/spanien/atletico/forum/2130.aspx/spanien/atletico/forum/2130.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Andero
2007-08-04 19:59
Ämne: Hur såg målet ut?....
Lyckades spela in det på PPMate, i alla fall något. ;-) Skicka ett PM om du vill se.
Atlético OrreN
2007-08-04 19:58
Hur såg målet ut?
Real Madrid SimãoforPresident
2007-08-04 19:54
Skön halvlek... Maniche gjorde en bra insats. Simão har inte riktigt kommit igång men ser ändå pigg ut så fort han får bollen. Ser bra ut, alltså...
Atlético zoran
2007-08-04 19:54
Kul att Reyes levererar direkt, och notera att det var på fast situation.
Atlético Andero
2007-08-04 19:49
1-0 i halvtid. :-)
Real Madrid HannesMachado
2007-08-04 19:46
MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-08-04 19:46
Goool Asist av Reyes:D
Atlético T:e
2007-08-04 19:40
Braulio
2007-08-04 19:39
gooooooooooooool
2007-08-04 19:36
ja
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-08-04 19:35
Spelar Reyes ?
2007-08-04 19:30
Leo
Vara Castro Eller Pernia
Reyes Luccin Maniche Maxi
----------------Simao---
-----Braulio------------
tror den ser ut så här!
Atlético Lippan
2007-08-04 19:15
Startelvan någon? :) Har sett att Reyes är med från start och simao ser ut att spela anfallare(?) har varken sett Mista lr Braulio..
2007-08-04 19:10
Vara fick gult kort nu men såg mer ut som det borde varit tvärtom!
gackt
2007-08-04 18:38
Alright, jag tackar för den utförliga informationen.
Atlético zoran
2007-08-04 18:18
Leo Franco kommer att starta i målet istället för Abbiati då han stod förra matchen mot Ajax.

Till höger lär vi återse Seitaridis, i mittlåset kommer Pablo och Fabiano Eller att återfinnas samtidigt som Mariano Pernía förhoppningsvis ersätter Antonio López.

På mitten återfinns förhoppningsvis även Simão till vänster, i mitten Maniche och Luccin, längst ut till höger Maxi Rodríguez. På topp Braulio och Mista (?).

Jag skulle personligen vilja se Simão i mitten och en 4-2-3-1 uppställning med Maxi och Reyes på varsin kant, men nu är det så att Reyes inte kommer att starta så det lär bli Maxi och Simão på varsin kant.

Det här skulle också vara nice:

Leo Franco
Seitaridis - Pablo Ibañez - Fabiano Eller - Mariano Pernía
Peter Luccin - Maniche
Luis García - Maxi Rodríguez - Simão
Braulio

Återstår att se hur Aguirre formerar..
gackt
2007-08-04 17:59
Hej på er go vänner, ska bli ett spännande test ikväll. Hur ordinarie tror ni att ni kommer ställa upp ikväll? Är det Reyes debut?

Väl mött, hoppas på en bra och underhållande match!
Atlético Henko
2007-08-04 17:31
Ämne: Optimo_Kun,
tror at....Exakt!

Alla andra positioner i laget har riktigt stark backup men Forlan och Aguero ar betydligt starkare an Misata och Braulio.

Ska ge mig pa och tipsa om utgangen i matchen:
3-1 till mitt kara Atletico. Maxi, Reyes och Pernia kommer hamna i malprotokollet.
Atlético greeneyes_x
2007-08-04 14:57
den grymt klara streamkanalen Share2 som jag länkade till sis sänder inte matchen idag.. men kolla på Truesports1 eller SHTV med TvAnts då dessa ska ha betydligt bättre bild än Guandong.. Finns även SIPTV med engelsk kommentator men bildkvaliten går i debatera.. ibland väldigt bra iblan gansla dåligt.. testa er fram.. men jag föredrar Truesports1
Julia
2007-08-04 14:28
Stream!
Atlético Luff
2007-08-04 12:44
Cerezo & co skulle VÄLDIGT gärna få gå ut och dementera allt som har med Maxi och försäljning att göra.
Atlético zoran
2007-08-04 12:42
@Julia

Läs gärna under länktips*
Julia
2007-08-04 12:21
Och Torres har gjort sitt första (?) mål för Liverpool.
Atlético zoran
2007-08-04 09:22
@Lalat

Despot är den typiske målskytten som tar vara på sina motståndares misstag, står ofta rätt samtidigt som han är duktig i djupet och även sätter tap-in's.

Han är ganska duktig med huvudet och det har jag sett exempel på ett antal gånger under den gångna säsongen, det du också bör veta är att han var bäste målskytt under hans två år i Serbiens andra division.

Han har ett bra skott vilket givetvis gynnar hans målgörande då han inte endast står på mållinjen och petar in bollar, han kan även klippa till från cirka 20 meter.

Under förra säsongen vann Vojvodina väldigt många matcher med 1:0 och Despot hade stor del i detta då han avgjorde 7 av dessa matcher med att göra 1 mål i varje match. Då ska vi inte tala om att han ofta gör mål mot Crvena Zvezda och Partizan, vilket han gjorde i bortamatchen mot Zvezda när man vann med 3:0 och fick Dusan Bajevic, Zvezdas dåvarande tränare att lämna planen. Mot Partizan satte han två varav ett på straff och gjorde så att Vojvodina vann även den matchen, med 2:0.

En målskytt så att säga.

@HannesMachado

Simão var Atléticos bästa spelare under matchen mot Ajax, utan tvekan.

När han steg på planen gjorde visserligen Ajax mål direkt, men spelet öppnade upp sig och stor del i detta hade Simão som sprang och utmanade konstant i 45 minuter. Han skapade chanser, sprang sig fri både centralt och på kanterna, hade en frispark som Maarten Stekelenburg räddade. Stekelenburg är anledningen till att Atlético inte lyckades få ett bättre resultat i den matchen.

En utmärkt debut av Simão, läs gärna matchrapporten under länktips*
Real Madrid HannesMachado
2007-08-04 02:23
Som portugisiskt fotbollsfan är jag väldigt spänd på att veta hur Simão skötte sig i debutmatchen mot Ajax. Nån som kan ge en utförlig utvärdering om hur han avverkade matchen?
Atlético JJ
2007-08-03 22:40
Optimo_Kun,
tror att Henko menar att ha Elmander som en slags rotationsspelare när Kun och Forlan av ngn anledning inte spelar. Har jag rätt, Henko?

Tycker inte heller att vi ska dra för stora växlar av förlusten mot Ajax. Först och främst är de före oss i de fysiska aspekterna, vi har många nyförvärv som matchades in, och vi ställde inte upp med ordinarie manskap, tvärtom!

Tror mycket på detta laget, viktigt med en bra start. AUPA ATLETI!
Atlético Optimo_Kun
2007-08-03 22:37
Henko om Elmander kom vem skulle man peta? Agüero eller Forlan? Nja Elmander skulle vara bättre i Arsenal tror jag
Atlético Henko
2007-08-03 22:05
Sitter lite och hoppas att Mista far chansen fran start mot Lazio och misslyckas sa Aguirre forstar att han inte haller langre.
Drommen vore Elmander istallet for Mista :)

Jag ar just nu i Serbien men aker hem nagra dagar innan Atleti kommer hit. Fan det skulle vara grymt kul att fa stodja dom har nere pa bortaplan. Aja tur i otur eller va man sager.
Villarreal Lalat
2007-08-03 20:37
zoran//

Okidoki. Tack så mycket! Hur är han som spelare? Han är ju iallafall hyfsat stor (1,85 m).
Atlético John Mayer
2007-08-03 20:24
Relativt bra lottning, vi hade bättre lycka än Elfsborg iallafall ;)
Annons: