/spanien/atletico/forum/2194.aspx/spanien/atletico/forum/2194.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético daniel77
6/29/2007 22:35
Hej!

Lade ut en artikel som handlade om Clebér Santana för några minuter sedan och där jag skrev att han fått ett erbjudande från en japansk klubb och att spelarens framtid blir allt osäkrare. Tog dock bort den efter några minuter då jag nu läst på Marca att Atlético och Santos verkar ha kommit varandra närmare och enligt sportblaskan förväntas Clebér skriva på för Atléti i början av nästa vecka.

Atlético John Mayer
6/29/2007 18:07
Jag orkar inte fortsätta diskutera om Torres vara eller icke vara i Atlético och går därför över till ett annat transferrykte. Clebér, har någon hört nåt nytt om honom?

Skulle vara skönt om vi fick Forlán samt Clebér eller Riquelme. Eller varför inte Thiago Motta?
Atlético evol
6/29/2007 16:32
greeneyes_x:

Kolla privata medelanden här på SF :)

Futre: Självklart ska det vara blått :)
Las Palmas Pio pio
6/29/2007 15:50
Enligt Telemadrid - dom har rättigheterna till Atleticos matcher i Spanien - har Liverpool och Atletico uppnåt en överenskommelse för 32 milj euro. Nu är det upp till Torres att ta ett beslut. Atletico vill också ha en option på Torres när väl Liverpool kan då tänka sig en vidareförsäljning...
Atlético Futre
6/29/2007 15:49
Ämne: Gräslig blå färg! He....
Nej, enligt traditionen ska det väl ändå vara blått ? :)
Dr. Lassie
6/29/2007 15:23
Gräslig blå färg! HemmaTRÖJORNA är det enda som är snyggt. Dom är riktigt snygga. Men blåa byxor? Det ska va' rött!
Atlético lini
6/29/2007 14:48
det skulle kännar så tomt om Torres drar, vill verkligen inte det...det räcker med Galletti, eller hur?
Atlético T:e
6/29/2007 13:54
Ämne: Enligt tribal så har....
ja men känns som vi har väldigt många mitfälltare, skulle hällre se en ricktig målfarlig och stor anffalere. Men Quaresma skulle vara en bra värvning men nej tack till Luis Garcia!
Atlético JJ
6/29/2007 13:37
Enligt tribal så har vi lagt bud på Luis Garcia, och planerar att lägga bud på Quaresma.(:D)
Luis Garcia kan jag se som lite överflödig, men Quaresma tackar jag ja till tio gånger i veckan. Om det ibland har saknats kreativitet så är han spelaren som kan tillföra ett snabbt, oförutsägbart kontringsspel. Slå till!
Krönika Torreschko
6/29/2007 13:24
tdligen så är det inte alls klart men att det skall tas upp senare förhandlingarna. Ifall det över huvudtaget stämmer att han är intresserad så måste jagnog tycka det är illa då pool säkert kommer få sin torres
Krönika Torreschko
6/29/2007 12:09
Tror det verkar kört med Torres. Alla båda trovärdiga och mindre trovärdiga ryktar om ett köp idag är klart, men inte signat. Hoppas han stannar. Men att ni köper Forlan som är asgrym och riquelme kan mkt väl vara så fina plåster på ett sår att man frivilligt vill skära sig med kniv (dvs. sälja Torres!)
Amish
6/29/2007 11:39
Liverpool are on the brink of landing Atletico Madrid's Fernando Torres in a club record £27m deal.

BBC Sport understands negotiations are almost complete for the 23-year-old Spain striker and boss Rafa Benitez is confident he has got his top target.
Atlético greeneyes_x
6/29/2007 00:50
va sägs om att anställa Cappello?
Atlético Andero
6/29/2007 00:11
Är vi verkligen helt rätt ute vad gäller Forlán? :-)
Atlético Rueda
6/28/2007 19:55
Buenas Noches!

Om det blir sa att Forlan och Riquelme kommer sa ar Torres redan ute, de pengarna man saljer honom for handlar man dessa 2 for..
Sant som Torress sager, han kommer att atervanda.

Och vilken upplaga av Copa America! Go Mexico ;D

Varma halsningar fran Gran Canaria :D
Atlético Torress ! :D
6/28/2007 19:02
Om nu Kung Torres lämmnas oss så kommer han hem en dag va så säääkra !

Vi får in minst 350 minjoner och me de köper vi in Både Forlan & Riquelme ;) Då blir man verkligen glad .
Atlético Optimo_Kun
6/28/2007 18:15
Tycker ändå Torres är bäst i Atletico och kommer vara det även om Raiquelme och Forlan kommer. In med Riquelme inte Forlan han behövs inte!
Atlético Lush
6/28/2007 16:17
JJ,

vad ska vi göra? That's life, helt enkelt.

Välkommen SAL! Jag säger till om jag inte förstår (Kommer säkert hända x antal ggr).

Jag är faktiskt inte så säker på Forlan. Jag blir inte superglad om han kommer hit, men jag blir inte ledsen heller. Riquelme, har jag inget emot.
Atlético Alexish
6/28/2007 15:50
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,3033_2454569,00.html
Barcelona Psycadelica
6/28/2007 15:33
Enligt teamtalk har ni värvat Riquelme.
Atlético _Kun_
6/28/2007 14:52
Forlan och Torres på topp och Aguero som släpande, då vinner Atlético ligan !
Julia
6/28/2007 14:29
Galletti :(
Las Palmas Pio pio
6/28/2007 14:18
Rojiblanca

Du kan ju fortfarande ha Galletti som favorit i en rödvit tröja, Olympiakos tröjan är ju ganska lik eran! ;-) Forlán och Riquelme skulle vara bra nyförvärv, samtidigt måste väl då Aguirre ändra lite på startelvan och uppställning för att få plats med den gode Román..
Atlético Beer
6/28/2007 14:11
Torreschko//
Förhoppningsvis. Jag ser Torres mer som en belastning än en tillgång. Tror inte han kommer bli bättre HOS OSS än vad han varit de senaste 2 åren och därför är det definitivt läge att casha in.

Sen att jag även håller på Liverpool spelar ingen roll, hade velat att han stuckit lika mycket om det va United som var nära att köpa honom...
Atlético Rojiblanca (fd. Lamps8)
6/28/2007 13:56
Tack för allt Galletti... Åh, det känns tungt... Han var en favorit för mig i den rödvita tröjan.. Hoppas bara att det går bra för han i Grekland.
Krönika Torreschko
6/28/2007 13:49
Beer//
Du skriver elvor utan Torres, är det på den nivån det ligger nu?
Atlético S.A.L.
6/28/2007 13:16
Takker for velkomsten!!!

Det er vel de tre som dere nevner som er mest aktuelle antar jeg. Antonio Lopez kan av og til virke litt uinteressert syns jeg, men er jo en av de som har vært i klubben lengst...

Om det er sant at vi vurderer en byttehandel som involverer Luis Garcia, skjønner jeg ikke hva ledelsen tenker. Kan ikke se at det er en spillertype vi trenger.
Atlético Andero
6/28/2007 13:05
Ämne: Hei. Siden interesse....
Varmt välkommen hit! Jag har i alla fall inga större problem med att förstå norska. ;-)

Personligen skulle jag tycka om att se Leo Franco som kapten.
Atlético Beer
6/28/2007 13:03
S.A.L.//
Välkommen!
Egentligen skulle jag vilja ha Luccin som kapten. Men med tanke på att han gått ut och flörtat med Barca och har ett uselt temprament ibland så kan det vara en dålig idé!
Antonio Lopez är ett bra alternativ. Även Franco, dock vill jag hellre ha en utespelare.
Atlético T:e
6/28/2007 13:02
Tycker Forlan och Riquelme inte skulle vara helt fel två ricktigt bra spelare!
Annons: