/spanien/atletico/forum/2167.aspx/spanien/atletico/forum/2167.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético greeneyes_x
2007-07-04 18:17
Pride of England//

Om jag va du skulle jag inte ens ta upp Liverpools diverse möten mot Arsenal senaste säsongen.. Hur ligger det till nu igen 14 - 5 eller nåt i målskillnad Arsenals favör mot er ubder det gångna året.. På tal om Crouch.. Har du redan glömt bort när Baptista gjorde 4 mål.. på Anfield t.o.m
Ganska skämmigt att du tar upp det här..
hahaha
Jasho
2007-07-04 18:05
Satt och läste på Liverpools hemsida nyss.
Jag visste inte att Torres var Liverpoolsupporter.

Reportern frågar: Tell me about the captain's armband you displayed during a game against Real Sociedad last season, with You'll Never Walk Alone written on the inside?

Torres svarar: There is a group of my mates, about five or six of us, and we've all grown up supporting Liverpool. Because they are all so committed to Liverpool, they've had We'll Never Walk Alone tattooed on their arms. It's changed slightly because it's a symbol of our friendship as well as our support for the club. Obviously I couldn't have that tattooed on my arm playing for Atletico, but they gave me this armband as a present for my last birthday.

Hela intervjun kan läsas på hemsidan.

Lycka till i ligan nu ni har ett bra lag enligt mig!
//Från en Liverpoolsupporter
Pride of England [ LFC ]
2007-07-04 18:04
El Toro Loco //

Största stjärnan från dag ett?? Okej, jag tror jag slutar skriva där. Gerrard, Carra och Alonso har mer ansvar och större press än vad Torres någonsin kommer ha i den röda tröjan. En till sak, Crouch lekte ut arsenal på egenhand i våras. Sen så har Kuyt och Crouch lika stor press som Torres när det gäller anfallet, och de kommer avlasta varandra på ett strålande sett.
Kommer inte Liverpool vinna titlar?? 2 CL finaler på 3 år, var av 1 vann vi. Fa cup mästare 05/06. Inom 2 år så är liga titeln hos oss igen! Sen sämsta val han kunde gjort, Liverpool är en klubb som satsar stenhårt nu, vi har skrivit på kontrakt med de viktigaste spelarna till 2012 och kommer få in 1 till 2 yttrar (Simao, Malouda(?)) av topp klass med. Så defenetivt rätt val.
Atlético Henko
2007-07-04 17:59
Det är en konstig känsla att se Torres i en annan tröja, känns sjukt.
Hoppades in i det sista att han skulle backa ur.
Skit också.

Juuventinoo
2007-07-04 17:53
Fyy fan va tuft det måste vara för er att se El ninjo sätta på sig Pool tröjan! Hade vart svårt att se Del piero i en annan tröja än våran. Iallafall Garcia är ett bar nyförvärv kommer ihåg 2-0 målet mot oss i CL vikket skott. Lycka till det positiva är att ni fick en massa pengar nu värva smart.
Atlético Optimo_Kun
2007-07-04 17:49
El Toro Loco tänk på vad du säjer. Även om man är Evertonfan så var det ju Liverpool som varit i 2 CL finaler på 3 år så vinna titlar och de är ju ändå en av de bästa lagen i världen som grupp inte som induvidalister men det är ju en lag sport så det har ju inte lika stor betydelse hur bra man är inviduellt om man inte funkar i gruppen
Atlético evol
2007-07-04 17:45

greeneyes_x ///

Måste få tag i dig, svara på PM här på svenskafans:)
Atlético Lush
2007-07-04 17:29
Det finns en 1.50 m. lång del av presskonf. på marca. (Dock utan översättning)

Tufft att se honom i Pool tröjan, men det är bara att blicka framåt nu. Det är klart att jag kommer följa honom stenhårt nu.
Atlético Lippan
2007-07-04 17:28
Och sista bilden av nr 9 + TORRES...
Atlético Lippan
2007-07-04 17:27
Annan bild..
El Toro Loco
2007-07-04 17:26
@Pride of England [ LFC ]

Jag och säkert många andra, slutade att läsa ditt inlägg efter att jag kom till "Crouch är toppklass"..du måste skämta? Eller är du seriös? Liverpool var det sämsta val Torres kunde tagit i England. Varför?

1/Anfallsspelet kommer att vila på hans axlar varje match, finns ingen som kan avlasta honom.
2/Han får som diskuterats nedan, inte en omgivelse som består av världsstjärnor som han skulle fått i Chelsea, United, Milan, Inter eller vilket annat topplag man nu vill jämföra med.
3/Han kommer inte att vinna titlar. Face it, ni är långt bakom topplagen i PL.

Oavsett så får han en sjuk press på sig med tanke på att han blir största stjärnan från dag ett. Personligen tror jag han hadde mått bättre av att gå till ett lag med många storspelare så att han hade kunnat smälta in i lugn och ro.

Vi får se.
Atlético Lippan
2007-07-04 17:26
Torres i den nya tröjan
Atlético Lippan
2007-07-04 17:20
Här var en annan, som kanske var lite mer av presskonferensen.
Atlético Lippan
2007-07-04 17:16
Lush,:p och alla andra, länktipset är torres "hej då" till atletico...
Atlético greeneyes_x
2007-07-04 17:11
få man drömma

..............Franco.............
Seita......Perea..Pablo.....Lopez
........R Garcia/Luccin..........
Maxi...Agüero..Riquelme..Quaresma
............Forlan..............
Atlético greeneyes_x
2007-07-04 17:01
dubbelt :)
Atlético greeneyes_x
2007-07-04 17:01
det finns en anledning till att storklubbarna alltid jagar våra spelare och inte era.. Det är för att vi har bättre spelare... ni har bättre lag
Atlético greeneyes_x
2007-07-04 16:55
Pride of England//

Håller Agger samma klass som Vidic? Ok.. när Pablo och Perea är i form eller inte skadade så är dom erkänt ligans bästa mittbackslås som ständigt jagas av storklubbar.. Franco är landslagsmålvakt för Argentina.. Seitardis spelade hem EM till Grekland.. Maniche har vunnit CL och gjorde ett grymt VM.. Forlan har vunnit skytteligan och är ligans bästa avslutare.. Agüero är ett erkänt underbarn. Costinha har vunnit CL och vanligtvis given i landslaget.. R Garcia vald till en av ligan bästs mittfältare när Aguirre tränade där.. Lopez i form är en av ligans bästa vänsterbackar och given i landslaget.. Maxi Rodriguez behöver ingen presentation.. en frisk Maxi är given i Argentinas landslag mer än nån annan.. Petrov vald till Bundesligas bästa vänsterytter innan han kom och viktigaste spelaren i Bulgariens landslag.. Fabiano eller har vunnit så väl Brasilanska ligan som Interkontinentalkuppen pch blev utsedd till turneringens bästa back.. sen har vi en hel klänga med Spanska talanger som ni vet var med och slog England i finalen i U17.. Var vill du komma?
Atlético greeneyes_x
2007-07-04 16:42
liverpudlian//

men det va ju det jag sa ?? jag förstår inte varför jag måste upprepa mig själv till nån som påstår sig kunna svenska.. Jag sa ju att ni har ett bättre "lag" i helhet.. men vi har bättre "spelare".. Maxi, Petrov, Maniche, R Garcia, Pablo, Franco, Abbiati, Forlan, K Santana, Lopez, Eller, Luccin, Agüero, Costinha, Pernia, Seitaridis osv. Och än är det inte över.. Quaresma och Riquelme är aktuella.. Plingar det till nånstan i huvet när jag menar säger "lag" och "spelare"
Pride of England [ LFC ]
2007-07-04 16:33
greenyes_x//

"men individuellt har vi bättre trupp med fler talanger och landslagsspelare"

Hela våran trupp består av landslags spelare! Agger håller samma nivå som Vidic, Carra håller nästan samma nivå som Ferdinand, Crouch är topp klass, Kuyt likaså. Kewell är en av PLs bästa vänsterspringare, när han INTE är skadad. Finnan PLs bästa högerback förra säsongen (finns statistik på premierleague.com). Så det mesta du skrev/påstod där är inte sant.
liverpudlian
2007-07-04 16:16
greeneyes_x//

Jo, jag kan Svenska fruktansvärt bra. Faktiskt. Har ju trots allt bott här hela mitt liv. Okej, vi har inte ren och skär världsklass, men en otroligt jämn trupp. Gerrard må vara världsklass, men bevisade det ytterst få gånger förra säsongen. Istället var det Finnan, Carra, Agger, Kuyt och Pennant som stod för riktigt bra insatser som kan klassas som riktigt bra. Vi är en lagmaskin, visst. Men i helhet har vi ett bättre lag än ni har.
Atlético Lush
2007-07-04 16:07
Ämne: Ämne: kl. 3 i....
Jo, men då har presskonf. startat.
Atlético greeneyes_x
2007-07-04 16:05
liverpudlian//

Och?

Kan du ens svenska? sa jag att ni är ett dåligt lag? ni är en lagmaskin.. nåt som vi inte är.. men individuellt har vi bättre trupp med fler talanger och landslagsspelare.. men kan man inte spela som ett lag spelar det ingen roll hur många individualister man har.. fotboll är trots allt en lagsport.. det finns en anledning till att man har 11 spelare på planen och inte 1.. förutom Gerrard så har ni inga världspelare som DN påstår.. han är säkert kusin till Glenn.
Atlético Lippan
2007-07-04 16:02
Ämne: kl. 3 i England är v....
ja
Atlético Lush
2007-07-04 15:47
kl. 3 i England är väl 4 i Sverige?
liverpudlian
2007-07-04 15:47
greeneyes_x//

Ett lag som lyckats vinna flera fina titlar de senaste åren. Vart vill du komma?
Atlético DangerForYou1
2007-07-04 15:24
Quaresma verkar vara 3 miljoner € från er.
Är han välkommen?
Atlético Optimo_Kun
2007-07-04 15:10
Dash och Luff Ja jag vet men det är på hans vänstra arm. Någon som vet vad det betyder på högra?
Atlético greeneyes_x
2007-07-04 15:03
"För vad kan inte en kille som gjort 82 mål på 214 matcher i ett mediokert La Liga-lag uträtta när han plötsligt har världsspelare runt sig"

undra vilka världspelare Andreas Rolfer menar?
hoppas att han inte pratar om Sissoko, Bellamy, Pennant, Agger, Riise, Aurelio, Kewell, Gonzalez, Zenden, Fowler, Crouch, Kuyt, Carragher, Arbeloa, Hamill, Guthrie, Linfield, Finnan, Hobbs, Paletta osv.. Gerard kan jag förstå.. Mascherano och Alonso till en viss mån inte mer.. I så fall har vi en bättre trupp med många fler talanger och landslagsspelare än Liverpool.. bara att vi inte kan spela som ett lag.. då det kommer en ny tränare varje säsong och säger att man ska springa höger istället för vänster.. och tvärtom säsongen efter med nästa tränare..
Atlético Luff
2007-07-04 14:22
Välkommen Dash!

Jo det är alviska och ska betyda "Fernando" tror jag.
Annons: