/spanien/atletico/forum/2211.aspx/spanien/atletico/forum/2211.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
schuller
2007-06-10 16:17
fernando torres är min gud
Atlético daniel77
2007-06-10 15:58
Ämne: Daniel//

Jag tänk....
greeneyes//

Jag skulle ha satsat på Baiano, Canobbio och Oubiña om jag hade fått möjligheten att värva Celtaspelare. Kompletta alla tre.
Atlético Luff
2007-06-10 14:37
Åh snälla, sparka inte Aguirre nu i denna svaga stund, då kan vi se fram emot en liknande säsong nästa år, fast det kanske ledningen vill? -_-
Real Murcia Ze Castro
2007-06-10 14:21
Spiller Ze Castro på noe landslag for Portugal?
Foreksempel U-landslag?
Atlético JFH
2007-06-10 14:05
Kovacevic från Sociedad skulle jag se som en nyttig truppseplare. En mycket bra taget när han inte är skadad. Oubina och Alonso kan också vara nyttiga.
Atlético greeneyes_x
2007-06-10 13:53
Daniel//

Jag tänkte just på det faktiskt.. att man ska straffa spelarna på nåt sätt.. man kan inte beskylla spelare för att sakna hjärta för klubben.. men man kan beskylla många av dom för att ha en oprofessionell inställning i matcherna.. Och vad skadar en spelare mest om det inte är ekonomin..

På tal om Celta.. så tycker jag att det finns flera intressanta namn att kolla på i deras trupp ifall dom åker ner.. Inte minst deffensiva mittfältaren Borja Oubiña som för mig är en komplett mittfältare.. även Canobbio, Nené, Placente och Iriney..

Även Sociedad har några intressanta spelare som Mikel Alonso och Prieto..

Tycker ni nån av dom kan vara en nyttig truppspelare??
Atlético daniel77
2007-06-10 13:35
Ämne: Hur är det nu igen m....
Ja, vi får möta ett och samma lag två gånger, den 22 och den 29 juli. Tar vi oss vinnande ur den striden är vi med i Uefa och spelarna får en bonus på 3 miljoner E som de får dela på. Tycker inte att de skall ha en endaste Euro mer, tvärtom! Efter 0-6 mot barca och efter gårdagens match borde lönerna frysas in på obestämd tid...
Atlético greeneyes_x
2007-06-10 13:30
Hur är det nu igen med Intertoto? vi är fortfarande med i UEFA cupen om vi tex slår nåt skumt Moldaviskt i dubbelmötet eller? eller hur ligger det till?
Atlético JFH
2007-06-10 12:56
Jag är övertygad om att ledningen redan har tagit beslutet att sparka Aguirre och det efter förlusten mot Barcelona. Bra eller dåligt får man avgöra själv. Jag personligen är väldigt kluven. Jag gillar på inget sätt Aguirres spelsätt och laguttagningar, men han når beviseligen resultat. Att vi hänger med i toppen nästan hela säsongen trots att 2 av våra nyckelspelare har varit långtidsskadade är egentligen över förväntningarna. Men samtidigt har truppen potentialen att prestera betydligt bättre än vad de har gjort. Spelmässigt är vi sämre, men resultatmässigt är vi bättre och jag når hellre framgångar än spelar snyggt. Med andra ord kan jag leva med Aguirre.
Atlético Lush
2007-06-10 11:10
Här har ni målen från igår.
Atlético Lush
2007-06-10 10:51
Vilken jävla soppa allt har blivit nu. Det enda som krävdes av oss igår var att vinne mot Celta Vigo - HUR JÄVLA SVÅRT SKA DET VARA EGENTLIGEN?! Vad i helvete tror Atletico att det här är för liga? Korpfotboll, där ett lag kan vinna med 10-0 eller? Nej vad fan, det här är La Liga, en av världens bästa ligor, tror de att de bara kan ställa sig på plan och vinna mot ett gäng i nedre delen av tabellen? Man måste röra på sig, något som Atletico haft JÄVLIGT stora problem med.

Vet inte om många håller med mig, men jag tycker att den här förlusten är värre än den mot Barca.

Bla bla bla, vi måste ha Aguirre en säsong till för att bygga ett bra lag. BULLSHIT! Ny tränare omgående tycker jag, om Humle och Dumle väljer att ha kvar honom så tycker jag att man borde vänta till första vinteruppehållet, ligger man bra där, så låt gå.

Tar sig inte Atletico till Europa iår, så drar Torres.

Övrigt, Osausuna, lycka till med de.

Hela det här inlägget är skrivet utav vrede, det kan jag lova.
Atlético Ánimo Maxi
2007-06-10 10:08
Sanslöst igår men vi får se framåt...vinner vi över Osasuna och Sevilla tar poäng mot Villareal så är det klart. Tror nog Sevilla kan hjälpa oss men Osasunas 5-0 igår bådar ju inte gott direkt. Men trots detta känns det som det mest realistiska alternativet, för att Zaragoza skulle förlora känns inte särskilt troligt.
Athletic losleo
2007-06-10 05:13
Nej för fan, illa av spelarna, torska mot Celta, skamligt, vi som hade hoppats på att ni skulle hjälpa oss och Erreala för en gångs skull... aja:(
Atlético greeneyes_x
2007-06-10 03:40
Jag struntar i humle o dumle just nu.. Det är nåt annat som stör mig mer.. Är det nån som är jävligt pisstrött på hur mycket spelarna snackar skit efter varje match.. Vi har 7 finaler kvar!! vi har 5 finaler kvar!! Jag ska göra allt för lagets bästa hit o dit.. bla bla bla bla... Det är faktiskt inte ledningens fel att spelarna inte presterar.. hur mycket jag än avskyr Cerezo o Co.. Dom har faktiskt lyckats sätta ihop ett slagkraftigt lag.. Jag hoppas för Maxis skulle att han lämnar i sommar och går nånstans där han kan lyckas få ut nåt av sin karriär.. För han är en utomordentligt lojal spelare som nästan alltid presterar och även gör massa mål.. han förtjänar ett bättre öde och en stabilare klubb..

Real Madrid King_raul
2007-06-10 03:23
Synd ni inte tog chansen när vi "HJÄLPTE" er.
Atlético Henko
2007-06-10 02:51
Fan jävla atleti, jag blir så trött. Ibland är det så surt att ha atlético som favvo.

Nikke/ va fan!
Real Madrid !Maestro!
2007-06-10 01:41
UEFA cup platsen rök nu eller?
Real Madrid NiKKE
2007-06-10 01:36
Tjena alla i Atletico...vad tycker ni om att real kommer ev säkra ligatiteln på söndag ?
undrar bara // NiKKE
Atlético Futre
2007-06-10 01:11
Omphale,

Jaså, vad bra=) Har själv ingen koll på hur fansen ser på Atletico Madrid där nere. Bara hoppas att Cerezo avgår och säljer klubben så snart som möjligt...
Atlético Omphale
2007-06-10 00:44
Ämne: Efter matchen försök....
Futre
Dom visa sitt missnöje med cerezo redan innan match med en fin banderoll bestaende av Atleti Si Cerezo No...
Atlético Omphale
2007-06-10 00:42
Ämne: Luccin blev utvisad ....
hela domaren var sa ljusbla att man kunde inte missta sig pa vem han tyckte skulle vinna. hans insats var patetisk.

sen spela inte laget bra heller, riktig besvikelse...
Atlético Futre
2007-06-10 00:08
Efter matchen försökte många supportrar till Atletico Madrid få tag på Cerezo & co för att ge dem stryk. Hoppas humle & dumle tar detta som ett tecken att sälja klubben och låta ett par kompetenta personer ta hand om den. Bra, nu är dem två hatade av stadens rödvita delar också - skönt att supportrarna där nere vet vilka som ska få skulden för (en till) misslyckad säsong.
Barcelona Qii
2007-06-09 23:52
Var ju synd...hade inte ni lagt er i matchen mot Barca hade ni ju haft en säkrad UEFA-cup plats.

Men det gick ju inte som det var tänkt..real kommer ju vinna la liga å ni missar cupen..."tråkigt"
Atlético Lippan
2007-06-09 23:20
fyfaaan asså.. men man får se det positivt! om barca o real ligger under på söndag lr har oavgjort tror sevilla att de kan vinna o då krossar de villareal medan vi tar uefa-platsen
:-) det hoppas vi på :D
Atlético Futre
2007-06-09 23:01
senken,

Som den gången då barca förnedrade oss, fast utan rykten om läggmatch...Att vi inte kan visa lagmoral när man som mest behöver det, pinsamt.
Atlético JFH
2007-06-09 22:59
En omgång kvar dock innan vi kan börja gråta?
Atlético senken
2007-06-09 22:58
jag vill veta hur dåliga vi var ;)
Atlético Luff
2007-06-09 22:57
Jahapp... -_-
Atlético JFH
2007-06-09 22:54
daniel/ Jag tror jag talar för de flesta när jag säger att det inte är någon brådska med matchrapporten...
Atlético Futre
2007-06-09 22:53
Hijo de puta !

En omgång ifrån en kortare sommarlov ?
Annons: