/spanien/atletico/forum/2196.aspx/spanien/atletico/forum/2196.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Andero
2007-06-21 01:14
Ämne: Kollde igenom J&N-ga....
Som jag skrev på El Vestuario så tycker jag att det är en hård bedömning. Det är killens första år utomlands och man får tänka på att han bara är 19 år gammal. Ge honom tid, säger jag.
Atlético el niño!
2007-06-21 00:21
Kollde igenom J&N-galan och såg att Agüero var årets sämsta värvning och jag håller med(Bortsett från Mista), vad gjorde ha denna säsongen igentligen?? han har ju en så stor kapacitet men får inte ut den till fullo, men han har ju åren framför sig så vi får se...

Årets spelare i Atlético: Leo Franco
Årets smästa spelare: Mista
Årets värvning: Jurado
Årets sämsta värvning: Mista

iiAUPA ATLÉTI!!
Atlético Luff
2007-06-20 22:24
Ang Costinha så ser jag också gärna att han flyttar, han kommer inte till sin rätt här, när han får spela heldefensiv i ett 4-3-3 eller Linderoth-roll i en diamant så är han mycket bra. Dock är han inte en tvåvägsspelare, förstod inte riktigt den värvningen, synd på en så bra spelare.

Favoritspelare? Maxi, får han 90min så ger han nästan alltid nått tillbaka offensivt. Torres ligger inte heller så långt efter, underbart att ha en supporter nere på gräset.

swedin // aa, och till Milan, United, Chelsea och Barca med, ni kan dela på honom?
Atlético Lush
2007-06-20 21:40
Swedin,

nee, låt honom stanna här. Jag börjar fästa mig vid den här klubben! :)
swedin ™
2007-06-20 20:36
Torres till Liverpool eller vad säger ni? ;)
Atlético el niño!
2007-06-20 19:32
Ämne: Hej jag skulle veta ....
Det är Torres, men jag har gillat han sedan han var 17-18 bast och Atléti började jag interesera mig året innan dom åket när till Segunda. Så dom har alltid varit i mitt unga liv.

Sen har ju det kommit nya som Ibagaza och Molinero som man har gillat lite extra:)
Atlético senken
2007-06-20 17:03
Ämne: Dr. Lassie, håller m....Jag tror inte Maniche eller Ze Castro får lämna! Isåfall får Costinha och typ Pablo... Ze Castro är ett jävla framtidslöfte och har kontrakt till 2011(right?) då kan man hellre låna ut honom till ett primeralag en säsong eller något :)

Costinha har varit bänkad hela tiden! och duger helt enkelt inte, då luccin finns med! dock så gillar jag honom och hans fighting spirit och ser gärna honom på innermittfältet ifall Luccin lämnar oss...

Mista kan dra! vi plockar hem Kezman så får han slåss om en plats med Diego och Kun :)
Las Palmas edvard
2007-06-20 16:52
Såg precis er artikel om Copa America. Det är jag som bygger sidorna, och kan härmed ge er en exklusiv förhandstitt. Inget är lanserat än, men snart kommer info på vår huvudsida om alla länder. Huvudsidan för Copa America ligger uppe sedan ett bra tag, men om ni vill ta en tjuvkik gör såhär:

www.canalplus.se/uruguay

www.canalplus.se/venezuela

Dessa är de två sidor jag hunnit färdigställa, men inom kort kommer fler lag upp.
Atlético Lush
2007-06-20 16:23
Helt klart Fernando Torres. Han är anledningen till att jag började hålla på Atl. Madrid.
Atlético lini
2007-06-20 16:12
Ämne: Hej jag skulle veta ....
typ Torres & Kun...
Atlético kuNchiLiWeo
2007-06-20 16:06
Hej jag skulle veta vilken eran favorit spelare är i Atletico?
Atlético kuNchiLiWeo
2007-06-20 16:01
Ämne: Extra, extra! Nästa ....
De var riktigt snygga ;)
Atlético el niño!
2007-06-20 15:57
Snygga tröjor, lite retrokänsla över dom.
Atlético lini
2007-06-20 15:43
Ämne: Extra, extra! Nästa ....
nice! mkt snyggare än den vi hade 06/07!!! :)
Atlético JJ
2007-06-20 15:23
Dr. Lassie, håller med dig till fullo. Snyggt!
Angående Aguirres kommentarer kring truppen, vilka som måste lämna. Vilka kan det vara? Ze Castro, Maniche och Mista?
Dr. Lassie
2007-06-20 14:59
Extra, extra! Nästa års hemmaställ på länken!!!
Galet snyggt. Kan inte tänka mig ett bättre!
Amish
2007-06-20 12:53
Torres till Liverpool?
Atlético Optimo_Kun
2007-06-20 11:33
Etoo_the toominator du som barca fan borde veta en hel del om Torres för han har gjort en del mål på er dom senaste säsongerna
Atlético Luff
2007-06-20 11:21
Fernando är stark, iallfall relativt stark för att vara så snabb och explosiv, sen att han inte alltid står upp i dueller har inte alltid med styrka/balans att göra...
Atlético OrreN
2007-06-20 11:19
Nu vet jag inte om ni andra håller med mig i år tycker jag att Torres inte alls har varit helt bedrövlig som det låter på er flesta ... Han har ändå pressat in 14 mål och gjort en massa assister också .. men inte bara det han skapar många chanser till sina lagkamrater med sin snabbhet och sin styrka i luften .. jag håller med om att han inte var så underbar hela säsongen men i helhet så är det han som håller upp oss lite i tabellen i alle fall så jag tycker att vi ska låta han vara kvar precis som han vill för det är verkligen en spelare som vid jämnare spelare vid sig kan skjuta ut oss i Europa.
Atlético Lush
2007-06-20 11:10
Jo för att Torres har en otrolig kapacitet som alla storklubbar vill ha. (Nu har det ju inte gått så bra för honom i Atletico den senaste tiden/säsongerna, men han kan)

Hans styrka är när han får komma rättvänd med bollen, djupledsbollar, där han kan använda sin snabbhet för att springa ifrån motståndaren/na.
han har ju inte någon Kaka teknik, men han kan komma runt spelare.

Personligen tycker jag inte att han är så stark, han viker ner sig snabbt i närkamper - hur ska han då kunna klara sig i PL?

Fernando Torres är en otrolig spelare, make no mistakes, när han kommer till sin rätt, du som Barca fan borde veta det! (Undantag, denna säsong)

Kan säkert komma på fler saker att säga om honom, men är trött och har inte ätit frukost än. Det jag har skrivit får väl duga?

Barcelona Etoo_the toominator
2007-06-20 06:46
Kan någon här inne förklara för mig vad som är Torres storhet? Vad är det som gör honom så speciell att han får alla europas giganter att dräggla vid blotta tanken på honom.

Har sett honom spela många gånger bådde i landslag och i klubblag. Men har aldrig ricktigt kunnat sättta fingret på hanns kvaliteer som fotbollspelare.

Medierna gör det inte direkt lättare då hälften säger att han är klen som spelare medans andra att ha e en fysisk spelare. Vissa säger att han har grymm tecknik medans andra att han har en mer beskedlig såddan.

Så ni som följer lider och svettas med A.Madrid var i ligger Torres storhet?
Atlético Luff
2007-06-20 01:01
Väl i UEFA-cupen (räknar kallt med att vi tar oss dit) så kan ni ju hoppas Stolta AIK väntar där, för mig (och några andra här ;) ) skulle detta bli antiklimax.

Får förresten inte Elfsborg en chans i UEFA när de misslyckas i CL-kvalet?
Atlético Optimo_Kun
2007-06-20 00:22
Dröm som går in om Atletico kommer till sverige och spelar tävlingsfotboll
Atlético Lush
2007-06-19 22:41
Här är en länk till första omgången där Hammarby möter KI.
Atlético guRRet
2007-06-19 22:21
Atlético guRRet
2007-06-19 22:21
Tyvärr är det redan klart att Atleti troligtvis får möta Maccabi Haifa (akta stavningen), som bör vinna mot nåt sämre rankat lag som jag inte vet namnet på.
Atlético Lush
2007-06-19 22:20
Jips,

skämtar du med mig?! Har vi chans att få se Atletico här i Sthlm?

Aupa Hammarby! :)
Atlético lini
2007-06-19 22:20
Ämne: det är hammarby som ....
de är bara å hoppas...:)
Atlético Jips
2007-06-19 21:42
det är hammarby som representerar sverige i intertoto va? kanske chans att Atletico kommer hit då?
Annons: