/spanien/atletico/forum/2182.aspx/spanien/atletico/forum/2182.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético John Mayer
2007-06-26 19:52
Trevligt med Abbiati i laget, lite konkurrens för Leo!

Såg just att Barca har bestämt sig för att låta Thiago Motta gå eftersom nyförvärvet Toure fyllde upp alla mittfältsplatser. Kan vi inte ge oss in och försöka signa honom? Han är en bra teknisk och stark mittfältare som skulle platsa in fint i vårat centrala mittfält! :)
Villarreal Ashfin@ [CAMPIONI D´ EUROPA]
2007-06-26 19:23
Rueda

Abbiati andremålvakt? vem är er första då?

EDIT: Såg det nyss, Leo Franco.

FORZA MILAN!
Valencia J.T-Ayala; 2000-2007
2007-06-26 18:24
Abbiati klar som andrekeeper..
Litre tråkigt för en sådan bra målvakt.
Leo Franco är ju given.
Atlético Rueda
2007-06-26 16:24
Annu ett nyforvarv, nat sager mig att det blir en vild silly season for atleti, som vanligt. Var kommer alla pengar ifran?

Jaja, det har iallafall varit bra forstarkningar. Kul om Forlan skulle skriva pa, men det ar inte sarskilt troligt?

Snygga matchstall!

Halsningar fran Gran Canaria :)
Atlético zoran
2007-06-26 16:12
Atlético Madrid kommer att ha en riktigt bra andre målvakt ifall Leo Franco inte kan ställa upp nästa säsong.

Jag minns när Abbiati spelade för Juventus för två säsonger sedan och han inledde ostabilt för att sedan växa och till slut vara en av de allra bästa spelarna i Juventus när Gigi Buffon var skadad.

Det är ett klokt val att använda Abbiati som andre målvakt. Världens bästa andre målvakt som han en gång kallades under den säsongen.
Atlético Lush
2007-06-26 15:09
Mawkish,

håller med. Jag tror faktiskt att han och Leo kommer konkurrera om platsen som förstemålvakt. Bra, tycker jag. Leo kommer få en liten tändning nu, tror jag.
Atlético mawkish
2007-06-26 14:59
Är inte Abbiati lite för bra för att vara andremålvakt i Atlético?
Krönika Glory Hunter
2007-06-26 13:51
Marca.com rapporterade just att Abbiati har gått igenom läkarundersökning för Atleti. Så det verkar vara klart.
Mallorca Kung Benítez©
2007-06-26 12:48
Lush /

Okej, ska bara lägga det i mobilkalendern då. = D
Atlético Optimo_Kun
2007-06-26 12:24
någon som vet var man kan köpa nya matchtröjan?
Atlético Lush
2007-06-26 12:16
Kung B.,

Okej, jag förstår.

Hmm, ska vi ta i mitten utav juli, det blir ju riktigt varmt i Italien då, haha :D
Mallorca Kung Benítez©
2007-06-26 11:58
Bonkadinho /

Säg nu emot dig själv.

Lush /

Okej, är inte alltför insatt i La Liga och spelarnas rykten hit och dit där.

Jepp, datum?? = D
Barcelona Bonkadinho
2007-06-26 11:25
torres kmr gå till manutd tro ni han vill spela i en skitklubb ? dessutom tkr spelare om att ha lite varitation omkring klubbarna
Atlético Lush
2007-06-26 11:16
Kung B.,

Okej, Gerrard betyder allt för Liverpool, likadant Torres. You got me there.

Tur att han tog huvudvärkstabletter istället för nåt annat... Men det som oroar mig lite, och det här tycker jag att människor måste uppmärksamma. När man mår så dåligt så tycker jag att det är klar signal att, BACK OFF!

En sommar? Torres = ryktenas man.

Okej, drar vi till Vesuvius eller? Haha, hört att den kan gå i gång närsomhelst. ;)

ps. Snygga ställ!
Atlético Bobban (red)
2007-06-26 06:29
Ämne: dementeringen från T....
Citatet från Cerezo är hämtat från gårdagens presentation av det nya matchstället! Att kalla det gammalt, visar bara hur mycket du undersöker sakens verkliga natur!

Däremot har Cerezo vid upprepade tillfällen liksom huvudpersonen själv Fernando Torres förnekat att han ska gå till någon annan klubb, än Atlético!

Torres har varit omgärdat av rykten de senaste fyra säsongerna och han är definitivt ingen dagslända i ryktesdjungeln.

Själv börjar bli fruktansvärt less på alla rykten kring pojken, för det spelar ju ingen som helst roll hur mycket han förklarar att han älskar sitt Atlético. Det finns alltid någon journalist som gör sin egen tolkning av vad pojken har sagt och vinklar till det för egen räkning och med innebörden att Torres ska vara på väg bort från Madrid. "Som en gummiboll kommer jag tillbaka igen"
Atlético John Mayer
2007-06-26 03:44
Ämne: Hmm, lyssnade på El ....
Hoppas verkligen på Forlán men har svårt att förstå varför han ska gå till oss. Spela UEFA-cupen med ett Villareal som helt tydlig börjar komma igång igen eller gå till ett lag som har haft en sämre säsong och ska spela Intertoto!

Dock så hoppas jag onekligen att han kommer, vi är en större klubb omsättningsmässigt och det kan verkligen spela in sin roll. Skulle vara en grym förstärkning!

Känner btw på mig att han bli målskytt i Copa Amerika, Uruguay Ftw!
Las Palmas Pio pio
2007-06-26 03:13
Hmm, lyssnade på El Larguero lite ikväll. Där sas det följande:

- Galletti drar till Olympiakos (det visste nog dom flesta här inne).

- Abbiati kommer till Atléti på lån från Milan

- Forlán verkar komma allt närmre en övergång till Atléti..

- Och sist men inte minst att Liverpool har lagt ett bud på Torres trots att Cerezo dementerat...

Mallorca Kung Benítez©
2007-06-26 01:47
Lush /

Räknar då också med att Stevie har varit MYCKET nära Che£$ki två somrar i rad också. Tur nog att Stevie valde han rätt att stanna kvar. Han erkände i sin DVD (A year in my life) att han käkade huvudvärkstabletter som godis under den mycket tuffa tiden.

Varför ska Silly Season finnas?? Ett jävla påfund bara. = (

Torres har väl bara ryktats bort en sommar eller??

Bättre att gänget drar till aktiv vulkan. = D Eller så kan i och för sig ta med dig ett par kilo kol. = )
Krönika Torreschko
2007-06-25 23:00
dementeringen från Torres är gammal. Exakt samma citat fanns på internet sista veckorna på laliga säsongen.

Men varför skulle atletico själva demnetra att det har lagts bud på Torres? Det finns väl inge anledning för atletico att ljuga om huruvida någon skulle lagt ett bud. PÅ Liverpools forum önsketänker alla att det är en cover up typ.
Atlético Lush
2007-06-25 22:01
Kung B.,

Känner mig välkomnad, :) Förstår dig, men ni ryktas FÅ spelare. Medan vår viktigaste (Believe it or not, men det är klart att han är det) ryktas BORT.

Om du börjar tappa hår så kan du alltid använda Ecrea (?) från apoteket, haha ;)

När träffas gänget förresten? Kan ta med mig brinnande kol som vi kan gå på :D
Mallorca Kung Benítez©
2007-06-25 21:35
Lush /

Välkommen in i gänget! = ) Ända sedan vår Cl-seger 2005 har vi ryktats att få Eto´o, Villa, Simão, Alves, Torres, Malouda, Owen, Ramos, Raúl, Quaresma, Lahm osv. Konstigt nog har man fortfarande hår kvar på huvudet. = D
Atlético Lush
2007-06-25 20:44
Ämne: Ämne: Fyfan, ....
Tack, haha :)

Du har ju rätt. Jag kommer bli som en kokande ångpanna snart.

Torres lämnar inte, Torres lämnar inte, Torres lämnar inte - det ska bli mitt nya mantra.
Atlético John Mayer
2007-06-25 20:15
Ämne: Fyfan, nu börjar man....
Welcome to Silly Season ;)

Jag gör ingenting innan jag får ett klart besked. Torres har sagt att han stannar så just nu kör jag på det. Men det är som sagt Silly season och om man ska reagera på varenda rykte så kommer man troligtvis bli helt snurrig i huvudet.

För tillfället så stannar Torres i atlético och jag tror inget annat förrän jag får klara besked!
Atlético Lush
2007-06-25 19:59
Fyfan, nu börjar man bli lite smått orolig igen... Men han dementerade ju för 2 dagar sen och det var bestämt. Men, ingen går aldrig säker..
Valencia erik.
2007-06-25 18:48
Säger bara Henry, det borde räcka som svar. Sen kan tidningar böja på saker lite hur de vill. Men som sagt inget är klart.
Atlético Lush
2007-06-25 18:34
Okej, jag tror dig. Men inte de. Det verkar ju lite konstigt att han ena dagen säger att han stannar och andra dagen pratar med Liverpool. I doubt it.
Valencia erik.
2007-06-25 18:26
Läst ett forum där de flesta inte är lögnare, Red and white Kop, dvs ett liverpool forum. Flera prsoner har sett honom så jag antar att det stämmer. Skulle inte sätta min tumme på det dock.
Atlético Lush
2007-06-25 18:11
Man tackar! Har fortfarande 24 h att avverka.

Jag längtar till La Liga börjar, men får väl hålla mig till godo med Copa America. Ska bli roligt att se om Brasilien lyckas få upprättelse...

Erik,

man var lugn - sen kom du. Var har du hört det nånstans?

Valencia erik.
2007-06-25 17:24
Torres har idag setts på Melwood, precis som Benitez. Rafa är aldrig där om det inte diskuterar kontrakt eller är matchdag.
Atlético Lippan
2007-06-25 17:09
Atletico är intresserade av Rafa Marquez enligt Marca.

Atletico Madrid coach Javier Aguirre is lining up a bid for Barcelona defender Rafael Marquez.

Aguirre sees this summer's market as the ideal time to sign his fellow Mexican as Barcelona prepare to complete a deal for Monaco midfielder Yaya Toure.

Barca management are open to cashing in on Marquez, who will see first team opportunities dry up following Toure's arrival, and Aguirre is now ready to pounce.
Annons: