/spanien/atletico/forum/2111.aspx/spanien/atletico/forum/2111.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético madridsvensk
2007-08-22 10:41
Det verkar ju inte vara så många som sett matchen Real - Sevilla i sin helthet. Real spelade ju katastrofalt. Att spela som de gjorde mot Sevilla av alla lag är ju helt otroligt med tanke på att de inte fick släppa in några mål. Visst det var kul att se. Show och allt och inte ens publiken verkade ha så mkt att klaga på. Tja va ska man göra när man precis har bytt tränare för att det ska bli roligare att se laget. Visst kommer det att bli kul att se dem på lördag igen. För man håller ju på Atletico! Skoj också att trycket på biljetter är ungefär som när Atletico spelar mot östlag i Uefakvalet. Vilka fanns vi har!!
Atlético Lush
2007-08-22 09:51
Gabii,

jag tror inte att de är fans nu, men du tycker väl inte att det är konstigt att de föredrar oss framför er? Ni är ju vana att vara hatade, inte sant?
Real Madrid Gabii [#10]
2007-08-22 09:44
Sen när blev alla Villareal fans Atletico fans?
Villarreal Forlano
2007-08-22 08:36
Hejja Atletico ;D . Forlan Kommer att sänka real Madrid !!. You just heard..
Barcelona uruplay
2007-08-22 03:29
Jag VEEEEEEEEEEEEEEEET att Atletico slutar topp 4 i la liga. spelar champions. Uefa cupen kommer atletico att ta sig till final i mot Villarreal. Forlan kommer att ta hem Guldskon igen. Och ni borde tro på mig för jag kan verkligen se in i framtiden. Kom ihåg det jag nyss skrev så att ni sedan kan säga fan han visste ju. Jag vet resultaten på matcherna 90% av gångerna också. Om någon är sugen på att fråga mig någon gång så är det bara att fråga mig. :)
Barcelona Diego forlito
2007-08-22 02:38

Diego Forlan, missing his old partner, is allegedly pressuring his new club Atlético to buy him, ( Riquelme )
Atlético Spider X
2007-08-22 01:58
Daniel77//

Jag förtår inte var alla har fått det ifrån att vi på forum tror att vi är favoriter inför derbyt?
Det är trots allt på Bernabeu, bortaplan för oss, och sist Real spelade liga fotboll där så vann dom ligan.
Trots min fantasitippning så tror jag det blir en kryss match men hoppas på vinst.
Konstigt nog är det bara Real fans som misstolkar sånt, kan det bero på att nervositet?
Man samtidigt kan man kan ju inte komma till Atleti forum och förvänta sig nåt annan än att Atleti tippas vinna derbyt, fattar man inte varför det optimistiskt tippas Atleti vinst på detta forum har man ju missuppfattat hela konceptet med att vara supporter.
Atlético Spider X
2007-08-22 01:53
Hauke//

I samma värld som du tror att du ska kunna komma till Atletico forum och förvänta dig höra lovord om Real inför derbyt
Real Madrid Hauke
2007-08-22 01:42
Räknas atletico som favoriter, på bernabeu? I vilken värld då.
Barcelona HenrY 14
2007-08-22 01:21
Om ni sätter 6 - 0 på madrid blir Atletico min andra älsklings lag :D
Atlético daniel77
2007-08-22 01:10
Ämne: Jag vill gärna hitta....
Givetvis hoppar vi inte på dig, varför skulle vi? Bra att du läste klart artikeln den här gången.
Atlético daniel77
2007-08-22 01:06
Ja, 5ggr är inte illa... Betandwin ger 4.6 ggr pengarna, Ladbrokes 5ggr och Expekt ger 5.20 ggr pengarna.
skidrow
2007-08-22 01:03
det är ju bara bra med 5 ggr pengarna! otroligt spelvärt! =)
Real Madrid Real Madrid--1902
2007-08-22 01:02
Jag vill gärna hitta de där tidningar som ser er om favoriter. För jag kollar Odds och allt så får man 5 gånger pengarna på er. Men vi får se på Lördag tack för att ni inte hoppade på mig jag läste inte helt klart. Lörda så får vi se sköt om er.
Atlético daniel77
2007-08-22 00:58
Med andra ord är det spanska tidningar som As och Marca som ser Atlético som favoriter.
skidrow
2007-08-22 00:57
Det är upp till honom att skriva vem som är favorit, personligen tror jag det blir jämnt men jag ser absolut ingen omöjlighet i att atleti skulle vinna. du behöver inte sticka härifrån men kom gärna med nåt vettigt inlägg och var tacksam för att du inte blir bannad bara för att du håller på ett annat lag eller skriver minsta negativa sak om det lag vars forum du är på besök i... (pik pik)
Atlético daniel77
2007-08-22 00:56
Ämne: Ämne: Ses ni ....Real Madrid--1902, här kommer ett kortare utdrag ur min artikel och jag hoppas att du får svar på din fråga: "Atlético å andra sidan har höjts till skyarna, särskilt efter den bekväma hemmasegern mot Vojvodina i torsdags, och nu tippar flera spanska tidningar... att Atlético besegrar ärkerivalerna på lördag."

2007-08-22 00:52
skidrow

Men varför går han ut och skriver att ni är favoriter. Jag vill ha svar på den här frågan då sticker jag härifrån.
skidrow
2007-08-22 00:48
Ämne: Ses ni som favoriter....
härlig argumentering!
2007-08-22 00:36
Ses ni som favoriter du som srkiver har helt fel. Vadå favoriter. Ni är inte favoriter någonstans.
skidrow
2007-08-21 23:27
Ämne: Nån här som vet någo....
tjena, du kan ju höra med o'learys på ågatan, annars brukar man kunna gå till laluna pizzeria i t1 och säga att man vill se en match, dom har iaf canalplus så dom kanske har sportexpressen. finns ett kinakäksställe i ryds centrum också som brukar visa matcher. =)
Atlético Spider X
2007-08-21 23:24
Jag visste inte heller att Kviborg skrivit artikeln förän på slutet, trodde först det va en gästartikel eller nåt från en vanlig fan från Real forum, nån 12 åring som druckit för mycket baltisk coca cola som finns i mindre välsorterade butiker, men jag kan säga att jag blev ganska förvånad när jag såg Kviborgs namn dyka upp på slutet.
Har aldrig sätt en Real skribent försöka hävda sig på SF på detta sättet, artikeln gjorde om inte annat att Real fansen fick mindervärdskomplex på SF.
Såna artiklar skulle vi på Atleti forum skulle pumpa ut i dussintal om vi andra forumskribenter fick chansen.
Det förändrar inte att artikeln genomsyrar osäkerhet inför derbyt.
Att ens skriva en artikel och ta upp sina 20 ligatitlar osv (minus dom som Franco postade till Bernabeu med DHL).
Denna gång känns det som att Kviborg gjort bort sig själv, Real forum och klubbens stolthet.
Vilken utomstående som helt kan se hur lugna vi är på Atleti forum kontra Real forum där alla verkar vara uppblåst med osäkerhet och sitter på nålar lika stora som mitt lillfinger.
Att stänga deras forum visar just detta faktum.
Kviborg, Kviborg, Kviborg, nu har du trampat i leran, och din artikel visar inte annat än att du förbereder inför derbyt med en defribilator med minst 300 ampere färdigladdat vid sidan av soffan.
Jag trodde personligen att Kviborg visste mer om Spansk fotboll än att kalla en av våra avbytare för en av våra spektakulära värvningar någonsin.

Aupa Atleti!!
Atlético T:e
2007-08-21 23:21
Nån här som vet någon sportbar i Linköpin som sänder matchen på lördag?
"El niño"
2007-08-21 23:04
Det blir vinst mot Real Madrid.
Real Madrid ¤¤Real Madrid All餤
2007-08-21 22:47
daniel77

hehe, jaa du vad ska man säga, det e härligt att ligan drar igång.
2007-08-21 22:45
daniel77

Ni kommer och bli farliga i år, det är inget snack, med den truppen ni har så måste ni vara bland topp 4 i ligan tycker jag.
Men sen att vi visar upp tittla o så betyder inte att vi e rädda eller så. Hela världen vet ju att Real e mästar mästarna i Spanien. Men man lever ju inte på gamla meriter, så nu e det upp till bevis för oss och se till att försvara ligatiteln. Det kommer och bli intressant att följa årets liga. Barca, Atletico, Valencia, Sevilla och Real kommer nog o kriga om det. Zaragoza får ses som en "outsider". eller vad säger ni?
Atlético daniel77
2007-08-21 22:39
Och börjar man ifrågasätta några av reals ligatitlar under Francotiden börjar realarna att svamla om Europatitlar istället...
Atlético daniel77
2007-08-21 22:37
Det är bara att inse att så fort man lägger in ett elakt ord om real så börjar svamlet om alla dessa liga- och cuptitlar... Inte undra på att de vill visa upp pokalen för oss på lördag nu när de börjat inse att vi ser ruskigt farliga ut!

Aupa!
Atlético Beer
2007-08-21 22:26
Real har spärrat fans från andra lag på sitt forum hahaha därför skriver ja här..
Att Reyes skulle vara vårt mest spektakulära nyförvärv är ju löjligt. Simao och Forlan är mycket mer spektakulära, Reyes har ju inte ens en plats i startelvan just nu...
2007-08-21 22:13
Återigen har psykningarna börjat på allvar, det e underbart tycker jag, men till en viss gräns. För mig spelar det inte roll vad som sägs om Real för ska man vara ärligt kritik skall man tåla om man är en supporter till en klubb som Real. En sak ni borde veta är att Real har mer än Atletico som Rival, det är i princip hela ligan som ser oss som värsta antagonisten, och med är vi tacksamma för att det gör att vi kommer o få en mer sammansvetsad och grym hållning i truppen.

Att ni är favoriter i derbyt låter inte rimligt. Men med den fina o breda truppen ni har i år kommer vi ha svårt mot er i år. om jag ska vara ärlig tror jag på ett oavgjort resultat på lördag, jag skulle vara nöjd med det. Med tanke på hur vårt Real lirar nuförtiden. Trupp mässigt är vi lika starka tycker jag, men ni har en betydligt bättre bänk.

och sen att vi firar ligasegern på lördag inför matchen tycker jag ni borde inte vara så upprörda på. Visst kan det kännas tungt o se rivalerna fira framför ögonen på er, men det kommer o gynnar er ännu mer, för att ni kommer använda detta som en extra tändvätska, så lägg inte en stor vikt på detta.

Hala Madrid.

Välmött på lördag "lill brorsan"
Annons: