/spanien/atletico/forum/2181.aspx/spanien/atletico/forum/2181.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Athletic KungYeste
2007-07-05 00:36
Hahaha historian har inte ett skit med dagens Liverpool att göra, dessutom nämnde du ju Man Utd också vilket väl får räknas som en hyfsat framgångsrik klubb eller. Idag har alla 3 sålt sin själ....
Sevilla Alves!!!
2007-07-05 00:30
Ämne: Ämne: Alla hä....
Liverpool har en fantastisk historia och är det framgångsriskaste laget i england någånsin. Chelsea har ingen vidare historia alls och var inget före Roman kom.
Athletic KungYeste
2007-07-05 00:25
Ämne: Alla här måste vara ....
Och vad gör Liverpool bättre än Chelsea?
Sevilla Alves!!!
2007-07-05 00:17
Alla här måste vara glad att han går till Liverpool och inte snuskiga chelski eller man scum eller nåt.
Athletic KungYeste
2007-07-05 00:16
Beklagar sorgen :(
Och vilket ruttet lag han hamnar i sen... usch
Atlético greeneyes_x
2007-07-04 23:42
Jasho//

Ni har läst för mycket pro brittiska blaskor.. alla vet att brittiska fotbolls blaskor vinklar allt som går att vinkla..
Sen är Torres engelska inte så bra.. det där är en översatt artikel från spanska.. Tror säkert att Torres gillar Liverpool.. men inte så vinklat överdrivet som den där intervjun är översatt..

spelare måste prata bra om sin nya klubb, som att han kommit till en av dom bästa klubbarna för att fansen ska acceptera han snabbare.. Kom nån fram till mig på stan och säger att Atletico är en grym klubb så skulle jag som Atletifan fråga om han ätit lunch än? annars så bjuder jag på pizza.. han är alltså snabbare accepterad av mig.. annars skulle det vara konstigt..
Sören Larsen gick från DIF till Schalke 04 och sa att det va en av världens största klubbar på presskonferansen.. (yeah right Sören, nice one dude). Det gjorde Henry också när han åkte på till Barca på intervjuer förra veckan.. Men 1 år tidigare sa han att Arsenal var det.. Om alla klubbar anses vara en av dom bästa av alla nya spelare i klubbarna.. då måste det finnas över 200 "en av dom bästa klubbarna i Europa".. Varje gång det kommer nån ny spelare till Atleti får vi höra att han kommit till en av dom största klubbarna.. fast vi vet att det inte är så.. så måste han säga så.. Och dom första intervjuerna med dessa spelare i våran klubb är en enda stor smörfest från spelarens sida till Atletis officiella hemsida..
Väx upp och lär dig fotbollspolitik gosse..
jj76
2007-07-04 23:10
Ämne: Satt och läste på Li....
Håller fullständigt med Atletico har ett kanonlag
Jag är själv Liverpool supporter sedan barnsben
men hoppas att Atletico kan hamna före Barca o Real
Atlético greeneyes_x
2007-07-04 21:14
Ämne: Kul för Torres att h....
Ska han sitta på en presskonferans i Liverpool och säga "det är väl helt ok att spela här"? Det är som att Forlan sa komma hit och sitta på presskonferans i Madrid och säga "det duger väl att spela i Atletico".. Kom inte till vårt forum o snacka skit om att Torres känner mer för Liverpool än vad han gör för Los Rojiblancos!! Då har ni verkligen spårat ut och fullkompligt idiotförklarar er själva.. han har varit eran spelare i max 1 dag och våran i 12 år.. nu får ni Liverpool fansen sluta idiotförklara er själva och lugna ner er.. och visa respekt på vårt forum nu när vi förlorat våran ikon.. låt oss sörja ifred.. sluta kom med efterblivna uttalanden ett tag frammåt tack..
Atlético Rojiblanca (fd. Lamps8)
2007-07-04 20:32
Som de flesa säger, tufft att se Torres i Liverpool tröjan.. Speciellt när det är en klubb man hatar. Men han kommer tillbaka.
Spanien Dansken_
2007-07-04 20:12
Kul för Torres att han äntligen får komma till klubben han vill spela för, enligt honom så är ju LFC kanske europas/världens bästa klubb så att som vissa skriver att Atletico är bättre spelare för spelare är rent bullshit :)
Atlético T:e
2007-07-04 20:08
Ämne: det känns så konstig....
måste bara säga att jag tycker Torres passade bättre i Atletico-tröjan ;)
Atlético lini
2007-07-04 19:55
måste säga att det var svårt att läsa artikeln "Fernando Torres har sagt adjö, för nu..." för tårarna kom, jag är ärlig, det känns hemskt! det är nog först nu som jag har förstått hur stor plats El Niño faktiskt har i mitt röd-vita hjärta... ni kanske tycker jag är en klenis, men då får ni göra det..just nu orkar jag inte bry mig
Atlético lini
2007-07-04 19:41
det känns så konstigt att se Torres i pool-tröjjan :( trist att det är liverpool han går till när jag hejjar på arsenal i PL..:( men man får väl hoppas att liverpool kmr 2:a efter arsenal, & att Torres vinner skytteligan. och jag blir inte förvånad om jag börjar hejja på liverpool nu, också...det känns fel, men jag tror jag typ MÅSTE hejja på Torres lag, det var ju tackvare han som jag blev atleti-fan, och jag är fast här nu ;)
Atlético add.
2007-07-04 19:40
Torres har ju varit Atleticos mest framträdande spelare under ett antal år nu och självklart är det ett RIKTIGT STORT avbräck.
Men något säger mig att detta är början på något stort ;D
Atlético Kopite2
2007-07-04 18:58
Snälla El Toro Loco, i Liverpool får han dels en hel del spanska och spansktalande medpspelare, inte minst Rafa själv.

Och när du påstår att hela offensiven kommer att vila på hans axlar, snälla, jag tvivlar på att du sett en hel match med Liverpool då det är som Psycadelica skriver, nästan allt i offensiv väg ligger på Steven Gerrard. Absolut kommer Torres att få stort ansvar, men inte större än när han var kapten för Atletico.

Och när du påstår att Liverpool är långt bakom alla lag i PL så måste du ha missat de senaste tre åren, där vi 2004/2005 vann Champions League, 2005/2006 kom på 3:e plats, en poäng bakom Man Utd och vann FA cup och förstås 2006/2007 behöll tredjeplatsen och kom till ännu en Champions League final.

Så snälla, stfuplx.
Pride of England [ LFC ]
2007-07-04 18:57
el niño para siempre!//

Har hört det, men ser sällan La liga, så har inte sett det.
Atlético el niño para siempre!
2007-07-04 18:49
Ämne: El Toro Loco //

S....
Pride...

Lekte Crouch Arsenal, har du tänkt att Torres har lekt med Barca några gånger?
Pride of England [ LFC ]
2007-07-04 18:39
greenyes_x//

Joo de 2 cup matcherna va skamligt att se min klubb spela (även om vi ställde upp med reservlag mot erat junis lag). Men det var inte den matchen jag syftade på, utan den vi vann med 4-1 och Crouch och Gonzalez hade lekstuga med erat försvar den matchen. Sen var det ett svar till Toro Loco, som påstod att Crouch inte var en topp spelare.

PS: Inte för att det spelar roll, men 8 mål gjorde vi på er allt ;)
Barcelona Psycadelica
2007-07-04 18:31
Många som uttalar sig om Liverpool här inne men som verkligen inte har någon koll alls på vad de pratar om.

Till exempel detta uttalande: "Anfallsspelet kommer att vila på hans axlar varje match, finns ingen som kan avlasta honom."

Alla som kan något om Liverpool vet att Steven Gerrard har, och kommer alltid att ha, det största ansvaret för Liverpools offensiv. Trots att han är mittfältare. Han ÄR Liverpool och är den som måste fungera för att anfallsspelet ska fungera. Torres kommer självklart ha ett stort ansvar men långt ifrån vad Gerrard har varje match.

Atlético wesse
2007-07-04 18:22
Torres presskonferens i Spanien. Ganska intressant. Känns verkligen som ett nytt kapitel för Atlético och Torres själv, har dock inte riktigt smält allt ännu. Håller med Nina i hennes blogg, att Torres uttalanden inte varit så smarta, bättre att han varit öppen från första stund.

OM Torres tatuerar in "You'll never walk alone" på armen så kan han omöjligt vara en äkta "colcherone", min åsikt!

Hasta luego!
Atlético greeneyes_x
2007-07-04 18:17
Pride of England//

Om jag va du skulle jag inte ens ta upp Liverpools diverse möten mot Arsenal senaste säsongen.. Hur ligger det till nu igen 14 - 5 eller nåt i målskillnad Arsenals favör mot er ubder det gångna året.. På tal om Crouch.. Har du redan glömt bort när Baptista gjorde 4 mål.. på Anfield t.o.m
Ganska skämmigt att du tar upp det här..
hahaha
Jasho
2007-07-04 18:05
Satt och läste på Liverpools hemsida nyss.
Jag visste inte att Torres var Liverpoolsupporter.

Reportern frågar: Tell me about the captain's armband you displayed during a game against Real Sociedad last season, with You'll Never Walk Alone written on the inside?

Torres svarar: There is a group of my mates, about five or six of us, and we've all grown up supporting Liverpool. Because they are all so committed to Liverpool, they've had We'll Never Walk Alone tattooed on their arms. It's changed slightly because it's a symbol of our friendship as well as our support for the club. Obviously I couldn't have that tattooed on my arm playing for Atletico, but they gave me this armband as a present for my last birthday.

Hela intervjun kan läsas på hemsidan.

Lycka till i ligan nu ni har ett bra lag enligt mig!
//Från en Liverpoolsupporter
Pride of England [ LFC ]
2007-07-04 18:04
El Toro Loco //

Största stjärnan från dag ett?? Okej, jag tror jag slutar skriva där. Gerrard, Carra och Alonso har mer ansvar och större press än vad Torres någonsin kommer ha i den röda tröjan. En till sak, Crouch lekte ut arsenal på egenhand i våras. Sen så har Kuyt och Crouch lika stor press som Torres när det gäller anfallet, och de kommer avlasta varandra på ett strålande sett.
Kommer inte Liverpool vinna titlar?? 2 CL finaler på 3 år, var av 1 vann vi. Fa cup mästare 05/06. Inom 2 år så är liga titeln hos oss igen! Sen sämsta val han kunde gjort, Liverpool är en klubb som satsar stenhårt nu, vi har skrivit på kontrakt med de viktigaste spelarna till 2012 och kommer få in 1 till 2 yttrar (Simao, Malouda(?)) av topp klass med. Så defenetivt rätt val.
Atlético Henko
2007-07-04 17:59
Det är en konstig känsla att se Torres i en annan tröja, känns sjukt.
Hoppades in i det sista att han skulle backa ur.
Skit också.

Juuventinoo
2007-07-04 17:53
Fyy fan va tuft det måste vara för er att se El ninjo sätta på sig Pool tröjan! Hade vart svårt att se Del piero i en annan tröja än våran. Iallafall Garcia är ett bar nyförvärv kommer ihåg 2-0 målet mot oss i CL vikket skott. Lycka till det positiva är att ni fick en massa pengar nu värva smart.
Atlético Optimo_Kun
2007-07-04 17:49
El Toro Loco tänk på vad du säjer. Även om man är Evertonfan så var det ju Liverpool som varit i 2 CL finaler på 3 år så vinna titlar och de är ju ändå en av de bästa lagen i världen som grupp inte som induvidalister men det är ju en lag sport så det har ju inte lika stor betydelse hur bra man är inviduellt om man inte funkar i gruppen
Atlético evol
2007-07-04 17:45

greeneyes_x ///

Måste få tag i dig, svara på PM här på svenskafans:)
Atlético Lush
2007-07-04 17:29
Det finns en 1.50 m. lång del av presskonf. på marca. (Dock utan översättning)

Tufft att se honom i Pool tröjan, men det är bara att blicka framåt nu. Det är klart att jag kommer följa honom stenhårt nu.
Atlético Lippan
2007-07-04 17:28
Och sista bilden av nr 9 + TORRES...
Atlético Lippan
2007-07-04 17:27
Annan bild..
Annons: