/spanien/atletico/forum/2099.aspx/spanien/atletico/forum/2099.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Solari = Gud
2007-08-24 11:44
Vem är den tänkte ersättaren till Luccin som nämns i den senaste artikeln.
Det står bara att han kommer från Barça och benämns "spelaren"...
Atlético Spider X
2007-08-24 05:36
God morron alla Atleti dårar!
Ska snart iväg till jobbet.
Kolla gärna in min nya profilbild,
Som sagt, Psykkriget har börjat,
ganska lagom till derbyt

Ha en bra dag,, adios
Real Madrid Hauke
2007-08-23 22:55
Håller med nedanstående. För en gångs skull ;)
Atlético Spider X
2007-08-23 22:45
Hade glömt bort en sak, men Gornic påminde mig.
Har sagt det förr och säger det igen, Vore det ändå inte bra med nå sorts litet IQ test innan man får skriva på SF.
Helt seriöst, Jag kanske misslyckas på testet själv, men från den ljusa sidan har jag offrat mig för att alla på SF slipper minst 95% av alla Real fans.
Atlético rawkus
2007-08-23 22:28
Gornic: Och dar har vi det igen... suck ;D
skidrow
2007-08-23 21:36
Ämne: Hah! Ni verkar vara ....
vad snackar du om? varför skulle man skylla eventuella motgångar på firandet av en ligaseger? konstigt resonemang... =)
Real Madrid Gornic
2007-08-23 21:12
Hah! Ni verkar vara valdigt nervosa infor derbyt. Rolig artikel om att Real startat psykkrig. Eller ar det bara sa att den skrev for att ni ska ha ngt att kunna skylla pa nar ni forlorar pa lordag och nar uppforsbacken borjar bli for brant, som vanligt? :D Lycka till
Atlético Fernando9Torres
2007-08-23 21:11
ja just de ja...visste ju de men tänkte inte på de...men tack
Atlético Bobban (red)
2007-08-23 21:08
Ämne: någon som vet vilken....
Ta för vana att kolla in vår startsidas högermarginal. Där finns det alltid information om var kommande Atletimatch sänds!

Derbyt mot marängerna visas av Sport-Expressen!
Atlético Bobban (red)
2007-08-23 21:05
Numera går det att shoppa loss på den officiella hemsidans shop och få grejerna skickade till Sverige!

Det var på tiden att de upptäcker att det finns fans även utanför Spaniens gränser;)
Atlético Fernando9Torres
2007-08-23 21:00
någon som vet vilken kanal matchen går på??
Atlético rawkus
2007-08-23 20:31
zoran: Tack! :)
Atlético JJ
2007-08-23 20:13
Alldeles för länge sen man var här sist. Brist på tid och brist på internet är orsakerna. Nu blir det ändring på det!

Äntligen är det dags för La Liga! Kan inte börja bättre än med ett Madrid-derby. Är lite orolig över deras värvningar bara. Robben, Sneijder och i viss mån Heinze är sjukt bra spelare. Eller vad säger ni andra?
Atlético zoran
2007-08-23 19:51
Matchen börjar 20:00 svensk tid, rawkus.
Atlético rawkus
2007-08-23 19:13
Atlético rawkus
2007-08-23 19:06
Ämne: Tror inte att Realma....
Hehe, jag kom bara med ett arligt svar och riktiga adressuppgifter - vad mer kan han begara? ;)

Synd om Braulio, da jag tycker Mista redan visat sin brist pa talang vad galler den underbara sporten vi kallar fotboll...

Men lat oss nu hoppas att han sumpar denna "sista chansen" rejalt! :)

Vilken tid(svensk tid) startar matchen mot Real pa lordag?? Maste ringa in ett sjuksamtal till jobbet, samt jaga ratt pa nan som visar La Liga :)

Tack pa forhand.
Atlético zoran
2007-08-23 18:35
@Spider X

Personligen tror jag att Javier Aguirre har sagt till Mista att han måste börja ta vara på sina chanser, annars vet spanjoren själv att han kommer försvinna till en annan klubb då man inte är intresserade av att ha en spelare som bara är där för att täcka upp en plats när det finns unga spelare som är hungriga och beredda att ta chansen så fort de får den.

Det här är i alla fall Mistas sista chans, det känns som om han måste prestera på riktigt nu. Dessutom verkar Javier Aguirre vara en väldigt positiv person, så visst kan det finnas lite överoptimism med i bilden från mexikanen.

Jag tycker precis som många andra att Braulio har gjort sig förtjänt av den här chansen. Det måste verkligen vara jobbigt för en spelare att konstant bli skickad på lån, trots att han är bättre än sin konkurrent.

Blir besviken jag också, men det är inte mycket man kan göra som supporter.

Det är dock ganska jobbigt måste jag erkänna.
Atlético Rueda
2007-08-23 18:16
Tror inte att Realmadrid/Ronaldo svarar på ett tag efter idiotförklaringen ifrån Rawkus, big ups ;)

Nu är det inte långt kvar till ligastarten, äntligen! Har längtat hela sommaren, 0-2 efter mål av Forlan och Reyes ;)
Atlético Spider X
2007-08-23 16:00
vad i helvete Aguirre!!
Ska Mista stanna kvar medans talangfulle Braulio lämnar en än gång!
Barulio gjorde 14 mål förra säsongen och även nätat på förssäsongen.
Han är den perfekta inhopparen just nu, han löper och ger 100%.
Jag har lust att kidnappa Mista, binda fast han i en korg och lämna han framför Brommapojkarnas kansli så får dom ta hand om han, idiotmänniska!
Jag blir inte arg för Mista är Mista, bara att han forcerar bort Braulio och tvingar sig kvar i klubb där supportrarna inte vill ha han.

Realmadrid/Ronaldo//
Strunta i Rawkus, kom till mig istället, om du bor i Stockh som kom till Husby, PM mig innan så möter jag upp dig så kan vi ta en fika.
Atlético FrenteAtletico
2007-08-23 15:01
Varför braulio? Han såg väldigt intressant ut. Bort istället med mista "fatnose" till typ moskva eller qatar.
Atlético rawkus
2007-08-23 14:28
Oh! Svaret fran tittarombudsmannen:

Mitt mail: "Hur kan man valja att visa Juve - Livorno, istallet for ett av varldens hetaste derbyn fran Madrid???!!!

Aterigen visar Svensk tv-sport upp sig... :(

Skarpning tv4!!"

Hans svar: "Hej, i fortsättningen kommer matcherna från La Liga på lördagar att gå på TV4 Sport och La Liga på söndagarna på TV4 Plus. Serie A kommer att gå på TV4 Plus på lördagar och TV 4 Sport på söndagar."

Mvh
Atlético rawkus
2007-08-23 14:06
Henko: Tackar !! :) Japp, inga fler Deans pa ett tag tack..brrr..

ManBehavingBadly: Hehe, safe. Fulham har typ samma ode: Sag bara oppningsmatchen mot Arsenal... Kompisen skrev pa msn: "Fy fan, nu tar vi dom!" Nar det aterstod ca 10 min.. Men visste, upprepar, VISSTE att nat illa msate ju handa... visst.. 2-1 till Arsenal efter 2 mal pa typ 5 min :D Skratta eller grata? ;)

@Alla: Fan att Braulio drar pa lan - hade hellre sett Mista forsvinna sa langt bort som mojligt..helst Sibirien...

Ma val!
Atlético Henko
2007-08-23 11:32
Ämne: Halloj alla Atleti g....Grattis till giftemålet! Härligt!

Skönt att Dean är bort, hoppas det inte blir fler.
Atlético ManBehavingBadly
2007-08-23 10:00
Farsgubben bor i Sheffielf och har så gjort sedan jag var knappa tio år. Därav det "taskiga" lagvalet. Rätt skoj att hålla på lag det alltid går piss för dock. När det väl går bra är det riktigt roligt och går det åt helvete är bara allt som det ska. ;)
Atlético rawkus
2007-08-23 06:19
Realmadrid/Ronaldo: Haha, ursakta sena svaret, var och kollade matchen mellan Mexico och Colombia. Men har kommer svaret: Om du tog dig tid att lasa sa finns det fina ledtradar som: "bra har i Cancun..." "tillochmed har i Mexiko..." Racker dessa?? Om ej: JAG bor i Cancun. Cancun ar belaget i ett land i NEDRE DELEN av NORD AMERIKA (Du vet USA och Kanada...) vid namn MEXICO. Cancun ligger i staten Quintana Roo - som nyligen drabbades av orkanen Dean :)

Comprende???

Adressen ar foljande:
*Namnet far du genom PM :)
Avenida Coba, SM 4
4056 Cancun, Q Roo - Mexico.

Oh! Glomde telefonen: 9982218204. Lands koden samt hur du ringer fran Sverige kan du sakert googla fram. Annars: Ring Telia :)

Tank aven pa att NI hemma i Sverige ar 7 timmar fore oss...

Sa, nu vet du var jag bor... ;)

Ma val!!

@ManBehavingBadly: Sheffield W huh? Coolt! Sjalv ar det Fulham som galler :)
Atlético ManBehavingBadly
2007-08-23 05:31
Varför i helvete ska han berätta för dig vart han bor? Idiot.

Skriver sällan i det här forumet (Sheffield W är egentligen det enda lag jag håller riktigt ordentligt på) men brukar läsa både forumet och artiklarna för att hålla mig uppdaterad kring mitt spanska favoritlag. Tycker att redaktionen gör ett kanonjobb!

Ska bli spännande att följa laget den här säsongen. Jag känner mig ovanligt optimistisk men tror ändå vi får stryk på lördag. Det känns för bra helt enkelt. Enligt lagen om all jävulskap ska vi då förlora ganska klart.
Real Madrid Realmadrid/Ronaldo
2007-08-23 04:31
svara da rawkus!!!!
2007-08-23 03:32
vart bor du ?
Atlético rawkus
2007-08-23 03:22
Realmadrid/Ronaldo: Poangen ar, aterigen: Gillas ej vad som skrivs i motstandarnas forum, sa stick :)
2007-08-23 03:09
grabbar!
ja ni har en bra trupp men de inget gentemot realmadrids ?
ni har värvat bra med den ekonomin och att ni fick forlan.
är ganska bra sen ska man inte snacka om reyes ja hade sett honom gärna kvar i madrid.
Men livet går vidare.

ja gsjälv tror att vi kommer att vinna med 2-1 eller 3-1.

rawkus vadå fm-style tror du att vi bestämmer över madrids ekonomi? Om real ledningen bestämmer att betala 30 mille så är det ju deras val inte mitt även om jag inte vill att man betalar så mycke för en spelare. Men man är ju supporter och de e vi alla vi styr självklart inte klubbens pengar utan vi snackar om hur bra vårat lag är och hur vi ska göra för att vinna tuneringar o så de e ju så för erat forum också och inte tala om alla andras?
Annons: