/spanien/atletico/forum/2134.aspx/spanien/atletico/forum/2134.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético JJ
2007-08-01 12:29
Zoran,
tribal är inte pålitliga, men det stod även på goal.com och så vidare. Men som sagt, tror inte att lämnar som nyvald kapten och ledare för laget.
Atlético zoran
2007-08-01 12:22
Tribals rykten är väldigt lösa och Fiorentina vill ha Alessandro Rosina från Torino enligt Gazzettan.
Atlético JJ
2007-08-01 12:07
Luff,
jag har ingen aning om hur det går till, får se på fredag helt enkelt!

Fiorentina verkar vara heta på gröten till vår nyvalde kapten, Maxi. Inte lämnar han väl nu?
Atlético Lush
2007-08-01 11:34
Dash,

Det kan stämma, men jag såg inte så mycket av de matcherna. Men jag tror motståndet blir lite svårare när man kommer ut i Europa. (?) Även La Liga, då.

Själv vill han ju spela som OM.
Atlético Dash
2007-08-01 00:46
Lush

Ja nu förstår jag vad du menar och jag håller med om att Aguero inte kan vara ensam på topp.
Nu förstår vi varandra ;)

Men förresten, i u20 VM spelade inte aguero som ensam forward då? jag kanske inbillade mig men i de sista matcherna så verkade den offensiva uppställningen vara

-----Banega--Yacob-----
Moralez---di maria----piatti
---------Aguero--------

Moralez, Di Maria och Piatti skiftade ju position hela tiden men så ni förstår vad jag menar så satte jag dem så.
rätta mig om jag har fel som sagt :)
Amish
2007-07-31 23:43
Varför är Atletico besatta av att värva wingers? Det hade väl inte skadat med en försvarsbjässe istället för en av yttermittfältarna som har kommit i sommar?
Atlético Lush
2007-07-31 22:48
Dash,

Som du säger så är han ingen renodlad anfallare. Jag var lite otydlig. Forlan kan ju vara ensam på topp, men det kan inte Aguero. Han funkar ju bäst som släpande. Ja, på ett sätt är han ju anfallare, men du förstår kanske hur jag menar nu? :)
Atlético zoran
2007-07-31 22:46
@Beer

Simon Vukčević hade nummer 1 i Partizan för ett antal säsonger sedan. Numera bär han nummer 10 på ryggen i Sporting.
Atlético Dash
2007-07-31 22:39
Lush;
Aguero är väl visst anfallare? han är ingen renodlad som Forlan eller Torres men han är ju ändå en anfallare, dock kanske han ska klassas som en släpande. Men Rooney har ju också sagt att han trivs bäst på positionen som släpande och han ser vi ju som en anfallare? ;)
Atlético JFH
2007-07-31 22:38
mawkish/ Säsongen 95/96 ;) Du får inte glömma Valera och Santana heller.
Danne BoISaren
2007-07-31 22:32
ni är j*vligt attgaktiva i sliiy s, både in och ut.
Atlético Lush
2007-07-31 22:32
Mawkish,

ser bra ut, men sätt Kun bakom Forlan. Han är ingen anfallare. (Kun)
Atlético mawkish
2007-07-31 22:30
Frågan är om Atlético någonsin har haft en bättre trupp?

Leo Franco

Seitaridis - Pablo/Perea - Eller/Zé Castro - Antonio Lopéz/Pernia

Maxi - Raul Garcia/Maniche/Costinha - Luccin - Simao/Luis Garcia/Reyes

Forlan - Agüero

Eller vad säger ni?

Atlético Beer
2007-07-31 22:25
off-topic men ang. nr 1 på planen kommer jag ihåg att Simon Vukcevic hade det i Partizan, undrar om han har det nu i Sporting också..zoran?
Atlético Lush
2007-07-31 22:12
Det blev alltså Luis G som tog över 9:an. Vet inte riktigt vad jag ska säga om det.
Atlético T:e
2007-07-31 22:00
koller på Real de blir totalt utspelade av Hannover de leder med 2-0 och på tanke med matchbilden borde det varit en störe ledning för Hannover. Alltid kul å se när Real blir utspelade :D
Atlético S.A.L.
2007-07-31 19:42
Flott å se at Ze Catro troligvis ikke blir en del av avtalen om Simao.
Syns dog man skal benytte muligheten og kvitte seg med Costinha, spesielt etter hans utagerende tolkning av Steven Segall her forleden.
Det virker jo ikke som han bidrar til å høyne moralen i laget, og bedre vil det neppe bli utover sesongen om han får lite spilletid.

Det samme kan for så vidt sies om Maniche, men personlig har jeg litt lyst til å gi ham en sesong til for å bevise sitt verd.

Skal for øvrig bli spennende å se om Aguirre greier å holde alle spillerne fornøyde utover sesongen. Det blir en vanvittig konkurranse om plassen på venstrekanten hvis Aguirre velger samme spillsystem som i fjor, og Maxi er relativt fast på høyresiden.
Vil Reyes være fornøyd med å agere backup til f.eks Simao? Jeg er ikke helt overbevist.
Atlético JFH
2007-07-31 19:29
Vampiro/ Som "Luff" säger har vi för många alternativ för att ha en given startelva och det är väldigt få spelare som kan känna sig säkra på sin plats i startelvan. I princip bara Forlan då han är den ende renodlade målskytten i laget...
Atlético Reyes
2007-07-31 19:11
Ny på forumet,hur är läget med er alla?
Vi har La Liga:s snyggaste dräkt eller hur.
Atlético Luff
2007-07-31 18:43
Vampiro// tror på mycket rotation, kolla några inlägg längre ner, massa startelvor.
Barcelona Vampíro
2007-07-31 18:33
Hej! Atletico har ju värvat många bra spelare nu. Min fråga är hur kommer ni ställa upp erat lag. Har ni ett "ordinarie" lag med reserver eller kommer ni att rotera mycket?

Tacksam för svar. Lycka till i premiären!
Atlético Luff
2007-07-31 17:00
Simao och Reyes borde varit tvärtom, samma med Forlan och L.Garcia, om man ska vara petig. ;)

Kul att spelarna håller på och byter, Maniche, Mista och Valera har alla fått nya nummer.
Atlético John Mayer
2007-07-31 16:55
Ämne: 1. -
2. Giorgios Se....
Ser bra ut :)

Seita nummer 2, bästa nummret ;)
Atlético Lippan
2007-07-31 16:48
1. -
2. Giorgios Seitaridis
3. Antonio López
4. Mariano Pernía
5. Peter Luccin
6. Costinha
7. Diego Forlán
8. Raúl García
9. Luis García
10. Sergio Agüero
11. Maxi Rodríguez
12. Fabiano Eller
13. Christian Abbiati
14. Zé Castro
15. Jurado
16. Cléber Santana
17. José Reyes
18. Maniche
19. Braulio
20. Mista
21. Luis Perea
22. Pablo
23. Juan Valera
24. Simão
25. Leo Franco

- Nya nummer =)
Atlético Lush
2007-07-31 15:57
Ämne: @Beer, och det mest ....
Måste verkligen hålla med dig där! Vi har sån otroligt hög nivå på vårt forum, där vi diuskuterar utan att kalla och hoppa på varandra. Har sett massa forum här på SF där sånt händer hela tiden.

Kära atleticos, vi håller nivån, och vi ska vara jäkligt stolta över det också!
Barcelona RHEM
2007-07-31 15:49
Kan man inte tippa om lagen. Bara så ni vet så har jag tippat FEL!!
Atlético Rueda
2007-07-31 15:21
@Beer, och det mest sofistikerade(?) forumet. Tycker nivån på vårat forum slår resten på svenskafans, förutom när idiotmaränger kommer in och kladdar..
Atlético Beer
2007-07-31 15:08
Redaktionen släpper ut mest artiklar av alla på svenskafans, forumet växer så det knakar, nästan varje dag händer nåt nytt på transferfronten, arenafrågan, intertoto/uefa,spelarsemestrar etc. Tack till alla som gör den här sommarn spännande, på gott och ont!
Atlético zoran
2007-07-31 12:59
@Coach

Du behöver absolut inte be om ursäkt, tvärtom, tack för informationen :)
Atlético el niño para siempre!
2007-07-31 12:50
Vi KAN INTE misslyckas med laget vi har nu, det kan inte vara något annat en ett UEFA cup guld i år och CL nästa år.
Annons: