/spanien/atletico/forum/2183.aspx/spanien/atletico/forum/2183.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético rawkus
2007-06-25 02:33
Skont uttalande av Torres! Men att det ska behovas sagas gang pa gang, pa gang...trist.

Skont att Garcia ar valkomnad och klar!

Va nyss till Jarras SportsBar och kollade pa finalen i Copa De Oro(Guldcupen)... Tyvarr sa vande USA matchen mot Mexico och med ett drommal(inte olikt Maxis mot Mexico i forra arets vm) sankte Amerikanarna hoppet om triumf i "uppvarmnings cupen" infor Copa America. Domaren holl for avrigt La Liga klass... Nasta arbetsplats La Liga mojligen?

Hugo Sanchez(coachen...) har for ovrigt fatt ta emot mycket skit med tanke pa hans passiva tankande/agerande... En legend som spelare, men nu en misslyckad coach..

Rafa Marquez attackerade Sanchez personligen angaende hans passivitet.

Om han ej lynchats ikvall, sa kommer det efter Copa America, dar motstandare som Brasilien, Chile och Ecuador vantar - med andra ord betydligt tuffare an: Panama, Honduras och Cuba! :)

Detta var val min lilla rapport fran Cancun for denna gang ;)

Ma val alla Atletis!

AUPA!!!
Atlético John Mayer
2007-06-25 00:49
Skönt att han fortsätter dementera och därmed visar sin kärlek till klubben. Förhoppningsvis stannar han här i många långa år till och det känns oerhört bra. Låt oss bygga upp ett slagkraftigt lag kring Torres, Agüero och García. Det kan bli hur bra som helst!
Atlético Lush
2007-06-24 23:17
Äntligen så dementerar han! Åh fy vad skönt! Känns som en stor lättnad nu. Känns som att man gått runt med en kniv i halsgropen den senaste tiden (inte för att jag vet hur det känns)...
Atlético Henko
2007-06-24 21:41
Samma visa varje gång transfern är öppen, Fernando Torres måste vara utless på det.
Jag som Atlético-fan blir riktigt stolt och hoppas han stannar hela karriären och lyckas ge Atlético många titlar i Europ och Spanien.
Atlético Henko
2007-06-24 21:34
Det ryktas mycket om att Cleber Santana är på väg till Atlético, är det någon som kan beskriva Cléber Santana lite mer än mittfältare med ett bra skott?
Zaragoza Nina (Red.)
2007-06-24 21:29
Det är synd om Fernando Torres. På sin officiella hemsida har han vid flera tillfällen sagt att alla rykten om hit och dit sårar honom. Varför får han inte bara älska Atlético och stanna där?
Atlético el niño!
2007-06-24 21:25
När brukar spelschemat komma?
Atlético daniel77
2007-06-24 20:29
Ämne: Har hört rykten om a....
Skulle bli glatt överraskad om Zigic drar till Atléti med tanke på att det finns andra klubbar med mer pengar som också visat sitt intresse. Tror ej Zigic hamnar i vår klubb.
Cockta
2007-06-24 20:25
Har hört rykten om att zigic och smiljanic är på väg till er?
Atlético daniel77
2007-06-24 20:24
Ämne: Jag tror inte Quares....
Jag kan inte heller riktigt förstå varför man insisterar på att köpa Quaresma... Pengarna bör satsas på en snubbe som kan hänga 15-20 baljor nästa år.
Atlético daniel77
2007-06-24 20:22
Ämne: Jag förstår inte, va....
Redan förra sommaren pratades det om att Galletti var på väg att lämna Atlético och Spanien för att avsluta karriären i hemlandet Argentina. Blev själv lite förvånad när jag läste att han nu är på väg bort till Grekland, men att han drar visste man redan för ett år sedan.

Atlético greeneyes_x
2007-06-24 20:19
Jag tror inte Quaresma är aktuell då vi redan har Maxi som kantspelare.. Tror inte Quaresma lämnar sin plats i Porto för att sitta på bänken i Atléti.. Om nu inte Petrov är på väg nånstans.. Sen har vi Diego, Jurado och Miguel som alla 3 är mångsidiga yttrar.. Sen den skrämmande tanken att det förmodligen förhandlas om Recoba(killen som inte gjort en bra säsong på 3 år typ och sjukskriven från försäkringskassan i Milano på heltid) och Reyes (killen med dålig karaktär som ljuger och blåser oss + att han kysser Real märket ganska ofta för att bara vara ett lån från Arsenal).. jag ryser av dessa 2 herrar kan vara på väg till klubben.. sen ser jag hellre Kléber som är en ypperlig allround mittfältare.. Helt ärligt så tror jag inte jag vill ha Quaresma i klubben då även han visat bristande respekt mot Atléti via media osv.. Sen att vi inte klarat varken CL eller Uefa gör ju inte oss till större maktfaktor i silly season denna sommar.. Om man nu inte har massssssssssaaa jävla pengar att slänga omkring sig..
Atlético Lush
2007-06-24 20:16
Jag förstår inte, varför vill Galletti bort? Har han uttryckt något missnöje? Quaresma tror jag inte att vi lyckas värva, men man kan ju alltid hoppas.

Undra vad Torres säger om de inte kvalar in till UEFA-cupen.

Daniel,

tack så mycket! 15 år har man snart hunnit bli. Haha, lycka till med att övertala mina föräldrar! Men om några år så lovar jag att hänga på. :)
Atlético daniel77
2007-06-24 20:05
Precis som Pio Pio säger verkar vår lille kämpe Galletti vara på väg bort och det kanske öppnar upp för Quaresma. Frågan är ifall det är Quaresma vi behöver just nu...

Rojiblanca//
Torres skall ha sagt följande enligt el mundo deportivo:
"min tanke är att stanna kvar här, punkt slut. Om jag drar ngn gång så kommer jag vara den förste som säger att jag vill dra. Jag blir arg av att hela tiden behöva förneka rykten som inte är sanna..."

Lush//
Grattis i förskott och se till att önska dig en resa till Madrid så att du kan vara med och protestera mot Humle och Dumle!:)
Atlético Lush
2007-06-24 19:49
Oj, herregud. Nu vankas det demonstration på min födelsedag. Ska bli intressant att se hur det slutar...
Atlético T:e
2007-06-24 19:32
Ämne: Enligt artikeln ovan....
det är vad jag tänkt också ;) Maxi är en ricktig måltjuv!! och Kun ser jag inte ricktigt som en målspruta.
Las Palmas Pio pio
2007-06-24 19:31
Verkar som Galletti ska till Olympiakos...Tycker han inte har fått ut all sin kvalité i rödvita tröjan men men..Innebär detta att Quaresma är på gång in?
Atlético Henko
2007-06-24 18:45
Jag läste någonstans att Galletti hade hört om Grekernas intresse men sagt till ledningen att han gärna stannar och sloss för en plats.

Det ha också stått i tidningarna att Atlético vill låna ut Miguel till annat La liga lag, jag håller Miguel högt mycket för att han verkligen vill spela för Atlético och jag skulle gärna se han få chansen att fylla Gallettis plats om han försvinner till grekland. Miguel imponerade förra sommaren, låt han göra det igen.
Atlético Andero
2007-06-24 17:10
Ämne: Enligt artikeln ovan....
Det vore drömmen för mig då Quaresma är en av mina favoritspelare. :-)

Verkar som att det förblir en dröm, dock.
Mallorca Kung Benítez©
2007-06-24 16:36
Är AS Spaniens motsvarighet till The S*n?? Eller har jag fel??
Atlético JJ
2007-06-24 16:30
Enligt artikeln ovan så är Galletti i princip klar för en flytt till Grekland. Bra eller dåligt?
Personligen tycker jag det är bra. Visserligen har han täckt upp för Maxi bra, men jag ser hellre att en ny ytter kommer in. Cleber månne?
Jag kom att tänka på Quaresma. Tänk om vi skulle flyttat upp Maxi bredvid Torres och flyttat ner Kun ett snäpp, och sedan sätta Quaresma på högerkanten. Vad säger vi om det?
Atlético Rojiblanca (fd. Lamps8)
2007-06-24 15:17
Torres säger till EMD att han vill stanna i Atletico och vinna titlar.
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-06-24 13:45
Lush:

Har läst om det på internationellt forum. seriöst sådant. Minns inte bara exakt var och i vilken tråd.
Real Murcia Jacob Parma-Red
2007-06-24 13:41
Milan söker nu anfallare utomlands. Hör viskningar om Torres på väg dit. Men jag tror Galliani är rädd för en ny Oliviera. Är ju nästan samma stuk på dem båda spelarna.
Atlético Lush
2007-06-24 13:28
Rambla,

nej, var har du hört det nånstans?
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-06-24 13:21
Det ryktas om i Spanien att Torrés själv inte vill lämna, trots att klubben vill sälja, och att det är det som nu försvårar en försäljning. Någon som hört något mer om detta?
Atlético Henko
2007-06-24 12:16
Nu ser jag gärna att Mista ersätts och gärna med Zigic. Sen hoppas jag att det inte blir så många stärre förändringar i truppen. Atléticos trupp är tillräckligt bra.

Som vanligt med Atlético så kommer det ske flera spelarinköp än två, hoppas det inte blir för många.
Atlético Lush
2007-06-24 11:55
Think so..

Hur många matcher måste de vinna då? Räcker det med en?
Mallorca Kung Benítez©
2007-06-24 10:21
SNÄLLA SÄLJ HONOM TILL OSS!!!!!!!!
Atlético Fernando9Torres
2007-06-24 01:18
Hoppas verkligen inte att torres går till inter eller nåt annat italenskt skitlag...Han får väldigt gärna gå till Man U eller Pool...fats det gör inget i fall han stannar kvar heller
Annons: