/spanien/atletico/forum/2169.aspx/spanien/atletico/forum/2169.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Kopite2
2007-07-03 23:14
Hoppas att Luis gör bra ifrån sig i Atletico, känns väldigt tungt att släppa honom men som sagt, all lycka i världen åt både honom och er.
Atlético Andero
2007-07-03 23:14
Ämne: Jag förstår inte hur....
Torres ville egentligen stanna, det var ledningen som ville sälja honom.
Atlético Lush
2007-07-03 23:10
Senken,

vet du vad han kommer få för nr, såg inget på bilderna.
Atlético senken
2007-07-03 23:08
Måste bara säga att jag ÄLSKAR de nya hemmastället!! Luis bär upp det med bravur ;)
Atlético Lush
2007-07-03 23:07
Jag är inte säker, men jag har för mig att jag nånstans läst att han tjänade runt 80 000 i veckan.
Atlético Lush
2007-07-03 23:04
Man tackar för alla svar. Ännu en fråga bara: vilken av kanalerna är det som visar matcherna? Jag vill inte ha något onödigt, bara se matcherna. (Måste ju vara förberedd när jag drar det här med pappa också)

Phenemeo,

jag tror faktiskt inte att "money talks" gäller i detta fall.

Nu när han är klar så måste man se det här från den ljusa sidan. (Ja, det finns faktiskt en) Man vill ju hans bästa, och det bästa för honom är att få byta klubb, miljö. Han har potential att bli världens bästa spelare (!) och om han fortsätter gräva sin grav i ATM så kommer det aldrig hända.
Barcelona Stålmusen
2007-07-03 23:01
Ämne: Hjälp! Vad ska jag g....
enkelt val... du är välkommen till Stadens bästa klubb :D
Atlético Luff
2007-07-03 22:57
Nåja Eric, vi kan som det ser ut idag ställa ett hyfsad lag på plan utan några nyförvärv med, det är innermittfältet och anfallet som spökar.

Garcia är klockren värvning enligt mig, inte för att han alltid dominerar utan om man ser till prislappen, en joker helt klart.
Eric22
2007-07-03 22:56
Fan jag saknar Kezman i truppen...
Sevilla Alves!!!
2007-07-03 22:55
Pinturicchio/

Vad tycker du han skulle valt då Chealshit eller man scum då eller.
Sevilla Alves!!!
2007-07-03 22:53
Lush/

Nästan alla liverpools matcher visas kan vara 3,4 matcher som inte gör det.
Eric22
2007-07-03 22:52
Suck...har inte styrelsen lärt sig något efter de senaste fiasko säsongerna?
Alltid för många spelare som sticker och alltid för många nya spelare. Luis Garcia kan bli både succé och storflopp och tyvärr så tror jag mer på det sistnämnda. Är en ojämn, skadedrabbad mittfältare det vi behöver?! Fördelen är att han, enligt uppgifter, bara kostar 37 millar (sek).

Och 300 millar för Torres? Fan han är värd minst 4-500. Han skulle ha sålts förra året, då hade vi kunnat få MYCKET mer för honom.

Jävla skojare i styrelsen, alltså!

Forlán kan också sluta hur fan som helst. Han tillsammans med ojämne Agüero? Nä, jag tror inte på det här.

Så, nu har jag varit bitchoftheday. "Neggo-Eric".
Hejdå!
Spanien Dansken_
2007-07-03 22:52
Ämne: Okej, tack för svare....
ja canal+ äger alla rättigheter till PL, kanal 5 el kanal 9 visar en match varje lördag (samma ägare som canal+)men det är alltid sketmatcher som Aston villa-Fulham osv dom visar där. Liverpool visas ca:90% (dvs. nästan alla) av matcherna, lite beroende på hur det går för dom, på canal+.
Deportivo Pontus_depor
2007-07-03 22:51
Nån frågade om C+ prioriterar pool och det gör dom kan jag säga. Dom sänder nästintill alla deras ligamatcher direkt på någon av sina kanaler. De som inte går direkt går typ alltid i eftersändning annars men det hör till ovanligheterna att man inte kan se Poolmatcherna.
Atlético senken
2007-07-03 22:44
Kul för killen att få prova på något nytt! Tror även att det kommer att gynna alla forwards hos oss! nu kan de inte bara slåss om en plats uppe på strikerposten utan på båda! inte en "odödlig" som inte kan bli bänkad.. tror att det kommer att bli ett lyft!

Tycker att Antonio Lopez är given kapten då han är egen produkk, har bra inflytande på grabbarna och ger alltid gärnet !
Real Madrid Il Phenomeo
2007-07-03 22:44
Pinturicchio

Money talks.

Atlético Lush
2007-07-03 22:26
Okej, tack för svaren. Men så att jag inte gör något förhastat, äger canal+ rättigheterna till alla Liverpool matcher? Hur ofta brukar Liverpool prioriteras i sändningarna? Annars har jag en morbror som har canal+...
Atlético Pinturicchio
Atlético Pinturicchio
Jag förstår inte hur han tänker den killen?
Att han väljer liverpool före alla andra topplag som varit ute efter han och allt det han har lovat fansen, att han skulle stanna. Visst är det bra och få in så mycket pengar för honom men ändå, och så ska dom ersätta honom med Cisse? Det är ju ett skämt! Vafan ska vi med Cisse till? Vi har Kun och Mista sen förr och så har vi värvat Forlán. Aeh, jag är bara arg över att El Nino lämnar oss. För LIVERPOOL!
Atlético Torress ! :D
2007-07-03 22:25
Någon här inne som vet vad torres tjänade i Atletico ?
Atlético AnderssonTheOne
2007-07-03 21:54
Andero//
Men han är deras hjälte eller hur?
Man kan inte jämföra dom två, det var inte vad jag gjorde, jag förstår vad du menar x)

"El niño"//
jag är Chelsea Supporter, känns väldigt frustrerande det här :/
Spanien Dansken_
2007-07-03 21:48
Lush// det är inte särskilt svårt det finns en hel del olika möjligheter som comhem, boxer, canal digital mm. numera tror jag man kan välja om man bara vill ha canal+ sport kanalerna el även film-kanalerna. hör dig för vilka olika alternativ du kan ha i din bostad, jag tex kan inte ha comhem. slå på webben efter dom olika leverantörerna för att se priser.
Barcelona Kamelen
2007-07-03 21:42
Riktigt tråkigt att Torres lämnar, han kommer alltid att vara en av de största ikonerna som spelat för er. Oerhört trist.

Lush

Se länktips.
Atlético Lush
2007-07-03 21:20
Ämne: kommer sakna han i r....
Jag med. Nån som vet hur man skaffar canal+?
"El niño"
2007-07-03 21:08
Hjälp! Vad ska jag göra? Jag är Evertonsupporter och nu går Torres till Liverpool. Vem ska jag hålla på? Jaja, Atlético är man trogen i alla fall.
Atlético Andero
2007-07-03 21:08
Ämne: Lyckliga? Vår hjälte....
Dåligt exempel. Torres är egen produkt, Villa har varit i Valencia sedan 2005.
Atlético Fernando9Torres
2007-07-03 20:50
kommer sakna han i rutan på söndags eller lördags kvällar på tv4+ men får titta på canal+ i stället på liverpool när dem tar guld i år och vinner cl med torres som årets spelare!!

Lycka till !!!
Atlético AnderssonTheOne
2007-07-03 20:14
Lyckliga? Vår hjälte har precis lämnat oss.. Pengar kan aldrig ersätta honom, Precis som Villa för er.
Valencia Larren
2007-07-03 20:12
Ni måste ju vara överlyckliga. Vilka pengar ni får plus Luis García som kan få lite av en nystart.
Atlético Lush
2007-07-03 20:08
Andersson,

samma här. Vi ska vara glada för att vi vetat det i några veckor, istället för att det skulle kommit som en chock iaf.

Det enda man kan göra är att önska honom lycka till! Tack, Fernando Torres, för alla härliga stunder! Du är guld värd.
Annons: