/spanien/atletico/forum/2177.aspx/spanien/atletico/forum/2177.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Torress ! :D
2007-06-30 16:26
Någon som vet vart man kan beställa en atletico tröja me Torres namn ?? ?? Länka snölla
Atlético Lush
2007-06-30 16:05
garmaffi,

om han nu byter klubb så tror jag inte att det blir till Man C. Jag tror han hellre drar till en klubb där han har chans att vinna de stora titlarna. Vill han dra till MC så kan han lika gärna stanna här.

lini,

ska jag vara ärlig så har jag noll koll på b-laget. Men av det man har hört av honom så borde han få sparken.
Atlético Optimo_Kun
2007-06-30 16:03
Nu är det ju 100% säkert att Torres lämnar. Tråkit att förlora klubben ikon,ledare och stjärna. Man hoppas Torres kommer tillbaka en dag och är lika bra som han brukar vara. För nu när Forlan kommer så förstår man ju att Torres går. Skulle bli överlycklig om han stannar men ser det tyvärr knappt som en möjlighet nu :(
Sevilla Sevilla_FC
2007-06-30 16:02
KOLLA LÄNK!
BÄSTA VIDEON PÅ FORLAN!!
Atlético garmaffi_90
2007-06-30 15:59
Manchester City ger sig in i jakten på att få Torres.
Kolla länk
Sevilla Alves!!!
2007-06-30 15:57
Det här betyder att Torres är klar för Liverpool nu.
Sevilla Sevilla_FC
2007-06-30 15:51
GRATTIS TILL EUROPAS HETASTE ANFALLARE JUST NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eric22
2007-06-30 15:50
Adios, Torres?
Drömmen vore ju att få ett tremannanfall med Kun och Forlan som släpande bakom Torres. Jag tror också att det är så det kommer bli.
----------Torres-----------
---------Kun---Fo----------
Petrov-----------------Maxi
----------Luccin-----------
...
Barcelona Nilzoniz
2007-06-30 15:43
Nu får ni iallafall en anfallare som kan göra många mål.
Atlético lini
2007-06-30 15:43
Lush,
håller med om att vi har ett riktigt bra lag nu, behöver varken köpa eller sälja nå mer nu, förutom Amorrortu,...eller? han låter ju framtidens atléticos springa iväg...
Atlético Lush
2007-06-30 15:39
Rueda,

Han kommer säkert hata dig, men fråga om han ska lämna Atletico. Det är ju whatever, du kommer ju inte träffa honom igen, :)

Ha det bra, och kom hem solbränd.
Real Madrid King_raul
2007-06-30 15:35
Att Forlan är klar sätter nog klartecken för att Torres lämnar för Liverpool.

Atlético Rueda
2007-06-30 15:33
Buenos Dias!

Kul med Forlan, men har en kansla av att Torres aker nu.

Ikvall ska man till Costa Gabana, nattklubben i meloneras gran canaria. Tydligen sa ska Torres dyka upp dar ikvall. Var dar igar, da var bade Casillas och Sergio Ramos dar, men det var inte sa intressant ;)

Varma halsningar fran Gran! ;)
Atlético Luff
2007-06-30 15:30
Uj, här kommer man hem från semestern och måste ta igen allt, så vips kommer Forlan!

Mista lär ju försvinna nu, men hur ordinarie blir Forlan egentligen? Han lär ju inte vilja sitta på bänken, Torres atleticoframtid ser sannerligen mörk ut.
Villarreal Sorín
2007-06-30 15:27
Grattis till en av ligans bästa anfallare. That's all I can say :(
Atlético garmaffi_90
2007-06-30 15:27
Hoppas verkligen inte att Torres drar nu när Forlan blivit klar.
Atlético Lush
2007-06-30 15:23
Forlan, ett helt OK köp. Vi får väl se om hans slutspurtsform håller i sig.

Jag vet att et blir tjatigt om Torres nu, men , ännu en indikation på att han drar. Men jag är lugn. När det blir bekräftat så kanske det blir en annan historia..

Greeneyes,

håller med. Det räcker med mittfältare nu. Eller, det räcker med allt nu. Inga fler köp nu! Vi har ett riktigt bra lag just nu.
Atlético Henko
2007-06-30 15:11
Marca skriver att Villareal har gått ut officiellt och sagt att Forlan nu är en Atlético spelare.
Krönika Torreschko
2007-06-30 15:11
Forlan klar! 4 års kontrakt!
Atlético S.A.L.
2007-06-30 14:45
Virker som mange her er skeptiske til et kjøp av Quaresma. Jeg mener at HVIS han skulle være interessert i å komme til Atletico, skal vi slå til. Gutten har enormt potensial, og vi trenger en spiller som kan tilføre litt kreativitet.

Jeg har vledig stor sans for Petrov, men i ærlighetens navn har han til gode å imponere i Atleti-trøja. Selvsagt kan første-sesongen unnskyldes, og årets sesong ble jo ødelagt. Men han blir jo ikke yngre, og Quaresma er et stort fremtidsløfte, som kan prestere fra første dag.

Dessuten kunne jo Maxi ta et steg fremover, og Quaresma plasseres på høyre-vingen.
Atlético greeneyes_x
2007-06-30 14:24
Vad ska vi med flera mittfältare till.. Riquelme är ju bra men vart ska Raul Garcia ta vägen då.. Att man trappat upp jakten på Quaresma är ju bra.. vad ska Petrov göra då..
Nej.. känns inte bra.. känns som att man värvar efter tillgängliga namn istället för position.. Sen är ca 220 milj kr + Perea för Forlan och Riquelme en idiot deal när man sälja bara Perea för ett högt belopp till Milan eller nåt.. Dom tre blinda mössen Cerezo, Gil och Amorrortu är våra banemän.. Hela vägen från b-laget till försäljningen av Calderon.. Det enda intryck jag fått av dessa idioter är att dom inte kan nåt om fotboll.. Pitarch har sina ljusa stunder..
Atlético Henko
2007-06-30 13:45
Det skrivs väldigt mycket om nya förvärv till Atlético men hur är det med utlånade spelare.
Braulio, Molinero, osv.
Atlético Henko
2007-06-30 13:44
det kan bli så när det är lörda
Atlético greeneyes_x
2007-06-30 13:43
Oj.. Hoppsan.. det där inlägget om USA va ett svar jag skrev igår till min kusin som bor i USA på mailen.. Undra hur den hamna på forum.. måste ha vart jävligt full.. hehe
Atlético Henko
2007-06-30 13:42
Varje år hoppas man att Tränaren och ledningen ska ta sig samman och lita på spelarmaterialet som finns. Att förstärka med några nya spelare är bra men som det ser ut nu så kan det sluta på 7-8 nya spelare i år och det är på tok för mycket.
Atlético Henko
2007-06-30 13:39
Det är länk som visar färgen bättre.
Real Madrid King_raul
2007-06-30 13:29
Är Torres nära Liverpool, det verkar onekligen så?
Atlético el niño!
2007-06-30 12:51
Ämne: Håller med om att sh....
Var inte bilden konstig, har sett andra bilder där både shortsen och bortatröjan var mer mörkblå.

Hoppas Torres stannar nu när Aguirre har fått nyt förtroende och allt som inte har varit dom dom andra åren med bättre spelare och så.

iiAUPA ATLÉTI!!
Atlético Optimo_Kun
2007-06-30 06:13
Vi får väl se hur det går för Arsenal iår. Tror han stannar högst 1 säsong till i Arsenal iallafall om det inte går bra iår. Arsenal kommer inte top 4 i Engalnd iår torr jag om dom inte får in en riktigt bra anfallare som ska täcka luckan bakom Henry som är nästan omöjlig
Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
2007-06-30 05:25
Optimo_Kun//

Fabregas säljs inte för en krona under 600miljoner kr. Skrev på ett 8 årskontrakt med arsenal förra året. Och ses som den som ska bära arsenal på sina axlar nu när Henry lämnat. Vilket betyder att han inte är till salu. Och i ärlighetens namn. Du tror väll inte han lämnar en europeisk toppklubb för att sätta sig i atletico?

När han kan välja och vraka mellan klubbar som Milan Barca och Real som alla mer eller mindre skulle hysta in hela sin värvar budget för att värva honom. Valencia har inte heller dom en suck på en sån spelare. Det här måste nog vara det löjligaste rycktet hittills under denna silly season. Haha........
Annons: