/spanien/atletico/forum/2138.aspx/spanien/atletico/forum/2138.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético John Mayer
2007-08-15 22:50
Skjut mig ;)
Atlético John Mayer
2007-08-15 22:48
Otroligt dött här ikväll!
Atlético lini
2007-08-15 22:23
Atlético John Mayer
2007-08-15 22:06
Radiostream någon?
Atlético Luff
2007-08-15 21:59
Inga streams va? Sänder Onda?
Atlético John Mayer
2007-08-15 20:42
Ämne: John Mayer/ Du har p....
Åhh *känner mig sjukt speciell*

;)

Hoppas att få komma med bra sms, om du inte har fått något när matchen är slut beror det på att vi har förlorat och att jag har tagit livet av mig. Bara så att du vet.
Atlético JFH
2007-08-15 20:35
John Mayer/ Du har pm! ;)
Atlético lini
2007-08-15 20:31
Stream-länk?
Atlético S.A.L.
2007-08-15 20:11
Godt å høre at Aguero starter, håper han fortsetter der han slapp i u20 VM og forsåvidt også i forrige kvalkamp.

Trist at Mista ikke starter da...

Har ikke hørt om noe skade på Luccin, syns det er litt sært av Aguirre å satse på R. Garcia fremfor franskmannen hvis han er matchfit.
Atlético John Mayer
2007-08-15 19:36
Ämne: Någon som har lust a....
Ge mig bara ett nummer så kan jag kontinueligt uppdatera dig via sms om alla mål som infaller ;)
Atlético JFH
2007-08-15 19:29
Någon som har lust att skicka resultatet till mig? Har ingen tillgång till Internet eller tv i 2 dagar...
Atlético John Mayer
2007-08-15 19:27
Förstår verkligen inte varför man inte kan se matchen via Sopcast. Nästan allt visas ju där :(
Atlético Luff
2007-08-15 19:24
Eller fejkar han bara? ;)

Är Luccin skadad?
Atlético zoran
2007-08-15 18:35
Det är riktigt.

Aguirre har bekräftat den.
Atlético senken
2007-08-15 17:04
Leo Franco
Seitaridis, Pablo, Perea, Pernia,
Maxi, Maniche, Raul Garcia, Simao,
Agüero Forlan

där har ni startelvan ! iaf om man ska tro ; "www.atleticomadrid.dk"

Dock så är inte Braulio eller Mista med i laguttagningen...
Atlético JFH
2007-08-15 15:14
Lär väl inte spela någon större roll att Källström är kvar, för jag hade hellre sett Kims Valencia, än Goitoms Murcia. Men vi har fått en hel del matcher på tv4+ de senaste åren och med tanke på vilka namn vi har värvat borde det finnas ett intresse att se Atlético, även i Sverige.
Atlético Luff
2007-08-15 13:31
greeneyes, vi är även skyldiga Lyons president vår eviga tacksamhet för att en viss Källström stannade i Frankrike! :)
Atlético greeneyes_x
2007-08-15 00:34
Och Gud föbjude att tv4+ med deras begränsade fotbollskunskaper sänder alla Goitoms matcher, förlåt jag menade Murcia, Istället för Madrid derbyt som sist när en viss Henke spelade i Barca hemma mot nåt bottenlag.
Atlético greeneyes_x
2007-08-15 00:31
jag är glad att Elfsborg åker ut ur CL innan gruppspelet.. inte bra för svensk fotboll men bra för Svenska fotbollsfans då vi slipper se Elfsborg hela hösten på TV6.. jag ser jag hellre matcher som tex Man U-Inter och Barca-Arsenal istället för Elfsborg-Shalke04 på TV6.
Jag är ledsen för Svensk fotboll men glad för min skull.
Atlético JFH
2007-08-15 00:01
Tror inte att det är några uppdelningar där. Och måste verkligen hålla med om att Elfsborg inte gör 3 mål i Borås. De för fokusera på att inte släppa in 3 till. Idag såg man definitionen av ordet klasskillnad. Man har hör det förr, men aldrig har det varit så tydligt. =D
Atlético Luff
2007-08-14 23:57
Elfsborg går in i första utslagsrundan i UEFA nu va? (nej, de gör inte 3mål i borås)

Och hur var det med den omgången? Där kan alla möta alla va? Inga uppdelningar i nord, syd, väst och öst?
Atlético JFH
2007-08-14 23:17
Elfsborg får knappt låna bollen...
Atlético S.A.L.
2007-08-14 22:30
Ämne: Kanterna känns dock ....

Helt enig i at det kan trenges en back-up til forlan. Vi har en meget sterk offensiv, med flere som i nød KAN spille spiss, man en langtidsskade på Forlan kan få store konsekvenser.

Kunne dessuten vært fint om den back-upen var en skikkelig target-type, som kunne gi spillet en ny dimensjon i kamper hvor man sliter med å få inn balluslingen. En real Koller-kloning som tåler å sitte på benken.

Real-fansen... Takknemlig gjeng, virkelig!!!

Er desverre redd for at Sneijder vil overbevise dem i løpet av sesongen...
Atlético JFH
2007-08-14 21:10
Kanterna känns dock riktigt starka så en värvning av Quresama, är lite onödig just nu, men en bra spelare är det. Skulle däremot lägga lite pengar på en back-up till Forlan. Mista är för dålig och Braulio kan inte ta ansvaret själv vid en eventuell skada, samtidigt som han inte heller är lika vass. Inget supernamn utan en rutinerade spelare för en billig peng. Typ ta tillbaka Jimmy Floyd. ;)
Atlético John Mayer
2007-08-14 20:45
Angående Quaresma så tror jag knappast att det blir av. Porto verkar inte vilja släppa honom och enligt rykten så är Chelsea även intresserade.

Hoppet är dock det sista som lämnar människan.
Atlético add.
2007-08-14 20:32
JFH/

Du har nog rätt i att Atletí kommer matcha en anfallare. Mista är ju annars ett bra komplement men ingen man för startelvan. Agüero kommer säkerligen få sina chanser och kan ju även lira anfallare. L. Garcia hoppas jag kan bli våran egen Solskjaer. haha. Mittfältet ser otroligt lovande ut hursomhelst.

Angående Riquelme :

Det verkar ju som att det blir Villareal för hans del, Boca verkar ju inte kunna matcha de pengarna som krävs för hans signatur. För egen del ser jag hellre en storm-offensiv för att värva Quaresma, då är laget fulländat.
Atlético John Mayer
2007-08-14 20:24
Ämne: @John Mayer

Läs g....
Okej, inte de nyheterna jag hoppats på, men vad gör man? ;)
Atlético JFH
2007-08-14 20:22
Alla som har com hem kan för övrigt beställa RTS (som zoran nämnde) för bara 29kr. Perfekt bild, men serbiska kommentatorer. Men med tanke på att streamen lär vara på typ kinesiska och halvkass bildkvalitet kan det vara värt att lägga ut 3 tior.
Atlético JFH
2007-08-14 20:15
add/ Tror också att Torres funkade som en bromskloss i och med att det var han som skulle göra alla målen och alltid ha bollen. Dessutom blev det lite sämre med målskyttet under de sista två åren. Om vi spelar 4-2-3-1 behövs ingen bredvid Forlan. ;) Problemet är ju bara vem man ska peta på mitten. Maxi och Simao känns givna och sen slåss Agüero, Reyes och L. Garcia om en plats bakom Forlan. Lyxproblem verkligen. Det lär bli en spännande säsong iaf. Vad gäller Reyes så var han dominant i Sevilla och det är väl det spelas man hoppas att han ska få ut, för det han presterade i Arsenal och Real är inte tillräckligt bra (ok, men inte tillräckligt med tanke på alternativen).

Det som kan vara roligt om boråsarna tar sig vidare är att man får chansen att se 2 av Europas 16 bästa lag (+ ett till ganska bra lag) på Borås Arena. Fast Valencia väger ändå tungt. Hur det än går kommer jag inte vara besviken. Så länge vi slår ut serberna. =D
Atlético zoran
2007-08-14 20:12
@John Mayer

Läs gärna artikeln som Villareal-redaktionen har ställt ut under länktips*

Hur som helst så finns det inget nytt om Riquelme till Atlético.
Annons: