/spanien/atletico/forum/2146.aspx/spanien/atletico/forum/2146.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Benfiquista
2007-07-26 14:30
Grattis till en gudomlig spelare och ett klockrent proffs. Inget gnäll inga dumheter. Bara bra spel och bra uppförande.
Är såklart ledsen över att vi förlorar honom, men önskar honom all lycka i Spanien. Det är han värd.
hinge
2007-07-26 14:14
Fy fan Petrov.... svikare.
Atlético greeneyes_x
2007-07-26 14:08
Daniel77//

Det vi talade om innan.. det där med Svensk sportmedia och okunnigheten.. Om hur dom skrivit upp Svennis mediokra gäng som iofs nu blir lite starkare med Petrov..
Senaste från Aftonbladet om Ljungberg
"Hammers-fansen hyllade svensken som en gud"
Vad tycker du om den karamellen då? :)
gillar dina svar
Atlético zoran
2007-07-26 13:45
@King_raul

Maxi Rodriguez.
Atlético John Mayer
2007-07-26 13:33
Skönt att vi får Simão, men släpp för guds skull inte ivåg Ze Castro i affären, helt idiotiskt enligt mig!
Real Madrid King_raul
2007-07-26 13:30
Vem tar över kaptensbindeln?

Atlético JFH
2007-07-26 13:25
Jag antar att allt spenderande är till för att lugna fansen efter att man har gått med på att lämna Vicente Calderon. Det kan fortfarande vara så att man överväger La Peineta? Kommer jag ihåg rätt var kommunens första förslag att betala av hälften av klubbens skulder om man gick med på en flytt, vilket kan locka ledningen. Hursomhelst hoppas jag att det är slut med spelarköpen för nu har vi en tillräckligt bra trupp för att utmana om en topp 4 placering. Enda undantaget kan vara Riquelme då vi antagligen inte kommer att få den chansen igen. Väntar också på att vi gör oss av med Maniche och Mista. Costinha verkar redan vara borta och ska någon hänga med honom är det Pichu. Leo Franco och Abbiati är bättre samtidigt som Roberto verkar vara en större talang för kommande säsonger.

Startelvan för nästa säsong skulle kunna vara...
........Leo Franco
Seita..Perea..Pablo..Lopez
....Luccin .. R. Garcia
Maxi.....Agüero......Simao
.........Forlan

Pernia, Eller, Ze Castro, L. Garcia, Abbiati och Santana kan alla ta platser i startelvan för de har verkligen kvaliteterna. Diego har också chansen men är något oprövad liksom Miguel som vi har väntat så länge på.
Atlético greeneyes_x
2007-07-26 12:49
den här startelvan skulle jag köpa säsongskort för även fast jag bor i Sverige..

..............Abbiati..............
Seita......Perea...Pablo......Lopez
..............Luccin...............
Maxi......Agüero...Riquelme...Simao
..............Forlan...............

Saknas bara R .. hade han inte sagt att han kanske kommer om vi tar os till uefa? Samtidigt är skeptisk till fler mittfältare.. nu lämnar ju även Petrov och Costinha.. Men jag har ändå tappat kollen på hur många vi har
Atlético zoran
2007-07-26 12:17
Klubben kommer att köpa Simão för 20 miljoner enligt Ojogo + 2 spelare.
Atlético Polkagrisen
2007-07-26 12:15
Oroväckande om vi köper Simao för 25 milj euro, säljer Petrov för 10, samtidigt som rykten om 440 milj euro i skuld florerar i spanska tidningar...Vad f-n håller styrelsen på med? Eller är alla styrelser i Spanien likadana?
Atlético S.A.L.
2007-07-26 12:10
Trist at Petrov drar uten å ha fått vist skikkelig hva han kan. Tror likevel vi får mer glede av Simao.
Costinha er helt greit å bytte bort, men hvis Ze Castro blir den andre spilleren, skjønner jeg ikke helt logikken. Han ble jo kjøpt som talent og backup først og fremst, men før jul overgikk han i hvertfall alle mine forventninger!
Når man kjøper en spiller som håp for fremtiden, er det jo helt bort i natta å slippe ham igjen etter én sesong, når han har spilt såpass godt...

Har forresten Humle oh Dumle (!) hatt garasjesalg? Makan til pengebruk når man sitter med gjeld opptil ørene... Selvfølgelig bra at man satser, men hvor skal dette ende? (Lazio noen?)

Garasjesalg eller stadionsalg...
Atlético zoran
2007-07-26 11:41
Petrov kommer att dra för cirka 8 miljoner Euro, men det har även pratats om 10 miljoner Euro.
Atlético Lippan
2007-07-26 11:39
Ämne: Någon som har en ani....
75 miljoner kronor enligt Marca tror jag.
Atlético Lippan
2007-07-26 11:38
Simao är en bra värvning ;D Jag tycker bara det är lite synd att Petrov lämnar.. Costinha kan gärna lämna, sen tycker jag att de kan välja Pichu... Ze Castro är en bra mittback, likaså Eller och de tycker jag vi borde behålla.
Atlético Optimo_Kun
2007-07-26 11:37
Någon som har en aning om hur mycket vi säljer Petrov för?
Atlético zoran
2007-07-26 11:17
@Cristocea

Jag följer all fotboll nerifrån Balkan, mestadels serbiska Meridian Superliga, men även andra ligor som exempelvis Rumänska och Grekiska.

Följer själv lite spelares utveckling och övergångar.
Atlético zoran
2007-07-26 11:15
Ojogo meddelade sent inatt att Simão Sabrosa är klar för Atlético de Madrid för cirka 25 miljoner Euro. Detta verkar nu ha ändrats till det faktum att Costinha lämnar klubben tillsammans med Zé Castro (80% säkert), om det inte bli Zé Castro så kommer man i Benfica att få välja mellan tre spelare; Mariano Pernía, Pichu och Fabiano Eller.

Just nu verkar det som Atléti kommer att få Simão för 20 miljoner Euro + Costinha och en till av de nämnda spelarna.
Las Palmas Pio pio
2007-07-26 10:32
Då var Simao klar för 25 miljoner euro. Enligt Marca så landar han imorgon. Enligt Marca så kommer han för att täppa till luckan Petrov lämnar när han drar till Man City. Marca skriver oxå att Atletí har klart för sig att det behöver värva ännu en spelare...
Atlético rawkus
2007-07-26 05:54
Cristocea: Hehe, paminner om mitt kara Milans satt att varva for ca 20 ar sedan ;)

3 spelare!!?? Shit... coolt :)

Ar Steaua direktkval till Ch League? Antar att de maste ga igenom kvalet...?

Barcelona Cristocea
2007-07-26 01:50
Nej. Inga förhandlingar, inga rykte. Bara så. Vi värvade honom.

Det är ju egentligen grotesk. Men Ceaucescus själ härjar fortfarande på Steaua stadium.

Det här kanske inte har med Gloria att göra. Fast idag så lyckades Steaua värva 3 av de finaste
fotbollspelarna ifrån lokalkonkurenterna Rapid Bukarest.

Så går det till när ett lag är kungen i sitt eget land.
Atlético rawkus
2007-07-26 00:29
Cristocea: Shit mannen..det gick fort :) Var det forhandlingar innan malet mot Atleti?? Rykten iaf??
Barcelona Cristocea
2007-07-26 00:11
Ja. De har fortfarande Tilinica. Fast ni är ändå så gott som kvalade.

Föresten, Zoran. Följer du Rumänsk fotboll? Eller bara Glorias fotspår?
Atlético zoran
2007-07-25 23:36
Jag märkte det tidigare idag Cristocea, det innebär åtminstone att Atlético har en större chans nu, även om man blir av med Petrov vilket med största sannolikhet kommer att ske.

@Optimo_Kun

Det verkar som att Jurado kommer att starta matchen mot Gloria på lördag.
Barcelona Cristocea
2007-07-25 23:21
Gloria har förlorat Zaharia till Steaua efter målet mot Atletico.

Varken Barca eller Real Madrid är så pass mäktiga i sitt land som Steaua Bukarest är i Rumänien. Zaharia imponerade stort och gjorde mål mot A.Madrid, vips nu tillhör han Steaua Bukarest.
Atlético Optimo_Kun
2007-07-25 22:39
Vem blir v-ytter mot Gloria isåfall? Jurado?
Real Madrid Benfiquista
2007-07-25 19:45
Simão tjänar över 200k euro i månaden i Benfica. Varför skulle han lämna sin familj och sina vänner samt spela för en mindre klubb som inte ens klarar intertoto, om inte den lönen åtminstånde fördubblades?

Valencia erbjöd honom 1,8 mille euro om året. Mindre än vad han har hos oss. Ett jävla skambud som de borde skämmas över att ha gjort för den portugisika ligans bästa spelare tre år i rad.
Atlético John Mayer
2007-07-25 18:59
Ämne: Nu börjas det igen a....
Precis, killen vll ju ha sjukt mycket i lön...Han verkar överskatta sig själv lite!
Atlético senken
2007-07-25 16:03
Nu börjas det igen angående Simao.. den killen är verkligen pengakåt... samma visa förra året då han var på väg till Valencia. Då ville han ha en jävla massa i lön och Valencia valde att inte satsa på honom...

Varför inte Serrano i Racing? sjukligt bra :) eller Puerta i Sevilla...

AUPA
Atlético Beer
2007-07-25 13:43
Ingen som hört nåt transferrykte om Mista?
Det är verkligen en stor stenjävel i min sko...
Atlético garmaffi_90
2007-07-25 12:58
Skulle vilja att Aguiire spelade med denna formation mot Gloria:
4-4-1-1
----------Leo----------

--Seita--Eller--Pablo--Lopez--

Maxi--R.Garcia/Santana--Luccin--Petrov

--------------Aguero------------------

--------------Forlan------------------
Annons: