/spanien/atletico/forum/2100.aspx/spanien/atletico/forum/2100.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético rawkus
2007-08-23 01:09
Hahaha, har nu last igenom alla inlagg sedan mitt senaste :D En herrans massa underbart tjaffs (som det sig bor vara...) innan sasongens forsta derby!! Spider X - du hugger som fan!! Underbart! :)

Eftersom jag ej kan skriva pa Reals usla forum (overraskning??) sa tar vi det har: Ni Real fans som kommer in och tjaffsar som 4-aringar om vem som har storst ---, vad ar det svara att forsta?? Klart som fan vi ser oss sjalva som favoriter - allt annat vore en skam mot laget vi alskar! Vet att ni har manga kappvandare, men for guds skull... lagg av med fjantandet!

Folk varlden over forundras over eran FM-style Metrcato/silly season...tillochmed har i Mexiko efter Deans harjningar :)

Se nu till att, 1: Ej "tjocka till" min favorit Sneijder som ni gjorde med Ronaldo....
2: Detsamma med Heinze... lat han for guds skull behalla midjemattet...
3: En som dock bor matas ar stackars lille pojken Robinho - killen ar tanigare an grannens 11-ariga flicka! Ge han muskler, sa att han ej behover flyga, filma och fara i varje narkamp.
4: Inse att Franco ar borta - och yttrandefrihet rader i manga delar av varlden, speciellt i Atleti-forumet.
5: Att komma in och kasta skit pa frammande forum ar latt med tanke pa att nan som ens yttrar sig pa erat, blir avstangd. Sjalvklart ar ni valkomna for S-E-R-I-O-S-A diskussioner, men inget mer. Tack!
6: Derby hets hor till! Men vanta er ej att fa hora(sorry..) ER som favoriter har inne... Finns bara inte.

Sa...lat nu sasongen sakteliga rulla igang sa alla kan njuta - oavsett farg pa trojjan!!

ROJIBLANCO POR SIEMPRE !!!
Atlético rawkus
2007-08-22 23:57
Halloj alla Atleti galningar!!!

Nu ar Dean borta fran Yucatan och alla lever vi! :)

Allt gick bra har i Cancun och inga dodsfall eller allvarligare olyckor!

2 av vara fonster krossades sa det blev "pool part" i lagenheten :D

Varst drabbade blev Chetumal och Tulum - 2 oerhort vackra sma samhallen :(

Det negativa ar att detta ar bara borjan av orkan sasonger och ytterligare 5-9(!) vantas :S

Vad har hant pa sistone har inne da??

Tack Lush och Spider for omtankarna :) Aven tack till andra som skrivit, men som jag ej eventuellt annu last!

OH! Gifte mig med Pamela i mandags, precis innan Dean slog tioll - det ni! Lite for roligt med brollop samt en dundrandes orkan pa framfart samma dag :)

Nu ska jag sova da det ej blivit mycket somn sedan sondags...

MVH!!!

Barcelona -F.Barcelona.C-
2007-08-22 21:52
9-0 tiller er 2 av Simao 3 Maniche Aguero 2 o Reyes 2 : D
Atlético Spider X
2007-08-22 21:50
[RealMadrid- R9 Ronaldo]//
Hur kunde detta hända!! Hälsa din landsmän att vi syns i EM.. NOT!! hehe

Ronaldo spelar förresten i Milan nu
Atlético daniel77
2007-08-22 21:47
Ämne: Da kan jeg fortelle ....
S.A.L., tack för fin beskrivning av Maxis pärla. Vi får hoppas på ett liknande mål på lördag...
Sevilla Kerzha
2007-08-22 21:42
Lycka till mot real på lördag! Hoppas verkligen ni vinner : ) tycker ni ser starka ut i år och har ett riktigt roligt lag! Ska bli ett roligt derby på lördag.
Atlético el niño para siempre!
2007-08-22 21:32
Ämne: Sa ju att Simao inte....
Jaha så kul för dig. Gå nu in på Växjö Bk hemsida här på SF och skriv det, för dom bry sig nog lite mer. Hej då.
Atlético S.A.L.
2007-08-22 21:31
Da kan jeg fortelle at vår egen Maxi scoret Argentinas mål da Norge vant 2-1 på Ullevaal ved hjelp av en Carew dobbel.
Målet kom i 84. minutt etter ett frispark ute på siden på høyde med femmeteren, det slås ut til en umarkert Maxi like innenfor 16-meteren. Maxi avslutter kontrollert og pent på direkten, ned i keepers høyre hjørne. Fins det bedre avsluttere enn Maxi når vi snakker midtbanespillere?

Maxi spilte for øvrig en match på det jevne, men var likevel en av de bedre i ett tafatt og ineffektivt Argentina.

Det merktes at de fleste Argentinerne ikke har begynt sesongen på riktig, og spesielt Gabriel Milito var helt under isen elendig. (Noter dog att han i kveld spilte venstreback)
Real Madrid [RealMadrid- R9 Ronaldo]
2007-08-22 21:24
Sa ju att Simao inte skulle ha någon chans mot mina landsmän..
Atlético el niño para siempre!
2007-08-22 21:22
real är alltid Real och oddes kommer alldrig över det, där är alltid real bäste bara för deom heter Real Madrid, tror inte att dom har sätt mycket av verken Atlético eller real på försäsongen. Och just därför kan man inte säga att Real är favoriter, och deras suppotrar har nog inte sett en match av atléticos matcher den här säsongen, plus att Casillas, snubben som har räddat dom ett par gånger skadad(om det är så farligt/bra att han inte kan spela).

iiAUPA ATLÉTI!!
Atlético Spider X
2007-08-22 19:49
snart!! det pirrar i kroppen!

Atleti, atleti, Atletico de Madrid
Atleti, atleti, Atletico de Madrid
Jugando, ganando, peleas como el mejor
Porque siempre la afición
Se estremece con pasión
Cuando quedas entre todos campeón
Y se ve frente al balón
A un equipo de verdad
Que esta tarde de ambiente llenará

Yo me voy al Manzanares
Al estadio Vicente Calderón
Donde acuden a millares
Los que gustan de fútbol de emoción

Por que luchan como hermanos
Defendiendo sus colores
En un juego noble y sano
Derrochando coraje y corazón

AupA!!
Atlético Optimo_Kun
2007-08-22 18:47
Vi är Madrid!
Barcelona Xaviiiiii
2007-08-22 18:40
Ni kommer krossa madrid!
Barcelona messi_xavi
2007-08-22 17:54
ni kommer att bli starka i år erat mittfält håller höge klass än real madrids ni kommer 3a iår
Atlético zoran
2007-08-22 17:28
Mario Suárez kan väl beskrivas som en passningssäker defensiv mittfältare som sällan gör några misstag i sitt spel. Tycker personligen att han är lite långsam, men det kompenserar han med sitt smarta spel och givetvis sliter han på mitten.

I övrigt är han en duktig straffskytt som sällan missar, hans skott från distans är ganska bra när det träffar mål.

Han är inte bara en bollvinnare utan även ganska kreativ när det gäller att gå framåt.
Celta Vigo Lazlo
2007-08-22 15:16
Kan någon beskriva Mario Suárez som spelare?
Atlético Spider X
2007-08-22 14:51
Jag tror jag säger det igen,
Om ni har problem med sk favoritskapet så kan ni vända er till tex Marca och AS.
Varför kommer ni hit och beklagar?
Vi har väl inte påstått att vi favoriter?
Att vi vill att Atletico ska vinna på lördag är väl ingen överaskning, kan inte förvänta mig att ni är så dumma och tro annat.
Jag ser oss fortfarande som underdogs, mot dom regerande ligamästarna på bortplan.
Hur är vi favoriter? för att vi vann mot Vojvodina?
Nu när jag tänkt efter så tycker jag personligen att det är mysigt att det firar erat guld i samband med derby.
Då det likaväl kan bli en pinsam kväll för er strax efteråt eller en magisk, allt kan hända.
Var det verkligen värt att ta den risken skulle jag fråga mig själv om var Maräng.
Den som lever få se.

väl mött på lördag!
Atlético zoran
2007-08-22 11:57
Han kom till Atlético 2004.
Barcelona paranoid android
2007-08-22 11:29
ETT bra tag, säger man i vissa delar av landet...
Barcelona paranoid android
2007-08-22 11:27
En liten fråga: Hur länge har min personliga favorit, den underskattade Luccin, spelat hos er? En bra tag, va?
Real Madrid Gato Blanco
2007-08-22 10:50
Atletico ser (som vanligt) starkast ut innan serien startar och vi vill gratulera till enutomordentlig Juni, Juli och början av Augusti... Men....

Oddset på vinst för Real är 1.6 mot 4.6 för Atletico. Sedan kan man ju diskutera vad det innebär för favoritskapet på Lördag men den dagen Atletico kommer att vara favorit på Bernabeu kommer aldrig att inträffa, såvitt inte Rayo flyttar in. Till och med ledda av Schuster skall vi slå er....

Att beklaga sig över firandet av ligasegern är väl att placera sig på samma ömkansvärda nivå som "Salgado & Co" och dessutom är det sanktionerat av RFEF, så det är väl deras beslut man skall beklaga.

Vi får väl hoppas att Forlan & co inte väter sig av harm eller nervositet vid utdelningen utan tvärtom att det kan verka som en sporre, som det brukar för andra mindre lag.

Lush
Helt riktigt. Det mest förvånande är att de minns vilket lag Forlan falktiskt gick till. De flesta spelare tenderar ju att skadas, göra mediokra prestationer för att sedan falla i glömska på bortom Manzanares. Precis som den där Bulgaren, vad han nu heter.

Let the game begin

Hala Madrid
Atlético madridsvensk
2007-08-22 10:41
Det verkar ju inte vara så många som sett matchen Real - Sevilla i sin helthet. Real spelade ju katastrofalt. Att spela som de gjorde mot Sevilla av alla lag är ju helt otroligt med tanke på att de inte fick släppa in några mål. Visst det var kul att se. Show och allt och inte ens publiken verkade ha så mkt att klaga på. Tja va ska man göra när man precis har bytt tränare för att det ska bli roligare att se laget. Visst kommer det att bli kul att se dem på lördag igen. För man håller ju på Atletico! Skoj också att trycket på biljetter är ungefär som när Atletico spelar mot östlag i Uefakvalet. Vilka fanns vi har!!
Atlético Lush
2007-08-22 09:51
Gabii,

jag tror inte att de är fans nu, men du tycker väl inte att det är konstigt att de föredrar oss framför er? Ni är ju vana att vara hatade, inte sant?
Real Madrid Gabii [#10]
2007-08-22 09:44
Sen när blev alla Villareal fans Atletico fans?
Villarreal Forlano
2007-08-22 08:36
Hejja Atletico ;D . Forlan Kommer att sänka real Madrid !!. You just heard..
Barcelona uruplay
2007-08-22 03:29
Jag VEEEEEEEEEEEEEEEET att Atletico slutar topp 4 i la liga. spelar champions. Uefa cupen kommer atletico att ta sig till final i mot Villarreal. Forlan kommer att ta hem Guldskon igen. Och ni borde tro på mig för jag kan verkligen se in i framtiden. Kom ihåg det jag nyss skrev så att ni sedan kan säga fan han visste ju. Jag vet resultaten på matcherna 90% av gångerna också. Om någon är sugen på att fråga mig någon gång så är det bara att fråga mig. :)
Barcelona Diego forlito
2007-08-22 02:38

Diego Forlan, missing his old partner, is allegedly pressuring his new club Atlético to buy him, ( Riquelme )
Atlético Spider X
2007-08-22 01:58
Daniel77//

Jag förtår inte var alla har fått det ifrån att vi på forum tror att vi är favoriter inför derbyt?
Det är trots allt på Bernabeu, bortaplan för oss, och sist Real spelade liga fotboll där så vann dom ligan.
Trots min fantasitippning så tror jag det blir en kryss match men hoppas på vinst.
Konstigt nog är det bara Real fans som misstolkar sånt, kan det bero på att nervositet?
Man samtidigt kan man kan ju inte komma till Atleti forum och förvänta sig nåt annan än att Atleti tippas vinna derbyt, fattar man inte varför det optimistiskt tippas Atleti vinst på detta forum har man ju missuppfattat hela konceptet med att vara supporter.
Atlético Spider X
2007-08-22 01:53
Hauke//

I samma värld som du tror att du ska kunna komma till Atletico forum och förvänta dig höra lovord om Real inför derbyt
Real Madrid Hauke
2007-08-22 01:42
Räknas atletico som favoriter, på bernabeu? I vilken värld då.
Annons: