/spanien/atletico/forum/2179.aspx/spanien/atletico/forum/2179.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético daniel77
2007-06-27 19:21
Ämne: Daniel 77

Håller ....
Håller med, 20 mille är sjukt mkt pengar...
Las Palmas Pio pio
2007-06-27 19:20
Haha va fan Daniel, det kan bero på att jag som culé inte är särskilt förtjust i Chelski och herr Mourinho..
Las Palmas Pio pio
2007-06-27 19:20
Daniel 77

Håller med! Men Quaresma är en duktig spelare, visst han gjorde sig inte i Barcelona, men det berodde mest på att var för ung och oerfaren. Hans säsong i år har varit riktigt bra, en del spektakulära mål och han har nog varit den bidragande faktorn till att det vann ligan. Men 20 milj e? Hmm..Det vet ja inte om han är värd, med tanke på att Henry kostade 24 så...
Atlético daniel77
2007-06-27 19:18
Ämne: Haha Daniel han viss....
"hejar och hejar"... Hm, kommer mkt väl ihåg hur du hyperventilerade när vi satt och tittade på semifinalreturen på Anfield. Du är röd ända in i själen min vän... :)
Las Palmas Pio pio
2007-06-27 19:18
AnderssonTheOne

Det som lockar är nog att det är en spansk tränare och en del spanska spelare, vilket alltid gör det lättare att anpassa sig till stället. Och sedan att Liverpool nu när dom har bytt ägare är ett lag som också satsar mot toppen av engelska ligan..Och de var i CL final förra året..Kan oxå locka kan ja tänka mig! ;-)
Atlético daniel77
2007-06-27 19:16
Sedan måste vi supportrar inse att en eventuell försäljning av Torres är på gång med tanke på att man vill ge 23 milj E för Forlán och 20 milj E för Quaresma. För att få ekonomin att gå ihop måste någon eller några spelare dra, Torres inbringar en hel del pengar till klubbkassan ifall han skulle göra det... Galletti gick ju för löjliga 2,3 milj E och det täcker ju inte ev. värvningar av Forlán och Quaresma (varför man insisterar på att ta hit Portospelaren förstår jag dock ej).
Atlético AnderssonTheOne
2007-06-27 19:13
Jag litar på Torres ord, han stannar.. skulle han lämna oss skulle det nog inte vara för Liverpool, vad har dom för intressant? Då skulle han nog helre ta ett lag som plockar titlar som Chelsea eller Man United.
Las Palmas Pio pio
2007-06-27 19:12
Haha Daniel han visst lite före där.. =) Nja hejar och hejar..Men det laget jag har mest sympatier för i England! ;-) Först är det Barcelona och sen Las Palmas..Men måste man välja lag i England så är ju Liverpool ett bra val..
Las Palmas Pio pio
2007-06-27 19:11
Lush

Dumle säger: Ingen är oumbärlig. Att målet i år är att göra ett så slagkraftigt lag som möjligt. Och att Atletico försöker bygga ett lag kring laget och inte kring Fernando Torres. Klart att jag vill att Torres blir kvar, men att framtiden kommer han att bestämma över. Det är normalt att han och hans omgivning tvekar med tanke på det olika buden." Och då e min fråga sa inte Dumle att det inte hade några bud på Torres häromdan? Varför ljuger han då?

Sedan om Forlán så säger han: " Att förhandlingarna på Forlán dealen är på god väg då vi vill antingen köpa en komplement till Torres eller ett alternativ till han."

Detta är mer lr mindre vad han säger Lush! Nöjd? =)
Atlético daniel77
2007-06-27 19:08
Tjena Lush/

Artikeln handlar om att Marín, precis som pio pio skrev, sagt att ingen är oumbärlig, inte ens Fernando Torres. Han säger även att han räknar med att spelaren fortsätter i Atlético, men säger också att saker och ting kan förändras väldigt snabbt inom fotbollens värld. Marín säger "´Jag skulle bli väldigt glad ifall Torres fortsätter i Atléti, men det är spelaren som måste fatta ett beslut". Angående Forlán är meningen att han skall värvas för att komplettera Fernando på topp.

Pio pio vill ju se Torres i Liverpool för visst håller du på de röda, Tobbe? :)
Atlético Lush
2007-06-27 18:58
Kan nån snälla översätta artikeln som piopio länkade?

Torreschko,

hur pålitliga är sportinglife? Det känns som att jag är mer säker nu på att han ryker än nånsin. That freaks me out...
Atlético zoran
2007-06-27 18:48
Forlán var sjukt dålig igårkväll mot Peru, och Uruguay ska vi inte ens snacka om.

Jefferson Farfan är ju riktigt bra och har bevisat sig tidigare, men samtidigt tycker jag att den Peruanske backen Acasiete var matchens lirare igårkväll.

Skulle inte ha något emot att Luis Garcia kom tillbaka till Atlético Madrid, vi får se om Torres kommer att försvinna för det verkar storma kring honom just nu.
Las Palmas Pio pio
2007-06-27 18:38
Daniel det här verkar vara förberedelser inför en försäljning av Torres. Gil Marín säger att Torres inte är oumbärlig och att Forlán kan bli hans ersättare lr komplement.
Krönika Torreschko
2007-06-27 18:35
vad sker nu då? börjar bli orolig! Laliga behöver Torres. Filar på en krönika om Torres på El Vestaurio
Krönika Torreschko
2007-06-27 18:35
vad sker nu då? börjar bli orolig! Laliga behöver Torres. Filar på en krönika om Torres på El Vestaurio
Atlético rawkus
2007-06-27 16:46
Rueda: Ej hundra men tyckte de tjatade om C Rodriguez i Paris SG:) Han var en frisk flakt, men vad tyckte du om Farfan??
Krönika Torreschko
2007-06-27 15:39
Att Garcia vill till atletico kan mkt. väl vara den utlösande faktorn till att Torres drar. Ifall han kommer dra ditt atletico så garanetrat att Pool kommer passa på att baka in honom i en deal då när de ändå är ute efter Torres och inte vill pröjsa 27 mille pund. Ja precis vi får hålla tummarna på att han stannar! Är nästan helt säkert då iaf jag tror på el mundo deportivo-uppgifterna.
Atlético daniel77
2007-06-27 15:08
Torreschko/ det stämmer att man även protesterade mot en ev försäljning av Torres och givetvis börjar supportrarna tröttna på alla rykten om att han drar. Det är bara att avvakta och se vad som händer med pojken....

Rueda, canario, du är alltså på GC nu! :) Kul! Jag skall iväg till Amadores idag, det är en fin strand det. Njut av värmen i Playa del Inglés!
Krönika Torreschko
2007-06-27 14:56
daniel77 //

Tack! det där kändes lättande! Skönt, ty det skulle kasta bensin på elden vad gäller de redan intensiva ryktena! Men är det bekräftat/ryktat om att även en protest mot försäljning av Torres ingick i demonstrationen?
Atlético Rueda
2007-06-27 14:55
Buenos dias!

Sag pa Uruguay - Peru igar, och den dar Cebolla Rodriguez var ju grymt bra, nat for atleti? Var spelar han till vardags?

Nu bar det av till Playa del ingles, bada och dricka, ha det sa bra!
Atlético daniel77
2007-06-27 14:49
Torreschko//

Måste rätta dig. Gårdagens demonstration handlade inte alls om den eventuella försäljningen av Fernando Torres som du skrev i ditt inlägg.

Gårdagens demonstration är en påminnelse om vad som hände för 20 år sedan, nämligen att familjen Gil fick makten över klubben just den 26 juni, 1987, därav gårdagens protestaktion mot Cerezo och Marín. Att demonstranterna sedan protesterat mot en ev. försäljning av Torres är en annan sak, men det var inte demonstrationens huvudsakliga syfte.

Atlético Beer
2007-06-27 14:47
Är det bara jag kvar som vidhåller att Torres bör säljas??

Folk är så jäkla sentimentala känns det som...
Krönika Torreschko
2007-06-27 14:31
Tydligen så har 350 personer demonstrerat i Madrid under gårdagskvällen mot en försäljning av Torres, så visst är det inte bara gamla tomma torres-silly-season rykten. Saker och ting är på gång! Måtte han stanna!
Denna gång är det mer kristiskt än vanligt! Känns som han ryker nu! Hoppas jag har fel även om Liverpool är ett av få lag skulle kunna acceptera att han gick till. Ett härligt arbetarlag med spanskainfluenser,enormt stort i Sydamerika( jag kommer därifrån) och stora vänstersympatier. Gerrard har ju ofta Ché tröja bland annt, respekt!
Atlético rawkus
2007-06-27 14:16
javligt tveksam till Forlan... For ett par sasonger sedan hade jag jublat over ryktet, men sett till senare tid(enligt mig iaf) sa har han ej utrattat mycket. Matchen igar mot Peru var inget undantag...tyvarr. Sag sa loj och trott ut bara. Kan det va pga lang spansk sasong?

Farfan i Peru daremot!! :) Men dar har vi redan tackt upp...
Atlético garmaffi_90
2007-06-27 12:45
Håller med JJ om att vi borde sälja Galletti, ta upp Maxi på topp tillsammans med Torres, sälja Maniche och Costinha och för pengarna kan man köpa in Quaresma som kan ta högerkanten, och så kan man ha Aguero bakom Maxi o Torres :D, det vore drömmen

07-08 ?

4-1-2-1-2

--------------Leo Franco-------------

---Seita---Perea---Pablo---A.Lopèz---

---------------Luccin----------------

---Quaresma-----------Petrov---------

---------------Aguero----------------

----------Maxi-------Torres----------

Vad säger ni om denna uppställningen ? Jag vet att det saknas Jurado och Raul Garcia men för mig är denna uppställningen det bästa.
Atlético JJ
2007-06-27 12:44
Räknar vi Torres som förlorad i och med att vi budar på Forlan? Känner det på mig att Torres till slut kommer att lämna oss! Tyvärr. Dock kan Forlan vara en bra ersättare till honom, en pålitlig målskytt som hänger åtminstone femton per säsong.
Angående Riquelme säger jag blankt nej till. Vad tänker vår ledning med? Just nu har vi mittfältare så det räcker! Satsa då hellre på backar eller anfallare!
Att låta Perea ingå i budet är inte heller en av de bästa ideerna Humle och Dumle har kommit på.
Nu är det ju iofs Tribalfootball som rapporterar, så vi ska inte ta det på så stort allvar. Dock har Cerezo medgivit att det pågår budning på Forlan, eller?
Atlético JJ
2007-06-27 11:38
Rojiblanca,
Tycker vi ska låta Galletti gå. Nästa säsong tor jag inte att han kommer få mycket mer speltid än vad han har fått nu. Mittfältet är fullt; Miguel, Jurado, Diego, Maniche, Luccin, Garcia, Maxi och Petrov. Jag hoppas personligen att han lämnar, för det kommer ge plats för Jurado, Miguel och Diego när någon av dem ordinarie är frånvarande.
Atlético Rojiblanca (fd. Lamps8)
2007-06-27 11:24
Nej, inte Galletti... Snälla låt han stanna, ioförsig är Maxi tillbaks men ja gillar Galletti stenhårt!
Atlético senken
2007-06-27 08:34
en sak gör Amorrurto bra! Ruben Ramos ska köra försäsongen med b-laget :)

och så verkar vi ha värvat Mallorcas bästa undomsspelare, David Karg:)

AUPA!
Atlético daniel77
2007-06-27 03:44
Annons: