automatiskt att han var bra i U-17 EM.

Idioti är din dödssynd.

Atlético zoran
2007-06-05 19:28
@Akram

Jag svarade potentiellt, men du har mycket riktigt rätt.

Merída är en riktigt bra spelare som verkligen kan blomma ut till något extra, det vill vi i Atlético gärna ha.
Las Palmas culé hasta la muerte
2007-06-05 15:04
Bra greeneyes! =)Bojan avgjorde ju bara EM-finalen! Men Merida vore nåt för Atletico tror jag, han är likt Cesc i spelstilen så det vore väl inte dumt för er. Men Kleber kan även bli bra, får hoppas ni får lite kontinuitet i ledarstabben så kan det nog bli bra inför nästa år!
Atlético JFH
2007-06-05 13:39
Lucas är redan klar för Liverpool, men ett lån kanske kan vara aktuellt med tanke på deras centrala mittfält. Demichelis säger inte jag nej till. En av världens bästa på sin position om man använder honom rätt. Maxi, Petrov, Galletti och Jurado lär användas som yttrar och sen tar Santana och någon av Merida/Garcia/Miguel den offensiva mittfältsplatsen. Ska vi ut i Europa krävs en bred trupp annars kan vi sluta som Celta för 2-3 år sedan.
Atlético greeneyes_x
2007-06-05 13:31
Akram //

Klart att du tycker Bojan inte va nå bra under U17 EM.. Han kommer ju trots allt från Barcas talangfabrik som är hästlängder mer talangfull än eran.. Avundsjuka är den femte synden..
Atlético greeneyes_x
2007-06-05 13:10
är Kléber Santana klar för Atleti?? :) :) är det sant !!!
oj oj oj!! älskar den killen.. många anser att han är en av brasilianska ligans absolut bästa offensiva mittfältare.. komplett spelare, Grym teknik, bra skott, bra spel och assist sinne.. gör en hel del mål också.. Nu blev min sommar bättre!! Varför dra in Raul Garcia också?? som bara presterat en bra enda säsong enligt mig.. det blir för många offensiva mittfältare.. Santana, Diego, Jurado, Maxi, Petrov, Garcia, Miguel, Merida.. Vad ska vi med alla dessa till?? En ny högerback efterlyses som Seita kan vara backup till.. en deffensiv mittfältare också.. Hörde att Demichelis inte kommer så bra överens med ledningen sen Van Bommel kom och kommer förmodligen lämna i sommar.. Lucas är en annan kille vi borde följa upp.. Rädd för ledningen inkompetens.. dom fyller på vissa positioner till skjortknapparna går sönder men verkar helt ignorera andra platser..
Real Madrid Akram
2007-06-05 12:44
zoran

Bojan var ju inte ens bra under U-17 EM så det säger inte så mycket. Men Merida är en grym spelare, helt klart.
Atlético zoran
2007-06-04 21:49
Om Atlético Madrid går och köper Merída skulle jag vara riktigt lycklig. Han är en sjukt stor talang och det skulle verkligen passa honom att komma tillbaka till Spanien för att spela fotboll i Primera.

Under U-17 EM var han tillsammans med Bojan turnerigens riktigt stora spelare. Han var riktigt duktig och överglänste faktiskt Bojan vid flertalet tillfällen samtidigt som han spelade mycket fin fotboll. Det skulle minst sagt vara en riktigt bra förstärkning om man lyckades knyta åt sig Merída. Han är en mycket snabb spelare som har ett spelsinne som inte många 17 åringar har, mycket duktig pått knyta åt sig bollen och leverera passningar. Han har ett fint skott också, duktig på frisparkar också.

Tror inte att Atlético Madrid kommer att köpa loss Merída, utan det handlar i så fall mer om ett lån vilket jag kan förstå, han är en enorm talang och besitter potential som inte många 17 åringar i världen gör.

Är det kanske möjligt att Wenger diskuterar Carlos Velas framtid med Atlético-direktörerna? Han är också en riktigt stor talang som väntar på att få blomma ut på högre nivå, enormt duktig.
Atlético JFH
2007-06-04 19:40
Vet att många inte känner som jag, men det är riktigt skönt att Pablo vill stanna. Om man bortser från vissa uttalanden så är han en mycket bra fotbollsspelare och tillsammans med Perea bildar han en av världens bästa mittbackslås. De två måste spela tillsammans. Inget illa om Eller, som för övrigt har gjort det otroligt bra, men de två ovannämnda är helt enkelt bättre.

Merida som innermittfältare skulle vara ett mycket bra köp för framtiden. På Arsenals mittfält lär han inte ta plats. Inte som det ser ut idag i alla fall och då kan det vara läge att försöka "sno" honom innan andra lag väljer att ge sig in i leken. Om några år kan han och Camacho bilda både vårat och landslagets centrala mittfält.
Las Palmas culé hasta la muerte
2007-06-03 21:20
Lusch och Julia

Känns konstigt med en söndag utan fotboll, absolut! =) Själv var jag I (som Simon Bank skrev i sin krönika ;-) ) Parken igår..Fantastisk match men vilken brutal avslutning på det hela. Blev en sån konstig smak i kroppen efter det som hände, som om man blev helt tom i kroppen. Det är synd om fotbollen igår, det var den som led igår. Att EN jävla idiot förstör för alla på detta sätt är fullständigt oacceptabelt men inte mkt att göra. Säkerheten var under all kritik, kommenterade detta med min bror under första halvlek, vi såg ingen polis nånstans förutom vakterna som tittade självklart på matchen. Efter dårens intåg på plan tog det ca. 2,5 minut innan polisen kom. Skrämmande! Sverige kanske vinner denna match men det var definitivt fotbollen som förlorade.
Atlético Luff
2007-06-03 20:32
Ämne: Var inte Agüero med ....
Argentina har lite att välja på, sen har Agüero knappt fått spela den senaste tiden.

Bobban, i LaLiga har inte Seita nån anonym Ungersk vänsterytter som försöker(?) jaga ifatt honom för att misslyckas fatalt. :P
Atlético kuNchiLiWeo
2007-06-03 19:37
Var inte Agüero med i Argentinas trupp mot Schweiz? Var det bara för att han fyllde år igår eller blev han inte antagen? Någon som vet?
Atlético Lush
2007-06-03 13:50
Julia,

Stor idiot? Det var väl dagens underdrift... Men att Sverige faktiskt släpper ett 3-0 överläge är ännu mer konstigt.
Julia
2007-06-03 13:32
Lush/

Vi kan väl börja med att säga att den där Poulsen är en stor idiot.
Atlético Bobban
2007-06-03 11:19
Här är en länk till Seitaridis fullträff mot Ungern. Varför gör han inte sådana här räder i La Liga?
Atlético Lush
2007-06-03 10:24
Håller med dig Nina, nr 9 tillhör Torres.

En helg utan La Liga fotboll, det känns konstigt, undra hur jag ska klara av sommaren...

Jag var väl inte den enda som såg Danmark-Sverige igår? Vet inte ens var jag ska börja nånstans...
Julia
2007-06-02 23:41
Kul för Seita:)
Atlético zoran
2007-06-02 23:13
Idag gjorde Seitaridis mål för Grekland, det är alltid kul när han lyckas även om det nu var Ungern.
Zaragoza Nina (Red.)
2007-06-02 20:43
Luis Garcia borde inte få ha nummer 9 på tröjan. Inte så länge Torres fortfarande är med i landslaget.

Det finns en massa andra nummer i världen. Ju.
Madrid The Heavy Champine :)
2007-06-02 14:35
Vill ni bli ett riktigt topplag som vill komma till cl.Så här gör ni..
Först ska ni sälja torres han utveklas inte hos er..Tjärna mycket pengar över 300..Köp flera klass spelare på varje position..Skaffa er en ny ledning..Så blir ni ett nytt topplag..Sälj den dn dä överskattade Torres han blir inte meer överskattad hos er..
Julia
2007-06-02 14:34
GRATTIS bästaste Kun!!
Atlético JFH
2007-06-02 14:14
Som jag tolkar det är det Santana som bara är en läkarundersökning ifrån att skriva på för oss. Sen fortsätter det med att de centrala mittfältspositionerna skulle då vara täckta med Santana och Raul Garcia. (Min spanska är dock under all kritik)
Vi förstärker rätt position i alla fall och Santana har inte varit dålig i Santos. Bidrar med en hel del mål om jag kommer ihåg det rätt. Ledningen vet förhoppningsvis vad de gör...

Grattis Kun!

Och avslutningsvis, är det inte dags för David Rodriguez att ta en plats i a-truppen?
Annons: