/spanien/atletico/forum/2178.aspx/spanien/atletico/forum/2178.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
1892
2007-06-28 12:44
Riquelme & Forlan till Atlético?
Atlético kuNchiLiWeo
2007-06-28 12:27
Nej gud vad tråkigt att Galletti lämnar klubben:( Han var en av mina favoriter i Atléti.
Atlético Optimo_Kun
2007-06-28 12:04
Riquelme hade varit det bästa man kan hitta nästan. Enligt mig är han en av världens bästa spelare i sin position. Han är den som kan vända hela matchen åt Atletico. Forlan behöver vi inte när vi kan sätta Kun,Torres och Maxi på topp om det behövs men Riquelme som petar Maniche GÄRNA :D
Atlético zoran
2007-06-28 11:52
Tråkigt med Galletti, han var en av Atléticos bästa spelare under 06/07.

Hoppas i alla fall att han lyckas i Olympiakos.
Atlético JJ
2007-06-28 11:46
Lush,
förstår precis hur du känner dig. Bara så att du vet. Varenda dag vetandes om att tidningarna till slut slår fast: Torres klar för Liverpool. Nej, det håller ju inte. Tur att de rutinerade herrarna Bobban och Daniel lugnar ner oss;)
Daniel, är Quaresma aktuell igen?(:D)
Angående Riquelme och Forlan, har jag ändrat uppfattning. Köp Riquelme, sätt honom som offensiv mittfältare. Skulle serverat många bollar till Kun och Torres! Forlan skippar vi, då jag hellre i detta fallet ser Kun och Torres som anfallspar.
Atlético senken
2007-06-28 11:42
Forlan och Rique riktigt nära verkar det som !

AUPA !
Atlético Lippan
2007-06-28 10:24
Jag tycker om Luis Garcia och tycker att han är en bra spelare, men han får nog inte plats i Atleti.
Barcelona BobMarley9001
2007-06-27 23:22
Luis Garcia e non som A.Madrid inte ska verva han e ju hur kass som helst juu han forstor ba a.madrid
Barcelona BobMarley9001
2007-06-27 23:19
Men Atletico ni e bra om jag ska vara erlig men jag tror inte ni har det som skiljer ot att vinna La Liga men om ni e me i Uefa Cupen so kan ni ju komma longt
Atlético garmaffi_90
2007-06-27 23:17
Säger nej till Luis Garcia han får gärna stanna kvar i Liverpool, även om Atletico skulle värva han så skulle Atleti nog vara tvunga att inte ha med Miguel eller någon annan bra mittfälltare med i bänken nu om man tänker behålla sitt nuvarande trupp. Luis Garcia får helt enkelt inte plats i Atletico.

En annan sak som jag tänkt på är att Luccin med all säkerhet inte lämnar Atletico eftersom Barca redan köpt in en defensiv mittfälltare, nämligen Yaya Toure. :D
Real Madrid madridista__
2007-06-27 23:13
careface
Atlético Optimo_Kun
2007-06-27 22:51
Gärna Luis Garcia. Tycker han är mycket underskattad
Las Palmas Pio pio
2007-06-27 22:20
För att ni inte ska anklaga mig att jag endast kommer med dåliga nyheter så kommer detta ;-). Verkar som om Riquelmes namn har också dykt upp under förhandlingarna av Forlán..Skulle väl inte vara en dålig värvning. Han fullstädigt dominerade i finalen av Libertadores förra veckan!
Atlético Lush
2007-06-27 22:12
Okej, jag lovar - jag ska ta det lugnt. Jag låter som värsta psykfallet ;)
Atlético senken
2007-06-27 21:44
Azcarate....

Puta Amorrurto
Atlético senken
2007-06-27 21:18
Luis García? nej tack, fyfan vilken dålig lirare :P tackar ja till Forlan alla dagar i veckan men ser hellre att man plockar tillbaka Kezzeboi ! :D

Abbiati känns helt rätt! kommer att vara hur bra som helst för oss känns det som! signa permanent säger jag bara.. :)

Aupa, !
Atlético daniel77
2007-06-27 21:16
Lush,

precis som Bobban skrev tycker jag att du ska ta det lugnt, det är ingen idé att gå runt och oroa sig.
Atlético Lush
2007-06-27 20:58
Det är väl bara en längre version av den artikeln "Torres vill stanna kvar", den gjordes ju innan ligaavslutningen. Av el mundo deportivo. (Den är förmodligen översatt)

Det får vi hoppas, jag har lite frågor du kan ställa honom..
Atlético el niño!
2007-06-27 20:53
Gå in på NEWS och sedan på - Torres: “If I were a youngster from Real nobody would distrust of me” det är en intervjuv på engelska.

Hoppas han stannar, ska ner till Calderón i höst för första gången.
Atlético Lush
2007-06-27 20:41
Nino,

jag hittade inte videon.. Men för att spara tid så pratar han spanska va? Hur står det egentligen till med hans eng. kunskaper?
Atlético Lush
2007-06-27 20:39
Daniel, Bobban,

Innan Silly Season började så var jag helt säker på att han skulle stanna. Men när första ryktet kom, så blev jag förstörd. Det hör ju til SS, eller? Men det är väl bättre att tro att han försvinner för att om han sen gör det känna att det var förväntat, istället för att vara hundra på att han stannar, för att sedan bli förstörd OM han lämnar?

Lite lugnare, men H & D drar ner priset, så fort de hör orden OK ur Torres mun... (OM, ett big om)
Atlético el niño!
2007-06-27 20:36
Här pratar Torres om framtiden och missade straffar.
Atlético Bobban (red)
2007-06-27 20:34
Ämne: Tjenare,

Daniel ....Aftonbladet tror jo på allt som de brittiska blaskorna publicerar och gör det till sin egen sanning.

Att något rykte nämns i den rosa blaskan är inget att ta någon större notis om.

Vi lovar att hålla er informerade om läget i Atlético och Torres vara eller inte vara. I dagsläget är han en spelare i Atlético och kommer så att vara det tills humle och dumle bestämmer något annat. Nöj er med det och sov lugnt om nätterna.

Aupa Atleti!
Atlético daniel77
2007-06-27 20:31
Ämne: Tjenare,

Daniel ....
Tjena Lush!

Det sista stycket i den artikeln borde göra dig lite lugnare kanske... "Riktigt så mycket vill inte Liverpool betala.Enligt BBC har Benitez även en lista över tänkbara värvningar om köpet av Torres inte går igenom. På listan fick bland andra Arouna Kone (PSV Eindhioven), Klaas Jan Huntelaar (Ajax) och Diego Milito (Real Zaragoza)."
Atlético Lush
2007-06-27 20:18
Tjenare,

Daniel och Pio, det räcker som svar, tack :)

Nu har tom Aftonbladet börjat rapportera. Jag brukar vara optimistisk men det går verkl inte längre. Jag kan tänka mig att Torres "slits" mellan de goda och de onda (Sett från ett Atleifans syn) Där vissa stödjer att han stannar, och där andra pushar honom att byta klubb.

Humle och Dumle vill sälja, oh believe me!
Atlético daniel77
2007-06-27 19:32
Ämne: Haha va fan Daniel......
ok ok, gå tillbaka till dina sysslor nu och nynna vidare på You´ll Never Walk Alone... ;) Hörs!
Las Palmas Pio pio
2007-06-27 19:30
Haha va fan Daniel..Du vet vad jag menar..Tycker om Pool men kanske lite mer just den kvällen för att det mötte Chelski..Ja, Shrek 3 lr Oceans..
Las Palmas Pio pio
2007-06-27 19:30
Haha va fan Daniel..Du vet vad jag menar..Tycker om Pool men kanske lite mer just den kvällen för att det mötte Chelski..Ja, Shrek 3 lr Oceans..
Atlético daniel77
2007-06-27 19:27
Förresten pio pio, Shrek 3 ikväll?
Atlético daniel77
2007-06-27 19:24
Jag blir lite ställd av att läsa det du skrev alldeles nyss: "Haha va fan Daniel, det kan bero på att jag som culé inte är särskilt förtjust i Chelski och herr Mourinho.." Hm, så för att du inte tycker om Chelski och Mourinho så¨blir det Liverpool då? Varför inte Watford, Reading eller Crystal Palace? :)Hade ingen aning om att alla som hatar Chelsea väljer att hålla på Anfieldlaget :)
Annons: