/spanien/atletico/forum/2108.aspx/spanien/atletico/forum/2108.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Spider Pig
2007-08-17 16:10
ska dom visa derbyt i TV4+ eller sportexpressen?
Vi kan få dom att visa matchen tv4+ precis som förra året då vi mailades sönder tv4+ om derbyt.
Till slut gick den på Tv4+ istället för sportexpressen.
Tänkte maila idag, ni som har 1 min av erat liv och vill derbyt, snälla maila snabbt och skriv att "ni kan ju inte visa en sån stormatch på sportexpressen heller, alla fotbollsfans i Sverige vill se den matchen, ni kommer ha mycket högre tittarsiffror på tv4+, jag hoppades att ni skulle visa lite mer fotbollskunnade jämfört med förra året, hoppas ni rättar till detta så madridderbyt går på TV4+"

nåt sånt typ.. som sagt, ni som har 1 min av erat liv, snälla maila, även ni som har sportexpressen kan ju hjälpa oss andra..

Peace
Atlético Spider Pig
2007-08-17 15:55
Beer//

Man drar aldrig höga växlar om man tror på sitt lag, vad för sorts supporter skulle jag vara om jag inte är kaxig nog o tro på mitt lag, nu mer än någonsin, dom behöver oss, laget behöver oss.
Spelet har sett mycket bättre ut än på länge, vilket jag såg tendenser till redan då vi slog Lazio med 3-1 i Holland.
Vi har äntligen ett grundspel och en spelidé som funkar efter 10 år, spelarna verkar veta vad dom gör, deras roller och bättre koll på lagkamrater på plan också, detta är signerat 2 orsaker, Aguirre och kontinuitet, det sista är något som vi länge misstänkt vara orsaken till uteblivande framgång och först o främst ett fungerande grundspel.
När vi går o kollar på matcher så måste vi tro att vi kan slå Inter på bortaplan, annars får inte laget det stöd dom behöver. man måste tro på sitt lag under alla omständigheter.
Så det är klart vi ska piska Real i derbyt.
Vi har ju faktiskt spelat ut Marängerna dom de senaste 3 mötena, det är alltid den där satans Casillias som gör demon matcher mot oss.
Om bara Kun hade satt den sista lobben över Casillias i sista spelmin förra gången!!
Kommer du ihåg hur många som kom in och berömde oss efter derbymatcherna, Real va chanslösa, Hatar Casillias förresten, han kan vara så jävla bra!
Men nu jävlar Casillias! Jag tippar att Forlan, Maxi och Agüero sätter varsit igen och Real gör 1.

3-1 till Los Rojiblancos!
Atlético rawkus
2007-08-17 15:42
Spider Pig: Word! :)
Atlético rawkus
2007-08-17 15:39
Chamdin: Om du lasre igenom ditt forsta inlagg igen sa kanske du fattar att sattet du skriver pa ar skrattretande! "Varfor ser ni ner pa oss?", "Vad ar erat problem?", "Ni tror vekligen att ni ar battre an oss?" Glom for all del inte att om jag skriver samma sak i erat forum sa tar det hus i helvete! :D Sa valkommen till ett FRITT FORUM !! Visst later det harligt? "Fritt forum" :)
Atlético Spider Pig
2007-08-17 15:35
Chamdin//

När det gäller titlar kan ju börja med att ta bort minst 10 av dom i ligan och 10 från Copa del Rey då Franco packade ner dom i en kartong, satte bruntejp, stal frimärken från posten och skickade paketet till Bernabeu med DHL.
Atlético rawkus
2007-08-17 15:33
Chamdin: Borde kanske klargjort att jag ar Milanista :) Som sagt: Hur manga av era titlar har DU upplevt?? ... Tankte val det :)

Sa, sluta flasa efter varan Kaka och rikta in er pa andra av Calderon`s "loften" :D
Real Madrid Chamdin
2007-08-17 15:16
Ämne: [RealMadrid- R9 Rona....
Du menar nog 30 Liga titlar och 9 CL titlar, hur många har ni? Ni tog eran senaste Liga titel för 11 år sen..

Oj vad bra ni är.
Atlético Beer
2007-08-17 14:45
tycker inte heller vi ska dra för höga växlar av den här segern. Om jag förstått rätt så kom det grymma spelet först efter Vojvodinas utvisning?
Sen är var det ju grov klasskillnad på pappret. Men jag är hur optimistisk som helst inför derbyt:)
Atlético rawkus
2007-08-17 14:44
Nan som kan beratta alt. ge mig en lank(engelska) dar man kan fa djupare info om Frente och andra eventuella Ultras grupper inom Atleti?

Vart pa skalan star Frente? Hoger, vanster, mitten?
Atlético rawkus
2007-08-17 14:31
"Man vill ju både äta kakan o ha den kvar"
citat: Calderon :D

(copyright: FLUMBULLE, Milan forum.)
Atlético rawkus
2007-08-17 14:28
[RealMadrid- R9 Ronaldo]: Skont att kunna skriva av sig pa andra lags forum, UTAN att stangas av eller censureras va? Valkommen...det kallas yttrandefrihet...nagot som ni ej har pa erat forum ;)

Chamdin: hahahaah! Dagens roligaste inlagg?? Du far min rost iaf! 1 ligaseger och ni ar "bast i varlden"!! :D
AlbertoAquilani#8
2007-08-17 14:21
- L.Franco
- Seitaridis - Perea - Ibanez - Pernia
- Luccin -
- Simao ---- Maxi R. --------Reyes
---------Aguero------Forlan
Real Madrid [RealMadrid- R9 Ronaldo]
2007-08-17 14:17
Ämne: [RealMadrid- R9 Rona....
Jaja, men jag tycker ni är ganska kaxiga.. Ni vann över ett kasst serbisk lag, med 3-0 och plöstlig är ni bäst. Detta är eran redaktions fel som har gjort det serbiska laget så bra..

Atlético Beer
2007-08-17 14:12
[RealMadrid- R9 Ronaldo]//Senaste Barca-matchen var ett undantag, tror vi hade 4 raka utan förlust mot dom innan
Real Madrid [RealMadrid- R9 Ronaldo]
2007-08-17 14:02
Oj da, enligt fansen här ska ni krossa oss. Jaja vi får se, ni är ju inte så starka mot stora lag. Eller var det bara Barcelona som hade en riktigt bra dag mot er? Må bäste lag vinna...
Atlético aleti
2007-08-17 14:01
det är klart real madrid - at.madrid lördag 25 aug kl. 20:00 visas på sport expressen jag tycker att vi går alla atleti fans på o`larrys på söder och tittar på vi är redan 4 pers. alla med atletico tröja sugen svara till mej. ps jag har inte sport-expressen
Atlético zoran
2007-08-17 13:39
Såg det igår, men det är väldigt lösa rykten.
Barcelona Cristocea
2007-08-17 13:08
A.Madrid är intresserad av Mutu.
Atlético Henko
2007-08-17 12:16
Härligt att Atlético visade upp fint spel igår, jag har väntat så länge.
Är det någon som vet om man kan se matchen i efterhand eller om den ligger på world wide web nånstans?
Real Madrid Wes
2007-08-17 11:58
Jag måste säga att jag tror derbyt nu i premiären möjligtvis kommer att bli det största Madridderbyt genom tiderna.

Möjligtvis slår der högre än El Clasico! :)

Hala Madrid!
Atlético Rojiblanca (fd. Lamps8)
2007-08-17 11:46
så jvla underbart!
Atlético aleti
2007-08-17 10:41
enligt "senales de humo" Rikelme ska vara klart för 3 år ? jag tycker att vi behöver inte honom
Real Madrid Chamdin
2007-08-17 10:07
Varför ser ni ner på Real Madrid för?! Vad är erat problem? både Barcas och ni, Atletico. Ni tror verkligen att ni är bättre än oss? Vi kommer vinna derbyt så därmed basta och ni alla Barca fans, ni kommer få stryk av ett ungt Real Madrid mot ett Galactico lag dagen innan Julafton och då kan ni gå hem till era hus och säga "Det här är den sämsta julaftonen"

Inget lag i Spanien eller överhuvudtaget i hela världen är bättre än Real Madrid! HALA MADRID! MOT DEN 10:E CL TITELN OCH DEN 31:A LIGA TITELN!
Real Madrid Messidinho
2007-08-17 08:44
ja tippar att atletico vinner derbyt me 4-1;) forlan 3-målskytt
Atlético Rueda
2007-08-17 08:24
Riktigt skön seger, äntligen visar atleti att de även kan göra mål på sina chanser, hoppas det fortsätter. Sorry Senken, jag slocknade efter det 3e målet och sov gott hela natten.. :/ :)
Atlético Bobban (red)
2007-08-17 08:20
Målen från igår;)
Real Madrid Jangis
2007-08-17 04:41
Spider Pig

hahaha ja det ser lite ut som vissa sitter på nålar. Derby retning i din ton är ju ingen fara, bara skoj. Tror det blir ett roligt derby. Stora förväntningar på båda lagen.

the cule

Flera av oss förstår att vi får det tufft iår men allt kan hända som vi såg förra säsongen.
Atlético Luff
2007-08-17 01:24
Ingen som kommit över målen ännu?
Barcelona the culé
2007-08-17 01:07
fan va härligt om ni tar ner real lite på jorden, så att även fansen här inne på SF fattar att real har tappat och att det kommer bli svårt för dom i år.
Atlético Spider Pig
2007-08-17 00:42
Rawkus//

Shit va dom är känslig på marängforum, dom tål inte skämt o lite derby retning, det är som alla blåst upp sig med helium och sitter på nålar, snacka om att dom skulle lugn spa weekend allihopa med akupunktur i schemat.. shit.. relax liksom.. vad är det med dom
Annons: