/spanien/atletico/forum/2191.aspx/spanien/atletico/forum/2191.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Lush
2007-07-02 14:53
Ämne: Ämne: För er ....
Haha, inom en snar framtid kommer det att gå bra. Har spelat 3 ggr, och rekordet lyder: (trumvirvel) 4550, haha.

Orren,

om det stämmer så börjar några av mina nervösa timmar nu.
Atlético Lippan
2007-07-02 14:50
Ämne: För er som har tid ö....
Det lär ta ett tag :P, och det är inte så lätt heller.
Atlético OrreN
2007-07-02 13:55
På Marca står det att Torres har avbrutit sin semeseter för att förhandla .. är inte så speciellt bra på spanska men det står att det troligtvis komemr att vissa sig inom dom närmaste timmarna om han ska gå eller inte
Atlético Andero
2007-07-02 13:30
För er som har tid över: Var med och hjälp Atlético att ta över förstaplatsen i spelet. ;-)
Atlético Lush
2007-07-02 12:59
Detta ger mig en gnutta hopp, men ändå inte.
Atlético el niño!
2007-07-02 12:26
Hahaha
Atlético Luff
2007-07-02 12:19
Ämne: vad händer om ottres....
Gil-Marin tvättar lite mer pengar och placerar en del i klubbkassan..? ^^
Atlético el niño!
2007-07-02 12:17
vad händer om ottres inte tackar ja till Liverpool och man inte få in pengarna som man har köpt för.
Irineu 9
2007-07-02 12:15
Ska Torres till Inter?
Atlético Henko
2007-07-02 08:08
Anfallsproblem i intertoto, vad hände med Diego? Kan inte han spela.
Vill inte se Mista i Atlético tröjan mer.
Real Madrid Ningún cerebro
2007-07-02 05:41
Även om det är tråkigt att förlora en spelare som är en ikon för klubben så tror jag det kan va rätt nyttigt för både Atletico och Torres att prova något nytt. Ni har alltid haft ett intressant lag och gjort mycket skoj värvningar men alltid gjort för lite mål. Man kanske inte ska skylla allt på Torres som än en bra spelare, men jag tror nog att ni kan bli riktigt giftiga nästa år utan honom...
Barcelona Cristocea
2007-07-02 02:53
Fast det hade varit otroligt stort om ett lag som A.Madrid kom till Rumänien, faktisk.
Barcelona Cristocea
2007-07-02 02:39
Edit: Ojsan Förlåt. Läste inte ut noga hela artikel. Visste inte äns att A.Madrid lirade i Intertoto.

I alla fall ni kommer möta tillslut Haifa. Bistrita har knappast nån chans mot kvartsfinalisterna i UEFA förra säsongen.
Barcelona Cristocea
2007-07-02 02:36
Ursäkta mig. Men vad i helsike har Gloria Bistrita ett lag ifrån en håla i rumänien och Haifa med A.Madrid att göra?
Real Madrid Mr Baloo
2007-07-02 01:54
Beer//

Det är synd att Torres går i så fall!

Torres får mej är en viktig del i spansk fotboll.
Atlético Optimo_Kun
2007-07-01 21:13
Torres är min KUNG
Atlético Beer
2007-07-01 19:58
Mr Baloo //Torres kommer försvinna
Atlético Luff
2007-07-01 18:14
Om ingen försvinner lär han peta Agüero.
Real Madrid Mr Baloo
2007-07-01 18:05
Idiot förklara inte mej men har en fråga?

Nu när Forlan är klar så kommer han inte att bänkas utan spelas/ så vem petar han enlig aTl madrid naturliga elvan?
Atlético John Mayer
2007-07-01 15:17
Själv är jag mest intresserad av hur länge det kommer ta för Torres att acklimatisera (klurigt ord det där) sig till det Engelska speltempot.

Om han nu lämnar oss!
olsen
2007-07-01 12:15
Ämne: Även om inte Torres ....
Ni har ett gott rykte om er fast ni inte spelar i CL
Atlético Mathias
2007-07-01 10:43
Club de utbol:
Nja, ska han lämna oss ska han självklart lämna landet.

Hoppas för övrigt verkligen vi INTE värvar oss sönder och samman nu.
Några klassnyförvärv, visst.
Men vad vi behöver allra mest är ju konturnitet.
Att vi ALDRIG lär oss.
Real Madrid Club de futbol
2007-07-01 08:21
Synd att Torres försvinner.. Han borde spela i Spanska Ligan..
Atlético Luff
2007-07-01 05:34
Lycka till förresten Senken, vartfan ska du? 8h, kiruna? :P Drick några redbull innan match, de ger dig vingar!

Dags för sängen, natti.
Atlético Luff
2007-07-01 04:52
Även om inte Torres stannar så kommer han tillbaka till Atleti, det är ju skrivet i stjärnorna. :)

Eftersom han verkar så gott som klar för Pool så önskar jag honom lycka till där, ta hem några titlar och kom hem till Madrid, staden i ditt hjärta!

Forlan kan mycket väl vara ersättaren vi drömmer om men, vem blir kapten nu utan Torres? Har vi någon tydlig ledare i laget? Lopez känns för anonym om ni förstår vad jag menar...

Det är även kul det Abbiatti säger, att Albertini och Vieri har pratat gott om Atleti och det var därför han valde oss, vi verkar trots missade Cl-platser ha ett ganska hållbart rykte i Europa!

Ni får ursäkta, det jag skriver lär inte ha tagit omvägen runt hjärnan innan jag klickar på skicka, blev några grogg ikväll. :)

Bestämmer mig för att göra ett försök på en drömelva, det är svårt att pressa in Garcia i den.. :P

----------Forlan-----------
-Petrov-----Aguero-----Maxi-
------Luccin----Garcia------
Lopez--Eller---Perea---Seita
----------GRANDE Leo---------

Bänk:
Abbiatti
Zé castro
Peria
Suarez
Jurado
Quaresma
Zigic

Den offensiva kvartetten skulle få grymt mkt utrymme eftersom Luccin och Garcia lär rensa en hel del där bakom, ytterbackarna är inte överdrivet offensiva, skönt även att Forlan både kan sparka och nicka.

Man borde vara nykter..
Atlético senken
2007-07-01 04:21
Ja, då ska man iväg till bortamatch då :O 8 timmar bussresa enkelväg.. orkade aldrig gå och lägga mig! vi får se hur det går ;)

Tror mycket på Forlan, tror faktiskt att Torres stannar, även fast mycket talar för att han inte gör det!!

AUPA DUDES
Atlético Lush
2007-07-01 00:23
El nino,

INGEN får ta över nr 9. INGEN. Det skulle vara som ett hån mot allt han gjort för Atletico.

Vad Torres än gör, så kommer han att bli ihågkommen av Atletisupportrar. Det förtjänar han.
Atlético el niño!
2007-07-01 00:11
OM Torres lämmnar vem tar över nummer 9 då. Personligen tycker jag ingen ska få ha det, han har gjort så mycket för klubben och visat att han verkligen älskar Atlético, han förtjänar att bli ihågkommen, älskad även om han lämmnar.
Atlético el niño!
2007-06-30 23:52
Mycket bra liknelse Lush, den var perfekt:D
Real Madrid Hushh
2007-06-30 23:51
@ el nino

Finns det någon klubb som är intresserad av Perea och i sådana fall vilken? Är enligt mig en riktig klassback och hade väldigt gärna sett honom i Juventus.
Annons: