/spanien/atletico/forum/2204.aspx/spanien/atletico/forum/2204.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético senken
2007-06-16 13:41
ja, jag förstår inte hur han får vara kvar...... det är faktiskt heelt sjukt.. man måste dock unna David chansen att få spela riktig fotboll även om jag tror att han hade platsat i vilket primeralag som helst! ännu en bortkastad talang pga. ett fegt ingripande av tränare och ledning... usch och fy.
Atlético greeneyes_x
2007-06-16 13:35
Jag är inte speciellt förtjust i nåt av top 3 lagen.. Men nu ska säga nåt som jag inte trodde någonsin skulle komma ur min mun med tanke på att jag anser mig själv vara den största Real hataren av dom alla.. jag fullständigt avskyr Real med hjärta och själ.. men jag älskar fotboll lika mycket..
Real Madrid förtjänar att vinna ligan i år.. dom har visat en jävla anamma fighting spirit faktiskt som jag önskar att våra spelare kunde lära sig av.. Av nån konstig anledning så unnar jag dom alla (förutom Guti och Raul) guldet för att vågat spela "fotboll".
Sevilla ska ha en jävla eloge för sitt spel o jobb på plan.. Dom är ett stort mysterium för mig att lyckas så bra med tanke på dom nästan inte har en enda etablerad "intenationell" stjärna.. några är på väg upp men det tok för lite rutin och stjärnglans i laget för att dom ska ligga där dom ligger, vinna det dom vinner och spela som dom gör.. I såfall måste dagens Sevilla måste vara den mest organiserade lagmaskin ligan har skådat på decennier.. Kanouté, Chevanton, Adriano, Maresca osv kunde lika gärna ha spelat i Celta eller nåt sånt.. Innan detta Sevilla började vinna hade jag nästan ingen koll på spelare i laget eftersom det verkade vara anonyma spelare från Italien, Brasilien, Serbien, Spanien osv.. Det är enbart viljan o lagmaskinen som segrat. precis som Real gör nu.. Hur mycket man hatar ett lag kan man inte så måste man ibland (var tionde) år ge respekt åt dom som vågar spela fotboll..
Atlético daniel77
2007-06-16 13:34
Ämne: det är nu det går åt....
Tyvärr har du rätt Senken... Och fler lär de bli som lämnar B-laget. Bort med Amorrortu!
Atlético Luff
2007-06-16 13:29
Vad jag har förstått så var det ungefär €15m för Kun, sen med massa klausuler som kan öka detta till ungefär €24m.
Atlético senken
2007-06-16 13:28
det är nu det går åt helvete....
Las Palmas Pio pio
2007-06-16 13:26
Henko

28 miljoner dollar som är ungefär 20-22 miljo euro..
MANloveUTD
2007-06-16 13:26
torres för 600 miljoner vilket skämt!!! halvera priset och det finns fortfarande många storlag som tvekar
Atlético Henko
2007-06-16 13:17
Hur mycket betalade Atlético för Kun?
Atlético JFH
2007-06-16 12:38
Tror vi kan få 350 om rätt klubbar är intresserade, och ett sådant bud borde vi ta.
Atlético Freppzor
2007-06-16 12:34
sant carlan. tror absolut inte att vi skulle få en krona mer än 300 för honom
Atlético Andero
2007-06-16 12:15
Ämne: Är Kun med mot Osasu....
Han är med. Från start också, ser det ut som.
Real Betis Oggy
2007-06-16 11:59
Bra blogg Jacob, tycker Torres ska säljas. Visst är han lagets bästa spelare men jag tror laget måste försöka utan honom. Ni når ju inte ens UEFA-cupen med honom. Håller dock också med carlan. Ni får nog inte 600 mille nu. ända undantaget är väl om Chelsea känner att man MÅSTE ha honom och att typ Man U bjuder emot så priset trissas.
Atlético carlan
2007-06-16 11:20
Läste lite från Atleti bloggen, det kan la inte vara många här inne som tror att Torres vid en eventuell försäljning skulle gå på 600 miljoner........halvera det, så kommer man nog närmre sanningen, antagligen lite mindre än så.........
Tror ni att Torres lämnar i sommar?
Zaragoza Nina (Red.)
2007-06-16 08:44
Är Kun med mot Osasuna eller har han rest till Venezuela?
Atlético Traversa!
2007-06-16 03:02
Är ingen här positiv till Recobas förväntade transfer? Även om han bara spelar 10 matcher (skadad resterande tid) så hinner han ändå med att göra något mål + 8 assist :-)

Forza Il Chino!
Atlético Lush
2007-06-15 23:24
Jag ska försöka så gott jag kan. Det är ju inte så svårt, lämna bara tillbaka presenten och ingen jävlaåka fram och tillbaka.

Jag menar, jag börjar redan få lite ont i halsen, oj oj oj - hur ska detta sluta...?
Atlético daniel77
2007-06-15 23:19
Stackare, men har du flyt så blir du sjuk på riktigt hahaha. En temp. på 37.2 grader räcker för att du ska kunna vara hemma...
Atlético Lush
2007-06-15 22:52
Daniel,

jag tänkte faktiskt skippa den och köra nåt "jag är sjuk". Men presenten är köpt och eftersom den är i Södertälje (och jag bor i Täby)så blir det en jävla massa att åka, och allt det är planerat. Tro mig, jag var på väg in till vardagsrummet för att säga det till mammma, när hon sa "du blir hämtad från stationen" Fan också tänkte jag. Men vem vet, jag kanske blir sjuk på riktigt? :)
Atlético daniel77
2007-06-15 21:57
Det är lugnt Lush! Har du lyckats komma undan födelsedagsfesten som du skall på på söndag? Säg att du har ont i magen... :)
Atlético Lush
2007-06-15 21:43
Tack för svaret!
Atlético daniel77
2007-06-15 21:21
Ämne: Daniel,

är de res....
De resterande aktierna ägs av olika medlemmar i klubben.
Atlético Lush
2007-06-15 21:14
Daniel,

är de restrerande 10 AB eller?
Atlético daniel77
2007-06-15 20:38
Ämne: En liten fråga bara,....
Tjena Lush!

Enrique äger 20% av aktierna och MArín hela 70% av aktierna... Man skulle kunna säga att Cerezo är Maríns lilla marionettdocka... :)
Atlético Henko
2007-06-15 16:22
Vet inte om Recoba är en mardröm men om Atlético har som målsättning att vara ett topplag i La Liga och vinna den så är inte Recoba rätt spelare. Min åsikt är att han är en överbetald och ofta skadad spelare som inte fått spela så mycket i Inter. Jag förstår att Atlético väljer att sälja Arizmendi för att man har Torres som är samma spelartyp fast mycket bättre. Recoba har mer erfarenhet än Agüero men jag väljer Agüero alla dagar i veckan ändå.
Julia
2007-06-15 15:44
Recoba...

Är det en mardröm ?
Atlético Lush
2007-06-15 09:49
En liten fråga bara, exakt hur mkt utav klubben äger Humle och Dumle? Är det uppdelat mellan de eller?
Valencia Amunt!
2007-06-15 03:18
Herregud, här vi gör er en gentjänst med att köpa Arizmendi från er för 6 miljoner euro (ni köpte Mista för 5 miljoner) och ni använder pengarna på Recoba?

Pitarch är en lirare, ni kommer få märka av mer av honom sen kan jag lova ;)
Han tackade ju trots allt nej till Drogba, Malouda och Cristiano Ronaldo för han hade klockrenare värvningar som Canobbio, J-Lo och Oliveira istället ;)
Atlético rawkus
2007-06-15 00:43
FTorres #9: Hahahaha :) Vad vore fotboll utan arga diskussioner?? ;)

Chel$kis formogenhet ar ju aven den sakert ren som aska? ;)

Hoppas pa gudarna att humle och dumle saljer klubben!!!

AUPA!!
Atlético Futre
2007-06-15 00:03
Senaste mötet mellan lagen måste vara tillräckligt med tändvätska för Osasuna. Och madridlag är inte så populära där heller. Det är bara att förbereda sig för det värsta, så slipper man bli besviken som de senaste förlusterna Atm har åkt på...
Atlético Lush
2007-06-14 21:55
Jävla skit också. Har förberett mig inför sista omgången av La Liga, Daniels minut-för-minut rapportering och Real matchen i bakgrunden. Men sen kommer jag på att jag har en jävla födelsedagsfest att gå på. Fy vad sur jag är nu! Nu får jag väl köra på Aftonbladets SMS-rapport-grej. Eller om det är nån som har något bättre alt.?

Nu är det återigen en spelare som går ut och snackar om vinst och hela köret. Mycket snack, lite verkstad. Tror matchen slutar 1-1. (Om ens det!)
Annons: