/spanien/atletico/forum/2188.aspx/spanien/atletico/forum/2188.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Henko
2007-06-30 13:42
Varje år hoppas man att Tränaren och ledningen ska ta sig samman och lita på spelarmaterialet som finns. Att förstärka med några nya spelare är bra men som det ser ut nu så kan det sluta på 7-8 nya spelare i år och det är på tok för mycket.
Atlético Henko
2007-06-30 13:39
Det är länk som visar färgen bättre.
Real Madrid King_raul
2007-06-30 13:29
Är Torres nära Liverpool, det verkar onekligen så?
Atlético el niño!
2007-06-30 12:51
Ämne: Håller med om att sh....
Var inte bilden konstig, har sett andra bilder där både shortsen och bortatröjan var mer mörkblå.

Hoppas Torres stannar nu när Aguirre har fått nyt förtroende och allt som inte har varit dom dom andra åren med bättre spelare och så.

iiAUPA ATLÉTI!!
Atlético Optimo_Kun
2007-06-30 06:13
Vi får väl se hur det går för Arsenal iår. Tror han stannar högst 1 säsong till i Arsenal iallafall om det inte går bra iår. Arsenal kommer inte top 4 i Engalnd iår torr jag om dom inte får in en riktigt bra anfallare som ska täcka luckan bakom Henry som är nästan omöjlig
Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
2007-06-30 05:25
Optimo_Kun//

Fabregas säljs inte för en krona under 600miljoner kr. Skrev på ett 8 årskontrakt med arsenal förra året. Och ses som den som ska bära arsenal på sina axlar nu när Henry lämnat. Vilket betyder att han inte är till salu. Och i ärlighetens namn. Du tror väll inte han lämnar en europeisk toppklubb för att sätta sig i atletico?

När han kan välja och vraka mellan klubbar som Milan Barca och Real som alla mer eller mindre skulle hysta in hela sin värvar budget för att värva honom. Valencia har inte heller dom en suck på en sån spelare. Det här måste nog vara det löjligaste rycktet hittills under denna silly season. Haha........
Atlético Optimo_Kun
2007-06-30 04:31
Håller med om att shortsen som presenterades var gräsligt fula och skulle såklart vara snyggast med vita eller röda byxor. Nu när Fabregas ryktas vara på väg till Valencia så tror ni inte Fabregas skulle kunna vara ett namn för Atletico eller är han för dyr eller vad tycker ni?
Atlético greeneyes_x
2007-06-30 03:42
Sorry ganska full.. ska inte skriva mer.. bara det sista.. låt Torres vara kvar..
Atlético greeneyes_x
2007-06-30 03:39
inget nytt på silly season sen igår.. ok da

gonatt
Atlético greeneyes_x
2007-06-30 03:39
inget nytt på silly season sen igår.. ok da

gonatt
Atlético greeneyes_x
2007-06-30 03:36
hahahaha!! hur patetisk kan man vara i sport!! Storstryk av Argentina i Copa Am.. Har inte vunnit ett basket VM sen 94 trots världens sk bästa liga.. Kan inte vinna en turnering i hockey trots världens sk bästa liga.. Ni har inte vunnit en Baseball VM sen 1974 trots världens sk bästa liga.. Inte ens i "American Football" har ni vunnit nåt internationellt.. Och Rugby ska vi inte ens snacka om.. Jag sitter o tänker mer av era egna american sports som ni själva suger på.. hmmmm.. Ärligt.. kan ett land vara så sporttokiga och suga i allt dom själva älskar att spela och kallar sina sporter och national pasttime..

HAHAHAHA!!
Atlético John Mayer
2007-06-30 00:04
Ämne: Hej!

Lade ut en a....
Hoppas på det, Clebér är onekligen intressant, har dock sett alldeles för lite av honom för att kunna ge en rättvis bedömning!
Atlético daniel77
2007-06-29 22:35
Hej!

Lade ut en artikel som handlade om Clebér Santana för några minuter sedan och där jag skrev att han fått ett erbjudande från en japansk klubb och att spelarens framtid blir allt osäkrare. Tog dock bort den efter några minuter då jag nu läst på Marca att Atlético och Santos verkar ha kommit varandra närmare och enligt sportblaskan förväntas Clebér skriva på för Atléti i början av nästa vecka.

Atlético John Mayer
2007-06-29 18:07
Jag orkar inte fortsätta diskutera om Torres vara eller icke vara i Atlético och går därför över till ett annat transferrykte. Clebér, har någon hört nåt nytt om honom?

Skulle vara skönt om vi fick Forlán samt Clebér eller Riquelme. Eller varför inte Thiago Motta?
Atlético evol
2007-06-29 16:32
greeneyes_x:

Kolla privata medelanden här på SF :)

Futre: Självklart ska det vara blått :)
Las Palmas Pio pio
2007-06-29 15:50
Enligt Telemadrid - dom har rättigheterna till Atleticos matcher i Spanien - har Liverpool och Atletico uppnåt en överenskommelse för 32 milj euro. Nu är det upp till Torres att ta ett beslut. Atletico vill också ha en option på Torres när väl Liverpool kan då tänka sig en vidareförsäljning...
Atlético Futre
2007-06-29 15:49
Ämne: Gräslig blå färg! He....
Nej, enligt traditionen ska det väl ändå vara blått ? :)
Dr. Lassie
2007-06-29 15:23
Gräslig blå färg! HemmaTRÖJORNA är det enda som är snyggt. Dom är riktigt snygga. Men blåa byxor? Det ska va' rött!
Atlético lini
2007-06-29 14:48
det skulle kännar så tomt om Torres drar, vill verkligen inte det...det räcker med Galletti, eller hur?
Atlético T:e
2007-06-29 13:54
Ämne: Enligt tribal så har....
ja men känns som vi har väldigt många mitfälltare, skulle hällre se en ricktig målfarlig och stor anffalere. Men Quaresma skulle vara en bra värvning men nej tack till Luis Garcia!
Atlético JJ
2007-06-29 13:37
Enligt tribal så har vi lagt bud på Luis Garcia, och planerar att lägga bud på Quaresma.(:D)
Luis Garcia kan jag se som lite överflödig, men Quaresma tackar jag ja till tio gånger i veckan. Om det ibland har saknats kreativitet så är han spelaren som kan tillföra ett snabbt, oförutsägbart kontringsspel. Slå till!
Krönika Torreschko
2007-06-29 13:24
tdligen så är det inte alls klart men att det skall tas upp senare förhandlingarna. Ifall det över huvudtaget stämmer att han är intresserad så måste jagnog tycka det är illa då pool säkert kommer få sin torres
Krönika Torreschko
2007-06-29 12:09
Tror det verkar kört med Torres. Alla båda trovärdiga och mindre trovärdiga ryktar om ett köp idag är klart, men inte signat. Hoppas han stannar. Men att ni köper Forlan som är asgrym och riquelme kan mkt väl vara så fina plåster på ett sår att man frivilligt vill skära sig med kniv (dvs. sälja Torres!)
Amish
2007-06-29 11:39
Liverpool are on the brink of landing Atletico Madrid's Fernando Torres in a club record £27m deal.

BBC Sport understands negotiations are almost complete for the 23-year-old Spain striker and boss Rafa Benitez is confident he has got his top target.
Atlético greeneyes_x
2007-06-29 00:50
va sägs om att anställa Cappello?
Atlético Andero
2007-06-29 00:11
Är vi verkligen helt rätt ute vad gäller Forlán? :-)
Atlético Rueda
2007-06-28 19:55
Buenas Noches!

Om det blir sa att Forlan och Riquelme kommer sa ar Torres redan ute, de pengarna man saljer honom for handlar man dessa 2 for..
Sant som Torress sager, han kommer att atervanda.

Och vilken upplaga av Copa America! Go Mexico ;D

Varma halsningar fran Gran Canaria :D
Atlético Torress ! :D
2007-06-28 19:02
Om nu Kung Torres lämmnas oss så kommer han hem en dag va så säääkra !

Vi får in minst 350 minjoner och me de köper vi in Både Forlan & Riquelme ;) Då blir man verkligen glad .
Atlético Optimo_Kun
2007-06-28 18:15
Tycker ändå Torres är bäst i Atletico och kommer vara det även om Raiquelme och Forlan kommer. In med Riquelme inte Forlan han behövs inte!
Atlético Lush
2007-06-28 16:17
JJ,

vad ska vi göra? That's life, helt enkelt.

Välkommen SAL! Jag säger till om jag inte förstår (Kommer säkert hända x antal ggr).

Jag är faktiskt inte så säker på Forlan. Jag blir inte superglad om han kommer hit, men jag blir inte ledsen heller. Riquelme, har jag inget emot.
Annons: