/spanien/atletico/forum/221.aspx/spanien/atletico/forum/221.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Kawar Garmawi
2014-12-31 16:36
@el niño para siempre!:

Ladda ner IPVanish VPN, installera och välj sedan en IP från Spanien.
Anslut dig och voila... Njut sedan!
Atlético gurra1993
2014-12-31 14:48
Håller med Zoran till pricka. Sen måste ju detta vara en jäkligt smart värvning på ekonomiskt å marknads värdigts sätt jag menar Torres tröjorna måste ju sälja som smör i Atleico kretsarna och han är ju jäkligt stort namn i resten Av världen.
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético el niño para siempre!
2014-12-31 14:26
Va är det för skit att man inte kan se klubbens dokumentär från året i Sverige...
Atlético zoran
2014-12-31 14:25
Med tanke på vad Torres har gjort för Atlético, inte bara på planen, men även i marknadsföringssyfte och sättet som han bar klubben på sina axlar under en riktigt jobbig period under det gångna decenniet kan jag tycka att det är respektlöst att inte ge honom en chans. Han älskar Atlético och har haft så många chanser att göra som exempelvis Kun(t) Agüero gjorde när han gick till Manchester City, men bestämde sig för att ständigt tacka nej till alla erbjudanden när han var Atlético, för det var han innan han gick till Liverpool sommaren 2007.

Med det sagt så bör han förstås bedömas precis som vilken spelare som helst, men ha alltid i åtanke att det var med hans övergång till Liverpool som Atlético påbörjade sin klättring. Jag skiter fullständigt i om han firade ett mål mot Atlético på Anfield när laget som han var avlönad av kvitterade. Han har gjort så jävla mycket för den här klubben att sånt är helt orelevant i mina ögon.
Atlético gurra1993
2014-12-31 13:33
Jag tycker vi alla ska ge Torres En chans inan vi dömer ut han. Han är ju förmodligen anledning att 75 % av oss började heja på Atleico.
Atlético Kakan_Atletico
2014-12-31 12:20
Cholo skulle aldrig vilja ha in Torres om han inte tror att han kan "återuppstå" på hemmaplan, punkt.
Atlético Conserva el Calderón!
2014-12-31 02:08
Fan vad folk är negativa. Låt Cholo sköta sitt jobb, såg han inget i Torres hade han inte bett om honom.
Atlético Sportuga (Portugal-Red)
2014-12-31 01:37
Har vi värvat Torres som någon slags Maskot eller ?

För tyvärr....han tillför inget på plan längre
Atlético zoran
2014-12-30 23:25
@Antonio López:

"¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡VA, VA, VA, VAAAAAAAAAAA, AYY, AYY, AYYYY, VA, VAAAAAA, VAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!"

Profe är så fruktansvärt skön.
Atlético Antonio López
2014-12-30 23:00
Hur mycket jag än må misstycka om övergången kan jag inte låta bli att dra åt smilbanden när man ser dessa bilder.
Atlético Antonio López
2014-12-30 21:34
@zoran:

Tackar! Hehe, stackars arabernas veckopeng.
Atlético Silverlund
2014-12-30 21:09
@zoran:

Japp, just det jag var livrädd för! Phuu... Mina kunskaper i spanska är inte tillräckligt bra så jag får gå på det som finns tillbuds, men hoppas och tror du har rätt!
Atlético zoran
2014-12-30 21:06
@Antonio López:
Atlético betalar Cercis lön, Milan betalar Torres lön. Atlético betalade bara 50% av de €14 miljoner som Cerci kostade i somras, dvs. €7 miljoner. Den andra delen tillhör en grupp investerare från Qatar.
Atlético zoran
2014-12-30 21:03
@Silverlund:
Det är felaktigt översatt. Lyssnade på intervjun inatt på COPE och där säger han klart och tydligt: "El sueldo lo paga el Milan y nosotros pagamos el de Cerci". Dvs: "Hans lön betalas av Milan och vi betalar Cercis". Atlético skulle gå över sin lönebudget om de betalade Torres lön.
Atlético Silverlund
2014-12-30 20:18
OK, så vi står för Grabbens lön trots allt? Hoppas verkligen detta faller väl ut... Zoran: snälla, dementera detta?!
Atlético zoran
2014-12-30 20:13
John Cat har fler än 30 liv..
Atlético Kakan_Atletico
2014-12-30 18:54
Vem fan är den här tomten Gato? Det ÄR inte roligt längre...
Atlético Blyger
2014-12-30 17:51
Reus och Atletis kontakt nämns även på Fotbollskanalen.
Atlético 3-5-2 (f.d. Tigern)
2014-12-30 16:48
Star skriver att Atletico är överens med Reus. Samma skit som i somras antar jag :) EDIT: Tydligen Juan Gato som är igång igen.
Atlético olleulv
2014-12-30 09:05
Torres har bara EN chans att komma tillbaka i någon sorts form. .. så har det varit ett tag. Nu har han tagit den chansen
Profe Ortega
2014-12-30 05:29
@Alexander Ivanovski(red) Håller inte med dig. Bortsett från Borja Bastón och Alberto Perea (som aldrig fick spela), samtliga av våra centeranfallare gjorde fler mål under sina första 10 ligaframträdande än vad Torres mäktade med under samma period innan Simeone tog över...
Atlético Blyger
2014-12-30 03:05
Så blir det äntligen dags för Torres att få lov att spela sitt spel igen - sedan sin första tid i Liverpool. Vad övriga klubbar och landslaget har tänkt att han skulle göra annat är mig en gåta. Aupa Torres, Aupa Atleti!
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2014-12-30 01:51
@Profe Ortega: Det var ju nästan hela Atlético innan Simeone tog över, varför skulle han inte kunna göra det igen?
Atlético Conserva el Calderón!
2014-12-30 01:05
Råder delade opinioner kring Torres. Jag väljer att tro på Cholo och hans arbetssätt!
Profe Ortega
2014-12-29 23:46
Mycket tråkigt att ledningen + Simeone bestämde sig att värva en föredetting som har varit utskrattad under de senaste åren...

Atlético Antonio López
2014-12-29 23:44
@rawkus [siempre contra la peste blanca:

Suck...

Zoran?
Atlético Kakan_Atletico
2014-12-29 18:19
Vår lagkapten och "Barcadödaren" är äntligen hemma igen. Är så glad att jag knappt vet vart jag ska bli av! JAAAAAAAAAAAAAAAAADÅ!
Atlético Silverlund
2014-12-29 17:57
Pojken som fick mig att få upp ögonen för Atleti på riktigt är alltså tillbaka. Känns riktigt bra, även om han har en hel del att bevisa på planen. På något sätt är ändå känslan att detta kan komma att vara det Torres behöver i detta skede i hans karriär, och att han reser sig likt Fågel Fenix ur askan. Hoppas verkligen det i alla fall!
Sen undrar jag precis som rawkus nedan hur det egentligen fungerar med denna fotbollsrockad; om han når ännu ej sedda bottennivåer, kan vi bryta kontraktet när som? Och kan vi sälja Cerci innan de 18 månaderna (t ex om han gör succé i Milan och återupprättar sitt forna värde)?

Känslan i kroppen är i a f smått positiv.
Atlético gurra1993
2014-12-29 17:29
Fyfan vilken skön nyhet nu kan man le i en månad
Atlético rawkus [siempre contra la peste blanca]
2014-12-29 17:17
Lopez: Cerci till Atleti och Torres till Milan var en marklig och idiotisk deal fran dag ett. Detta sett ur bada klubbarnas vinkel.

Tror ej man far tillbaka det man pungade for Cerci, sa ju mindre torsk ju battre. Visst har vi dock ratten att salja cerci redan i sommar, eller blev det ett "rent 18 manaders lan" till Milan? Har last 4 olika versioner an sa lange :S
Annons: